Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yli 40-vuotias nainen, niin onko sinulla vielä vientiä miesten keskuudessa?

Vierailija
01.07.2024 |

Kiinnostuvatko miehet yli 40-vuotiaista naisista?

Kommentit (408)

Vierailija
161/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh enemmän kuin nuorempana! 

Vierailija
162/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v naisella alkaa olla kiire saada kovaa piippuun, jos meinaa vielä perustaa perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sexi vie ja taxi tuo, kuten laulussa sanotaan (Popeda?)

Höh, Eppujen biisi

Vierailija
164/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi. Monesti ihmettelen miksi. 

Vierailija
165/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexi vie ja taxi tuo, kuten laulussa sanotaan (Popeda?)

Höh, Eppujen biisi

Nylon Beat

Vierailija
166/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin vuosi sitten Tinderiä, ja sain hetkessä tuhansia tykkäyksiä. 

Todellisen elämän puolella saan edelleen katseita miehiltä silloin kun olen laittautunut. Ilman meikkiä ja löysissä verkkareissa olen miehille näkymätön.

N41

Itse saan katseita, vaikka en meikkaisi. Meikattuna pitää melkein juosta karkuun kaikenmaailman lähestyjiä. T. Viisi vuotta sinua vanhempi (ja se on ikä paljon just tässä iässä 40-50)

Vierailija
167/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v naisella alkaa olla kiire saada kovaa piippuun, jos meinaa vielä perustaa perheen.

Monilla on lapset tehty tuossa iässä.

Vierailija
168/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin elämäni rakkauden kypsemmällä iällä, olin lähemmäs 50-vuotias. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi. Oon ihan tavallinen. Viimeksi vähän aikaa sitten kotonani sähkötöitä tehnyt mies alkoi tehdä työn jo loputtua tikusta asiaa ja viestitellä enemmänkin. Sinänsä ihan asiallisia juttuja joihin en kehdannut olla vastaamattakaan, mutta aavistin kyllä jo aika varhain mistä on kyse. Ei siinä sitten kovin kauaa mennyt kun alkoi avautua onnettomasta avioliitostaan. 

"Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi"

Mitäköhän se voisi johtua, onpa kyllä aivan valtava mysteeri 🙄

Leikki leikkinä, minä voin kertoa sinulle mistä se johtuu: olet hyvännäköinen. 

Eh. Minulla on sama homma, eikä tuo ole selittävä tekijä. En ole ruma, m

Niin, no mutta vaikka sulla olisi itseäsi kauniimpia ystäviä, niin ei se tarkoita ettetkö olisi itsekin kaunis. Ei ne miehet ole rumista kiinnostuneita, eli kyllä ihmisillä on eri tasoja. Lisäksi, taso ei tarkoita vain ulkonäköä, vaan sulla on jotain karismaa enemmän kuin muilla= tasosi on muita parempi myös luonteen suhteen. 

Vierailija
169/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet kiinnostuisivat yli 40-vuotiaasta naisesta, jos nuorempiakin on tarjolla? Ellei kyseessä ole joku oikeasti vanha ikämies tai sitten nuorempi syrjäseutujen mies, jolle ei samasta kylästä löydy nuorempaa naista. 

Vierailija
170/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä heteronormatiivisia aloituksia. Ei kaikkia naisia kiinnosta miesten huomio eikä edes seura tai seksi. 

Vierailija
171/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta yhä useampi sinkkunainen vasta tuolloin havahtuu asiaan. 

Vierailija
172/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin elämäni rakkauden kypsemmällä iällä, olin lähemmäs 50-vuotias. Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi. Oon ihan tavallinen. Viimeksi vähän aikaa sitten kotonani sähkötöitä tehnyt mies alkoi tehdä työn jo loputtua tikusta asiaa ja viestitellä enemmänkin. Sinänsä ihan asiallisia juttuja joihin en kehdannut olla vastaamattakaan, mutta aavistin kyllä jo aika varhain mistä on kyse. Ei siinä sitten kovin kauaa mennyt kun alkoi avautua onnettomasta avioliitostaan. 

"Olen aina ollut suosittu miesten keskuudessa, en tiedä miksi"

Mitäköhän se voisi johtua, onpa kyllä aivan valtava mysteeri 🙄

Leikki leikkinä, minä voin kertoa sinulle mistä se johtuu: olet hyvännäköinen. 

Eh. Minulla on sama homm

Tää on ihan totta. Tätä palstaa kun lukee, saa käsityksen että miehille merkkaa naisessa pelkkä nuoruus (ja sen myötä ulkonäkö). Mäkin oon alkanut lähes uskoa siihen, mutta tosimaailma on kuitenkin ihan erilainen. Myös mulla on kaltaisiasi ystäviä, jotka ovat yksinkertaisesti miesmagneetteja, huolimatta siitä etteivät ole mitään erityisen kauniita ja huolimatta siitä että ikääntyvät. Yksi ystäväni on minua 14 vuotta vanhempi, ja ihan ilman itserakkautta sanon että noin yleisen kauneuskäsityksen mukaan olen paremman näköinen. Hänellä jo ryppyjä, lyhyehköt hiukset, tasapaksu vartalo jne. Minulla sileä naama, tiimalasivartalo ja pitkät hiukset ym. Mutta, olen tuntenut hänet vuosia, ja suurimman osan aikaa minä olen ollut sinkku ja hän saa parisuhteen kuukaudessa jos hän niin haluaa. Aina kun menemme yhdessä baariin, hänellä on silmäpeliä ties kenen kanssa ja miehiä tunkee pöytään hänen juttusilleen.  Nykyään hän on jo 60+ ja menossa naimisiin miehen kanssa, jonka tapasi viitisen vuotta sitten. Minäkin löysin miehen nelikymppisenä, mutta kyllä mun vienti nuoremmasta iästä huolimatta on ollut ihan varjo siitä mitä hänellä.

Lisään tähän vielä, että tämä vanhempi ystäväni on todella eloisa ja hymyilevä, ja uskon että hänen kiinnostavuutensa miesten keskuudessa johtuukin suureksi osaksi näistä. Hän vaan on helposti lähestyttävä. Itselläni perusilme on paljon vakavampi, ja kokisin olevani feikki jos hymyilisin ympäriinsä samalla tavalla kuin hän. Mutta hänelle se on luontaista ja siksi sopii.

Vierailija
173/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävästi. Monesti ihmettelen miksi. 

Minullakin. Olen jo yli 60

Vierailija
174/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet kiinnostuisivat yli 40-vuotiaasta naisesta, jos nuorempiakin on tarjolla? Ellei kyseessä ole joku oikeasti vanha ikämies tai sitten nuorempi syrjäseutujen mies, jolle ei samasta kylästä löydy nuorempaa naista. 

Minun laajassa lähipiirissäni, mukaan lukien kollegat ja harrastuspiirit, yksikään 40-50v eronnut mies ei ole alkanut seurustelemaan itseään merkittävästi nuoremman kanssa. Av-maailmassa vallitsee täysin toinen todellisuus kuin irl. Näin on nähty. 

Vierailija
175/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta on kiinnostuneet miehet, jotka ovat itsekin yli 40 ja kaipaavat ihmistä jonka kanssa voi keskustella samalla tasolla. Kun aloin seurustella viisi vuotta vanhemman nyksäni kanssa 40-vuotiaana, hänelle oli tarjolla myös minua 9 vuotta nuorempi nainen, mutta kuulemma minun kanssani oli hauskempaa, oli enemmän yhteistä ja juttu luisti paremmin. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
176/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä miehiä pörräsi ympärillä ja vielä viisikymppisenä. Olen nätti naamasta, pitkät hiukset ja siro vartalo. Enää en käy baareissa tai jos käyn ravintolan terassilla niin olen naisporukassa muutamalla ja kotona jo ennen kuin miehet uskaltavat tulla juttelemaan. Tosin nyt kuusikymppisenä entinen naapurin mies kertoi olevansa minuun ihastunut. Olen varattu ja minua ei hirveästi miehet kiinnostaa enää ja ehkä he aistivat sen ja onhan se totta että parhaat flaksi vuodet ovat auttamatta taakse jäänyttä elämää. Mutta onhan se kivaa kun vielä joskus kuulee olevansa hyvännäköinen kun olen aina huoliteltu ja naisellinen, eikä ole ylipainoa. Moni nanen on kauneimmillaan juuri nelikymppisenä.

Vierailija
177/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana tuntuu pysyneen. Ei sitä paljoa ole ollut koskaan, mutta jonkin verran. Ainoastaan siinä kolmekymppisenä tuntui ettei ollut mitään vientiä ja olinkin sinkkuna yli 10 vuotta. Sitten taas neljänkympin paremmalla puolella alkoi miehiä pörrätä ympärillä kun miehet samasta ikäluokasta alkoivat olla toisella kierroksella. Tällaisen kanssa sitten pariuduin ja vieläkin lähes viisikymppisenä pari kertaa vuodessa joku mies lähestyy. Paljoa enempää ei ollut lähestymisiä nuorenakaan, silloin toki toisinaan lähestyi itse.

Vierailija
178/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vientiä on. Etenkin paljon nuorempien taholta. Vaan ei kiinnosta parikymppiset kun puuttuu se osaaminen. Laatu on parempaa +35v miehissä.

Vierailija
179/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaakin. Joudun torjumaan monta, kun ei ole mun mieleen monikaan. Nyt ehkä kolmas treffikumppani voi olla se oikea. Monta olen torjunut jo viestien perusteella.

Tosin olen ihan nätti ja normaalipainoinen.

N44

Vierailija
180/408 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja meistä joilla ei ole, harva lapsia edes haluaa.

Voi harmi, eikö palstapetteri nyt tästäkään saanut painostuskeinoa jolla naisen saisi vasten tahtoaan suhteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän