Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä ja heti sillä on uusi suhde

Vierailija
23.06.2024 |

Miten olette reagoineet kun nähneet vielä surun vaiheessa, että exällä on uusi nainen/mies? Itse sain tämän kokea eilen. Erostamme on alle kuukausi ja olen yhä todella rikki ja itkuinen lähes päivittäin. Miehellä uusi nainen. Tuntuu siltä, että miten se voi olla mahdollista, että yhtäkkiä kaikki muuttuu ja se kaikki yhteinen noin vain jää taakse. Olen jätetty ja ero tuli täysin puskan takaa. Toinen halusikin olla vapaa ja niin heti löytyi uusi. Voi tätä kyynelten määrää! Kakki tuntuu vaan niin käsittämättömältä ja ne tunteet toista kohtaan on vielä niin voimakkaat! Meillä on vielä 5 yhteistä lasta exän kanssa.

Kommentit (141)

Vierailija
101/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen oli varmasti kuvioissa jo ennen kun suhteenne päättyi. Aika selvää, valitettavasti.

Mistä nämä sankarit noita naisia löytää kun vapaanakin on miehiä enemmän kuin naisia.

Naisilla on muuta mielessä kuin tavikset! Tässä hyvä esim. kuva, mitä tarkoitan!

https://media.discordapp.net/attachments/1230644651787292762/1253455253…

Kyllä tavis naisille ottajia riittää, mutta tavis naiset eivät huomaa näitä "ottajia", koska ottajat ovat taviksia eivätkä Chadejä!

Kakarat takaisin sinne ylikselle. Tämä on aikuisten palsta.

Sattuuko totuuden kertominen?

Vierailija
102/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, tämän ketjun kommenttikenttä... Miksi helvetissä te mietitte jotain exää edes enää? Eikä hän ole ex eli menneisyyttä. Pitäisikö osata päästää irti exsästä ja suunnata katseen kohti tulevaisuutta. Kidutatte itseänne tällein turhaan. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi exään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Hei AP! Minkä ikäiset lapset teillä on?

?

104/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 lapsen isälle löytyy näköjään aika nopeasti uusi nainen... Minä sen sijaan olen sinkku, enkä löydä ketään vaikka kovasti kuinka yritän... T. M35

No ei se uusi nainenkaan voi olla se penaalin terävin tai kaunein kynä, jos hänelle kelpaa viiden lapsen yh-faija, jonka lapset ovat iältään 4-15v

Vierailija
105/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseen sänkyyn kaatuja on harvoin onnellinen, eikä tuollaiset laastarisuhteet yleensä kestä.

Vierailija
106/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain laastarisuhde. Uusi nainen kokee saman kohtalon kuin sinä. Käsittelet eron ja menet eteenpäin. 

107/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Maksatko sä AP elareita sun miehelle? Jos sä maksat vaikka 200€/lapsi/kk niin sehän tekee jo 1000€/kk elatusmaksuihin!

Lapset asuvat siis minun luonani ja mies asuu omillaan nyt. Elareista sovitaan kesän loppuun mennessä miehen kanssa.

T. Ap

Sillä miehellähän menee sitten kaikki rahat omiin lapsiin. Jos vielä huomioi sen, että hänen uusi kotinsa pitää olla riittävän iso, jotta kaikki viisi lasta mahtuvat sinne. Ja meneehän niihin lapsiin enemmänkin rahaa kuin vain ne pakolliset elarit , kun maksaa niiden harrastuksia,  hankintoja jne. Kuka nainen haluaa itselleen sellaisen kumppanin, jonka kaikki rahat menee lapsiinsa? Eihän silloin voi tehdä mitään kivoja juttuja sen miehen kanssa kun naisen pitäisi maksaa miehenkin kulut.

Vierailija
108/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat ne 5 lastasi exän huostaan, niin loppuu huolet miehen seurustelukumppaneista. Siat ne lisääntyy kuin porsaat.

Mitäs jos exä ei halua ottaa lapsia itselleen, vaan uhkaa viedä lapset lastenkotiin?

Aika yleistä, että isä pääsee kuin koira veräjästä ja kaikki taakka lapsista jää äidin vastuulle. Siksi suosittelen naisia miettimään ennen kuin haluatte lapsia miesten kanssa. Oletteko valmiina hoitamaan kaiken yksin, joskus jopa avioliitossa. Sillä tämä on totta, mikä naista todennäköisesti odottaa lapsen saamisen jälkeen.

Juu, olisin minäkin antanut miehelle mahdomlisuuden pitää lapset ja jäädä isoon asuntoon heidän kanssaan. Ei halunnut, nyt naukuu kun saan lapsilisät ja joutuu maksamaan elareita kun itse asuu pienemmässä aunnossa. Toisaalta ihan hyvä näin, on jatkuvasti velkakierteissä.

Mutta halusin lapsia miehen kanssa, koska olen kiinnostunut miehistä. En naisenkaan kanssa halua ryhtyä suhteeseen ja perustaa perhettä, joten mitä vaihtoehtoja jäi? Vaikka halusinkin eron miehestä, en silti lapsiani kadu tai vaihtaisi.

Vierailija
109/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa.. :( sinä et ollut hänelle Se Oikea.

Mies ei ollut ap:lle se oikea.

Tai ap ei ollut miehelle se oikea.

Kuka pakotti tekemään sen väärän kanssa viisi lasta? Ihan hullua.

No mies voi aina ottaa ja lähteä, nainen taas yleensä ei. Tuo 5 lapsen diili on miehelle parempi kuin naiselle, sillä nainen on se joka loppujen lopuksi hoitaa nuo lapset, mieshän asuu jo nyt erillään heistä. Miehellä on jo uusi nainen seuraavia lapsia varten, mutta ap tuskin enää tulee äidiksi, jos hän löytää uuden miehen itselleen.

Tämä on se totuus.

Vierailija
110/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 lapsen isälle löytyy näköjään aika nopeasti uusi nainen... Minä sen sijaan olen sinkku, enkä löydä ketään vaikka kovasti kuinka yritän... T. M35

No ei se uusi nainenkaan voi olla se penaalin terävin tai kaunein kynä, jos hänelle kelpaa viiden lapsen yh-faija, jonka lapset ovat iältään 4-15v

Varmaan eka kommentoija tarkoitti sitä, että tuollaisella miehellä on yleensä aika nopeasti uusi nainen kainalossa. kun taas hän ei lyödä ketään vaikka oikeasti haluasi. Maailma on epäreilu. Uskon, että ap mies on komea näköinen ikäisekseen tai hyvin säilynyt, jos hänellä on naisseuraa. Sillä nykyään lapsettomalla tavis sinkkumiehellä on vaikeata löytää naisseuraa.

Vierailija
111/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykysin tuntuu, että erotaan hepposin perustein. Tuonkaan äijän suhde ei välttämättä kestä kuukautta tai kahta pidempään. Sen vuoksi kannattaakin jättää lapset ja vaimo/avokki. Hohhoijaa.. Ei se ruoho ole aidan toisella puolen sen vihreempää.

Ja nykyään myös suositellaan tosi herkästi eroamaan, jos suhde ei ole täydellinen ja oma elämä ei tunnu koko ajan onnelliselta. Ettei kannata jäädä epätyydyttävään liittoon, mutta kuulkaas kun elämä ei voi olla koko ajan täydellistä... Etkä sinä ole täydellinen, joten ei puolisosikaan voi olla.

Toinen mitä toitotetaan on se ettei saa haikailla exän perään, ei saa surra eikä ainakaan palata yhteen!! Tottakai saa, jos sitä haluaa. Ei kukaan muu voi eikä saa sitä ratkaisua kenenkään puolesta tehdä. Tottakai, jos palaa yhteen, kannattaa asiat ja ongelmat käsitellä terapiassa, jotta ne oikeasti saa pois. Mutta jos kaksi ihmistä katuu eroa ja haluaa palata yhteen, ja päättävät tehdä kaikkensa onnistuakseen, niin kyllä se onnistuu. Kokemusta on.

Vierailija
112/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhailla miehillä on kysyntä, pitäisi naisten tämän tietää.

Vierailija
113/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen oli varmasti kuvioissa jo ennen kun suhteenne päättyi. Aika selvää, valitettavasti.

Mistä nämä sankarit noita naisia löytää kun vapaanakin on miehiä enemmän kuin naisia.

Naisilla on muuta mielessä kuin tavikset! Tässä hyvä esim. kuva, mitä tarkoitan!

https://media.discordapp.net/attachments/1230644651787292762/1253455253…

Kyllä tavis naisille ottajia riittää, mutta tavis naiset eivät huomaa näitä "ottajia", koska ottajat ovat taviksia eivätkä Chadejä!

Tää on kyl hyvä, varsinkin toi kuva. Sillä toi o

Mä olin naimisissa 167cm pitkän miehen kanssa, itse olen pari senttiä pidempi. Ihan tavallisen näköinen suomalainen mies. Duunari eli ei mikään rikas. Kohtelias, huomioon ottava, lapsistaan huolehtiva jne. Mä olisin halunnut jatkaa liittoa, mies ei. Yli vuosi myöhemmin käyn edelleen läpi eron tuomaa tuskaa. 

Tom Cruise on muuten ällöttävä sekopää.

Vierailija
114/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mies eronnut kuukausi sitten. HUH. 

115/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

116/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset asuvat siis minun luonani ja mies asuu omillaan nyt. Elareista sovitaan kesän loppuun mennessä miehen kanssa.

T. Ap

Sillä miehellähän menee sitten kaikki rahat omiin lapsiin. Jos vielä huomioi sen, että hänen uusi kotinsa pitää olla riittävän iso, jotta kaikki viisi lasta mahtuvat sinne. Ja meneehän niihin lapsiin enemmänkin rahaa kuin vain ne pakolliset elarit , kun maksaa niiden harrastuksia,  hankintoja jne. Kuka nainen haluaa itselleen sellaisen kumppanin, jonka kaikki rahat menee lapsiinsa? Eihän silloin voi tehdä mitään kivoja juttuja sen miehen kanssa kun naisen pitäisi maksaa miehenkin kulut.

?

Vierailija
117/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies on jo pitkään ollut tuon uuden sussun kanssa. Kesää vasten piti päästä vapaaksi ja siksi hän keksi shokkieron, joka tuli AP:lle puskista.

Jos AP vähän muistelisi kulunutta kevätkautta, hän tajuaisi miehellä olleen toinen nainen pitkään. Noin monen alaikäisen lapsen vuoksi AP on ehkä niin kiireinen äiti ettei ole hoksannut miehensä luuhanneen kaiken liikenevän ajan toisen naisen kanssa.

Vierailija
118/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, tämän ketjun kommenttikenttä... Miksi helvetissä te mietitte jotain exää edes enää? Eikä hän ole ex eli menneisyyttä. Pitäisikö osata päästää irti exsästä ja suunnata katseen kohti tulevaisuutta. Kidutatte itseänne tällein turhaan. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi exään!

Niinpä! Unohtakaa jo exät ja alkakaa rakentamaan omaa elämää.

Vierailija
119/141 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap, että teit 5 kakaraa tuolle miehelle. Nyt ovat hänen geeninsä päässeet jatkamaan sukuaan. Kiitos kuuluu siitä sinulle AP!

120/141 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

!