Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja väsynyt tähän "sen oikean kumppanin löytämiseen"!

Vierailija
30.06.2024 |

Olen nyt seurustellut 6 kk erään kivan, kiltin ja vähän ujon naisen kanssa. Meillä oli kaikki hyvin. Varattiin jopa matka Espanjaan viikoksi, jonne pitäisi lähteä muutaman viikon päästä, mutta nyt taitaa jäädä haaveeksi. Tässä noin kaksi kuukautta sitten, nainen jonka kanssa seurustelen törmäsi sattumalta erääseen hänen vanhaan miespuoliseen peruskoulu luokkalaiseen, jota hän ei ollut nähnyt 12v. Tämä miespuolinen tyyppi halusi vielä muutaman kerran tavata naista. No, nyt on tämä naisen vanha "luokkalainen" on jatkuvasti tekemisissä naisen kanssa ja tuntuu siltä, että naisella ei ole enää aikaa minulle juuri lainkaan... Minä olen arkisin töissä ja nainen opiskelee uutta ammattia itselleen. mutta naisella on 4-6 t päivät yleensä. Tämä toinen mies on ideologisesti työtön ja kunnon pummi. Hän asuu alle 100m lähellä naista ja koska hänellä on aikaa, niin hän viettää sen naisen kanssa hänen tullessaan opinnoiltaan. Hän käyttää naista hyväkseen mitä erilaisin keinoin kuten, rahallisesti, lainaamalla jotain tavaroita ja sitten omimalla ne jne. Nainen kiltteyttään ei viitsi sanoa miehelle suoraan "ei". Tuo mies myös ryyppää aika paljon sekä välillä on jopa kännipäissään seksuaalisesti ahdistellut naista. Olen puuttunut tähän seksuaalisen ahdisteluun, mutta nainen on sanonut minulle "että anna olla, äläkä viitsi nostaa tästä meteliä nytten". Tunnun oloni jotenkin ulkopuoliseksi tässä, kun nainen haluaa viettää aikaa tuollaisen miehen kanssa yhtä paljon, jos ei enemmän kuin minun... En myöskään ollenkaan ymmärrä sitä, että mitä nainen näkee hänessä, sillä mies kyllä osaa puhua kauniisti hänelle. Mutta se on vaan puhetta, teot kertovat sitten toista tästä miehestä.

Taidan ottaa ja lähteä kohta menemään. Olen jo lopun kyllästänyt tähän oikean kumppanin etsimiseen! Joten olen todennäköisesti sinkku loppuelämääni.

Kommentit (261)

Vierailija
21/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen parisuhdehistoria tuolla naisella on? Se voisi selittää jotain...

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

Haet kulissiliitosta kiinnostunutta naista. Et tuu löytämään Suomesta etkä varsinkaan ilmaiseksi. 

Vierailija
22/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette?

Kaikki kolme ollaan 29v.

T. Ap

Asutteko Keski-Suomessa mahdollisesti?

Ei vaan Helsingissä.

T. Ap

Konalassa asutaan. -ap

Eukkoki jo gonahtanu sun juttuihin ja haluaa muuta munaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ JÄTÄ JÄTÄ SE SSIKAAAA

Vierailija
24/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, haluaako hän vielä lähteä Espanjaan kanssasi, kuten aiemmin sovitte. Tilanne voi muuttua paremmaksi. 

Ehkä mies muistuttaa häntä kouluajoista eikä hän kilttinä huomaa miehen asiatonta käytöstä?

Vierailija
25/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että tällainen "työttömiä pummeja" ja naisia haukkuva ketju tällä kertaa.

Kyllä te sitten viitsitte. Kuka sulle mahtaa maksaa?

Vierailija
26/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi heterot kyttää Netflixin roskarakkaudesta kertovia homosarjoja? Siks koska haaveilette yhtä intohimoisista suhteista. Valitettavasti useimmat miehet elää kulisseissa MAKSAEN naiselle siitä että tämä suostuu olemaan siinä.

Kerro nyt vihdoin ees yhen sarjan nimi. Sä suollat tätä paskaa aamusta iltaan mutta et vastaa suoraan kysymykseen.

Vierailija
27/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro naiselle ajatuksesi. Tuskin haluaa mieltäsi pahoittaa ja ei ole vain tajunnut, mitkä fiilikset sinulla.

Vierailija
28/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, hän oli neitsyt ennen minua. Eli olen hänen ensimmäinen miesystävä.

T. Ap

Mwahahahahahaha 

Ja sinä uskoit naista? Se on kuule paneskellu teinistä asti jo varmaan tuhannen miehe kanssa.

Siis, nainen asuu vielä kotonaan vanhempiensa luona, joten tuskin nyt ihan.

T. Ap

Vierailija
29/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaat aikaasi hyvä mies. Lopulta sinulle käy tuossa niin, että tuo nainen tulee raskaaksi tuolle toiselle miehelle ja väittää että lapsi on sinun ,jonka jälkeen muutatte yhteen jolloin hän maksattaa elämäänsä sinulla ja lopulta vie sinulta koko omaisuutesi ja jatkaa seuraavan miehen matkassa eteenpäin kohti rikkauksia. Jätä se sika!

Isyystestin saa halutessaan automaattisesti ennen isyyden tunnustamista, jos isäkandidaatti ei ole lapsen äidin kanssa naimisissa.  Kannattaa teettää jos vähääkään epäilee.

Vierailija
30/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy, haluaako hän vielä lähteä Espanjaan kanssasi, kuten aiemmin sovitte. Tilanne voi muuttua paremmaksi. 

Ehkä mies muistuttaa häntä kouluajoista eikä hän kilttinä huomaa miehen asiatonta käytöstä?

Tietenkin nainen haluaa lähtä miehen maksamalle reissulle. Tosin ei AP:n kanssa vaan tän oikean poikaystävänsä. Ovat varmaan panneet menemään jo sieltä kouluajoista asti.

Vierailija
31/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun nainen kyllästyy elättämään ideologisesti työtöntä pummia, niin sen jälkeen sun seura taas kelpaa.

Vierailija
32/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mwahahahahahaha 

Ja sinä uskoit naista? Se on kuule paneskellu teinistä asti jo varmaan tuhannen miehe kanssa.

T. Ap

Tota ei usko kukaan. 29 vuotias nainen joka neitsyt ja asuu vanhempiensa luona. 

Okei sovitaan että asuu porukoillaan mutta mitä sitten, niin mäki asuin teininä ja panin ties kuin monta tyttöä jo sillon.

Vierailija
33/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miksi heterot kyttää Netflixin roskarakkaudesta kertovia homosarjoja? Siks koska haaveilette yhtä intohimoisista suhteista. Valitettavasti useimmat miehet elää kulisseissa MAKSAEN naiselle siitä että tämä suostuu olemaan siinä.

Kerro nyt vihdoin ees yhen sarjan nimi. Sä suollat tätä paskaa aamusta iltaan mutta et vastaa suoraan kysymykseen.

Runkkareille ei tarvi vastata

Vierailija
34/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

No niin tulihan se sieltä . Sinua on kustu silmään koko ajan. jokainen nainen joka sanoo olevansa neitsyt yli 18 vuotiaana valehtelee suut ja silmät täyteen.

Vierailija
35/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mwahahahahahaha 

T. Ap

Te molemmat asutte vanhempienne kotona.

Vierailija
36/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nai.

Vierailija
37/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

No niin tulihan se sieltä . Sinua on kustu silmään koko ajan. jokainen nainen joka sanoo olevansa neitsyt yli 18 vuotiaana valehtelee suut ja silmät täyteen.

Tapasi puhua on ällöttävä. Olin neitsyt 24-vuotiaaksi, koska irtosuhteet eivät kiinnostaneet, etsin aviomiestä.

Harmi, että Ylilauta on oksentanut turhan monia teitä vastenmielisiä miehiä mesoamaan tälle palstalle. 

Vierailija
38/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Meidän mummo oli neitsyt viellä silloin kun äitini synnytti minut ja äitikin oli silloin jo 32 vuotias.

Vierailija
39/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sulta huonoa seksiä tietty.

Vierailija
40/261 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut nuorena vähän naisystäväsi kaltainen. En tosin enää 29 v mutta alle kaksikymppisenä.

Lähinnä liian kiltiksi kasvatettu, joka jatkuvasti mielistelee muita saadakseen hyväksyntää. Ujouskin viittaa siihen.

Nyt hän mielistelee tätä koulukaveria. Jos tämä on vähän painostava tyyppi niin ystäväsi saattaa vaan olla niin kiltti ettei kehtaa sanoa vastaan hänelle. Sanooko sinulle oman mielipiteensä aina reilusti vaikka se poikkeaisi sinun mielipiteestä?

Mitä jos nyt ensin juttelet, haluaako hän jatkaa ja kerro, että sinä et oikein pidä asioiden nykytilasta.

N. 64

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi