Naisten epärealistiset tinder vaatimukset
Jos nainen on jo eronnut, parhaat päivänsä nähnyt jne. niin vaatimusten tulisi laskea, ei nousta.
Kommentit (85)
Miksi? Jos on jo eronnut ja parhaat päivänsä nähnyt, mitä tekee keskinkertaisella miehellä kuseksimassa nurkkiin ja syömässä jääkaapin tyhjäksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos on jo eronnut ja parhaat päivänsä nähnyt, mitä tekee keskinkertaisella miehellä kuseksimassa nurkkiin ja syömässä jääkaapin tyhjäksi?
Joe. Jos tietää jo, mitä EI parisuhteeltaan halua, niin miksi sitä ei voisi laittaa jo halukriteereihin. Parempi yksin kuin paskassa suhteessa pitää paikkaansa äärimmäisen hyvin, joten kai sitä voi koettaa. Voihan joku helmi löytyä, jos taas ei, niin ainakin väistää pahimmat miinat.
Naisten epärealistiset vaatimukset = mies on mukavaa seuraa ja pitää myös sinusta aidosti.
Ja minä estää miehiä yrittämästä nostaa sitä omaa tasoaan jos siellä joku kiinnostava nainen olisi? Miksi vain naisten pitäisi laskea rimaa samalla kun miehet nyt voi olla just sellaisia turvenuijia kun mitä sattuu olemaan..? Mieheltä ei vissiin saa vaatia, velvoittaa tai edes toivoa mitään.
Miesten kohdalla on vaikea laskea rimaa enää alemmas 😂
Naiset ovat niin tyytyväisiä yksinkin, että ei ole todellakaan mitään syytä ottaa riesakseen jotain ääliötä. Kun on lapset saanut maailmalle, ei jaksa kiinnostaa pestä jonkun pallomahaisen sohvaperunan tiskejä ja pyykkejä ihan vaan siitä ilosta, että on joku.
Jos kirjoitan, että olen normaalipainoinen ja pituinen, päihteetön, akateeminen, työssäkäyvä, ystävällinen, taloudellisesti hyvässä tilanteessa ja etsin samankaltaista miestä, vaadinko liikaa?
Minulla on vaatimukset aika pienet mutta miehillä ei ole käytöstapoja. 99% miehistä vonkaa seksiä heti parin viestin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoitan, että olen normaalipainoinen ja pituinen, päihteetön, akateeminen, työssäkäyvä, ystävällinen, taloudellisesti hyvässä tilanteessa ja etsin samankaltaista miestä, vaadinko liikaa?
Riippuu minkä ikäinen olet. Jos olet melko iäkäs, niin samanlainen mies etsii nuorempaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä ikäinen olet. Jos olet melko iäkäs, niin samanlainen mies etsii nuorempaa naista.
Saahan sitä etsiä. Silloin se ei ole match, mutta ei se toisaalta tarkoita, että siinä kohden ne naisen vaatimukset olisivat
olleet epärealistisia.
T. Eri, mutta tuo voisi olla myös mun kuvauksena ja samanlaisen kumppanin olen löytänyt. Ihan "iästäni huolimatta".
Jep. Olen ihan hyvin tienaava 34v mies. Mulla on edellisestä suhteesta lapsi. Tuntuu aivan mahdottomalta saada mätsejä 22-25v naisilta, jotka olisivat valmiita ottamaan äitipuolen roolin. Naisille on tapahtunut jotain outoa viime vuosikymmenten aikana. Odotetaan aivan liikoja mieheltä.
M34
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat niin tyytyväisiä yksinkin, että ei ole todellakaan mitään syytä ottaa riesakseen jotain ääliötä. Kun on lapset saanut maailmalle, ei jaksa kiinnostaa pestä jonkun pallomahaisen sohvaperunan tiskejä ja pyykkejä ihan vaan siitä ilosta, että on joku.
No voi. Epäonnistuitko elämässä? Menit pallomahan kanssa ihan naimisiin.
Mikä on pahinta, mitä näiden korkeiden kriteerien takia voi käydä?
Jäädä yksin, jonka olen todennut olevan huikeasti parempaa kuin huono parisuhde.
Mitä kauemmin olen yksin ollut, sitä korkeampi kynnys on lähteä mihinkään suhteeseen. Samalla kriteerit vain nousevat.
Koska yksin on mukavaa.
Miksi uliset vika on sinussa itsessäsi. Panosta itseesi. Etkö ole koskaan saanut kehuja naisilta? Minä ainakin olen saanut tänäänkin pitkin päivää tykkäyksiä ja todella kauniilta naisilta. Olin yhtenä päivänä treffeillä, nainen kysyi että tiesitkö että olet ihan sairaan komee. Molemmat oltiin sitä mieltä että todellakin pitää näyttää kiinnostavalta. Ihme ulinaa kun tinderissä on tuhansia naisia niin jokaisen naisen kanssako pitäisi mätsätä? M41
No en laske rimaa. Mieluummin vaikka yksin kuin otan jonkun, joka ei sytytä.
Onko tää taas joku tinder ulina?
Tinderissä on vain heikoin aines, vaikka kuin on rima korkealla.
Ei kukaan oikeasti hyvätuloinen, fiksu ja filmaattinen ole tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Olen ihan hyvin tienaava 34v mies. Mulla on edellisestä suhteesta lapsi. Tuntuu aivan mahdottomalta saada mätsejä 22-25v naisilta, jotka olisivat valmiita ottamaan äitipuolen roolin. Naisille on tapahtunut jotain outoa viime vuosikymmenten aikana. Odotetaan aivan liikoja mieheltä.
M34
Ei tuon ikäinen halua äitipuoleksi, tollo. Etsi oman ikäisesi.
Kyllä naisten pitää saada se komea top 10 mies vaikka 50 vuotiaanakin.