Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
41/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen parisuhdehistoria tuolla naisella on? Se voisi selittää jotain...

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

No niin tulihan se sieltä . Sinua on kustu silmään koko ajan. jokainen nainen joka sanoo olevansa neitsyt yli 18 vuotiaana valehtelee suut ja silmät täyteen.

Tapasi puhua on ällöttävä. Olin neitsyt 24-vuotiaaksi, koska irtosuhteet eivät kiinnostaneet, etsin aviomiestä.

Harmi, että Ylilauta on oksentanut turhan monia teitä vastenmielisiä miehiä mesoamaan tälle palstalle. 

Meidän lukiossa ei ollut yhtään neitsyttä kun mä olin siellä. Tai oli muutama kun lukioon mentiin mutta sieltä ei lakkia päähän yksikään neitsyt (nainen) saanu.

Vierailija
42/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisista kannata kilpailla. Kohta se ehdottaa taukoa ja kokeilee sitä toista miestä. Ei kun uutta matoa koukkuun.

En enää kohta kilpailekaan. Jos nyt tämä suhde kaatuu, niin uutta en enää ala etsiä.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotias vanhempiensa luona asuva neitsyt? Kuulostaa surkealta. Ja sinäkin alle 3-kymppisenä kuvittelet, ettet ikinä löydä ketään. Hohhoijaa taas.

Vierailija
44/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

No niin tulihan se sieltä . Sinua on kustu silmään koko ajan. jokainen nainen joka sanoo olevansa neitsyt yli 18 vuotiaana valehtelee suut ja silmät täyteen.

Tapasi puhua on ällöttävä. Olin neitsyt 24-vuotiaaksi, koska irtosuhteet eivät kiinnostaneet, etsin aviomiestä.

Harmi, että Ylilauta on oksentanut turhan monia teitä vastenmielisiä miehiä mesoamaan tälle palstalle. 

Surullista että et kestä totuutta ja kaiken lisäksi vielä valehtelet! 

Vierailija
45/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luota tuohon naiseen. Kaikilla naisilla on käärmeen sydän.

Vierailija
46/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ihminen,miljoona tarinaa avioliitto..kuukausi eteenpäin ero,eli ei ole sitä ihmeoikeaa olemassa kuin saduissa.

Vierailija
47/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Eiköhän aika usein mies sen huomaa onko vai ei naisen eka kerta. Itse et ole tainnut koskaan kokenut saada olla se eka.

Vierailija
48/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Surullista että et kestä totuutta ja kaiken lisäksi vielä valehte

Naiset valehtelevat aina siksi niiden joukosta on vaikea tunnistaa yhtään rehellistä.

Vierailija
49/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Eiköhän aika usein mies sen huomaa onko vai ei naisen eka kerta. Itse et ole tainnut koskaan kokenut saada olla se eka.

Ei tasan huomaa. Ihan samoin kuin mies ei huomaa onko naisen orgasmi aito vai ei. Uskomattoman helppoa feikata.

Vierailija
50/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kahdenlaisia naisia..niitä jotka valehtelevat koko ajan ja niitä jotka eivät puhu koskaan totta..

Vierailija
51/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tasan huomaa. Ihan samoin kuin mies ei huomaa onko naisen orgasmi aito vai ei. Uskomattoman helppoa feika

hÖPÖ ja löpö köyrikää selvinpäin,saattaa olla hieman hoksottimet paremmin  hereillä.Kyllä naisen orgun tuntee.

Vierailija
52/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei tasan huomaa. Ihan samoin kuin mies ei huomaa onko naisen orgasmi aito vai ei. Uskomattoman helppoa feikata.

Tuo toinen feikkaus on totta mutta ihan ystävieni ja itseni kokemuksella, ei se eka kerta aina onnistu ihan helposti. 

Vierailija
53/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

29-vuotias vanhempiensa luona asuva neitsyt? Kuulostaa surkealta. Ja sinäkin alle 3-kymppisenä kuvittelet, ettet ikinä löydä ketään. Hohhoijaa taas.

Niinhän se kuulostaa, mutta päätin antaa suhteelle mahdollisuuden. Sillä aikaisemmat suhteet, niin sanotusti työssä käyvien, omillaan asuvien sekä ei neitsyiden naisten kanssa eivät olleet sen parempia. Myös tuntuu siltä, että nykyään sellaisen sopivan henkilön löytyminen, jonka kanssa voisi lähteä vakavissaan parisuhteeseen on vaikeampaa kuin ennen.

T. Ap

Vierailija
54/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisista kannata kilpailla. Kohta se ehdottaa taukoa ja kokeilee sitä toista miestä. Ei kun uutta matoa koukkuun.

En enää kohta kilpailekaan. Jos nyt tämä suhde kaatuu, niin uutta en enää ala etsiä.

T. Ap

Sinun ongelmasi onkin juuri tuo etsiminen. Älä etsi, sillä se rajoittaa ja estää sinua huomaamasta niitä kauniita ja hienoja asioita ympärilläsi ja kuin huomaamattasi kuljet onnesi ohi. Neuvoni on,että irroita, anna siimaa ja näet mihin asia kehittyy. Avaa silmäsi ja näe elämä ympärilläsi. Naisia tulee ja naisia menee. Yhden perään ei kannata jäädä parkumaan. Ei kenellekään ole mitään " oikeaa" naista olemassakaan, tärkeintä on, että on se vähiten väärä.

Vierailija
55/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ja kaatuuhan se

Vierailija
56/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Uusi kannattaa toki etsiä. Moni on löytänyt paremman tilalle. Minäkin sen edellisen, kaverini kanssa sänkyynmenneen jälkeen aivan ihastuttavan ja uskollisen naisen.

Vierailija
57/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kakarat hampin pesulle ja nukkumaan.

Vierailija
58/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei usko sua niin anna olla. Kärsikööt typeryydestään. Ei tuo enää pelkkää kilteyttä ole.

Vierailija
59/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos sitä naista oikeasti kiinnostaa, ei tarvitse arvailla eikä jahdata.

Päästä menemään, ansaitsen paremman.

Vierailija
60/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ette muodostaisi ihmistriangelia Flamingon saunan k 18 osastolla, kuten Iltalehti kirjoitti jonkun kolmikon tehneen?

Asiat voisi selkiytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä