Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet,onko teidän vaikea sanoa että rakastatte?

Vierailija
18.06.2024 |

Jos siis tunne on voimakas, mutta tilanne epävarma.

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on vaikea, koska sanomisen aiheuttama tunne on emotionaalisesti pakahduttavan voimakas. Näytän rakkauden mieluummin tekojen kautta. Kun on yhdessä rakkaan kanssa, molemminpuolisen rakkauden voi mielestäni tuntea ilman että sitä tarvitsee sanallistaa.

Omasta mielestäni on ihan hirveän ankeuttavaa, että koetaan rakastamisen sanomisen olevan jotenkin turhaa sanallistamista. 

Mikä tunne sinua sanoessa pakahduttaa?

Vierailija
22/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koska en rakasta ketään koskaan.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Nimiekkisi kuvaa kertomasi perusteella kovin huonosti sinua

Totta se kirjoittaa. Mun ex-paska. 😆😜😚🤪😙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-ikäisenä ja parit rakkaudet katkeraan loppuun koettuna mieluummin totean nykyiselle kumppanilleni että tykkään hänestä kovasti. Päätelköön itse onko se rakkauta vai mitä. Viisi vuotta kuitenkin yhdessä oltu. En halua jinxata tätä enää uusilla rakkaushöpinöillä ei kuitenkaan olla enää mitään teinejä.

Vierailija
24/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni on, todella vaikeaa :) Mutta ei haittaa, hän rakastaa teoilla <3

naimisissa n. 27v

Vierailija
25/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä ja parit rakkaudet katkeraan loppuun koettuna mieluummin totean nykyiselle kumppanilleni että tykkään hänestä kovasti. Päätelköön itse onko se rakkauta vai mitä. Viisi vuotta kuitenkin yhdessä oltu. En halua jinxata tätä enää uusilla rakkaushöpinöillä ei kuitenkaan olla enää mitään teinejä.

Ihminen voi rakastaa montaa kohdetta. Olen aina pitänyt meitä suomalaisia jotenkin tunne-elämältään vioittuneena kansakuntana ja tämä keskustelu todistaa sen. 

Vierailija
26/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea sanoa. Olen romanttinen mies ja sen sanominen on luontevaa, kun tuntee ja tietää rakastavansa toista.

Ensimmäisessä suhteessa rakastin niin, että pakahduin siitä tunteesta. Nyt aikuisiällä tunne on kokonaisvaltaisempi ja aidompi. Nuorempana tunteet olivat voimakkaampia ja enemmän valtaansaottavia.

M44

Vierailija
27/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koska en rakasta ketään koskaan.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Voisit nyt ainakin itseäsi rakastaa, terveellä tavalla! Se asia vieläpä lisää kiltteyttäsi ja kunnollisuuttasi. Ja sitä ennen ei voikaan ketään rakastaa.

Vierailija
28/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa on ollut sanoa, mutta elämä on opettanut ettei kannata. Nainen täytyy pitää jännityksessä, jos olet varma nakki niin naisen vatsaperhoset karkaavat ja hän lähtee etsimään uutta jännitystä ja epävarmuutta.

Vierailija
29/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi rakastaa montaa kohdetta. Olen aina pitänyt meitä suomalaisia jotenkin tunne-elämältään vioittuneena kansakuntana ja tämä keskustelu todistaa sen. 

Jaajaa. Kuinkahan naama norsunvitulla sinäkin olisit jos miehesi ilmoittaisi että rakastaa myös naapurin Elsaa ja työpaikan Tuijaa.

Vierailija
30/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi muuttaa upeaa asiaa joka paikkaan heiteltäväksi fraasiksi.

Vierailija
31/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti sanoen: Jos sen sanominen on tuntunut minusta vaikealta, niin se on johtunut vain siitä, että en ole oikeasti tuntenut niin. Kerran olen ollut aidosti rakastunut ja ei ollut vaikeaa, vaikka kotona sitä ei minulle koskaan sanottu. Vanhempani rakastavat kyllä minua, vaikkei sitä ääneen sanotakaan.

M40+

Vierailija
32/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikea sanoa. Olen romanttinen mies ja sen sanominen on luontevaa, kun tuntee ja tietää rakastavansa toista.

Ensimmäisessä suhteessa rakastin niin, että pakahduin siitä tunteesta. Nyt aikuisiällä tunne on kokonaisvaltaisempi ja aidompi. Nuorempana tunteet olivat voimakkaampia ja enemmän valtaansaottavia.

M44

Nuoren pojan tunteet on pelottavan voimakkaita. Minun nuoruudessani useampi nuori poika hyppäsi junan alle kun oli tullut ero tyttöystävästä :( 

Tunne ei koskaan saisi mielestäni olla noin järjetön ja valtaansaottava.  

pragmaattinen rouva

Vierailija
33/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan tyttöystävän kanssa olin seurustellut reilun kuukauden kun sanoin, että rakastan häntä. Viikon päästä tyttö jätti minut. En enää ole kenellekään sanonut rakastavani.

M37

Mene terapiaan. Ei ole tervettä.

On tervettä, jos ei vain ole rakastunut.

Vierailija
34/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäs olla 16-22v, että se irtoaisi aidosti, eikä miehet valehtele mielellään.

Päinvastoin, 80-vuotiaana se tunne on jo ihan toista luokkaa aito kuin nuoruudessa, jossa ihastumista tai himoa luullaan rakkaudeksi...

Vierailija
35/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa. Kuinkahan naama norsunvitulla sinäkin olisit jos miehesi ilmoittaisi että rakastaa myös naapurin Elsaa ja työpaikan Tuijaa.

Minun miehenipä sanoo rakastavansa koko maailmaa, ja olen vain ylpeä hänestä.

uskis

Vierailija
36/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäs olla 16-22v, että se irtoaisi aidosti, eikä miehet valehtele mielellään.

Päinvastoin, 80-vuotiaana se tunne on jo ihan toista luokkaa aito kuin nuoruudessa, jossa ihastumista tai himoa luullaan rakkaudeksi...

Miten, kun on itse rypistynyt ja vastapuoli samanlainen, voi rakastua?

Vierailija
37/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin sanomatta.

R.I.P.

Ei sullekaa kukaa sano  😬🤔🤪

Älä välitä. Ei sitä kukaan sulle tule koskaan kertomaan. Ei syytäkään mykkäpaska.

Kusta voi haudallesi.

Vierailija
38/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkykusi hameenhelmat korvissa suoraan suuhusi.

Vierailija
39/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa on ollut sanoa, mutta elämä on opettanut ettei kannata. Nainen täytyy pitää jännityksessä, jos olet varma nakki niin naisen vatsaperhoset karkaavat ja hän lähtee etsimään uutta jännitystä ja epävarmuutta.

Minä varmaan itkisin onnesta jos löytäisin miehen, joka kertoisi minulle rakastavansa. Kukaan ei ole sanonut sitä minulle koskaan. En ole itsekään sanonut, vaikka olen kyllä rakastanut.

Vierailija
40/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä naiset käyttävät tätäkin miestä vastaan.

Ja aloituksen lievästi ylimielinen sävy - kuten näissä aina:  jos ei jotain tee, niin ei OSAA, mistään muusta ei voi johtua.