Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?
Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan, plus miinus kolmekymppisiä miehiä on ollut useampi tässä vuoden sisään kun aloitin pitkän tauon jälkeen deittailun, nyt meneillään kevyttä tapailua n. 10v nuoremman miehen kanssa. En ole minkään näköinen ja vielä lihavakin mutta hänen silmissään kuulemma kaunis, mukava ja hyvä sängyssä. En valita. 😆
Mun kanssa nuo nuoremmat oli niin epävarmoja, että en vaan jaksanut. Ihan nelikymppiset miehetkin saattaa ujostella mua. En ole räväkkä vaan nätti ja sosiaalinen. Lähinnä yli 5 vuotta vanhemmat miehet uskaltaa lähestyä, kun ne kai ajattelevat ettei ole mitään menetettävää. Että on vientiä joo, mutta ei tuo taso päätä huimaa. N42
Ei ole vientiä miesten keskuudessa. Olin ennen Kalevi 58v ja nyt Ilona 42v. Saan Ilonana vähemmän miestä kuin mitä sain Kalevina.
Semmosta oman selän taputtelua tämä ketju sitten.
Todellisuus vain on ihan toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaan, plus miinus kolmekymppisiä miehiä on ollut useampi tässä vuoden sisään kun aloitin pitkän tauon jälkeen deittailun, nyt meneillään kevyttä tapailua n. 10v nuoremman miehen kanssa. En ole minkään näköinen ja vielä lihavakin mutta hänen silmissään kuulemma kaunis, mukava ja hyvä sängyssä. En valita. 😆
Mun kanssa nuo nuoremmat oli niin epävarmoja, että en vaan jaksanut. Ihan nelikymppiset miehetkin saattaa ujostella mua. En ole räväkkä vaan nätti ja sosiaalinen. Lähinnä yli 5 vuotta vanhemmat miehet uskaltaa lähestyä, kun ne kai ajattelevat ettei ole mitään menetettävää. Että on vientiä joo, mutta ei tuo taso päätä huimaa. N42
Nelikymppisillä naisilla on hyvin tyypillinen kokemus että samanikäiset ei oo kiinnostuneita vaan nuoremmat (seksiin) ja vanhemmat sitten myös parisuhteeseen. Nelikymppiset miehet kattelee naisia sieltä kolmenkympin alkupäästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on alkanut myös tässä 43.v iässä aivan uusi aikakausi, jossa miehet lähestyy. Ja minä taas käperryn ja keskityn vaan itseeni ja omaan hyvinvointiin ja laittautumiseen. Kuumana käyvät 20-50.v skaalalla, tämä on tosi vaikka ei moni usko.
Mulla sama juttu sua muutaman vuoden vanhempana miehenä. Kuumina käyvien ikähaarukka sama.
Mua on viimeksi mies pyytänyt ulos yliopistossa, 2000-luvun alussa. Sen jälkeen onkin sitten ollut hiljaista.
Deittiappeja en ole koskaan kokeillut.
N46
Jaa. Mulla oli taas eron jälkeen mielenkiintoisia aikoja nuorempien miesten kanssa. Oikein hyvät muistot jäi, vaikka jouduinkin heidät jättämään, kun tapasin oman ikäiseni fiksun tyypin. Oman ikäisen kanssa on keskusteltavaa ja kaikki toimii. Olen siis yli 40.
exäni taas saalistaa nuorempia, mutta kumma kyllä, he vain rahastavat, käyttävät hyväkseen ja jättävät.
Kyllä minun mielestäni yli 40-vee naisilla on paremmat oltavat kun saman ikäisillä miehillä. Sanon vaan. Eikä lapsiakaan tarvi enää hommata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin elämäni rakkauden kypsemmällä iällä, olin lähemmäs 50-vuotias. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi. Oon ihan tavallinen. Viimeksi vähän aikaa sitten kotonani sähkötöitä tehnyt mies alkoi tehdä työn jo loputtua tikusta asiaa ja viestitellä enemmänkin. Sinänsä ihan asiallisia juttuja joihin en kehdannut olla vastaamattakaan, mutta aavistin kyllä jo aika varhain mistä on kyse. Ei siinä sitten kovin kauaa mennyt kun alkoi avautua onnettomasta avioliitostaan.
Samoja kokemuksia ja välillä hankaliakin tilanteita, kun oma alainen, työkaveri tai yhteistyökumppani lähestyy vastaavissa aikeissa. Kuinka saat asian hoidettua niin, että toinen ei menetä kasvojaan ja työt sujuu jatkossakin.
N47
Tämä kertoo vain, että sulla ei ole minkäänlaista auktoriteettia työssäsi. Ei ihmistä, joka on kunnioitettu ja ns. paikallaan tehtävässään lähestytä noin.
Kaipa sitä joku kiinnostuisi vielä meikäläisestäkin. Mutta, itse en ole ollenkaan ns. haku päällä.
Erosin 8v sitten. Nyt on niin hyvä olla oman elämänsä emäntä.
Yksinäinen en silti ole. Minulla on pari hyvää (nais)ystävää ja muutamia "likkakavereita", työkavereita, muutaman sukulaisen kanssa pidän silloin tällöin yhteyttä ja naapurissa on sellaisia tuttavia , joiden kanssa joskus juttelemme pihalla tavatessamme.
Olin niin väsynyt jo meidän avioliittoon kaikinpuolin, että en haikaile ainakaan yhteen muutosta kenenkään kanssa.
En halua edes Tinderiin. Harrastan avantouintia talvisin, siellä on muutama mukava mieskin, joiden kanssa jutellaan ja on vaihdettu kännykkä numeroitakin, mutta sellaisena se saa heidän kanssaan pysyäkin.
Ehkä joskus innostun vielä Seuranhaku palveluihin..? Olen nyt 53vuotis... Että nähty on jo parisuhdetta ihan "kiitettävästi". "
Vierailija kirjoitti:
Minä nainen 50 v pitkät puoliksi harmaantuneet hiukset, en meikkaa, paino normaalin ylärajoilla, kasvoista en erityisen kaunis, pukeudun lähinnä huppariin ja farkkuihin. En käy koskaan baareissa ym mutta huvittavinta on että koiraa taluttaessa minua on lähestynyt ikäiseni mies ja lähettänyt sittemmin flirttailevia ehdotuksia. Molemmat ollaan tahoillamme naimisissa. En voi ymmärtää miksi tuo mies vuodesta toiseen aina välillä lähettää viestejä. Siis minua ei voi kyllä väittää pätkääkään naiselliseksi.
Muuten ei kyllä tule aloitteita. Toki minua ei näe miehet kuin ruokakaupassa ja koiraa ulkoiluttamassa. Tosin joskus 35v iässä tuli yksi mies tekemään aloitetta ruokakaupassa. Olin kyllä silloinkin tosi yllättynyt kun olin tosi kovassa univelassa ja poikki pienten lasten hoitamisesta niin en varmasti ollut mitenkään naisellinen tai tälläytynyt.
Olet helppo reikä, ajatteli nuori mies, ei siitä kannata sen syvempää merkitystä etsiä.
Olen ollut sinkkuna nyt kolme vuotta. Tänä aikana yksi ex-kollega mies otti yhteyttä Facebookissa ja ehdotti treffejä, mutta en tarttunut tarjoukseen.
Pyysin myös naispuolista kaveriani tiedustelemaan, josko hänen eräs miespuolinen sinkkukaveri olisi kiinnostunut treffeistä kanssani (ei ollut).
Tinderissä sain kyllä satoja tykkäyksiä, mutta en ole käynyt yksilläkään treffeillä sitä kautta. Jotenkin vaan niin turn off koko paikka.
Juu parikymppisiä kolleja panen viikoittain. Tyyne 56-v
On vientiä, nyt jo vakituisessa suhteessa kolmatta vuotta mutta taas yksi ihan komeaa ja kiva sinkkumies harrastuksessa lähestyi viime viikolla ja ehdotti kahvitreffejä. Oltiin tutustuttu siinä yhdessä treenatessa eikä tiennyt parisuhdestatustani. Tänä mies ymmärtääkseni vielä reilu 10v nuorempi kun minä. Tinderiä kokeilin eron jälkeen mutta siitä en oikein tykänny, matcheja kyllä tuli kiitettävästi.
Nykyinen mies myös nuorempi ja työn kautta tutustuttiin. Enemmän mulla on nyt vietyä kun 20-30 ikävuosina, silloin seurustelin ja olin vähän ehkä huonossa kunnossa nykyiseen verrattuna. Ei siinä mielestäni mitään ihmeellistä ole, moni löytää tyylinsä hiukan vanhempana vasta.
Olen avoliitossa mutta veikkaan että olisi. Muu kulahtaneisuus vähentää enemmän kiinnostuneita kuin ikä.
Tavallaan tietysti yllättävää jos mies etsii lapselle äitiä että kiinnostuisi yli 40-vuotiaasta. Ehkä kaikki eivät ajattele niin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisillä naisilla on hyvin tyypillinen kokemus että samanikäiset ei oo kiinnostuneita vaan nuoremmat (seksiin) ja vanhemmat sitten myös parisu
No musta tuntuu, että ihan kaikenikäisille ja -kokoisille kelpais seksi mun kanssa. Parisuhteen löytäminen onkin sitten vaikeampaa. Ei paljon lämmitä mitkään puolivillaiset panosuhteet. Mut kiva, jos jotkut innostuu, kun on vientiä.
Miehet eivät olleet minusta kiinnostuneita kun olen parikymppinen. He eivät myöskään olleet minusta kiinnostuneita kun olin kolmekymppinen. Nyt olen yli 40v, eivätkä he ole edelleenkään minusta kiinnostuneita.
42v kun erosin, latasin tinderin, ekana yönä tuli se ilmo "sinulla on yli 99 tykkäystä", siitä sit en tiedä. Mätsejä oli joku 20-30, parin kanssa juteltiin enemmän, ja sit löytyi se oikea. Asutaan yhdessä.
Kyllä, jonoksi asti olisi ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuneita on tähän asti riittänyt. Terveisin Salme 72 vuotta.
Hyvä Salme!
Mulla on alkanut myös tässä 43.v iässä aivan uusi aikakausi, jossa miehet lähestyy. Ja minä taas käperryn ja keskityn vaan itseeni ja omaan hyvinvointiin ja laittautumiseen. Kuumana käyvät 20-50.v skaalalla, tämä on tosi vaikka ei moni usko.