Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
101/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että rakkaus sokaisee naiset? Jos nainen haluaa pitää hauskaa tuon toisen kanssa, niin ei tarkoita sitä että nainen haluaisi perustaa perheen hänen kanssaan myös. Joskus se menee niin, että toisen kelpaa naiselle panoa varten ja toisen perheen perustamista varten. Se että kumpaan ap näistä kuuluu on vielä epäselvää.

Naiset luulee että se on miehelle kovempi juttu päästä perhettä perustamaan kun oikeasti miesten mielestä "voittaja" on se joka pääse panemaan ilman vastuita

Vierailija
102/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tähänkin kysymykseen aloittajan pulmasta   vastaukset ovat 80%:sti täysin asiattomia. Onko täällä tosiaan tarkoitus vain kilpailla, kuka loukkaavimmin ja härskeimmin keksii ilkeyksiä. Törkyilijät, kokeilkaapa yhden päivän ajan kohdata toiset kunnioittavasti ja myötätuntoisesti. Kummasti se voisi parantaa omaakin oloanne.

Uh Uh AAAHHH! Tuun hitaasti laukeamaan sun pieneen koloosi! Hitaita työntöjä Ah Ah AAAAAHHHHH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitteko kumpikin omat lippunne /voiko matkan vielä perua? Tai saisitko siihen naisen tilalle jonkun kaverin lähtemään?

Kuulostaa siltä, että naisella on jotain käsittelemättömiä juttuja tai ongelmia, rajattomuutta, vastaavaa tulisi tapahtumaan jatkossakin. Miten voisi seurustella ihmisen kanssa, keneltä kuka tahansa saa mitä tahansa ihan vaan pyytämällä, kun ei kehtaa sanoa ei.

Älä kuitenkaan luovuta naisystävän etsinnässä ap. Täytyy vain jaksaa jatkaa, kyllä sinä vielä jonkun mukavan naisen lopulta tapaat.

Vierailija
104/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne miehet saa naisen jotka osaavat valehdella, esittää, jne. oikealla hetkellä. Silloin nainen valitsee juurin sen miehen, joka suoriutuu kaikista parhaiten noissa edellä mainituissa tilanteissa.

Vierailija
105/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen satu sieltä sitten.

Vierailija
106/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele naisystäväsi kanssa asiasta neutraalisti, syyttelemättä ketään. Kerro, että välität hänestä ja että teidän juttu on vaikuttanut sinusta hyvältä ja näet teillä mahdollisuuden hyvään yhteiseen jatkoonkin. Totea myös, että odotat yhteistä matkaa Espanjaan. Sano, että sinua kuitenkin huolettaa ja osin myös loukkaa, että nainen tapaa entistä luokkakaveriaan niin usein. Kysy mitä nainen ajattelisi, jos tilanne olisi toisin päin. Esitä toive, että nainen vähentäisi yhteydenpitoa entiseen luokkakaveriinsa.

Jos nainen välittää sinusta ja teidän suhteesta, hän pyrkii ottamaan etäisyyttä siihen toiseen tyyppiin, kun kuulee asian häiritsevän ja loukkaavan sinua.

Jos hän on liian kiltti, eikä osaa torpata sen toisen tyypin lähestymisiä, autat häntä keskustelun kautta rajojen asettamisessa, kun hän voi jatkossa vedota luokkakaverin ottaessa yhteyttä siihen, ettei halua enää tavata häntä, koska ei halua vaarantaa teidän suhdettanne (voi siis sanoa sille toiselle, että asettaa suhteenne etusijalle tuon vanhan kaveruuden sijaan eikä enää tapaa tyyppiä).

Jos naisella ei ole juurikaan kokemuksia parisuhteista, hän ei ehkä osaa ajatella mikä on ok ja mikä voi olla sellaista, että kumppanista tuntuu ikävältä. Jossain kohtaa parisuhteeseen pitää sitoutua niin, että asettaa oman kumppanin etusijalle kaveruuksiin tai liiallisen kilttiin käytökseen jotain tyyppiä kohtaan nähden. Tyyppi on ehkä taitava manipuloimaan ja naisen on vaikea irtautua hänen yhteydenpidostaan.

Jos nainen ei keskustelusta huolimatta ymmärrä, että hänen usein toistuva yhteydenpitonsa luokkakaveriin on haitaksi teidän suhteelle ja on väärin sinua kohtaan, sitten hän ei taida olla valmis vakavampaan parisuhteeseen. Keskustelkaa asiasta vaikka se tuntuisi vaikealta.

Vierailija
107/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen parisuhdehistoria tuolla naisella on? Se voisi selittää jotain...

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

Mwahahahahahaha 

Ja sinä uskoit naista? Se on kuule paneskellu teinistä asti jo varmaan tuhannen miehe kanssa.

Siis, nainen asuu vielä kotonaan vanhempiensa luona, joten tuskin nyt ihan.

T. Ap

Onko se joku "apurattaila" ajaja?? 30v ja vielä kotona. Tää satu vain paranee.

Vierailija
108/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaat aikaasi hyvä mies. Lopulta sinulle käy tuossa niin, että tuo nainen tulee raskaaksi tuolle toiselle miehelle ja väittää että lapsi on sinun ,jonka jälkeen muutatte yhteen jolloin hän maksattaa elämäänsä sinulla ja lopulta vie sinulta koko omaisuutesi ja jatkaa seuraavan miehen matkassa eteenpäin kohti rikkauksia. Jätä se sika!

No justiinsa siinä se oikea naisvihaaja antamassa hyviä neuvojansa.

Oletko Ap keskustellut tyttöystäväsi kanssa tuosta tilanteesta. Eli tuosta hänen entisen koulukaverinsa vähän hulttiomaisesta elämäntyylistä sekä ehkä epärehellisestä touhusta. Oletkohan kuitenkin mahdollisesti erehtynyt siitä että tyttöystäväsi olisi hänestä mitenkään kiinnostunut sen enempää kun tuntee kuitenkin hänet ja tapansa. 

Vierailija
109/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen paskalle.

Vierailija
110/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustele naisystäväsi kanssa asiasta neutraalisti, syyttelemättä ketään. Kerro, että välität hänestä ja että teidän juttu on vaikuttanut sinusta hyvältä ja näet teillä mahdollisuuden hyvään yhteiseen jatkoonkin. Totea myös, että odotat yhteistä matkaa Espanjaan. Sano, että sinua kuitenkin huolettaa ja osin myös loukkaa, että nainen tapaa entistä luokkakaveriaan niin usein. Kysy mitä nainen ajattelisi, jos tilanne olisi toisin päin. Esitä toive, että nainen vähentäisi yhteydenpitoa entiseen luokkakaveriinsa.

Jos nainen välittää sinusta ja teidän suhteesta, hän pyrkii ottamaan etäisyyttä siihen toiseen tyyppiin, kun kuulee asian häiritsevän ja loukkaavan sinua.

Jos hän on liian kiltti, eikä osaa torpata sen toisen tyypin lähestymisiä, autat häntä keskustelun kautta rajojen asettamisessa, kun hän voi jatkossa vedota luokkakaverin ottaessa yhteyttä siihen, ettei halua enää tavata häntä

Hyvä neuvo. Just näin sitten on asia selvitetty läpi. Onnea Ap:lle tämän asian suhteen. Vaikutat vakavasti otettavalta mieheltä ja todella toivon että tuo naisystäväsi tajuaa sen. 

Vierailija
111/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän samantyyppinen tarina kuin ap:lla. Kun tyttöystävän lukion luokkalainen "kaverimies" tai niin hän minulle silloin kovasti väitti, tuli meidän väliin... Aina kun oltiin tyttöystävän kanssa menossa leffaan, pelaamaan tennistä jne. niin hänen oli pakko pyytää tämä toinen mies mukaan. Niin erohan mielle siitä tuli. Koska en jaksa kilpailla koko ajan toisen miehen kanssa silloisen tyttöystäväni huomiosta. Meidän eromme jälkeen nämä kaksi alkoivat seurustella, menivät naimisiin, saivat 2 lasta, josta toinen oli vaikeasti vammainen ja lopuksi riitaisi ero tuli heille. Kun mies petti näköjään entistä tyttöystävääni muiden naisten kanssa.

Vierailija
112/261 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa tapauksessa kannattaa potkia nainen helvettiin. Ei hän ole enää susta edes kiinnostunut, jos joku miespuolinen kaveri menee sun edelle. Ties vaikka he ovat jo paneskelleet keskenään.

Vierailija
113/261 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia

Vierailija
114/261 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite asias kuulustaa silt et naine on oman päätöksens tehny. 

Vierailija
115/261 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mitäpä sinä itse luulet ap? Kumpi teistä kahdesta on se, joka sopii paremmin kumppaniksi naiselle?

Vierailija
116/261 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kiinnostaa perinteisesti paljon enemmän ne puhelahjat kuin teot. Jaskanpauhaaja on kaikkein suosituin. Töitä tekevä järki ihminen on vähiten suosituin.m38

#mansplaining

Vierailija
117/261 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että rakkaus sokaisee naiset? Jos nainen haluaa pitää hauskaa tuon toisen kanssa, niin ei tarkoita sitä että nainen haluaisi perustaa perheen hänen kanssaan myös. Joskus se menee niin, että toisen kelpaa naiselle panoa varten ja toisen perheen perustamista varten. Se että kumpaan ap näistä kuuluu on vielä epäselvää.

#manspleining

Vierailija
118/261 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ratkeaa sillä, että sä kanssa heittäydyt työttömäksi. Niin sitten sulla on enemmän aikaa viettää sen naisen kanssa.

Vierailija
119/261 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mitäpä sinä itse luulet ap? Kumpi teistä kahdesta on se, joka sopii paremmin kumppaniksi naiselle?

No se jonka kanssa nainen viettää enemmän aikaa tietysti. Ap voi olla sanoilla naisen poikaystävä, mutta käytännössä hän ei sitä ole (ainakaan enää). Vaikuttaa siltä että ap:n taso on laskenut naisen silmissä poikaystävästä, nyt sinne pelkäksi ystäväksi tai kaveriksi. Eli nainen ei näe ap enää potentiaalista poikaystävää kuten ennen. Tämä taitaa olla se totuus tässä tarinassa.

120/261 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleeko tämä nainen siis oppisopimuksella, kun hänellä on keskikesälläkin opintoja? Tai suorittaako hän harjoittelun kesätöitä?