Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
61/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko kavereita myös koulun ulkopuolella?

Tässä yhdistää se, kun on vanha koulukaveri, joten nainen on hyväuskoinen, koska näkee koulukaverinsa/kaverinsa. 

Mies voi olla eri ihminen kuin tuolloin ja kuulostaa aika imelältä lurjukselta sekä epäluotettavalta.

Vaikuttaa siltä, että nainen saa vielä siipeensä ja  tuntee itsensä pahasti nöyryytetyksi ja hyväksikäytetyksi. Nainen saisi keskittyä mieluiten sinuun ja hengailla sellaisten kanssa, joilla ei ole taka-ajatuksia.

Mies on hyvin epämääräisen kuuloinen, onko välillä ollut sellainen, että ei kuulu hänestä yhtään mitään?

Kuulostaa ikävältä, kun sanoit naisesi olevan kiltti ja ujo ja tuollainen kiero lurjus hänellä on kaverinaan!

Kyllä tuo seksuaalinen ahdistelu on helvetin väärin ja se voi mahd. aiheuttaa vielä traumaperäisen stressihäiriön.

Vierailija
62/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen parisuhdehistoria tuolla naisella on? Se voisi selittää jotain...

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

No niin tulihan se sieltä . Sinua on kustu silmään koko ajan. jokainen nainen joka sanoo olevansa neitsyt yli 18 vuotiaana valehtelee suut ja silmät täyteen.

Eiköhän aika usein mies sen huomaa onko vai ei naisen eka kerta. Itse et ole tainnut koskaan kokenut saada olla se eka.

Ei tasan huomaa. Ihan samoin kuin mies ei huomaa onko naisen orgasmi aito vai ei. Uskomattoman helppoa feikata.

Eipä nainenkaan huomaa miehen feikkiorkkua. Tämä on ihan täysin faktatietoa perustuen omakohtaisiin kokemuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

No niin tulihan se sieltä . Sinua on kustu silmään koko ajan. jokainen nainen joka sanoo olevansa neitsyt yli 18 vuotiaana valehtelee suut ja silmät täyteen.

Eiköhän aika usein mies sen huomaa onko vai ei naisen eka kerta. Itse et ole tainnut koskaan kokenut saada olla se eka.

Olen seurakunnan pastori ja voinen näin anonyyminä sinulle tunnustaa kokeneeni useammankin neitsyen seurakunnan rippileireillä. Älä tuomitse kirjaa sen kansien perusteella.

Eli myönnät avoimesti olevasi ped0fiili?

Vierailija
64/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se mies on kovempi tasoinen kuin sinä ap. Siksi nainen haluaa hengailla hänen kanssaan.

Joo kovempi tasoinen hyväksikäyttäjä sekä imelä roisto, joka ahdistelee vielä kaveriaan seksuaalisesti! 

Vierailija
65/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mwahahahahahaha 

Ja sinä uskoit naista? Se on kuule paneskellu teinistä asti jo varmaan tuhannen miehe kanssa.

Tuhannen kanssa? 🙄

Mä olin neitsyt 26v. asti.

Ei kaikki harrasta seksiä alaikäisenä.

Vierailija
66/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

15v

Vierailija
67/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se mies on kovempi tasoinen kuin sinä ap. Siksi nainen haluaa hengailla hänen kanssaan.

Niinpä! Eiköhän nainen omasta tahdostaan halua, että tuo toinen mies häntä seksuaalisesti ahdistelee. Kun kerran ei halua ap:n puutuvan siihen. Täällä naiset ovat itkeneet sen perään, kun miehet eivät tuomitse naisiin kohdistuvaa seksuaalista ahdistelua? Mutta sitten kun mies yrittää mennä väliin, tässä tapauksessa ap, niin nainen sanoo "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten" omg! Eli nainen hyväksyykin seksuaalisen ahdistelun, jos se tulee alfa mieheltä!

Vierailija
68/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mwahahahahahaha 

Ja sinä uskoit naista? Se on kuule paneskellu teinistä asti jo varmaan tuhannen miehe kanssa.

Siis, nainen asuu vielä kotonaan vanhempiensa luona, joten tuskin nyt ihan.

T. Ap

Tota ei usko kukaan. 29 vuotias nainen joka neitsyt ja asuu vanhempiensa luona. 

Okei sovitaan että asuu porukoillaan mutta mitä sitten, niin mäki asuin teininä ja panin ties kuin monta tyttöä jo sillon.

Vau!!! Kirjoittaako tänne siis joku ei-inkkeli, joka on koskenut oikeaan tyttöön? 

Vierailija
69/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löysi paremman näköiset miehen joten et voi mitään. ulkonäöllä on suurin vaikutus siihen kenestä nainen tykkää ja sinä jäit toiseksi.

Vierailija
70/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kolmen kimppaa kannattaa edes kokeilla kerran, eipä jää mikään sitten harmittamaan. Vaikka suhde kaatuisi on yhtä kokemusta rikkaampi.

Vierailija
71/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisista kannata kilpailla. Kohta se ehdottaa taukoa ja kokeilee sitä toista miestä. Ei kun uutta matoa koukkuun.

En enää kohta kilpailekaan. Jos nyt tämä suhde kaatuu, niin uutta en enää ala etsiä.

T. Ap

Uusi kannattaa toki etsiä. Moni on löytänyt paremman tilalle. Minäkin sen edellisen, kaverini kanssa sänkyynmenneen jälkeen aivan ihastuttavan ja uskollisen naisen.

Kannattaa etsiä se uusi ensin ja vasta sitten erota vanhasta. Näin vältyyy siltä ettei tule turhia taukoja seksissä ja säännöllinen kivesten tyhjentely vähentää eturauhassyövän riskiä.

Vierailija
72/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mwahahahahahaha 

Siis, nainen asuu vielä kotonaan vanhempiensa luona, joten tuskin nyt ihan.

T. Ap

Tota ei usko kukaan. 29 vuotias nainen joka neitsyt ja asuu vanhempiensa luona. 

Okei sovitaan että asuu porukoillaan mutta mitä sitten, niin mäki asuin teininä ja panin ties kuin monta tyttöä jo sill

Vau!!! Kirjoittaako tänne siis joku ei-inkkeli, joka on koskenut oikeaan tyttöön?

Usko tai älä mutta sillon mun nuoruudessa 90-luvulla teinit vielä harrasti seksiä. Eikö ookki ihan outoo?

Vierailija
73/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Olen seurakunnan pastori ja voinen näin anonyyminä sinulle tunnustaa kokeneeni useammankin neitsyen seurakunnan rippileireillä. Älä tuo

Mutta homo en ole, sen kieltää jo raamattukin.

Vierailija
74/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Olen seurakunnan pastori ja voinen näin anonyyminä sinulle tunnustaa kokeneeni useamma

Mutta homo en ole, sen kieltää jo raamattukin.

Eikä kiellä https://www.kaleva.fi/sarjakuvat/fingerpori/2237106

Vierailija
75/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tähänkin kysymykseen aloittajan pulmasta   vastaukset ovat 80%:sti täysin asiattomia. Onko täällä tosiaan tarkoitus vain kilpailla, kuka loukkaavimmin ja härskeimmin keksii ilkeyksiä. Törkyilijät, kokeilkaapa yhden päivän ajan kohdata toiset kunnioittavasti ja myötätuntoisesti. Kummasti se voisi parantaa omaakin oloanne.

Vierailija
76/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia ihmisiä tällä palstalla, kun luulevat ettei aikuisia neitsyitä ole olemassa, tai ettei _kukaan_ asu vanhempiensa luona enää 29-vuotiaana.

Tiedän itsekin helsinkiläisen naisen, joka asui kolmikymppiseksi saakka vanhempiensa luona ja oli neitsyt. Nyt hän on 35v ja muutti joitain vuosia sitten omilleen, vissiin on seksiäkin harrastanut jos oikein käsitin. 

Ei tuollainen tietenkään kovin yleistä ole, mutta pointtina vaan, että tuollaisiakin ON. Vain typerykset luulee, että aivan kaikki ihmiset elää jollain samalla kaavalla. Ja parikymppisiä neitsyitä nyt tiedän useita, se on ihan yleistä ettei teininä vielä sekstaa. Yhtälailla yleistä tietty sekin, että sekstaa. 

Vierailija
77/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu 100metrin päästä naisesta eikä ole nähnyt 12 vuoteen, keksi parempi provo.

Vierailija
78/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tasan huomaa. Ihan samoin kuin mies ei huomaa onko naisen orgasmi aito vai ei. Uskomattoman helppoa feika

hÖPÖ ja löpö köyrikää selvinpäin,saattaa olla hieman hoksottimet paremmin  hereillä.Kyllä naisen orgun tuntee.

Niinhän sinä luulet.

Vierailija
79/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mwahahahahahaha 

Tuhannen kanssa? 🙄

Mä olin neitsyt 26v. asti.

Ei kaikki harrasta seksiä alaikäisenä.

Itse olen vielä neitsyt ja ikää päälle 30v. Minulle tärkeintä on se oikea ja yhteenkuuluvuuden tunne  kuin neitsyydestä eroon pääseminen ja huvikseen  seurustelu sekä irtosuhteilu. On olemassa esim. yksi 41v urheilijakin neitsyt, eli Lolo Jones.

Vierailija
80/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista asiaa ei ole olemassakaan kuin "se oikea". Älkää nyt hyvät ihmiset omaksuko tuota narratiivia parinvalinnan ja pariutumisen johtoajatukseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi