Miehet pitäävät mua siskona tai äitinä :(
Mul on itsetunto romahtanut. Olen reilu 30 ja en ole koskaan saanut kokea kunnon vetovoimaa. Ystäviä on aina isketty ja heitä on nähty haluttavina.
Minä olen aina vain se kaunis sisko/sisarpuoli jota ihaillaan mut ei kosketa. Johtuuko se ruskeasta tukasta?
Miehet haluavat vain olla ystäviä kanssani samalla kun kehuvat luonnettani ja ulkonäköäni. Silti olen niille vain sisko.
Kommentit (12)
Seksuaalista vetovoimaa saat helpoiten sillä että panostat kroppaasi.
Hoikkuus ja timmit lihakset viehättävät miehiä eniten.
Tämä on asia johon voit vaikuttaa.
No lopeta kaveeraaminen sellaisten miesten kanssa jotka kiinnostavat. Paitsi nuo vanhat kai ovat sitten kaverimiehiä. Ja etsi suoraan vähän enemmän kiinnostunutta, mutta älä suostu johonkin s-suhteeseen pelimiehelle. Ole tarkkana. Entä länsimaista ulkomaalainen mies?
Jos sun kroppa ei ole seksikäs ja hyvässä kunnossa, niin silloin käy näin. Treenaa itelles tiukka kroppa, niin jokanen mies haluu sua sen jälkeen.
Kaikki johtuu käytöksestäsi ja ulkonäöstäsi.
Jos käyttäydyt miehiä kohtaan kuin äiti tai siskotyttö, niin kai sinua kohdellaankinn sellaisena. Jos otat paikkasi aikuisena naisena, joka ei nöyristele, ei lässytä tai ala paapomaan ja jonka ulkonäkö ei ole kuin jonkun Mr. Beanin tyttöystävän, niin varmasti sinua kohdellaan naisena. Asia on ihan sinusta itsestäsi kiinni.
Sinun ei tarvitse pukeutua kuin joku hal pa huo ra, vaan ihan tavallisesti. Sinun ei tarvitse olla edes mikään laitan ruipelo ja isotissinen, vaan tavallisuus on hyvä asia monen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun kroppa ei ole seksikäs ja hyvässä kunnossa, niin silloin käy näin. Treenaa itelles tiukka kroppa, niin jokanen mies haluu sua sen jälkeen.
Seksikkyys on korvien välissä, ei pelkästään kropan ulkonäössä. Sen asian tietää jokainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista vetovoimaa saat helpoiten sillä että panostat kroppaasi.
Hoikkuus ja timmit lihakset viehättävät miehiä eniten.
Tämä on asia johon voit vaikuttaa.
Silloinkin brunetti viehättää vain blondeja miehiä. Ja se ei ole hyvä asia.
Ruskeat hiukset? Miten se vesittäisi vetovoimaasi? Nimimerkillä hetero mies, ruskeat hiukset saattavat olla parhaat. Voin vakuuttaa että siinä ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
No ei halua! :) Typerä lapsekas ajatuskin jo tuollainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikkyys on korvien välissä, ei pelkästään kropan ulkonäössä. Sen asian tietää jokainen ihminen.
Juu tietää ja oot oikeassa, mut se ei aina riitä miehelle :D Jos on tiukka kroppa niin ei tartte olla seksikästä luonnetta. Sen tietää jokanen mies.
En tosin yllättynyt yhtään, et lihavat naiset ovat tästä luonnollisesta ilmiöstä eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Aloita siis itsetunnon kohotus, tavalla tai toisella, mikä itsellesi sopii. Jätä "siskomainen/ äitimäinen" huolehtimispuhe, kysy mieluummin ja varsinkin kuuntele. Lenkkeile, juokse, pyöräile ja ulkoile paljon, saat virtaa ja piristyt. Puhuttele, varsinkin itseäsi kuten Eeva Kilpi neuvoo runossaan, "ystävällisesti ja ihaillen: sinä pieni urhea nainen, minä luotan sinuun." Kiinnitä siis huomiota puhetapaasi, ole kiinnostunut monista asioista. niin sinustakin kiinnostutaan. Pukeudu mieleisiisi mukaviin ja tyylikkäisiin vaatteisiin, kampaa hiuksesi uudella tavalla ja tarvittaessa vaikka hae raidat tms. kampaajalta, meikkaa tyylikkästi eikä missään tapauksessa yliampuvasti, peseydy hyvin joka päivä ja pidä itsesi virkeänä, niin ei tarvitse valittaa, kuten monet muut. Virkeä nimittäin kiinnittää huomionsa aivan toisiin asioihin.
Sanoisin, että näin juuri.
Yksikään mies ei halua naisystäväkseen mitään muumimamma äitihahmoa, vaan aikuisen kohtalaisen hyvän itsetunnon omaavan naisen.
Jos et osaa itse muokata ulkonäköäsi, niin kysy ystäviltä neuvoja ja itsetunnon parantaminen onnistuu vähitellen, kun uskot itseesi ja pidät itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tietää ja oot oikeassa, mut se ei aina riitä miehelle :D Jos on tiukka kroppa niin ei tartte olla seksikästä luonnetta. Sen tietää jokanen mies.
En tosin yllättynyt yhtään, et lihavat naiset ovat tästä luonnollisesta ilmiöstä eri mieltä.
No mutta tee vaikka tänään se Prisma-testi ja katso ympärillesi pariskuntia. Aika harvalla naisista JA miehistä on "seksikäs tiukka kroppa". Ja aika usein se seksikäs tiukka kroppa ei tarkoita sitä, että seksi tämän ihmisen kanssa olisi upeaa tai että tällä olisi kivat jutut, joita voisi kuunnella vaikka vuosia.
Seksikkyyttäkin on monenlaista ja tiedän, että esimerkiksi minä en ole ulospäin tälläkään hetkellä mikään seksikkäin ilmestys, kun päälläni ovat nuhruiset työhaalarit, työpaitapusero, huomioliivit, turvakengät ja kypärä. Painoakin on jonkun verran enemmän kuin tällä pituudella olisi hyvä, mutta perhana kun yksikään mies ei tunnu kilojani katsovan, vaan treffiehdotuksia tulee jopa kaupan kassalla. 😉
Aloita siis itsetunnon kohotus, tavalla tai toisella, mikä itsellesi sopii. Jätä "siskomainen/ äitimäinen" huolehtimispuhe, kysy mieluummin ja varsinkin kuuntele. Lenkkeile, juokse, pyöräile ja ulkoile paljon, saat virtaa ja piristyt. Puhuttele, varsinkin itseäsi kuten Eeva Kilpi neuvoo runossaan, "ystävällisesti ja ihaillen: sinä pieni urhea nainen, minä luotan sinuun." Kiinnitä siis huomiota puhetapaasi, ole kiinnostunut monista asioista. niin sinustakin kiinnostutaan. Pukeudu mieleisiisi mukaviin ja tyylikkäisiin vaatteisiin, kampaa hiuksesi uudella tavalla ja tarvittaessa vaikka hae raidat tms. kampaajalta, meikkaa tyylikkästi eikä missään tapauksessa yliampuvasti, peseydy hyvin joka päivä ja pidä itsesi virkeänä, niin ei tarvitse valittaa, kuten monet muut. Virkeä nimittäin kiinnittää huomionsa aivan toisiin asioihin.