Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä ja heti sillä on uusi suhde

Vierailija
23.06.2024 |

Miten olette reagoineet kun nähneet vielä surun vaiheessa, että exällä on uusi nainen/mies? Itse sain tämän kokea eilen. Erostamme on alle kuukausi ja olen yhä todella rikki ja itkuinen lähes päivittäin. Miehellä uusi nainen. Tuntuu siltä, että miten se voi olla mahdollista, että yhtäkkiä kaikki muuttuu ja se kaikki yhteinen noin vain jää taakse. Olen jätetty ja ero tuli täysin puskan takaa. Toinen halusikin olla vapaa ja niin heti löytyi uusi. Voi tätä kyynelten määrää! Kakki tuntuu vaan niin käsittämättömältä ja ne tunteet toista kohtaan on vielä niin voimakkaat! Meillä on vielä 5 yhteistä lasta exän kanssa.

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, mikä provo aloitus.  Vai ettö oikein viisi lasta.

No jopas.

Eipä ihme että mies lähti käpytteleen. Kuka tuommoista jaksais perässään vetää?

Vierailija
62/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhyy mokoma hiivaonkalo. Ihan oikein, että miehesi menee eteenpäin elämässään, kun sinä samaan aikaan pyörität peukaloitasi.

Peukaloiden pyörittämisen jälkeen, ap työntää ne perseeseen vuorotellen ja häpeää omaa saamattomuuttaan 🤣😂

Ei viddu 😅 Päivän paras 🥳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle ap. Anna lapsia mahdollisimman paljon hoitoon exälle, muuten tilanne käy liian raskaaksi. Ehdota yhteishuoltajuutta. Missään nimessä älä suostu sellaisiin ratkaisuihin, että mies saa elellä vapaasti sinkkuelämää, kun sinä hoidat lapset!

Kuten muutkin tässä sanovat, niin miehesi on varmasti ollut tuon naisen kanssa suhteessa jo avioliittonne aikana. Todella ikävää ja tyypillinen kuvio, ettei voi olla rehellinen. 

Hae itsellesi keskusteluapua, Kirkon perheasianneuvottelukeskuksessa se on ilmaista ja voit mennä, vaikket kuulu kirkkoon. Siellä järjestetään myös eroseminaareja, johon kannattaa osallistua. 

Puhu ystäville ja sukulaisille ja kerro tuo kuvio. Erota voi, jos ei rakasta, mutta kyllä pitäisi olla miestä tunnustaa, että on pettänyt ja se on eron syy.

Vierailija
64/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen määrän lapsia on nainen tahallaan maailmaan puskenut.

Ap kirjoittaa: Voi tätä kyynelten määrää.

Selvääkin selvempi keksitty tarina, pelkkää paskaa koko aloitus.

Taas ap pistää halvalla muita palstalaisia.  Uskoo ja luulee, että tyhmille kaikki menee täydestä.

Vierailija
65/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni erosta on nyt puolisen vuotta ja vieläkin odotan kauhulla sitä hetkeä, kun saan tietää eksälläni olevan uusi/näen hänet jossain uuden kanssa. Vielä sitä ei ole tapahtunut, mutta se tuntuisi kyllä ihan hirveältä. Varsinkin kun minut jätettiin, ja sillä perusteella että toinen haluaa olla yksin. Olen päässyt erosta eteenpäin, mutta pelkään, että romahtaisin täysin taas jos hänellä olisi uusi. Koita jaksaa, tuntuu varmasti todella pahalta, varsinkin kun erostanne on noin vähän aikaa... toivottavasti olo helpottuisi :/

Mulla tuo tilanne just nyt. Mut jätettiin tekstiviestillä vajaan 10vuoden suhteen jälkeen puoli vuotta sitten. Mies sanoi ettei ole parisuhdeihminen ja on kriisi päässä. Ja se kriisi todella näkyi suhteessamme, mutta hän kieltäytyi puhumasta. Ja nyt on sitten kai kriisi selvinnyt ja hän on muuttunut parisuhdeihmiseksi...hänellä on jo jonkun aikaa ollut uusi suhde. En voi siis uskoa enään mihinkään. Kuinka hän voi elää itsensä kanssa? Mulla on tosi vaikeaa. Elämä on mustaa ja tuntuu, että mut on niin petetty. Kaikki mihin ikinä uskoin välillämme, on romahtanut. Rämmin tässä lohduttomassa surussa ja ootan vaan milloin tämä tuska loppuu. Oon hakenu kyllä ammattiapuakin...tämä ottaa niin koville! Ja vaikka järki sanoo, että mun pitää mennä eteenpäin, en vaan oo pystynyt. Tuntuu, että mulla ei ole ihmisarvoa, miksi annoin hänen kohdella mua niin ala-arvoisesti, miksi? Uskoin vaan asioiden selviämiseen ja rakastin häntä. Ja tähän liittyy vielä lapsia...eipä oo isillä ollu heillekään asiaa. Mitähän miehellä päässä liikkuu, jos luulee, että uusi suhde auttaa uuden elämän aloituksessa? Keinot vähissä.

Vierailija
66/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa heti sen, että incelit sekä jonnet ylilaudalta tuli tänne spämmää "provo" tai "trolli". 

Vierailija
67/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 lapsen isälle löytyy näköjään aika nopeasti uusi nainen... Minä sen sijaan olen sinkku, enkä löydä ketään vaikka kovasti kuinka yritän... T. M35

Koska olet säälittävä incel, etkä mitään muuta. Miksi naiset edes haluaisivat tuollaisen säälittävän olennon, joka itkee vauvapalstalla omaa naisettomuuttaan.

Vierailija
68/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 lapsen isälle löytyy näköjään aika nopeasti uusi nainen... Minä sen sijaan olen sinkku, enkä löydä ketään vaikka kovasti kuinka yritän... T. M35

Koska olet säälittävä incel, etkä mitään muuta. Miksi naiset edes haluaisivat tuollaisen säälittävän olennon, joka itkee vauvapalstalla omaa naisettomuuttaan.

Sinä olet yks paska joka vain haukkuu muita. Saisit joutua bannatuksi koko internetistä.

Vierailija
69/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin kökköä. Kuullostaa melkein siltä, että sun äijällä oli jo nainen valmiina ennen eroanne. Me erottiin lauantaina ja sunnuntaina sain miehestä puserrettua ulos totuuden eli sen, että hänellä on jo uusi nainen. Ihminen, joka auttaoi häntä eroamaan minusta. Olivat puineet eroamme yhdessä ja sopineet siinä lomassa alkavansa mahdollisesti seurustella. Nice. Mun mies vielä kehtaa väittää, ettei tämä nainen muka vaikuttanut hänen päätökseensä. Mä' olen niin rikki ja itkuinen ja vihainen. Mutta toisaalta aattelin niin, että jos mun tuleva ex on kykenevä tollaiseen käytökseen niin ehkä on parempi pitkällä aikavälillä, että se on ex. Tsemppiä!

Vierailija
70/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta jo yli 5 vuotta. Jäimme hyviksi kavereiksi ja ollaan edelleen viikoittain puhelinyhteydessä. Toivon hänelle onnea ja lapsen mitä mun kanssa ei saanut, koska lapsia en halua. Silti pelkkä ajatuskin hänestä toisen kans pelottaa. Itse olen eron jälkeen seurustellut kolmisen kuukautta, eron jälkeen exä tunnusti että se satutti häntä. Taidamme edelleen rakastaa toisiamme mutta tietämme ettei siitä tule mitään.

Vierailija
71/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aika usein kylässä entisen tyttöystäväni kanssa. Olemme jopa käyneet matkoilla yhdessä. Ihan mukavaa on ollut, vaikka onkin ex.

Vierailija
72/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex:äsi on ALFAUROS! Sinä ap olet vain toiminut synnytyskoneena hänelle. Nyt kun työsi on tehty, niin ALFAUROS siirtyy työstämään seuraavaa synnytyskonetta. Tämmöistä se naisen elämä vaan nyt sattuu olemaan.

Naisillakaan ei taida olla suuria kriteereitä alkaa,  kunhan tärkeimmät eli pituus ja joku muu valinnainen täyttyy.  Pitävät luonnollisena että mies on jättänyt isonkin perheen.

Vierailija
73/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle ap. Anna lapsia mahdollisimman paljon hoitoon exälle, muuten tilanne käy liian raskaaksi. Ehdota yhteishuoltajuutta. Missään nimessä älä suostu sellaisiin ratkaisuihin, että mies saa elellä vapaasti sinkkuelämää, kun sinä hoidat lapset!

Kuten muutkin tässä sanovat, niin miehesi on varmasti ollut tuon naisen kanssa suhteessa jo avioliittonne aikana. Todella ikävää ja tyypillinen kuvio, ettei voi olla rehellinen. 

Hae itsellesi keskusteluapua, Kirkon perheasianneuvottelukeskuksessa se on ilmaista ja voit mennä, vaikket kuulu kirkkoon. Siellä järjestetään myös eroseminaareja, johon kannattaa osallistua. 

Puhu ystäville ja sukulaisille ja kerro tuo kuvio. Erota voi, jos ei rakasta, mutta kyllä pitäisi olla miestä tunnustaa, että on pettänyt ja se on eron syy.

En ole ap, mutta entä jos mies ei suostu "yhteishuoltajuuteen", niin mitä sitten? Ei miestä voi pakottaa mihinkään muuhun, kun maksaa elareita. Kaikki muu on miehelle täysin vapaaehtoista.

Vierailija
74/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän tuo uusiämmä edes, että kikkeliotuksella on lapsia ja tuollainen määrä? Saattaa olla, että totuutta hieman kaunisteltu. Tietenkin jos asutte jollain pienellä paikkakunnalla niin asia eri.

Vierailija
75/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta jo yli 5 vuotta. Jäimme hyviksi kavereiksi ja ollaan edelleen viikoittain puhelinyhteydessä. Toivon hänelle onnea ja lapsen mitä mun kanssa ei saanut, koska lapsia en halua. Silti pelkkä ajatuskin hänestä toisen kans pelottaa. Itse olen eron jälkeen seurustellut kolmisen kuukautta, eron jälkeen exä tunnusti että se satutti häntä. Taidamme edelleen rakastaa toisiamme mutta tietämme ettei siitä tule mitään.

Tottakai siitä tulee, jos niin haluatte.

Vierailija
76/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat ne 5 lastasi exän huostaan, niin loppuu huolet miehen seurustelukumppaneista. Siat ne lisääntyy kuin porsaat.

Mitäs jos exä ei halua ottaa lapsia itselleen, vaan uhkaa viedä lapset lastenkotiin?

Aika yleistä, että isä pääsee kuin koira veräjästä ja kaikki taakka lapsista jää äidin vastuulle. Siksi suosittelen naisia miettimään ennen kuin haluatte lapsia miesten kanssa. Oletteko valmiina hoitamaan kaiken yksin, joskus jopa avioliitossa. Sillä tämä on totta, mikä naista todennäköisesti odottaa lapsen saamisen jälkeen.

Vierailija
77/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin satuttavat nuo puheet "sinä et ollut Se Oikea", se on loukkaavaa kun on juuri tullut hylätyksi ja tuntee itsensä muutenkin paskaksi..

Ap:lle, olen kokenut ja se sattui tosi paljon, pelkäsin kuukausia, että näen hänet jossain toisen kanssa ja välttelin paikkoja, jossa hänet voisi nähdä.

Mene hoitoon pelkojesi kanssa, sillä tuollainen ei ole normaalia enää!

Vierailija
78/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex:äsi on ALFAUROS! Sinä ap olet vain toiminut synnytyskoneena hänelle. Nyt kun työsi on tehty, niin ALFAUROS siirtyy työstämään seuraavaa synnytyskonetta. Tämmöistä se naisen elämä vaan nyt sattuu olemaan.

Naisillakaan ei taida olla suuria kriteereitä alkaa,  kunhan tärkeimmät eli pituus ja joku muu valinnainen täyttyy.  Pitävät luonnollisena että mies on jättänyt isonkin perheen.

Taitaa tämä exä olla pitkä ja komea, myös rahaa varmaan löytyy kivasti, sillä 5 lapsen elämän ei ole suomessa tänä päivänä helppo kustantaa.

Vierailija
79/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin kökköä. Kuullostaa melkein siltä, että sun äijällä oli jo nainen valmiina ennen eroanne. Me erottiin lauantaina ja sunnuntaina sain miehestä puserrettua ulos totuuden eli sen, että hänellä on jo uusi nainen. Ihminen, joka auttaoi häntä eroamaan minusta. Olivat puineet eroamme yhdessä ja sopineet siinä lomassa alkavansa mahdollisesti seurustella. Nice. Mun mies vielä kehtaa väittää, ettei tämä nainen muka vaikuttanut hänen päätökseensä. Mä' olen niin rikki ja itkuinen ja vihainen. Mutta toisaalta aattelin niin, että jos mun tuleva ex on kykenevä tollaiseen käytökseen niin ehkä on parempi pitkällä aikavälillä, että se on ex. Tsemppiä!

Ai jestas, kuinka samaistun tarinaasi! Mulla vaan mies ja sen naispuolinen työkaveri päättivät alkaa seurustelemaan muutamaa päivää ennen eropapereitten saapumista. Naispuolinen työkaveri päätti oman suhteensa toisen miehen kanssa vasta kun mieheni oli vakuuttanut minun saaneeni paperit. Toivon heille karman täyteistä yhteiseloa/-oloa!

Vierailija
80/141 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miu exällä ei sentää (vielä) ole uutta suhdetta, mutta epäilen vahvasti, että on jo kiinnostunut toisesta. Puhuu nimittäin yhestä tyypistä melkosen paljo, halaa sitä niin lämpimästi, sen kuva puhelimen taustakuvana... Sattuu iha pirusti. Erosta vasta kolme kuukautta ja nyt sillä taitaa olla jo uusi tyyppi kiikarissa. Kaiken lisäksi sanoi erotessa, että vika ei oo miussa, vaan siinä. Että ehkä sitten myöhemmin, jos kummallakin sitten vielä olisi tunteita toista kohtaan. Ja nyt se sitte kuitenki taitaa olla jo kiinnostunut uudesta tyypistä, vaikka hänessä muka oli vika. Vaikka hän ei kuulamaan pystynyt seurustelemaan kanssani, vaikka olisi halunnut.... En tiedä, tätä on vaan niin vaikea ymmärtää ja hyväksyä. Mutta ei kai tässä kai muuta voi ku hyväksyä, että tuskin tullaan enää koskaan palaamaan yhteen, vaikka hän erotessa sanoikin sellaisesta mahdollisuudesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän