Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää miestä joka ei yhtään viihdy kotona

Vierailija
14.06.2024 |

Ollaan aina oltu meneviä mutta lasten kasvettua mies viuhtoo muualla koko ajan. Milloin töissä, milloin kuntoilemassa, milloin tapaa kavereita. Aamulla lähtee 7 ja illalla kotiin myöhään. Kaikki kotona vaikuttaa olevan toissijaista. 

Olen miettinyt että kun lapset tästä lähtee niin minäkin lähden. Ei ole kotona mitään syytä olla enää sen jälkeen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok ja teit siitä ketjun? Tarvitseko muille arjen päätöksille toisten hyväksynnän ja vahvistusta?

Vierailija
62/67 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tässä avautumisessa paholainen löytyä yksityiskohdista. Kerroit että miehesi käy kuntoilemassa, sinä ilmeisesti et? Ei se sama nainen joka vaa syö ja lihoo kotona jaksa kiinnostaa, varsinkaan jos on itse hyvässä kondiksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa enää miehiä. Piste. Vapauttava tunne, kun tajusi vihdoin että nehän on kaikki aivan hirveitä, enkä sellaista aio elämääni enää ottaa. Pyrin välttelemään niitä myös muissa yhteyksissä. En halua enää tehdä töitä miesvaltaisessa firmassa.

Jotain vikaa täytyy olla itsessäkin jos ei saa muita miehiä kuin niitä ihan kauheimpia tapauksia. Jos miehissä on kamalia tapauksia niin on myös naisissakin. Naiset harjoittaa enemmän henkistä väkivaltaa ja alistaa.

Sukulaismiehen vaimo aina häpäisi haukkumalla ja väheksyi miestään miehen sukulaisten läsnäsnäollessa. Mitenkä heidän ongelmiinsa olisi sukulaiset muka auttaneet.

En minäkään välitä vieraista miehistä ja olen löytänyt oman rakkaan jota voin arvostaa ja kunnioittaa. Luulin jääväni jo yksinäiseksi ja vanhaksi piiaksi kun haukuttiin 25v ja sitten se oikea löytyi kerran kun poikkesin juhlien jälkeen baariin ajatellen ottaa yhden oluen ennen kuin menen kotiin nukkumaan.

Jos olisin mennyt suoraan kotiin niin me emme olisi kohdannet ikinä. Tuskin olisin löytänyt sielunkumppaniani enää sen jälkeen.

Vierailija
64/67 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne, minä olen kotona aina.

T: kiltti ja kunnon mies.

Vierailija
65/67 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä tietää naimisiinmennessä, minkälaiseksi puoliso muuttuu? Kilteimmät miehet ei todellakaan ole automaattisesti koti-isiä.

Miksi kirjoitit miehen muuttuneen jotenkin?

Ap kirjoitti "Ollaan aina oltu meneviä...". Onko siis tässä tarinassa mies muuttunut mitenkään? Onko kyse että Ap valitisi menevän miehen mutta nyt valittaa kun on edelleen menevä mies, eikä kotioloissa viihtyvä, kuten hän on nyt (Ap itse on siis muuttunut)?

Vierailija
66/67 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina päättyi niin että mies oli elänyt sivusuhteessa jo vuoden, hassu juttu, siksi tullut entistä menevämmäksi.

Vierailija
67/67 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarina päättyi niin että mies oli elänyt sivusuhteessa jo vuoden, hassu juttu, siksi tullut entistä menevämmäksi.

Sama juttu meillä. Mies joka alkoi olla pois kotoa entistä enemmän, vietti sen kaiken ajan uuden naisen kanssa. Omasta puolestani hyvä että paljastui ja ero tuli samantien, mutta inhottavaa oli, että lapsensa unohti täysin. Nyt alkanut eron jälkeen paikkailla välejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme