Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?

Vierailija
01.07.2024 |

Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?

Kommentit (408)

Vierailija
221/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin muutamia vuosia sitten, ja olen nyt pikkuhiljaa hivuttautunut takaisin deittailemaan. 

Livenä kukaan ei ole tullut iskemään minua, ei edes lauantai-iltana täpötäydessä mummotunnelissa. Tinderin kautta olen tavannut 5 miestä, joista vain yksi olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minä en hänestä innostunut.

Eli toistaiseksi ei ole kehumista. 

Onko ylipainoa? Tatuointeja? Lyhyt tukka?

Ei ole mitään noista. Ei ole myöskään kauniita kasvoja tai kurvikasta vartaloa.

Vierailija
222/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin muutamia vuosia sitten, ja olen nyt pikkuhiljaa hivuttautunut takaisin deittailemaan. 

Livenä kukaan ei ole tullut iskemään minua, ei edes lauantai-iltana täpötäydessä mummotunnelissa. Tinderin kautta olen tavannut 5 miestä, joista vain yksi olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minä en hänestä innostunut.

Mä oon eri, mutta samat kokemukset, ja eiköhän syynä mulla oo se sama ruma naama ja persjalkainen kroppa mistä oon koko ikäni saanut kuulla. 

Vierailija
224/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä. 

Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.

N41

Miehet saa niin vähän matcheja että ne swaippaa oikealle kaikki katsomatta kuvia tai profiileja sen tarkemmin. Tykkäysten määrä ei siis tarkoita että mies pitäisi edes tykkäämänsä naisen ulkonäöstä. Saitko sieltä Tinderistä yhtään parisuhdetta? 

Kylläpä miehet sitten ovat yksinkertaisia otuksia kun noin tekevät. Eipä sellaisella ukolla mitään tekisi, liian tyhmä minulle.

Yksinkertaisia? Tyhmiä? Tuolla systeemillä nostaa todennäköisyyksiä kun swaippaa kaikki. Jos swaippaa vaan ne kiinnostavat niin tuskin tulee edes yhtä tykkäystä jos olet keskiverto mies. Vois toinen ääni olla kellossa jos sulle ei tulis yhtään tykkäystä.

Vierailija
225/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon eri, mutta samat kokemukset, ja eiköhän syynä mulla oo se sama ruma naama ja persjalkainen kroppa mistä oon koko ikäni saanut kuulla. 

No mikä siinä naamassa on niin rumaa? Hyvillä vaatevalinnoilla voi muokkailla kroppaakin ja toki plastiikalla. Pienilläkin muutoksilla saa paljon aikaan. Isoa nenää voi pienentää, hampaita oikoa, ihoa kiristää, kulmia pigmentoida jne. 

Vierailija
226/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mitään noista, mutta kommentoinpa vaan, että jatkuvasti pariutuu naisia, joilla on joko jotain noista tai jopa kaikkia noita. Ja esim. eivät tatuoinnit kaikille ole miinusta, vaan jotkut jopa tykkäävät niistä.

Vierailija
227/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä naamassa on niin rumaa? Hyvillä vaatevalinnoilla voi muokkailla kroppaakin ja toki plastiikalla. Pienilläkin muutoksilla saa paljon aikaan. Isoa nenää voi pie

Ei kenenkään ulkonäkö nyt oikeasti ole kiinni jostain nenän koosta/muodosta.

Vierailija
228/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä naamassa on niin rumaa? Hyvillä vaatevalinnoilla voi muokkailla kroppaakin ja toki plastiikalla. Pienilläkin muutoksilla saa paljon aikaan. Isoa nenää voi pie

"Ai miehet ei kiinnostu sinusta? No mikset vaan mene plastiikkakirurgille?"

Tässä ei tiedä enää pitäiskö itkeä vai nauraa, kun lukee näitä juttuja.

Vierailija
229/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso nenähän on yleensä kaunistava tekijä. Mulla on päin vastoin leveään taikinanaamaani nähden sellainen liian lyhyt ja litteä nenä. Muutoin sitten kasvojen puoliskot on todella epäsymmetriset. Silmät on pienet, huulet ohuet, poskipäät sellaiset matalat eli kasvoissa ei ole ikään kuin mitään rakennetta. Leukalinja on aina ollut olematon, ja koko naama iän myötä valahtanut. Ei tälle kaikelle voi mitään edes plastiikkakirurgi kun pitäis synnyttää tyhjästä esim ne poskipäät. 

Vierailija
230/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä naamassa on niin rumaa? Hyvillä vaatevalinnoilla voi muokkailla kroppaakin ja toki plastiikalla. Pienilläkin

"Ai miehet ei kiinnostu sinusta? No mikset vaan mene plastiikkakirurgille?"

Tässä ei tiedä enää pitäiskö itkeä vai nauraa, kun lukee näitä juttuja.

No ei nyt tartte niin karrikoidusti tuota ottaa. Paljon kuitenkin voi tehdä jos haluaa, siis hian pieniä juttuja. Meikkaanhan minäkin jolloin en varsinaisesti kelpaa sellaisna kuin olen, mutta so what? Joskus pitää ehostaa että kelpaa tai sitten on ilman.

Vierailija
231/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä naamassa on niin rumaa? Hyvillä vaatevalinnoilla voi muokkailla kroppaakin ja toki plastiikalla. Pienilläkin

Ei kenenkään ulkonäkö nyt oikeasti ole kiinni jostain nenän koosta/muodosta.

No mikä siitä ruman tekee?

Vierailija
232/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kakkosnaisena 68 vuotiaalle rahamiehelle.

Ei toivoa,että saisin omanikäsen rahakkaan yrittäjän,jolla oma purjevene.

Vierailija
233/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä naamassa on niin rumaa? Hyvillä vaatevalinnoilla voi muok

Kommentoin sivusta: 

Ihminen voi olla ruma lukemattomien eri piirteiden takia. Mutta kauneus sen sijaan on aika geneeristä, siinä mielessä siis että tietyt piirteet (symmetria, vahva leuka, korkeat poskipäät jne) ovat käytännössä kaikkien mielestä kauniita. 

Vierailija
234/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole tuo, joka valitti nenästään. Kunhan vain totesin, että kokonaisuuden kannalta ei nenän koko tai muoto ole ratkaiseva.

Vierailija
235/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kännissä 40+ mimmi menee täysiä..

Vierailija
236/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistetusti oli vientiä ja uskon että olisi vieläkin vaikka nyt vakiintuneessa suhteessa. Luulen että siihen vaikuttaa se, että olen ns kunnollinen, elämä hallussa, ei pieniä lapsia ja hoikka. En myöskään odota mitään superihmistä kumppaniksi vaan tiedän tasoni. Hyvin on ollut vientiä. 

No miehenä sanoisin kyllä nyt silti että jos olet 40+ niin se vienti johtuu siitä että olet helpompi saada kuin nuori nainen. Parisuhteeseen et niitä tyyppejä kyllä saa :)

Vierailija
237/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole tuo, joka valitti nenästään. Kunhan vain totesin, että kokonaisuuden kannalta ei nenän koko tai muoto ole ratkaiseva.

Joo, luusto on se joka määrittää onko kaunis vai ei. Pitää olla esim juuri nuo korkeat poskipäät, tai vähintään erottuvat eli ulkonevat, vaikka olisivat matalat, sekä vahva selkeä leukalinja. Muut piirteet voi olla melkein millaiset vain, jos nuo on kunnossa. 

Vierailija
238/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aktiivinen reilu nelikymppinen nainen ja vientiä todella on. Olen kyllä treenanannut itseni kuntoon ja pukeudun aika huolellisesti niin päältä kuin altakin. Kivan näköisissä naisellisissa vaatteissa tuntee itsensä voittajaksi jo lähtökohtaisesti.

Joku voisi sanoa minun olevan helppo, mutta minä nyt vaan tykkään miesten liehittylystä ja ihan seksistäkin. Pidän toki rimaa varsin korkealla, mutta en jarruttele, jos synkkaa.

Ihan kuin miehen kirjoittama kommentti

Ai? Tää olisi voinut olla mun tekstiä.

N48

Vierailija
239/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Johan minä arvasin.

Tänne päädyttiin:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

'Mikset vaan mene 

P L A S T I I K K A K I R U R G I L L E ? '

.

Vierailija
240/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan miehet tykkää nelikymppisistä, koska ensinnäkin nykyään ihmiset pysyy nuoremmanoloisina kuin aiemmin. Nelikymppiset ei juuri kolmekymppisistä eroa, jos puhutaan itsestään huoltapitävistä.

Nuoret naiset on kuulemani mukaan (miehiltä kuultua) epävarmoja ja draamailevat. Myös jatkuva somepäivitys ärsyttää. Karkeasti sanoen ne nuoret elää elämäänsä siellä somessa ja me keski-ikäiset eletään aidosti. Joka asiaa ei tarvitse kuvata, kännykkä ei ole kasvanut käteen eikä jatkuvasti ole jotain muillenäyttämisen tarvetta.

Nuoremmat miehet on aina halunneet seksiä vanhempien naisten kanssa, koska nuorilla naisilla on korkeammat kriteerit eli vanhemmat on helpompia. Nelikymppiset kyllä näyttää nelikymppisiltä eikä kolmekymppisiltä mutta toki on silti myös hyvännäköisiä nelikymppisiä. 

Naurattaa tämä asenne, että nainen on aina antaja. Jos minä nelikymppinen nainen tykkään sek sistä ja tapaan mukavan miehen, niin minä haluan sänkyyn. Huolehdin ehkäisystä, joten miksi minun pitäisi jättää ehdottamatta sek siä?? Se mieshän siinä on helppo jos joku, koska mies minun mukaan lähtee enkä minä miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi