Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet,onko teidän vaikea sanoa että rakastatte?

Vierailija
18.06.2024 |

Jos siis tunne on voimakas, mutta tilanne epävarma.

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuon toistamisella ei ole naiselle mitään merkitystä ja nainen jättää kuitenkin... joten miksi toistaa asiaa millä ei ole mitään merkitystä

Vierailija
82/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin rakkauden julkilausuminen on sellainen huippuhetki, kuten leffoissa alkaa viulut soimaan taustalla ja vasten upeaa auringonlaskua...jne.

Sellaisen jatkuva hokeminen arjessa voi tuntua todella falskilta ja väärässä paikassa olevalta.

Vähän kuin kaupasta maidon (esim.= unohtaessa löisi leffatyyliin kdulle polvilleen ja nyrkit taivasta kohden huutaisi: 

Nooouuuu! Maitopurkkiiii! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä ja parit rakkaudet katkeraan loppuun koettuna mieluummin totean nykyiselle kumppanilleni että tykkään hänestä kovasti. Päätelköön itse onko se rakkauta vai mitä. Viisi vuotta kuitenkin yhdessä oltu. En halua jinxata tätä enää uusilla rakkaushöpinöillä ei kuitenkaan olla enää mitään teinejä.

Ihminen voi rakastaa montaa kohdetta. Olen aina pitänyt meitä suomalaisia jotenkin tunne-elämältään vioittuneena kansakuntana ja tämä keskustelu todistaa sen. 

Jaajaa. Kuinkahan naama norsunvitulla sinäkin olisit jos miehesi ilmoittaisi että rakastaa myös naapurin Elsaa ja työpaikan Tuijaa.

Ei se noin päin ole hyväksyttävää että miehellä saisi olla useampi nainen mutta se pitää hyväksyä että naisilla on useampi mies

Vierailija
84/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä parisuhteessa sanoin tuon naiselle niin sain vastaukseksi että kiitos minä olen niin rakastettava ja silloin sen päätin että en kovin helposti enää lähde pönkittämään naisten itserakkautta ja omahyväisyyttä

Vierailija
85/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä om esimerkki miesten tietämättömyydestä  

En viitsi edes klikata auki, kun tuon näköisen naisen sanomisilla ei ole minulle tuon taivaallista merkitystä.

Vierailija
86/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan mietin, että tarvitseeko sitä sinänsä usein toistaa, koska se kuulostaa vakuuttelulta kun toinen ei muuten ehkä usko että tilanne ei ole muuttunut. ;) Eikös se tule jo siinä luontavasti ilmi, kun sanoo kulta, rakas, armas ym.?

Vierailija
87/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa. Aina sanon, kun pillua tekee mieli.

t: Rakastaja

Vierailija
88/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan mietin, että tarvitseeko sitä sinänsä usein toistaa, koska se kuulostaa vakuuttelulta kun toinen ei muuten ehkä usko että tilanne ei ole muuttunut. ;) Eikös se tule jo siinä luontavasti ilmi, kun sanoo kulta, rakas, armas ym.?

Ehkä näitäkään sanoja ei käytetä kaikissa suhteissa. 

Oikeasti, todella ikäviä ihmisiä tässä ketjussa. Pelaillaan pelejä, pantataan, ollaan sellaisten kanssa, joita ei rakasteta jne. 

Vierailija
89/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuommoisia asioita turhaa höpötetä. kerran olen vaimolle sanonut 20v sitten ja ilmoitan, kun tilanne muuttuu

Vierailija
90/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekan tyttöystävän kanssa olin seurustellut reilun kuukauden kun sanoin, että rakastan häntä. Viikon päästä tyttö jätti minut. En enää ole kenellekään sanonut rakastavani.

M37

Jos et ole sen jälkeen kenenkään kanssa seurustellut, niin ymmärrän, että et ole lausetta toiste sanonut. Jos sinulla on ollut kumppaneita ensimmäisen tyttöystävän jälkeen ja et ole heille rakkaudesta puhunut jonkin vuosia aiemmin tapahtuneen jutun takia, sinussa on jotain pahasti vialla. Useimmilla meillä on sydän särkynyt, ensirakkaus on koettu ja menetetty. Kannattaisi kasvaa aikuiseksi, eikä heittäytyä ylidramaattiseksi kuin teini.

Vierailija
91/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska olen huono valehtelemaan.

Vierailija
92/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian rumalta kuulostava sana, että viitsisi käyttää siinä asiayhteydessä, mihin se on tarkoitettu. "Kirosanan kaltainen on lempi pohjoinen."

Vierailija
93/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat suhteissa, joissa eivät rakasta naista? Sitten ihmettelevät, kun nainen kyllästyy ja lähtee. Ei pitäisi olla mikään ihme. 

Vierailija
94/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä ole kerran kertaa sanonut kenellekkään rakastavani. Se kuulostaa typerältä ja teennäiseltä. Eikö se riitä, että sen näyttää?

Vierailija
95/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä ole kerran kertaa sanonut kenellekkään rakastavani. Se kuulostaa typerältä ja teennäiseltä. Eikö se riitä, että sen näyttää?

Yhtä hyvin voi sanoa, että on typerää olla sanomatta? Avoin kommunikaatio harvoin on pahasta. 

Vierailija
96/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joltain ulkomaalaiselta kysyttäisiin, muttaisitko yhteen tai menisitkö naimisiin ihmisen kanssa, jos hän ei ole kertaakaan sanonut rakastavansa sinua -> pidettäisiin todella outona kysymyksenä. 

Vierailija
97/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä om esimerkki miesten tietämättömyydestä  

En viitsi edes klikata auki, kun tuon näköisen naisen sanomisilla ei ole minulle tuon taivaallista merkitystä.

Näköinen?  Anna lupa evästeille.

No EN anna!

Vierailija
98/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekan tyttöystävän kanssa olin seurustellut reilun kuukauden kun sanoin, että rakastan häntä. Viikon päästä tyttö jätti minut. En enää ole kenellekään sanonut rakastavani.

M37

Jos et ole sen jälkeen kenenkään kanssa seurustellut, niin ymmärrän, että et ole lausetta toiste sanonut. Jos sinulla on ollut kumppaneita ensimmäisen tyttöystävän jälkeen ja et ole heille rakkaudesta puhunut jonkin vuosia aiemmin tapahtuneen jutun takia, sinussa on jotain pahasti vialla. Useimmilla meillä on sydän särkynyt, ensirakkaus on koettu ja menetetty. Kannattaisi kasvaa aikuiseksi, eikä heittäytyä ylidramaattiseksi kuin teini.

Minä olen yksiavioinen, ex-vaimoni ei ollutkaan.  Olkoon niin.

Vierailija
99/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alanakki osaisi puhua se kertoisi pimpille rakkaudestaan.

Vierailija
100/165 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä naiset käyttävät tätäkin miestä vastaan.

Ja aloituksen lievästi ylimielinen sävy - kuten näissä aina:  jos ei jotain tee, niin ei OSAA, mistään muusta ei voi johtua. 

AP on mies, miksi haukut miestä?

ei vaan ylimielisyyttä

En ole mies enkä ylimielinen.

AP