Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet,onko teidän vaikea sanoa että rakastatte?

Vierailija
18.06.2024 |

Jos siis tunne on voimakas, mutta tilanne epävarma.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
162/165 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin sanon monta kertaa viikossa vaimolle että olet rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä om esimerkki miesten tietämättömyydestä  

Miten niin miesten? Tuohan vain valittaa että on se niin väärin kun nuorilta naisilta vaaditaan että faktat ovat kunnossa. Eikö niiden pitäisi olla kunnossa ihan kenellä tahansa? Ja totta helkkarissa ikä vaikuttaa, koska se kertoo kokemuksesta. Iäkkäämpi ihminen on tehnyt sitä hommaansa kauan ja nähnyt miten asiat kulissien takana oikeasti toimivat. Nuorilla sen sijaan on enemmän idealismia kuin käytännön tuomaa kokemusta ja näkemystä, joten on ihan loogista että heitä kyseenalaistetaan enemmän.

Vierailija
164/165 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei sanonta ensimmäiseen viiteen vuoteen. Nykyään minä en enää sano, koska on niin paljon ikävää tapahtunut. Hän sanoo toisinaan. 

Vierailija
165/165 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna en ole tainnut ikinä olla rakastunut. En oikein tiedä edes mitä se tarkoittaa. Ei tunnu hyvältä sanoa sitä kun ei itsellä ole oikein kokemusta siitä.

Parisuhteita on ollut, mutta lähinnä käytännön syistä, en tiedä onko mitään rakkautta ollut.

Pahoillani puolestasi.

Olen monesti soimannut itseäni mihin jamaan olen ihastumisen ja rakastumisen kautta joutunut vaan luettuani mitä kirjoitit, tajusin kuinka onnekas olenkaan.

Kaikkea hyvää! Onneksi saamme olla erilaisia, se ei ole keneltäkään pois.