Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet,onko teidän vaikea sanoa että rakastatte?

Vierailija
18.06.2024 |

Jos siis tunne on voimakas, mutta tilanne epävarma.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuota lausetta tuli viljeltyä puolin ja toisin vähän liian herkästi. Se ei valitettavasti merkinnyt oikeastaan mitään. Miksi joskus 80-90-luvulla tätä piti toistella, vai liittyikö se vaan ikään +-20-v. Tämä useamman henkilön otannalla. Nykyään olen hyvin varovainen noiden sanojen kanssa ja rakkaudentunnustus saa minut melkein paniikkiin. 

Pelottavaa onkin, jos jo lähemmäs 60v ihminen ei ole vakiintunut ja joutuu paniikkiin kun rakkaudesta puhe...

Itseasiassa olen vähän aikaa sitten 50 täyttänyt nainen. Aloitin nuo jutut varsin nuorena, tai siihen maailmanaikaan en mitenkään erityisen nuorena. Olen minä vakiintunut, missä kohdin väitin etten ole.

Vierailija
62/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on vaikea, koska sanomisen aiheuttama tunne on emotionaalisesti pakahduttavan voimakas. Näytän rakkauden mieluummin tekojen kautta. Kun on yhdessä rakkaan kanssa, molemminpuolisen rakkauden voi mielestäni tuntea ilman että sitä tarvitsee sanallistaa.

Väärin. 😁

Täysin väärin.😆

Ikuisesti. Täyttä p.skaa.🤣

Vaihtoon.🙃

Kaverimies. Laskujenmaksusuhde.🤫

Itse olen tyytyväinen, että olen ystävä mieheni kanssa. Kaverimiehessä ja -vaimossa ei ole mitään pahaa, kun molemmat ovat tyytyväisiä. Sen kaverin kanssa voi hyvin olla seksiäkin, ja onkin.

Valitsisin koska vain rakkauden teot ennemmin kuin turhat rakkauden sanat.

Casanovat vaihtoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudentunnustusten kärttäminen toiselta voi myös olla inhottavaa manipulointia tunteilla, joka on naisille tavallisempaa ja täten helpompaa, kun mies taas rehellisempään ilmaisuun tottuneena ja enemmän suoraviivaisesta rehellisyydestä pitävänä voi tuntea falskiksi hokea suuria tunteita joka väliin. 

(ja kyllä miehetkin osaavat sutkata ja manipuloida, mutta eivät vain PIDÄ sellaisesta niin paljon.

Miksi siitä puhutaan TUNNUSTUKSENA? Kulttuurimme on paisutellut asian sellaiseksi, ettei noita sanoja pystytä sanomaan. Kyllä minulle olisi sana kuin että jäisi aina ilman orgasmia, jos ei rakasteta. No, vielä pahempi.

Vierailija
64/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tuota lausetta tuli viljeltyä puolin ja toisin vähän liian herkästi. Se ei valitettavasti merkinnyt oikeastaan mitään. Miksi joskus 80-90-luvulla tätä piti toistella, vai liittyikö se vaan ikään +-20-v. Tämä useamman henkilön otannalla. Nykyään olen hyvin varovainen noiden sanojen kanssa ja rakkaudentunnustus saa minut melkein paniikkiin. 

Pelottavaa onkin, jos jo lähemmäs 60v ihminen ei ole vakiintunut ja joutuu paniikkiin kun rakkaudesta puhe...

Itseasiassa olen vähän aikaa sitten 50 täyttänyt nainen. Aloitin nuo jutut varsin nuorena, tai siihen maailmanaikaan en mitenkään erityisen nuorena. Olen minä vakiintunut, missä kohdin väitin etten ole.

Tuo paniikki rakkaudentunnustuksen suhteen antoi olettaa, että arastelet kumppaneitasi. Jos sinulla on rakas oma, pitkäaikainen puoliso, niin miksi ihmeessä joudut paniikkiin kun pitäisi rakkaudesta puhua? Ei kuulosta hyvältä.

Vierailija
65/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikea sanoa. Olen romanttinen mies ja sen sanominen on luontevaa, kun tuntee ja tietää rakastavansa toista.

Ensimmäisessä suhteessa rakastin niin, että pakahduin siitä tunteesta. Nyt aikuisiällä tunne on kokonaisvaltaisempi ja aidompi. Nuorempana tunteet olivat voimakkaampia ja enemmän valtaansaottavia.

M44

Nuoren pojan tunteet on pelottavan voimakkaita. Minun nuoruudessani useampi nuori poika hyppäsi junan alle kun oli tullut ero tyttöystävästä :( 

Tunne ei koskaan saisi mielestäni olla noin järjetön ja valtaansaottava.  

pragmaattinen rouva

Pragmaattinen rouva, olet epäkiinnostava.

T ä y s i n

😁😂🤣😅😗

Prag.rouva, miten sensuelli olet / olet (ollut)?

Arvaan.

😒🙄😬😏😶😔🤭🤗😝🤪😜😛😋😁😆😅🤣😂😀😃😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😁😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉

Vierailija
66/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oletko rakastanut ketään koskaan?

En ole rakastanut muita kuin lapsiani.

SE yksi ?  vahinkokersa, joka perinyt (sairaat) geenisi.

Minulla on useampikin lapsi aviopuolisoni kanssa ja yksikään heistä ei ole sairas. Sinä sen sijaan olet.

Vierailija
67/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudentunnustusten kärttäminen toiselta voi myös olla inhottavaa manipulointia tunteilla, joka on naisille tavallisempaa ja täten helpompaa, kun mies taas rehellisempään ilmaisuun tottuneena ja enemmän suoraviivaisesta rehellisyydestä pitävänä voi tuntea falskiksi hokea suuria tunteita joka väliin. 

(ja kyllä miehetkin osaavat sutkata ja manipuloida, mutta eivät vain PIDÄ sellaisesta niin paljon.

Miksi siitä puhutaan TUNNUSTUKSENA? Kulttuurimme on paisutellut asian sellaiseksi, ettei noita sanoja pystytä sanomaan. Kyllä minulle olisi sana kuin että jäisi aina ilman orgasmia, jos ei rakasteta. No, vielä pahempi.

Surkea verrokki: entä jos tulee orkut, mutta ei sanota "orgasmi"?

Vierailija
68/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointiin viehtyneempi sukupuoli tivaa miksi vähemmän/ei yhtään viehtynyt ei pidä sanoilla manipuloinnista.

Vierailija
69/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun vaikea sanoa että pierettää?

Vierailija
70/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa. Naiset säikähtää ja häipyy. 

Vierailija
71/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiselle joka rakastaisi minua. Sellaista ei ole sillä akat ovat narsisteja. 

Vierailija
72/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä om esimerkki miesten tietämättömyydestä  

Vierailija
73/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja en mielelläni sano sitä miehelleni suoraan. Kyllä se näkyy tekojen kautta arjessa. Hän ei myöskään sitä sano suoraan kovin usein, mutta halaa ja pussaa sitäkin enemmän. Mielestäni kaikki ihmiset vaan eivät ole samanlaisia. Joiltain se varmasti tulee luonnostaan, kun toiselle sen sanominen tuntuu ehkä jopa hölmöltä. Mun entinen mies sanoi jatkuvasti rakastavansa, mutta silti petti mua toisen kanssa. Silläkin saattaa olla vaikutusta asiaan.

Vierailija
74/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkin suurta tunnetta helposti arjessaan toistelevat eivät ehkä ole kovinkaan tunteellisia?

jonkun tradition pakosta hokevat.

Vierailija
75/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta hyvin harvoin on tullut vastaan sellaista naista, jota rakastaa. Vaikka mukavia ovat olleet ja hauskaa on ollut. Mutta en rakastanut kuitenkaan. Ei sitä katsos viitsi valehdella. Toinen voi ottaa asian vaikka todesta. 

Vierailija
76/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinun vaikea sanoa että pierettää?

Ei, mutta turhaa on: kelpo pieruhan lausuu itse itsensä julki!

Vierailija
77/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipulointiin viehtyneempi sukupuoli tivaa miksi vähemmän/ei yhtään viehtynyt ei pidä sanoilla manipuloinnista.

Rakkaudestaan kertominen ei ole manipulointia. 

Sanojen panttaaminen on manipulatiivista. 

Vierailija
78/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä om esimerkki miesten tietämättömyydestä  

no ei ole.

Vierailija
79/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudestaan kertominen ei ole manipulointia. 

Sanojen panttaaminen on manipulatiivista. 

sanoo sanoilla manipuloija. - ja mitä sitä turhaan perustelemaan?

Vierailija
80/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta minkä ongelma siinä on naisten kanssa kun se unohtuu niin nopeasti että vaatii miestä toistamaan papukaijan tavoin monta kertaa päivässä yhtä ja samaa lausetta joka menettää arvonsa ja muuttuu turhaksi? Saman jatkuva toistelu aiheuttaa sen että siihen kyllästyy ja sen tekemisen lopettaa kun se alkaa ärsyttämään