Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?
Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?
Kommentit (408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä.
Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.
N41
Itse saan katseita, vaikka en meikkaisi. Meikattuna pitää melkein juosta karkuun kaikenmaailman lähestyjiä. T. Viisi vuotta sinua vanhempi (ja se on ikä paljon just tässä iässä 40-50)
Miten te huomaatte tällaiset katseet? Itse en kiinnitä juurikaan huomiota muihin ihmisiin, ja jos joku sattuu vilkaisemaan minuun päin, niin eihän sitä voi tietää, katsooko hän juuri minua vai katsooko vain ajatuksissaan sattumalta minun suuntaani. Tai jos joku katsoo minua, niin eihän sitäkään voi tietää, miksi ja millä mielellä. Itsekin joskus saatan katsoa ihmisiä ilman mitään kiinnostusta, esim. "miten toi näyttääkin meidän entiseltä naapurilta", "hei tolla on just sellainen paita mikä mun piti ostaa isälle/veljelle/miesystävälle/pojalle", tai sitten vaan katsoo ihmisiä ohikulkiessaan ilman sen kummempia ajatuksia.
Enpä itse muista, että kukaan olisi koskaan katsellut minua - ja silti varmaan on, koska minuun ihastuneita miehiä on joskus ilmaantunut tekemään aloitteita esim. töissä tms. Ja helposti löydän seuraa, eli voihan olla, että joku muukin välillä kiinnittää huomiota. Mutta en kyllä itse ollenkaan ole motivoitunut tarkkailemaan, mitä tai ketä jotkut tuntemattomat ihmiset "katselevat".
Vierailija kirjoitti:
Olen jo viidenkymmenen, mutta voin kommentoida näin jälkikäteen. Minulla on huomion saamiseen vaikuttanut eniten paino: Olin 45 vuotiaana elämäni parhaassa kunnossa, ja sain enemmän miesten huomiota kuin koskaan. Olin tosi timmi ja lihaksikas, rasva-% matalalla.
Valitettavasti jouduin lopettamaan treenaamisen, lihoin vajaat 10 kg ja vaikka olen normaalipainoinen niin huomioiminen loppui kuin seinään.
Miksi jouduit lopettamaan? Itsellä lenkkeilyharrastuksen tielle on tullut nivelkipuja ja jänteiden rasittumista. Etsin juuri keinoja parantaa tilannetta.
On vientiä. Mutta onkos sulla, ap?
N 59
43-v ja on vientiä. Valitettavasti siitä noin kaksi kolmasosaa on vähintään 5 vuotta vanhempia, ja loput 10+ vuotta nuorempia. Jälkimmäisissä ei toki sinänsä muuta vikaa kuin se, että valtaosa hakee vanhemmasta naisesta pelkkää seksiä. Vanhemman miehet taas ei seksuaalisesti sytytä. Sinkkuna nyt pari vuotta, saa nähdä jääkö pysyväksi olotilaksi.
olis vientiä,mutta ei vois vähempää kiinnostaa , kun ne miehet vie yleensä ihan väärään suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä.
Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.
N41
Sori rikkoa pilvilinnojasi, mutta Tinder on vähän huono mittari. Siellä tyhjä ruutukin saa satoja tykkäyksiä jos profiilissa vain lukee että olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin paljon, ja se on kivaa, koska pidän nuorista miehistä.
On se kiva huomata miten paljon tykkäyksiä. Ois kiva nähdä kun roolit olis toisin päin, vois peukutkin kääntyä päälaelleen ja sitä haukkumisen määrää..
On vientiä. Eivät miehet sitä ikää tunnu pelkäävän vaan sitä mitä ikä tuo monesti mukanaan - kiloja, uusperhekuvioita, edellisten suhteiden painolastia, paikalleen jumittumista, katkeroitumista, seksihalujen hiipumista. Kun itse olen ystävällinen, elämäniloinen, tyyliltäni naisellinen, seksuaalinen ja hoikka / siro, kaikenlaisia yrityksiä tulee. Parisuhteen löysin reilu vuosi sitten Tinderistä, tietyillä ehdoilla avoimen sellaisen.
Minua ei ole ikinä ennen kehuttu yhtä paljon kuin erottuani muutama vuosi sitten väkivaltaisesta suhteesta ja puhjettuani ns. kukkaan. Olen esimerkiksi niin naisten kuin miesten taholta kuullut nopeasti laskettuna kolmesti pelkästään viikon sisään, että olen kaunis (en mielestäni edes ole, osaan kai vain laittautua). Juhannuksena kolme miestä oli iskupuuhissa, vaikka olin mieheni kanssa liikkeellä.
Kun nyt tässä nopeasti selailen Whatsapp-keskusteluita, niin siellä on nykyisen kumppanini lisäksi yhteyttä ottanut nykyistäni edeltävä säätö, rakkausrunoja lähettävä kollega ja pari miestä, joita tapailin pari kertaa, mutta nykyisen astuttua kuvioihin kiinnostus heihin lopahti. Instagramin puolella kevyttä flirttiä heittää vanha opiskelutoveri ja pari deittiä, jotka tapasin kerran, mutten ollutkaan kiinnostunut.
Olen varmasti monille liian vanha, mutta mitä sen on väliä, kun jo nyt miesseuraa olisi enemmän kuin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enemmän kuin koskaan, sen jälkeen kun erosin 42-vuotiaana.
N47
Sait miehiltä enemmän huomiota nelikymppisenä, kuin parikymppisenä?
Uskooko kukaan näitä voimafantasioita :D ?
Mikä ongelma? Jotkut kaunistuvat vanhetessaan ja tyyli kehittyy iän myötä. Toki enemmän on niitä, joille ulkonäköasiat jäävät muun elämän jalkoihin, lastensaanti ja perhe-elämä usein muuttavat identiteettiä eikä ole aikaa katsella peiliä. Mutta ei se ole välttämätöntä ja oman kauneuden voi myös kaivaa esiin myöhemminkin ruuhkavuosien lastin alta.
Siellä näkyy se, mitä siellä todella on. En voi muuttua joksikuksi muuksi, joka en ole. Ihmisillä on todella outoja moraalikäsityksiä ja siinäpähän olkoot vaikka sukkapuikot suussa. Tällä pärstäkertoimella ja elämänkokemuksella potentiaaliset parisuhdekumppanit on yhtä harvassa, kuin nuorena seksikumppanit ja antaapahan olla. En halua omistaa elämääni millekään idiootille tai puolimatkan toopelle. Pitää olla sellainen joka hyväksyy minut tasan sellaisena kuin olen, mutta on silti älyllisesti ja toivottavasti myös ruumiillisesti tasavertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiseuraa riittäis vähän liiaksikin asti.
Seurustelusta olisi kiinnostuneet lähinnä miehet, jotka ovat älykkyysosamäärältään mua niin paljon matalammalla, etten voi olla heistä kiinnostunut vakavissaan, vaikka olisivat minkälaisia laatikkoleukoja.
Ystävinä on fiksuja ja komeita miehiä, jotka ei ilmeisesti ole seksiä vailla, koska jos olisivat, kyllä se olisi jo tapahtunut. Keskustellaan ja vietetään aikaa. Käydään reissuilla. Järkevä mies ymmärtää olla lähtemättä suhteeseen tai sänkyyn minun kanssa ;D.
Sua ei kiinnosta miehet, joilla on mielestäni alhainen älykkyys ja fiksut miehet ymmärtää olla lähtemättä kanssasi suhteeseen.
Oletko harkinnut, että vähän katsoisit, mitä siellä peilissä on?
Siellä näkyy se, mitä siellä todella on. En voi muuttua joksikuksi muuksi, joka en ole. Ihmisillä on todella outoja moraalikäsityksiä ja siinäpähän olkoot vaikka sukkapuikot suussa. Tällä pärstäkertoimella ja elämänkokemuksella potentiaaliset parisuhdekumppanit on yhtä harvassa, kuin nuorena seksikumppanit ja antaapahan olla. Voin olla ilman kumppania, mutta jos sellaisen otan, niin pitää olla fiksu ja elämänkokemusta. Komeakin itseasiassa. Minun silmään. En halua omistaa elämääni millekään idiootille tai puolimatkan toopelle. Pitää olla sellainen joka hyväksyy minut tasan sellaisena kuin olen, mutta on silti älyllisesti ja toivottavasti myös ruumiillisesti tasavertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin elämäni rakkauden kypsemmällä iällä, olin lähemmäs 50-vuotias. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi. Oon ihan tavallinen. Viimeksi vähän aikaa sitten kotonani sähkötöitä tehnyt mies alkoi tehdä työn jo loputtua tikusta asiaa ja viestitellä enemmänkin. Sinänsä ihan asiallisia juttuja joihin en kehdannut olla vastaamattakaan, mutta aavistin kyllä jo aika varhain mistä on kyse. Ei siinä sitten kovin kauaa mennyt kun alkoi avautua onnettomasta avioliitostaan.
Samoja kokemuksia ja välillä hankaliakin tilanteita, kun oma alainen, työkaveri tai yhteistyökumppani lähestyy vastaavissa aikeissa. Kuinka saat asian hoidettua niin, että toinen ei menetä kasvojaan ja työt sujuu jatkossakin.
N47
Tämä ongelma on mullakin. Asiakkaat lähestyvät, ja pakit pitäisi osata antaa selkeästi mutta hienontunteisesti.
N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet kiinnostuisivat yli 40-vuotiaasta naisesta, jos nuorempiakin on tarjolla? Ellei kyseessä ole joku oikeasti vanha ikämies tai sitten nuorempi syrjäseutujen mies, jolle ei samasta kylästä löydy nuorempaa naista.
Minun laajassa lähipiirissäni, mukaan lukien kollegat ja harrastuspiirit, yksikään 40-50v eronnut mies ei ole alkanut seurustelemaan itseään merkittävästi nuoremman kanssa. Av-maailmassa vallitsee täysin toinen todellisuus kuin irl. Näin on nähty.
Omaan itsekin sangen laajan tuttavapiirin, ja nämä "ikäero pariskunnat" on kyllä pieni vähemmistö. Tiedän tasan tarkkaan kolme paria, joilla on merkittävästi ikäeroa:
- mies 40v / nainen n. 30v
- mies 41 v / nainen n. 30v
- nainen n. 50v / mies 36v
Täällä vauvalla toki kaikilla on aina itseään nuorempi mies tai nainen 🤣🤣
Ei kiinosta muut miehet ja mitä ovat mieltä kun olen onnellisesti naimisissa unelmieni miehen kanssa <3
N41
Vierailija kirjoitti:
Täällä vauvalla toki kaikilla on aina itseään nuorempi mies tai nainen 🤣🤣
Mun mies on 11v. mua vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut kiinnostava varmaan koskaan koska kukaan mies ei lähesty
Ei Suomessa lähestytä yleensäkään muualla, kuin baarissa ja netissä. Suomalaisen on oltava pienessä maistissa aina, jos meinaa pystyä puhumaan jollekin vieraalle ihmiselle jotain.
Ei mikään ihme, että suomalaiset lisäänny
Erosin muutamia vuosia sitten, ja olen nyt pikkuhiljaa hivuttautunut takaisin deittailemaan.
Livenä kukaan ei ole tullut iskemään minua, ei edes lauantai-iltana täpötäydessä mummotunnelissa. Tinderin kautta olen tavannut 5 miestä, joista vain yksi olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minä en hänestä innostunut.
Eli toistaiseksi ei ole kehumista.
En tiedä. Ei kiinnosta testata markkina-arvoa, kun deittailu on nykyään melko karseaa. Sinkkuna ollaan jo kahdeksatta vuotta. N40
Vierailija kirjoitti:
Erosin muutamia vuosia sitten, ja olen nyt pikkuhiljaa hivuttautunut takaisin deittailemaan.
Livenä kukaan ei ole tullut iskemään minua, ei edes lauantai-iltana täpötäydessä mummotunnelissa. Tinderin kautta olen tavannut 5 miestä, joista vain yksi olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minä en hänestä innostunut.
Eli toistaiseksi ei ole kehumista.
Onko ylipainoa? Tatuointeja? Lyhyt tukka?
Tämä. Suuret ikäerot ovat länsimaissa harvinaisia.