Naapureita varmaan ärsyttää kun en leikkaa omalta rivarilta koskaan ruohoa pois!
muilla on siistit takapihat ja kaikki rikkaruohotkin revitty ja kukkia, itsellä on leikkaamaton ruoho takapihalla. i dont give a shit
Kommentit (48)
Kiva kun infoat meitä keskustelijoita. Ton mä oon aina halunnut tietää, että mitä arvelet, mitä naapurit on mieltä.
Itsekin harrastin samaa , kun asuin yksin, Nyt ukko ajelee kaikki voikukat ja vuohenoutket pois, harmittää ötököiden puolesta. Aloittaja, olet oikealla asialla. Luonto kiittää
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun infoat meitä keskustelijoita. Ton mä oon aina halunnut tietää, että mitä arvelet, mitä naapurit on mieltä.
Ja kommenttisi tuoma arvo keskusteluun on...? No onhan tuo tietty hyvä tapa tappaa mikä tahansa keskustelu. Sivusta
Vähän sama juttu. Haluaisin hoitaa pihaa paremmin, mutta en vain pysty. Liikaa kaikkea, jää viimeisille sijoille prioriteeteissa.
Ei ärsytä, ymmärretään kyllä että sulla on mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kommenttisi tuoma arvo keskusteluun on...? No onhan tuo tietty hyvä tapa tappaa mikä tahansa keskustelu. Sivusta
Keskusteluun tuomani arvo on se, että on tosi kivaa, että meitä infotaan aloittajan arvelu siitä, että mitähän naapurit funtsii.
Muutin tähän nykyiseen kotiini viisi vuotta sitten. Omakotitalo isolla pihalla ja pihassa oli hieman villiintynyt puutarha. Kaikilla rajanaapureilla on viimeisen päälle hoidetut pihat ja olettivat minun laittavan pihan kuntoon.
Väärässä olivat. En ole tämän viiden vuoden aikana kertaakaan leikannut ruohoa, siistinyt villiintyneitä pensaita, haravoinut tai kaivanut vanhoja istutuksia esiin. Kaikki on matkalla kohti totaalista luonnontilaa ja saa ollakin. Hyönteiset a siilit viihtyvät täällä. Ja minä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama juttu. Haluaisin hoitaa pihaa paremmin, mutta en vain pysty. Liikaa kaikkea, jää viimeisille sijoille prioriteeteissa.
Tätä mäkin veikannut, että voimat on tollasella asukkaalla vähissä ja mieluummin perhe hengissä kuin kukkaset ja muut kulissit kunnossa. Ei ärsytä, ei sairaudet oo kenenkään syy. Voimia aplle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusteluun tuomani arvo on se, että on tosi kivaa, että meitä infotaan aloittajan arvelu siitä, että mitähän naapurit funtsii.
Ohita keskustelu ellet itse halua osallistua. Joitakin toisia aiheesta keskustelu kiinnostaa. Ei kaikki pyöri sen ympärillä, mitä juuri sinä haluat keskustella.
Sähän oot tehny vuoden ekoteon. Mitskun voit noutaa taloyhtiön pihapoliisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mäkin veikannut, että voimat on tollasella asukkaalla vähissä ja mieluummin perhe hengissä kuin kukkaset ja muut kulissit kunnossa. Ei ärsytä, ei sairaudet oo kenenkään syy. Voimia aplle!
Hmmm no joo, ei meillä ole sairauksia, mutta muuta tekemistä liikaa. Vähästä vapaa-ajasta haluaa nauttiakin.
Asutko meidän taloyhtiössä? Meillä oli kans viime kesänä jonkun yksiön nurmikko lähes koko kesän leikkaamatta ja kasvoi sellaista puolimetristä heinää. Kyllä se taidettiin sitten lopuksi leikata, en tiedä leikkasiko huoltoyhtiö ja ketä laskutti: omistajaa vai vuokralaista...
Entisen rivitaloasuntoni piha ja kaikkien muidenkin asuntojen pihat saatiin täyteen voikukkaa, kun yhden asunnon väki jätti yhden kesä ajan nurmikon ajamatta. Seuraavat pari kesää sai ajella todella usein, mutta niitä voikukkia ei enää saanut pois.
En minä pois niiden voikukkien takia muuttanut, kunhan iloitsen miten paljon helpompaa on asua kerrostalossa. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohita keskustelu ellet itse halua osallistua. Joitakin toisia aiheesta keskustelu kiinnostaa. Ei kaikki pyöri sen ympärillä, mitä juuri sinä haluat keskustella.
Minähän osallistuin jo tähän keskusteluun. Minähän haluan keskustella. Onko sulla lukihäiriö? Nasta homma, että ap infoaa tosta arvelustaan, että naapurit varmaan ajattelee jotain hänestä itsestään.
Naapurit ovat kyllä olemaan kaikenlaista mieltä, mutta ei se voi sinun elämääsi muuttaa. Kuvittele meidän iso okt-pihamaa ja joka on haluttu muuttaa entistä luomummalle. Pyysin jopa ammattilaisen neuvomaan, mitä kannattaa jättää sellaisenaan kasvamaan. Olen ollut innoissani, miten nättejä luonnonkukkia kasvaa nyt pihallamme. Eläimet ja linnut viihtyvät, niin saa seurata niitäkin ja etenkin meidän kissat ovat tohkeissaan ikkunan ääressä. Kettu merkkaa metrin päässä reviiräiän välittämättä meistä sisätiloissa. Citykaneista ei ole haittaa, koska ne rakastavat voikukkia ja popsivat niitä koko ajan. Jnejne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän osallistuin jo tähän keskusteluun. Minähän haluan keskustella. Onko sulla lukihäiriö? Nasta homma, että ap infoaa tosta arvelust
Passiivisaggressiivinen
Sä voisit hyödyntää sitä pitkää ruohoa vaiks askartelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän osallistuin jo tähän keskusteluun. Minähän haluan keskustella. Onko sulla lukih
Sovitaan niin. Sä oot luulosairas.
siihenhän voi ruohon sekaan laittaa kasvamaan "ruohoa" eli kannabista