Miehet,onko teidän vaikea sanoa että rakastatte?
Jos siis tunne on voimakas, mutta tilanne epävarma.
Kommentit (165)
Kyllä mä ainakin sanon monta kertaa viikossa vaimolle että olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Tämä om esimerkki miesten tietämättömyydestä
Miten niin miesten? Tuohan vain valittaa että on se niin väärin kun nuorilta naisilta vaaditaan että faktat ovat kunnossa. Eikö niiden pitäisi olla kunnossa ihan kenellä tahansa? Ja totta helkkarissa ikä vaikuttaa, koska se kertoo kokemuksesta. Iäkkäämpi ihminen on tehnyt sitä hommaansa kauan ja nähnyt miten asiat kulissien takana oikeasti toimivat. Nuorilla sen sijaan on enemmän idealismia kuin käytännön tuomaa kokemusta ja näkemystä, joten on ihan loogista että heitä kyseenalaistetaan enemmän.
Mieheni ei sanonta ensimmäiseen viiteen vuoteen. Nykyään minä en enää sano, koska on niin paljon ikävää tapahtunut. Hän sanoo toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna en ole tainnut ikinä olla rakastunut. En oikein tiedä edes mitä se tarkoittaa. Ei tunnu hyvältä sanoa sitä kun ei itsellä ole oikein kokemusta siitä.
Parisuhteita on ollut, mutta lähinnä käytännön syistä, en tiedä onko mitään rakkautta ollut.
Pahoillani puolestasi.
Olen monesti soimannut itseäni mihin jamaan olen ihastumisen ja rakastumisen kautta joutunut vaan luettuani mitä kirjoitit, tajusin kuinka onnekas olenkaan.
Kaikkea hyvää! Onneksi saamme olla erilaisia, se ei ole keneltäkään pois.
Ei ole