Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet,onko teidän vaikea sanoa että rakastatte?

Vierailija
18.06.2024 |

Jos siis tunne on voimakas, mutta tilanne epävarma.

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille ainakin mahdotonta, koska he eivät ole sanoneet sitä minulle ja olen myös varsin epävarma siitä, että rakastanko heitä edes. Naisten kanssa en ole ollut.

Vierailija
42/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikea sanoa. Olen romanttinen mies ja sen sanominen on luontevaa, kun tuntee ja tietää rakastavansa toista.

Ensimmäisessä suhteessa rakastin niin, että pakahduin siitä tunteesta. Nyt aikuisiällä tunne on kokonaisvaltaisempi ja aidompi. Nuorempana tunteet olivat voimakkaampia ja enemmän valtaansaottavia.

M44

Nuoren pojan tunteet on pelottavan voimakkaita. Minun nuoruudessani useampi nuori poika hyppäsi junan alle kun oli tullut ero tyttöystävästä :( 

Tunne ei koskaan saisi mielestäni olla noin järjetön ja valtaansaottava.  

pragmaattinen rouva

Pragmaattinen rouva, olet epäkiinnostava.

T ä y s i n

😁😂🤣😅😗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä ja parit rakkaudet katkeraan loppuun koettuna mieluummin totean nykyiselle kumppanilleni että tykkään hänestä kovasti. Päätelköön itse onko se rakkauta vai mitä. Viisi vuotta kuitenkin yhdessä oltu. En halua jinxata tätä enää uusilla rakkaushöpinöillä ei kuitenkaan olla enää mitään teinejä.

Ihminen voi rakastaa montaa kohdetta. Olen aina pitänyt meitä suomalaisia jotenkin tunne-elämältään vioittuneena kansakuntana ja tämä keskustelu todistaa sen. 

Jaajaa. Kuinkahan naama norsunvitulla sinäkin olisit jos miehesi ilmoittaisi että rakastaa myös naapurin Elsaa ja työpaikan Tuijaa.

Ei haittaa yhtään, jos se on ollut kymmenen vuotta sitten. 

Tällä hetkellä voisin helposti sanoa rakastavani koiralleni, ystävälleni ja yhdelle tärkeälle ihmiselle.

Vierailija
44/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuota lausetta tuli viljeltyä puolin ja toisin vähän liian herkästi. Se ei valitettavasti merkinnyt oikeastaan mitään. Miksi joskus 80-90-luvulla tätä piti toistella, vai liittyikö se vaan ikään +-20-v. Tämä useamman henkilön otannalla. Nykyään olen hyvin varovainen noiden sanojen kanssa ja rakkaudentunnustus saa minut melkein paniikkiin. 

Vierailija
45/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäs olla 16-22v, että se irtoaisi aidosti, eikä miehet valehtele mielellään.

Päinvastoin, 80-vuotiaana se tunne on jo ihan toista luokkaa aito kuin nuoruudessa, jossa ihastumista tai himoa luullaan rakkaudeksi...

Miten, kun on itse rypistynyt ja vastapuoli samanlainen, voi rakastua?

Ootko oikeasti tosissas? Jos, niin kertoo vain, että et ymmärrä mistä rakkaudessa on kyse. Vaan tosiaan luulet, että himotus on rakkautta ja vain kauniita ja komeita voi rakastaa.

Paljon on sinulla poikaparka vielä elämästä opittavaa!

nainen joka odottaa rakastuvansa vielä vanhainkodissakin

Vierailija
46/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä naiset käyttävät tätäkin miestä vastaan.

Ja aloituksen lievästi ylimielinen sävy - kuten näissä aina:  jos ei jotain tee, niin ei OSAA, mistään muusta ei voi johtua. 

AP on mies, miksi haukut miestä?

Vierailija
47/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuota lausetta tuli viljeltyä puolin ja toisin vähän liian herkästi. Se ei valitettavasti merkinnyt oikeastaan mitään. Miksi joskus 80-90-luvulla tätä piti toistella, vai liittyikö se vaan ikään +-20-v. Tämä useamman henkilön otannalla. Nykyään olen hyvin varovainen noiden sanojen kanssa ja rakkaudentunnustus saa minut melkein paniikkiin. 

Mutta oletko rakastanut ketään koskaan?

Vierailija
48/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikea sanoa. Olen romanttinen mies ja sen sanominen on luontevaa, kun tuntee ja tietää rakastavansa toista.

Ensimmäisessä suhteessa rakastin niin, että pakahduin siitä tunteesta. Nyt aikuisiällä tunne on kokonaisvaltaisempi ja aidompi. Nuorempana tunteet olivat voimakkaampia ja enemmän valtaansaottavia.

M44

Nuoren pojan tunteet on pelottavan voimakkaita. Minun nuoruudessani useampi nuori poika hyppäsi junan alle kun oli tullut ero tyttöystävästä :( 

Tunne ei koskaan saisi mielestäni olla noin järjetön ja valtaansaottava.  

pragmaattinen rouva

Pragmaattinen rouva, olet epäkiinnostava.

T ä y s i n

😁😂🤣😅😗

Ja tämä kiinnostaa minua syystä että :D ?

pragmaattinen rouva

ps. olen yksiavioinen, riittää et omaa ukkoa kiinnostaa ;) 

Vierailija
49/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt näin että olen minä muutaman kerran valehdellut rakastavani kun tilanne on niin vaatinut, muuten olisin ehkä jäänyt ilman.

Vierailija
50/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa onkin, jos jo lähemmäs 60v ihminen ei ole vakiintunut ja joutuu paniikkiin kun rakkaudesta puhe...

Vierailija
51/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole rakastanut muita kuin lapsiani.

Vierailija
52/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudentunnustusten kärttäminen toiselta voi myös olla inhottavaa manipulointia tunteilla, joka on naisille tavallisempaa ja täten helpompaa, kun mies taas rehellisempään ilmaisuun tottuneena ja enemmän suoraviivaisesta rehellisyydestä pitävänä voi tuntea falskiksi hokea suuria tunteita joka väliin. 

(ja kyllä miehetkin osaavat sutkata ja manipuloida, mutta eivät vain PIDÄ sellaisesta niin paljon.

Vierailija
53/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on vaikea, koska sanomisen aiheuttama tunne on emotionaalisesti pakahduttavan voimakas. Näytän rakkauden mieluummin tekojen kautta. Kun on yhdessä rakkaan kanssa, molemminpuolisen rakkauden voi mielestäni tuntea ilman että sitä tarvitsee sanallistaa.

Väärin. 😁

Täysin väärin.😆

Ikuisesti. Täyttä p.skaa.🤣

Vaihtoon.🙃

Kaverimies. Laskujenmaksusuhde.🤫

Vierailija
54/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä naiset käyttävät tätäkin miestä vastaan.

Ja aloituksen lievästi ylimielinen sävy - kuten näissä aina:  jos ei jotain tee, niin ei OSAA, mistään muusta ei voi johtua. 

AP on mies, miksi haukut miestä?

ei vaan ylimielisyyttä

Vierailija
55/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko nyt näin että olen minä muutaman kerran valehdellut rakastavani kun tilanne on niin vaatinut, muuten olisin ehkä jäänyt ilman.

Itse en ole koskaan mennyt tähän ansaan ja siitäkös olen edelleen onnellinen. Seksiä kannattaa odottaa, ja sitä että ihan oikeasti tuntee sen toisen ihmisen. Jos ei odoteta avioliittoon, niin kihloihin nyt ainakin ;)

been there done that

Vierailija
56/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä ja parit rakkaudet katkeraan loppuun koettuna mieluummin totean nykyiselle kumppanilleni että tykkään hänestä kovasti. Päätelköön itse onko se rakkauta vai mitä. Viisi vuotta kuitenkin yhdessä oltu. En halua jinxata tätä enää uusilla rakkaushöpinöillä ei kuitenkaan olla enää mitään teinejä.

Ihminen voi rakastaa montaa kohdetta. Olen aina pitänyt meitä suomalaisia jotenkin tunne-elämältään vioittuneena kansakuntana ja tämä keskustelu todistaa sen. 

Jaajaa. Kuinkahan naama norsunvitulla sinäkin olisit jos miehesi ilmoittaisi että rakastaa myös naapurin Elsaa ja työpaikan Tuijaa.

Tarpeeksi kun on elämää nähnyt, on ymmärtänyt, ettei sen oman rakkaan rakkautta voi yksinoikeudella omistaa. Se saattaa löytää myös muita kohteita. Sivusta

Vierailija
57/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen niin voimakkaasti vain, kun tyhjennän kassini karvalompakkoon ja silloin ei puhuta.

Vierailija
58/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SE yksi ?  vahinkokersa, joka perinyt (sairaat) geenisi.

Vierailija
59/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitä sitten edes sanomaan.

Vierailija
60/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun ei ole kokemusta. Tulkaa kokeileen niin katsotaan onko se vaikea sanoa vai ei.