Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
261/261 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osoittaako nainen teoillaan haluavansa jatkaa suhdetta sinun kanssa? Jos haluaa, niin hänen pitäisi panostaa suhteeseenne tietoisesti ja siten, että tuo vanha kaverikin huomaa asian. Että sinä olet etusijalla.

Tavallaan joo ja ei! Olen kuulemma tärkein ihminen Hennalle kokomaailmassa, mutta aikaa tärkeimmälle ihmiselle eli minulle ei näytä enää löytyvät. Jos kaksi viimeistä viikkoa katsotaan, niin en ole nähnyt Hennaa kertaakaan, kun taas Janne melkein joka päivä. Ymmärrän että Hennallakin on omat menonsa, mutta silti Janne näyttää menevän minun edelle, jos Hennalla on hetkikin vapaata.

T. Ap

Ei kannata jatkaa tuollaisen naisen kanssa enää. Pitäköön se toinen mies naisen, kun kerran nainen viettääkin kaiken aikansa tuon miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän