Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?

Vierailija
01.07.2024 |

Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?

Kommentit (408)

Vierailija
181/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään tähän vielä, että tämä vanhempi ystäväni on todella eloisa ja hymyilevä, ja uskon että hänen kiinnostavuutensa miesten keskuudessa johtuukin suureksi osaksi näistä. Hän vaan on helposti lähestyttävä. Itselläni perusilme on paljon vakavampi, ja kokisin olevani feikki jos hymyilisin ympäriinsä samalla tavalla kuin hän. Mutta hänelle se on luontaista ja siksi sopii.

Minä taas olen erakkomainen ja sosiaalisesti varautunut, mistä tulee aluksi viileä ja etäinen vaikutelma. Vapaudun ja alan nauraa ja vitsailla vasta kun tutustun mieheen paremmin ja hän paljastuu ihmiseksi josta aidosti pidän. 

Siltikin miehiä olisi tunkemassa seuraani ovista ja ikkunoista. Deittisovellukset ovat minulle mieluisin tapa etsiä seuraa, koska epäkiinnostavien miesten ohittaminen on siellä niin helppoa. Oikeassa elämässä uupuisin jos joutuisin koko ajan sanallisesti torjumaan miehiä.

N46

Vierailija
182/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v naisella alkaa olla kiire saada kovaa piippuun, jos meinaa vielä perustaa perheen.

Monilla on lapset tehty tuossa iässä.

Ja meistä joilla ei ole, harva lapsia edes haluaa.

Voi harmi, eikö palstapetteri nyt tästäkään saanut painostuskeinoa jolla naisen saisi vasten tahtoaan suhteeseen?

Täh? Mitä sä höpötät? Olen nainen jolla on lapset tehtynä alle 40v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v naisella alkaa olla kiire saada kovaa piippuun, jos meinaa vielä perustaa perheen.

Totta, mutta yhä useampi sinkkunainen vasta tuolloin havahtuu asiaan. 

Kyllä nykyään. Ja jotkut eivät halua lasta.

Vierailija
184/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä. 

Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.

N41

Tämä "olen näkymätön" on niin kummallinen termi. Miksi se pitäisi olla joku itseisarvo olla näkyvä? Kuka mies voisi sanoa, että on näkymätön naisille, kun lähes jokainen mies on iästä riippumatta näkymätön naisille?

Vierailija
185/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meistä joilla ei ole, harva lapsia edes haluaa.

Voi harmi, eikö palstapetteri nyt tästäkään saanut painostuskeinoa jolla naisen saisi vasten tahtoaan suhteeseen?

Täh? Mitä sä höpötät? Olen nainen jolla on lapset tehtynä alle 40v.

Kommenttini koski tuota palstapetteriä jolle sinä vastasit.

Vierailija
186/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta yhä useampi sinkkunainen vasta tuolloin havahtuu asiaan. 

Yhä useampi nainen ei halua lapsia lainkaan. 

Vierailija
187/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä katseita ja huomiota, mutta en käy missään treffeillä enkä harrasta varsinkaan mitään yhdenyönjuttuja. En myöskään käy ravintoloissa enkä ylipäätänsä missään. Ei siis voi puhua mistään viennistä varsinaisesti. En etsi aktiivisesti seuraa. 

Vierailija
188/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.

N41

Itse saan katseita, vaikka en meikkaisi. Meikattuna pitää melkein juosta karkuun kaikenmaailman lähestyjiä. T. Viisi vuotta sinua vanhempi (ja se on ikä paljon just tässä iässä 40-50)

Jotain rajaa nyt näihin fantasioihinkin. 

Vierailija
189/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Tämä "olen näkymätön" on niin kummallinen termi. Miksi se pitäisi olla joku itseisarvo olla näkyvä? Kuka mies voisi sanoa, että on näkymätön naisille, kun lähes jokainen mies on iästä riippumatta näkymätön naisille?

Öö, no lähes jokainen mies ja yli 40 v nainen? 

Vierailija
190/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, viennin osalta ei mitään muutosta, paitsi miehet eivät huutele enää kadulla perään. N46

Vierailija
191/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nelikymppinen nainen halua lapsia. Joko ne on jo tehty tai sitten niitä ei halua ollenkaan tai ei saa. Tässäkin yksi syy, miksi monella vienti kasvaa nelikymppisenä, koska myöskään kaikki nelikymppiset miehet eivät halua lapsia tai ne on jo tehty. Ainakin itsellä ikä oli jopa valtti nuorempiin nähden, joista vauvakuume oikein paistoi päällepäin.

Vierailija
192/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kiinnostava varmaan koskaan koska kukaan mies ei lähesty

Vierailija
193/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai nelikymppinen nainen halua lapsia. Joko ne on jo tehty tai sitten niitä ei halua ollenkaan tai ei saa. Tässäkin yksi syy, miksi monella vienti kasvaa nelikymppisenä, koska myöskään kaikki nelikymppiset miehet eivät halua lapsia tai ne on jo tehty. Ainakin itsellä ikä oli jopa valtti nuorempiin nähden, joista vauvakuume oikein paistoi päällepäin.

Minäkin luulen että tässä on yksi syy siihen miksi olen niin kuumaa kamaa kaikenikäisten miesten keskuudessa. Olisihan se varmasti kiva sälyttää minulle vastuuta omien lasten huomioimisesta ja hoidosta sillä verukkeella että itselläni ei lapsia ole. 

N46

Vierailija
194/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, viennin osalta ei mitään muutosta, paitsi miehet eivät huutele enää kadulla perään. N46

No eikö tämä ole vain hyvä asia? Miksi siis kenenkään naisen pitäisi olla näkyvä?

Vierailija
195/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten totta. Nuorempana kuuli kaikenlaista huutelua, joka on loppunut täysin. Samoin ahdistelu. Mutta asialliset lähestymiset on pysyneet samana. Onkin jännä miettiä, mikä noiden huuteluiden ja kourimisten tarkoitus oli, kun ei ainakaan mikään tutustuminen tai seksinsaanti. Ei ole kyllä niitä ikävä, joten siinä mielessä tilanne on parempi nyt. N47

Vierailija
196/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N41

Itse saan katseita, vaikka en meikkaisi. Meikattuna pitää melkein juosta karkuun kaikenmaailman lähestyjiä. T. Viisi vuotta sinua vanhempi (ja se on ikä paljon just tässä iässä 40-50)

Jotain rajaa nyt näihin fantasioihinkin. 

Olen eri, mutta sattumalta juuri saman ikäinen kuin tuo kirjoittaja. Olisin voinut kirjoittaa saman. Lopetin meikkaamisen melkein kokonaan vähän ennen 40-vuotispäiviä koska hämmästyksekseni huomasin että en enää tarvitse meikkiä.

Nuorempana minulla oli itsepintainen akne, joka hävisi vasta 35-vuotiaana. Siitä muutaman vuoden kuluttua arvet olivat haalistuneet ja iho muutenkin tasoittunut. Aloin noudattaa terveellisempiä elämäntapoja ja minulta lähti kuin vahingossa 10 kiloa painoa (normaalipainon sisällä). Ryhti parani ja lihaskunto koheni. Vuosien terapia on tehnyt ihmeitä mielialalle. Olen uskaltanut laittaa harmaat ja mustat hiirulaisvaatteet kiertoon ja pukeudun nykyään tyylikkäästi.

Suuriin iltajuhliin mennessä käytän edelleen meikkiä ja silloin saan miehiltä pitkiä, ihailevia katseita ja hymyjä. Mutta myös tavallisena meikittömänä arkipäivänä saan huomiota riittävästi.

Vierailija
197/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut kiinnostava varmaan koskaan koska kukaan mies ei lähesty

Ei Suomessa lähestytä yleensäkään muualla, kuin baarissa ja netissä. Suomalaisen on oltava pienessä maistissa aina, jos meinaa pystyä puhumaan jollekin vieraalle ihmiselle jotain.

Vierailija
198/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo viidenkymmenen, mutta voin kommentoida näin jälkikäteen. Minulla on huomion saamiseen vaikuttanut eniten paino: Olin 45 vuotiaana elämäni parhaassa kunnossa, ja sain enemmän miesten huomiota kuin koskaan. Olin tosi timmi ja lihaksikas, rasva-% matalalla.

Valitettavasti jouduin lopettamaan treenaamisen, lihoin vajaat 10 kg ja vaikka olen normaalipainoinen niin huomioiminen loppui kuin seinään.

Vierailija
199/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vientiä. Käyn tansseissa ja flirttailen sydämeni kyllyydestä. 

💃🎠💩🤢🤮🤧

Vierailija
200/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet kiinnostuisivat yli 40-vuotiaasta naisesta, jos nuorempiakin on tarjolla? Ellei kyseessä ole joku oikeasti vanha ikämies tai sitten nuorempi syrjäseutujen mies, jolle ei samasta kylästä löydy nuorempaa naista. 

Pääsäämtöisestihän niitä nuorempia ei ole tarjolla. Ihmiset pariutuvat yleensä suunnilleen samanikäisten kanssa, ja naisista vain harva on kiinnostunut vanhemmista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi