Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä ja heti sillä on uusi suhde

Vierailija
23.06.2024 |

Miten olette reagoineet kun nähneet vielä surun vaiheessa, että exällä on uusi nainen/mies? Itse sain tämän kokea eilen. Erostamme on alle kuukausi ja olen yhä todella rikki ja itkuinen lähes päivittäin. Miehellä uusi nainen. Tuntuu siltä, että miten se voi olla mahdollista, että yhtäkkiä kaikki muuttuu ja se kaikki yhteinen noin vain jää taakse. Olen jätetty ja ero tuli täysin puskan takaa. Toinen halusikin olla vapaa ja niin heti löytyi uusi. Voi tätä kyynelten määrää! Kakki tuntuu vaan niin käsittämättömältä ja ne tunteet toista kohtaan on vielä niin voimakkaat! Meillä on vielä 5 yhteistä lasta exän kanssa.

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onnea vaan sulle ap! Kuka käski sinua synnyttää noin monta lasta ex:sälle? Eikö yksi tai kaksi riittäisi?

Eihän se siinä vaiheessa vielä exä ollut ja mistä sitä etukäteen tietää. Ootko lyönyt pääsi pienenä vai miksi se kuppa ei toimi?

Vierailija
122/141 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se laastari se on se laastari... Tulet nauramaan viimeisenä usko pois ;)

Kuinka se on laastari jos hän jätti Ap:n kyseisen naisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät eroa sen vuoksi, että haluaisivat olla yksin. Aina on uusi nainen katsottuna. Sen verran heikkoa ainesta miehet on. Ei kykene.

Ai niinkö? Huvittavinta tässä on että minä olen kokenut saman naisten toimesta.

Vierailija
124/141 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onnea vaan sulle ap! Kuka käski sinua synnyttää noin monta lasta ex:sälle? Eikö yksi tai kaksi riittäisi?

Monesko lapsi sinä olet äitisi ja isäsi pesueessa? Jos olet kolmas, neljäs tai viides, olisit voinut jäädä syntymättä, niin säästyisimme tältäkin kommentilta.

125/141 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

!

?

Vierailija
126/141 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mä olen aika rikki, vaikka itse jätin miehen sen alkoholismin takia. Olin kuulemma elämänsä rakkaus ja yritti saada uutta mahdollisuutta. Mutta seuraavassa käänteessä sillä olikin jo uusi. Erosta on vasta vähän aikaa.

Sattuuhan se, mut yritän nähdä asian niin, et se mies ei osaa olla yksin. Mulla kestää tovin ennen kuin voin taas luottaa kehenkään, mut  mä tässä tuskan keskellä kasvan henkisesti varmasti. Se ex tuskin, eihän se edes uskalla kohdata tunteitaan. 

Selviät kyllä. 

Vierailija
127/141 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee oikein hyvä mieli tätä tätä ketjua lukiessa naisten kärsimyksestä. Hyvä että miehetkin jättävät naisia, todellisuudessa nainen on jättävä osapuoli 70-80% tapauksissa.

128/141 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no meikäläisen kohdalla muija aloitti seurustelemaan samana päivänä kun erottiin(myös mies oli varattu)ei ollut siis vielä siihen mennessä mennyt sänkyyn(tai no näin väittää) mutta noin muuten tapaillut ei koe sitä pettämisenä. On siis käynyt ennenkin kyseisen naisen kanssa näin, mutta rakkaus on sokea ja yhteinen lapsi niin ei ikinä ole kokonaan päässyt eroon. Kärsii kiltin miehen syndroomasta ei näe mtn outoa jos mies ostelee tavaroita jne ja näihin sitten ihastuu aina koska mies on "mukava" no tälläkertaa en ota enää takaisin aivan sama mitä tunnen joku itsekunnioitus täytyy löytää.

Vierailija
129/141 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli sen sivusuhde. Pettäjäpska.

Eipä asiat aina näin yksinkertaisia ole, että jättäjä(pettäjä) olisi se paha. Me rakastuttiin, kun molemmilla oli pitkä parisuhde takana, fyysistä pettämistä ei tapahtunut ennenkuin eroilmoitukset oli tehty. Toisella alkoholisti puoliso, toisella rajua henkistä väkivaltaa. Toivuttiin entisistä parisuhteista yhdessä, ja ollaan vahvoja yhdessä. Henkisen väkivallan harjoittaja koittaa edelleen hankaloittaa ja hallita exänsä elämää, jos ei muuten niin valehtelemalla lapsille, jotka onneksi jo lähestyvät täysi-ikäisyyttä ja osaavat jättää toisen vanhemman puheet sivuun. 

Vierailija
130/141 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille jätetyille. Itsekin tulin aikoinaan jätetyksi yllättäen. Rakastin sitä miestä todella paljon ja vastaavaa yhteyttä en ole enää harmikseni kokenut. Näin pitkään eron jälkeen painajaisia ja olin todella ahdistunut. En voinut luottaa oikein kehenkään eikä tehnyt mieli tutustua uusiin ihmisiinkään. Asuttiin onneksi eri paikkakunnilla niin ei törmäilty muuta kuin vuoden päästä sattumalta yhdessä tapahtumassa. Hän oli siellä naisporukan ympäröimänä. Jouduin poistumaan tilanteesta äkkiä syrjään ja sain melkein paniikkikohtauksen. Pitkään kesti päästä täysin yli ja kyllä siinä ihmisenä myös muutuin pysyvästi ja tietynlainen nuoruuden naiivius katosi. Äkillinen ero on kamalaa. 

Vierailija
131/141 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä laihtui eromme jälkeen, ja olin vain tyytyväinen hänen puolestaan, että alkoi huolehtia terveydestään. Toivottavasti hän ei vain koston takia laihduttanut.

Vierailija
132/141 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin eroa vuosikausia ja exällekin puhuin. Se ei kuunnellut. Ei halunnut kuunnella. Sitten ero tuli sille "yllätyksenä".

Sitten se väitti että mulla on uusi nainen ja olen pettänyt sitä.

Menin ekaa kertaa treffeille 7 kk eron jälkeen. Se uskoo omiin juttuihinsa vieläkin.

Oli vielä eron aikana laittanut kiukkusia viestejä jollekin naiselle. Ilmeisesti kuvitteli että tunnen sen naisen.

En tuntenut.

Vähän kuin työpaikan vaihdossa. Reaktiot paljastaa viimeistään oliko järkevää lähteä vai ei.

133/141 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän tosi tarinan, että nainen oli viimeisillään Raskaana ja odotti kolmatta yhteistä lasta miehen kanssa ja lapsilla oli pienet ikäerot, ja yhtenä päivänä mies oli tullut kotiin ja ihan vaan ilmoitusluonteisena asiana ilmoitti, että hän on tavannut toisen  naisen ja muuttaa nyt yhteen se kanssa.

Vierailija
134/141 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on syystä exä. Älä enää roiku hänessä.

Vierailija
135/141 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on nyt mennyttä aikaa, joten turhaan ap mietit exää enää. Ala rakentamaan tulevaisuuttasi lasten kanssa.

Vierailija
136/141 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikea synnytyskone, joten siitä pitää antaa mitali 🏅 ap:lle. Ihan oikein mies teki, kun jätti ap:n ipanoiden kanssa keskenään.

Vierailija
137/141 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on täysin normaalia varsinkin naisilla. 

Vierailija
138/141 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paljastui itselleni. Mies halusi eron ja kas kummaa, kohta jo oli yksissä yhden naistuttavansa kanssa. Ihme, että tämä nainen huoli miehen, kun on toistakymmentä vuotta ikäeroakin, mutta kai hän sitten on olevinaan niin hyvä saalis. Itse olen tosin hieman vahingoniloinen, sillä eiköhän nuorikolle kohta selviä miehen kaikki kyseenalaiset puolet päihteidenkäytöstä lähtien. Eli kyllä, tämä tieto satutti ja paljon, mutta toisaalta tiedän, minkälainen "kultakimpale" mies on, eli eiköhän tämä nuorikko jossain kohtaa etsi paremman itselleen.

Miehillä taitaa olla varsin yleistä tämä, että vaihdetaan lennosta uuteen, eli toinen nainen on jo vähintään noteerattu ja heti eron jälkeen aletaan vonkaamaan. Jos ei nainen jo ole odottamassa uutta sulhoaan.

Hävetkää te, jotka näin teette! Miehet ja naiset!

Vierailija
139/141 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni erosta on nyt puolisen vuotta ja vieläkin odotan kauhulla sitä hetkeä, kun saan tietää eksälläni olevan uusi/näen hänet jossain uuden kanssa. Vielä sitä ei ole tapahtunut, mutta se tuntuisi kyllä ihan hirveältä. Varsinkin kun minut jätettiin, ja sillä perusteella että toinen haluaa olla yksin. Olen päässyt erosta eteenpäin, mutta pelkään, että romahtaisin täysin taas jos hänellä olisi uusi. Koita jaksaa, tuntuu varmasti todella pahalta, varsinkin kun erostanne on noin vähän aikaa... toivottavasti olo helpottuisi :/

Olen itse eronnut viisi viikkoa sitten, minua petettiin ja minut jätettiin. Olen poistanut kaikki yhteystiedot ja mahdollisuudet törmätä exään tai edes hänen nimeensä juuri siitä syystä, että kun kuulisin uudesta naisesta, romahtaisin varmasti. Välillä on jo hyviä hetkiä mutta ikävä on kova. Luin Erokirjasta hyviä asioita: en voi odottaa, e

Itse erosin vuosia sitten tyttöystävästäni. Elämä jatkui, elämä muuttui, paikkakunnat vaihtui, tapasin lasteni äidin, taas paikkakunnat vaihtui useamman kerran, erosimme, totuttelin uuteen elämään vuosia, aina silloin tällöin mietin miten tuolla aikaisemmalla tyttöystävällä menee, minkälainen elämä hänellä on jne, kunnes sattuman kautta törmäsimme, rakastuimme uudelleen ja ympyrä sulkeutui. Aina on toivoa

Vierailija
140/141 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä laihtui eromme jälkeen, ja olin vain tyytyväinen hänen puolestaan, että alkoi huolehtia terveydestään. Toivottavasti hän ei vain koston takia laihduttanut.

Joo, kyllä tässä nesteet lähtee ja vyöhönkin saa tehdä yhden reiän lisää. Sen verran suru kuluttaa. Jotain hyvää siis eroamisessakin!