Vuosien takainen tyttöystäväni otti yhtäkkiä viestillä yhteyttä. Itse olen sinkku, nainen ainakin jossain vaiheessa oli naimisissa
Laittoi viestiä, se vaan hämää kun en tiedä onko eronnut nyt. Kyseli kuulumisia, ei kertonut itsestään mitään. Jos vuosien takainen nainen laittaa viestiä, vastaisitteko ja mitä? Mietin mikä on syynä viestin laittoon.
Kommentit (31)
Jospa vastausviestissäsi kysyisit puolestaan nämä asiat jotka halusit tietää.
Vierailija kirjoitti:
Menneet ovat menneitä Turha niihin on enää palata.
Ei aina ole. Joskus on pakko katsoa ihmissuhteet loppuun asti, jotta saa ne pois mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Joku syyhän naisella on viestiin. Yhä näyttää yhtä nätiltä kuin aikoinaan ja oli tosi mukava. Silloin aikoinaan vaan tuli kaikenlaista työkuviota jne väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku syyhän naisella on viestiin. Yhä näyttää yhtä nätiltä kuin aikoinaan ja oli tosi mukava. Silloin aikoinaan vaan tuli kaikenlaista työkuviota jne väliin.
Pitää ihmissuhteet hoitaa loppuun asti, jos on jotain jäänyt kesken.
Vierailija kirjoitti:
Etsii elättäjää itselleen ja tummalle lapselleen.
Juu ei ole tummaa lasta hällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no sitähän mä just että mikä sillä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsii elättäjää itselleen ja tummalle lapselleen.
Juu ei ole tummaa lasta hällä.
Onhan. Tunnen tapauksen.
Suosittelen estämään numeron. noista tilanteista ei ikinä seuraa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no sitähän mä just että mikä sillä nyt.
No... ehkä sun pitää kysyä :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei seuraa??
Haluaa kuulla, mitä sinulla kuuluu. Ihan normaalia ainakin omassa elämässäni.
Kannattaako täältä oikeasti kysyä...yleensä mitään.
Eiköhän kaikki selviä kun olette yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää yhdessä Abdullahin kanssa.
Ihan oli suomalaisen kanssa aviossa. Onks sul joku pakkomielle noihin ?
Kerro lyhyesti mitä kuuluu, ja sitten muitta mutkitta, että mistä tuli mieleensä kysellä?
Varauksella suhtautuisin, jos yhtään mitään taka-ajatuksia, koska menneet on menneitä. Mitä teillä sitten jäi kesken? Ei varmaan mitään suurta, jos työasiat sen kaatoi. Eli voiko olla kyse rahasta, lakiasioista vai ihan vain kenties viattomasta uteliaisuudesta.
Mutta ihan kaveripohjalta voi ihan hyvin lähestyä, eihän sitä koskaan tiedä. Ystäviä ei voi olla liikaa, mutta kannattaa valita tarkasti ne, ketkä päästää lähelleen.
Vierailija kirjoitti:
No itse toivoisin vanhalta tutulta jotain suoraa viestiä, että saataisiin vaikeasti selitettävä tuttavuus johonkin järjestykseen ja vaikka pois päiväjärjestyksestä. Sen takia mun on pakko lähestyä henkilöä tai viettää aikaa hänen kanssaan edes jonkin verran. Välttäminen ja välttely ei ole ratkaissut mitään. Pitää sopia asiat, niin voi mennä eteenpäin. Toisaalta ehkä joskus on järkevintä välttää hankalia ihmisiä, mutta rasittavaa, jos pitää miettiä, voiko olla rennosti samassa tilassa tai pitääkö jäädä pois.
Jos se on eronnut ja alkoi muistelemaan menneitä? Tai sitten se tarvii sulta jonku palveluksen.
Jos vastaat hänen viestiinsä, ei kannata heti kertoa mitään henkilökohtaisia asioita. Sanot vaan, että kiitos kysymästä, hyvin menee. Nainen kertokoon ensin itse mitä hän on sinusta vailla. Jos nainen jatkaa viestittelyä, voit vastailla ympäripyöreästi vaikka viikon verran. Kyllä rouvan taka-ajatukset sieltä vähitellen ilmenee.
Jaa, mistäköhän sitä syytä kannattaisi kysellä...