Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
81/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista asiaa ei ole olemassakaan kuin "se oikea". Älkää nyt hyvät ihmiset omaksuko tuota narratiivia parinvalinnan ja pariutumisen johtoajatukseksi.

No yhteenkuuluvuuden tunne.

Vierailija
82/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen parisuhdehistoria tuolla naisella on? Se voisi selittää jotain...

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

No niin tulihan se sieltä . Sinua on kustu silmään koko ajan. jokainen nainen joka sanoo olevansa neitsyt yli 18 vuotiaana valehtelee suut ja silmät täyteen.

Eiköhän aika usein mies sen huomaa onko vai ei naisen eka kerta. Itse et ole tainnut koskaan kokenut saada olla se eka.

Miten sen huomaa? Toki voi jännittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei tule vastaan etsimällä. Se tulee kyllä kaikella todennäköisyydellä joskus vastaan, mutta asiaa ei nopeuta ihmisen pyrkimys nopeuttaa Sen Oikean löytämistä. Miten voisikaan? Jos oikeasti ajattelee, että maailmassa on kyllä joku tai joitakin sinulle kuin tehtyjä ihmisiä, et voi raivokkaalla tinderin käytöllä tai muulla epätoivoisella nopeuttaa tämän saapumista elämääsi.

Ota elämä vastaan, keskity muihin asioihin kuten uraasi ja harrastuksiin tai jopa itsesi kehittämiseen ja johonkin älylliseen. Sitten ehkä joku kaunis päivä elämäsi suuri rakkaus tulee työpaikallesi tai muuttaa naapurisi tai kävelee sinua päin kirjastossa. Sitä ennen ota iisisti ja päästä nykyinen vapaaksi. Tsemppiä! 

Vierailija
84/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen parisuhdehistoria tuolla naisella on? Se voisi selittää jotain...

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

Kyllä huomaa, että teillä nulikoilla on kesäloma, ei vit tu  saa tana mitä paskaa

Vierailija
85/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu 100metrin päästä naisesta eikä ole nähnyt 12 vuoteen, keksi parempi provo.

Unohdin mainita sen, että se mies muutti sinne naisen lähelle 7 kk sitten. Missä nainen asuu vanhempiensa kanssa. He olivat kai myös aikaisemmin nähneet pari kertaa, mutta eivät aluksi tunnistaneet toisiaan. Kunnes tuo mies meni kysymään naiselta, kun näki hänet uudestaan "ootko sä kenties mun vanhaluokkalainen, koska näytät niin tutulta" ja siitä se sitten lähti.

T. Ap

Vierailija
86/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuu 100metrin päästä naisesta eikä ole nähnyt 12 vuoteen, keksi parempi provo.

Unohdin mainita sen, että se mies muutti sinne naisen lähelle 7 kk sitten. Missä nainen asuu vanhempiensa kanssa. He olivat kai myös aikaisemmin nähneet pari kertaa, mutta eivät aluksi tunnistaneet toisiaan. Kunnes tuo mies meni kysymään naiselta, kun näki hänet uudestaan "ootko sä kenties mun vanhaluokkalainen, koska näytät niin tutulta" ja siitä se sitten lähti.

T. Ap

Olet aivan v i t u n  paska "kirjailija", usko jo

Vierailija
87/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista asiaa ei ole olemassakaan kuin "se oikea". Älkää nyt hyvät ihmiset omaksuko tuota narratiivia parinvalinnan ja pariutumisen johtoajatukseksi.

No kun tuota kaikki kaverini, sukulaiseni ym. hokevat minulle koko ajan... Olen jo kyllästynyt siihen sanontaan.

T. Ap

Vierailija
88/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä selittele. Paska trollaus koko ketju. Haista sinä vddu ja hyppää katolta asfalttiin

Vaikka oliski provo niin ei noin tarvitse puhua.

Vierailija
89/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miten ois kappalejaot viesteissä?

Mutta asiaan: jätä se idiootti. Tuosta hommasta ei tule mitään.

Vierailija
90/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa äkäisiä akkoja täällä. 

Vierailija
91/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tällaset paskatrollaajat. Eikö oo su iltana parempaa tekemistä? Menis vaikka äitinsä tissille ja sit tuutimaan.

Vierailija
92/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää ap 😅, sillä pidän sinun pikkulut ka/horol le seuraa 🍆 nytten. t. se toinen alfamies 🥳! 

Vierailija
93/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää ap 😅, sillä pidän sinun pikkulut ka/horol le seuraa 🍆 nytten. t. se toinen alfamies 🥳! 

Etpäs... 🖕🏼😁🖕🏼 Kun minä panen 💪🏼 sitä likaista pimpsaloora nyt isolla kalulla 🍆

T. AlfaUros  💪🏼👈🏻!

Vierailija
94/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. En lukenut paria kommenttia enempää, mutta juokse ap. Tuo nainen tuottaa jatkossakin vain ongelmia, kun ei osaa asettaa rajoja. Älä tyydy elämässä. Ole vaikka mieluummin yksin, kuin tuollaisen naisen kanssa. 

Vierailija
95/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusi mies selvästi päihittää sut ap. Ei nainen muuten viettäisi aikaa hänen kanssaan. Sä oot nyt vain olkapäänä naiselle. Sillä tuskin nainen enää on vakavissaan sun kanssa, jos koskaan ollutkaan.

Vierailija
96/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tällaset paskatrollaajat. Eikö oo su iltana parempaa tekemistä? Menis vaikka äitinsä tissille ja sit tuutimaan.

Mitä tuosta välittää? Voi jättää huomiotta. Ei tarvi hermoja menettää.

Vierailija
97/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muista tämä!

Alfamies siittää ja beta elättää!

Alfamies siittää lapsia ja betamies niitä sitten elättää, kun alfa hurmaa jo uutta kaunokaista.

Valitettavasti täyttä faktaa, näin se menee.

Alfamiehet korkkailee nuoret kauniit naiset, jotka ei koskaan anna betalle.

Sitten kun Alfa heittää naisen ja lapset pihalle, kelpaa naiselle betamies aisuriksi ja lasten elättäjäksi.

Naisille Alfa-Beta-Aisuri systeemin pyöritys näyttää kelpaavan oikein hyvin.

Miehet! Äläkää ottako YH:ta vaikka kuinka puutteessa olette, älkää menkö tähän naisten haluamaan aisuri-systeemiin! Se alistaa tavallista miestä!

Kiitos kaikille lukeneille.

Vierailija
98/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kauhean huonosti kirjoitettu aloitus. Johtuuko tämä nyt sitten siitä, että kirjoja ei enää lueta? Sääli.

Vierailija
99/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap muista tämä!

Alfamies siittää ja beta elättää!

Alfamies siittää lapsia ja betamies niitä sitten elättää, kun alfa hurmaa jo uutta kaunokaista.

Valitettavasti täyttä faktaa, näin se menee.

Alfamiehet korkkailee nuoret kauniit naiset, jotka ei koskaan anna betalle.

Sitten kun Alfa heittää naisen ja lapset pihalle, kelpaa naiselle betamies aisuriksi ja lasten elättäjäksi.

Naisille Alfa-Beta-Aisuri systeemin pyöritys näyttää kelpaavan oikein hyvin.

Miehet! Äläkää ottako YH:ta vaikka kuinka puutteessa olette, älkää menkö tähän naisten haluamaan aisuri-systeemiin! Se alistaa tavallista miestä!

Kiitos kaikille lukeneille.

Höpö höpö. Mulle kelpaa YH oikein hyvin siinä missä lapsetonki nainen mutta en ala heidän kanssaan asumaan tai omille lapsille esittelemään.

Vierailija
100/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että rakkaus sokaisee naiset? Jos nainen haluaa pitää hauskaa tuon toisen kanssa, niin ei tarkoita sitä että nainen haluaisi perustaa perheen hänen kanssaan myös. Joskus se menee niin, että toisen kelpaa naiselle panoa varten ja toisen perheen perustamista varten. Se että kumpaan ap näistä kuuluu on vielä epäselvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä