Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raivostuttava kaveri

Vierailija
08.04.2023 |

Meillä siis suunnitteilla säästää koiraan rahaa pikku hiljaa. Eli käytännössä tuo uuden koiranpennun hommaaminen tapahtuisi vasta sitten kun meidän koiravanhuksesta olisi aika jättänyt. Olen aina ostanut koiran ruokani ja kaikki tavarat eläinkaupasta, olen käyttänyt koirani myös eläinlääkärissä säännöllisesti rokotuksissa ja jos jotain ongelmia niin tietenkin viennyt koirani eläinlääkäriin. Eli mitään ongelmia ei ole ollut tämän asian kanssa. Ainut asia mikä tässä hiertää on todellakin V I T T U M A IN EN kaveri joka käytännössä paasaa koko ajan mulle sitä kuinka koira maksaa ja kuinka koira voi sairastua ihan ykskaks. IHAN KUN MINÄ EN TÄTÄ TIEDOSTAISI. Näyttelee eri linkkejä kuinka jonkun koiran jalka maksoi sen ja sen verran ja kuinka sillä oli kipuja. Todellakin alkaa ärsyttää tämä, ihan kun minä en tätä tiedostaisi juuri ollenkaan, olenhan minä omistanut koirani kohta 11 vuotta !! Ja sitten kun minä hommaan uuden niin siihenkö mun kokemus loppuu? Kyllä minä tiedän kuinka paljon koira maksaa ja kyllähän omani on maksanut aika paljonkin!! En edes osta koiraa sekalaisesta paikasta , vaan kunnon kasvattajalta ja haluan nähdä tämän koiran vanhemmat.

Miksi pitää jankuttaa samaa asiaa sata kertaa, kun itse tiedän tasan tarkkaan mistä olen vastuussa ja tiedostan kuinka paljon koira maksaa!!! Lenkkeilyssäkään ei ole koskaan ollut mitään koska rakastan lenkkeilyä!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin

Vierailija
4/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vastata tähän miksi jotkut käyttäytyy näin ???

Vierailija
5/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda sille naama punaisena kuin veemäinen hän on.

Vierailija
6/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin

oota hetki

Vierailija
7/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin

raivostuttava kaveri

Vierailija

klo 10:52 | 8.4.2023

Meillä siis suunnitteilla säästää koiraan rahaa pikku hiljaa. Eli käytännössä tuo uuden koiranpennun hommaaminen tapahtuisi vasta sitten kun meidän koiravanhuksesta olisi aika jättänyt. Olen aina ostanut koiran ruokani ja kaikki tavarat eläinkaupasta, olen käyttänyt koirani myös eläinlääkärissä säännöllisesti rokotuksissa ja jos jotain ongelmia niin tietenkin viennyt koirani eläinlääkäriin. Eli mitään ongelmia ei ole ollut tämän asian kanssa. Ainut asia mikä tässä hiertää on todellakin V I T T U M A IN EN kaveri joka käytännössä paasaa koko ajan mulle sitä kuinka koira maksaa ja kuinka koira voi sairastua ihan ykskaks. IHAN KUN MINÄ EN TÄTÄ TIEDOSTAISI. Näyttelee eri linkkejä kuinka jonkun koiran jalka maksoi sen ja sen verran ja kuinka sillä oli kipuja. Todellakin alkaa ärsyttää tämä, ihan kun minä en tätä tiedostaisi juuri ollenkaan, olenhan minä omistanut koirani kohta 11 vuotta !! Ja sitten kun minä hommaan uuden niin siihenkö mun kokemus loppuu? Kyllä minä tiedän kuinka paljon koira maksaa ja kyllähän omani on maksanut aika paljonkin!! En edes osta koiraa sekalaisesta paikasta , vaan kunnon kasvattajalta ja haluan nähdä tämän koiran vanhemmat.

Miksi pitää jankuttaa samaa asiaa sata kertaa, kun itse tiedän tasan tarkkaan mistä olen vastuussa ja tiedostan kuinka paljon koira maksaa!!! Lenkkeilyssäkään ei ole koskaan ollut mitään koska rakastan lenkkeilyä!

sä luit tätä!

Vierailija
8/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, onneksi meillä on vain koira, eikä sunlaista kaveria 😱

Vierailija
9/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse kenties samasta kaverista joka hommaa kymmeniä kissoja ja ostaa näille mahdolliman halpaa kissan ruokaa kaupasta koska rahat ei riitä ostamaan laadukasta ruokaa? Itsellä samalainen kaveri ja aina valmis kertomaan kuinka eläimet maksaa mutta samaan aikaan saavat aina uuden perheenlisäyksen ja seuraavana päivänä kirous facessa kuinka kissat tulee kalliiksi?

Vierailija
10/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille kauniisti et ei kiinnosta v i t t u a k a a n sun paasaamises

Vierailija
11/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, miksi jankkaa. Saattaa loukkaantua, mutta olisiko siitä haittaa? 

Vierailija
12/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis entinen kaveri. Kaverinsa voi valita.

Vierailija
13/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vähän vastaavaa outoa käytöstä isäni puolelta.

Jatkuvasti lähettää linkkejä juttuihin miten kalliiksi jonkun lemmikin hoito on tullut ja sitten mesoaa kuinka hulluja ihmiset ovat kun maksavat lemmikin hoidosta. Ja on tosi ärsyyntynyt kun sukulaiset ottavat lemmikkejä ja hoitavat niitä hyvin. Tai kuinka me ostamme liian kallista ruokaa koirillemme. Kamalinta jos jokus suree kuollutta lemmikkiään.

Sitten väittää olevansa eläinrakas ja kaikki eläimet niin hänestä tykkää.

Mitä tämä kertoo ihmisestä?

Vierailija
14/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt vaan sattuu olemaan tätä valistaja-ohjeistaja ihmistyyppiä. Muiden asioihin löytyy aina ratkaisut ja arvostelua, vaikka omat asiat ovat retuperällä. Aina on se fuc*ng mielipide! Tuskin olet ainoa kohde ja aihepiirikin on varmaan paljon laajempi kuin pelkkä koiran omistaminen.

Tämä tyyppi on valmis työskentelemään vuorotta ja yötä päivää niiden linkkiensä kanssa. Tällaiselle pitäisi nikkaroida johonkin puistoon puhujanpönttö ja virittää kovaääniset, niin saisi siellä sitten toteuttaa taipumustaan ja julistaa rauhassa. Täppää yhteystietoja ja paina delete.

Vierailija
15/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun täytyy erikseen säästää voidaksesi ostaa koira? Ei ihme, että kaveri muistuttaa kuluista, jos jo pelkkä hankintahinta on liikaa.

Vierailija
16/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no sanot sille suoraan mitä tuosta käytöksestä ajattelet niin ei tarvitse kiristellä hampaita.

Vierailija
17/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sun täytyy erikseen säästää voidaksesi ostaa koira? Ei ihme, että kaveri muistuttaa kuluista, jos jo pelkkä hankintahinta on liikaa.

tämä. miten voi sitten olla varaa muuhunkaan jos siihen ostoonkin tarvii säästää

Vierailija
18/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä emätintä!!!!!!!!1

Vierailija
19/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo arvata. Kaverisi on äärimmäisen pihi ja hänen mielestä lemmikit siis aivan kaikki ovat turhia, koska vain ihmisillä on väliä. Minä myös olen koiraihminen henkeen ja vereen lisäksi rakastan kaikkia eläimiä. Eläimet vaistoavat kuka tykkää ja kuka ei. Vaikeatkin tapaukset tulevat tekemään tuttavuutta ja kerta toisensa jälkeen omistajat ihmettelevät, ei meidän Rekku koskaan noin tee. Kissat tulevat syliin pyytämättä. Koirasi ei varmaan juurikaan edes vilkaise häneen, joten hänellä ei ole aavistustakaan, miten tärkeitä lenkkikavereita ja seuralaisia koirat ovat.

Ärähdä hänelle, että jos ei sinun asioihisi puuttuminen lopu, kaveruus oli sitten tässä. Voit heittää, että koira on tärkeämpi sinulle kuin kukaan ihminen. Ei kukaan jaksa tollasta kuunnella.

Vierailija
20/31 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vaivaako/ hiertääkö  kaveriani oma lieväkehitysvammaisuuteni. Mutta omasta mielestäni olen hoitanut oma koirani erinomaisesti ja koirani on aina voinnut hyvin. Mutta sekään ei ole mikään syy etten voisi koiraa hommata. Osasin jopa koirani kouluttaa mutkitta. ap