Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"

Vierailija
11.06.2024 |

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.

Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".

Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.

Kommentit (811)

Vierailija
61/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin"

Tämä paljastaa paljon. Deittiappseissa on valtavasti enemmän miehiä kuin naisia. Jos et tästä huolimatta kykene 41v naisena saamaan tykkäyksiä alle 50v miehiltä, niin ulkonäkösi ei todellakaan ole mukiinmenevä, vaan se on aivan katastrofaalisen huono. 

Itse taas luin viestin siten että hän on myös yrittänyt etsiä itseään nuorempia miehiä mutta kukaan heistä ei matchaa/tykkää häntä takaisin.

Jos vielä vaatimuksena on se että sen miehen pitää olla pitkä ja komeakasvoinen, niin aika hiljaista on että tuollainen mies tyytyy 41v naiseen ellei tämä ole poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja kuuma.

En siis mollaa kenenkään preferenssejä, mutta karu fakta taitaa olla se ettei AP:ll

Koko naista ei ole olemassakaan. Miehet koittaa 4b liikkeen aikana leikkiä naisten itkevän jossain nurkassa. Eivät itke. Miehet saattavat hyvinkin itkeä

Johan vitsin murjaisit, vai eivät naiset itke kun eivät löytäneet miestä ja saaneet lapsia? Miehet ei tuollaisia asioita itke, toki murehtia saattavat, mutta kyllä ne ovat naisia jotka tuollaisista jutuista, kuten pienemmistäkin asioistakin, oikeasti itkevät.

Vierailija
62/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti ilmiselvää miesvihaa joten ilmiannoin tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata kuunnella boomerien pariutumisneuvoja koska näiden nuoruudessa ei edes ollut nettiä saatika tindereitä ym. eikä erilaiset koronat, älylaitteet ja hektinen työelämä ollut mökkihöperöittänyt kokonaisia sukupolvia.

jos nuo laitettaisiin tavallisen näköisen parikymppisen kehoon nykypäivänä niin iso osa heistäkin olisi vastentahtoisesti sinkkuja. ja moni miehistä neitsyitä

entisaikoina todellakin vaan perusjustiinatkin menivät töllöttelemään lavatansseihin ja odottamaan että joku mies vaan hakee tanssiin ja sitten kosii parin kuukauden päästä. ei heillä ole mitään ymmärrystä siitä miten erilainen maailma on nykyään.

En ole virallisesti boomeri, eläkkeellä kuitenkin, joten ehkä tiedän jotakin niin sanotuista entisajoista. Vielä 70-luvun alkupuolella puhuttiin vanhanpiian verosta, mikä tarkoitti kovennettua verorasitusta henkilöille, jotka olivat naimattomia/lapsettomia. Nuoruudessani 24 vuotta oli siis jonkinlainen rajapyykki. Pitkä seurusteluni kariutui, kun olin 22-vuotias. Sain huomiota nuorilta miehiltä, mutta en keneltäkään sellaiselta, josta olisin itse innostunut. Vuodet vierivät ja aloin olla ihan varma, etten löydä ketään. Sitten eräässä opiskelijatilaisuudessa tapasin nuoren miehen, joka oli tuttujeni tuttu. Ihan itse aktiivisesti änkeydyin hänen seuraansa ja pyysin häntä tilaisuuden jälkeen kahville (hänestä tulikin pikavauhtia aviomieheni). Pelkällä töllöttelyllä ei 70-luvullakaan miehiä napattu!  

Vierailija
64/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitetaan nyt siitä että aloitus on ensinnäkin miehen väsäämä. Mä haluan olla yksinäinen keski-ikäinen. Ehdin olla suunnilleen 18 vuotta naimisissa. Tiedän mitä vaimona olo on. Onneksi tuosta liitosta ei syntynyt lapsia. Miehet eivät tajua millaisia riesoja he sattuvat suurimmaksi osaksi olemaan. Käytän loppuajan eläinten auttamiseen.

Tämä on sinun oikeutesi valita. Kuitenkin monet, joilla ei ole koskaan ollut miehen kaltaista riesaa huusholliissaan , sellaista haluaisi kokeilla. Tämä heille sallittakoon.

Oma aktiivisuus sen kumppanin saannin ratkaisee. Täytyy ottaa kontaktia muihin ihmisiin ja puhua ja kuunnella, harrastaa ja olla aktiivinen. Odottamalla ei saa mitään muutakaan ,joten miten se kumppanikaan tyhjästä ilmestyisi?

Vierailija
65/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin"

Tämä paljastaa paljon. Deittiappseissa on valtavasti enemmän miehiä kuin naisia. Jos et tästä huolimatta kykene 41v naisena saamaan tykkäyksiä alle 50v miehiltä, niin ulkonäkösi ei todellakaan ole mukiinmenevä, vaan se on aivan katastrofaalisen huono. 

Itse taas luin viestin siten että hän on myös yrittänyt etsiä itseään nuorempia miehiä mutta kukaan heistä ei matchaa/tykkää häntä takaisin.

Jos vielä vaatimuksena on se että sen miehen pitää olla pitkä ja komeakasvoinen, niin aika hiljaista on että tuollainen mies tyytyy 41v naiseen ellei tämä ole poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja kuuma.

En siis mollaa kenenkään prefere

Miehille on syntynyt ihan katkerien miesten oma incel-kultti joka yrittää selvittää ja toitottaa naisten preferenssejä. Naisilla ei ole vastaavia alakulttuureita. Suru voi tulla lapsettomuudesta mutta ei naiset tee siitä mitään sairasta jankkauskulttia sentään. Sureminenhan on ihan normaalia.

66/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvin mennyt minullakaan. Olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 32

Annetut pakit 20

Saadut pakit 22, joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen.

Vierailija
67/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus. 

Vierailija
68/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole mitenkään sukupuoleen sidoksissa oleva asia. On miehiä, jotka ei kaipaa kumppania ja lapsia. On naisia ,jotka ei kaipaa kumppania ja lapsia. On miehiä, jotka surevat yksinäisyyttään ja naisia jotka surevat yksinäisyyttään. Toiset osaavat kääntää tällaiset vastoinkäymisetkin edukseen ja elävät hyvän elämän vaikkei kaikki menisikään niinkuin on nuorena toivonut.

Vierailija
69/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonkun kiinnostavan miehen luo ja tee aloite hänelle.

Niin minä tein baarissa, menin juttelemaan ja ehdotin miehelle treffejä ja niin aloimme seurustella. Minä olin sitten myös se, joka kosi.

Kylmä totuus on, että tässä elämässä ei saa mitään, ellei ole määrätietoinen ja aktiivinen. Naiset voivat tehdä aloitteitakin hyvin, passiivisesti odotellen ei saa, mitä haluaa.

Vierailija
70/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene jonkun kiinnostavan miehen luo ja tee aloite hänelle.

Niin minä tein baarissa, menin juttelemaan ja ehdotin miehelle treffejä ja niin aloimme seurustella. Minä olin sitten myös se, joka kosi.

Kylmä totuus on, että tässä elämässä ei saa mitään, ellei ole määrätietoinen ja aktiivinen. Naiset voivat tehdä aloitteitakin hyvin, passiivisesti odotellen ei saa, mitä haluaa.

Mikäli ei halua mitään  baareissa luuhaajaa kannattaa  tämä juttelemaan meno tehdä muualla esim. Harrastusten tai työn parissa 

Vierailija
71/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Miehen pitää olla: urheilua harrastava, edes lenkkeily, huolehtii omasta terveydestään ja kropasta. Ei alkoa tai tupakkaa. Perhekeskeinen, voi elää myös lapsettomassa suhteessa. Rakastava, töissäkäyvä, kunnianhimoinen. Huumorintajuinen, mutta jalat maassa. Tykkää reissata.

Vierailija
72/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä luultavasti yliarvioit oman tasosi eli luulet olevasi kaunis vaikka todellisuudessa olet ylipainoinen ja et se kovin kaunis neitokainen? Olet oikeasti alle keskitason nainen mutta luulet olevasi vähintään keskitasoa ja näin yrität etsiä liian tasokkaita miehiä omaan tasoosi nähden.

Tämä on naisille todella yleistä joten et ole poikkeus tässä.

Vierailija
73/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hölmöä odotella jotain miesten lähestymisiä arkielämässä.

Ladatkaa kännykkään tinder/bumble/hinge/fb dating/okcupid/badoo niin pääsette treffeille tutustumaan.

Heh. En ole ap, mutta muutamaa deittisovellusta elämäni aikana kokeillut.

Ei ollut sellaista, mitä kerrotaan "jokaisen naisen" deittisovelluksen käytön olevan. Mätsejä juu tuli, mutta keskustelua ei juuri syntynyt. Alussa aloitin keskusteluita itse, mutta lopetin sitten riittävän monen ghostauksen jälkeen.

Minulle ei aloitettu keskusteluita "niin valtavasti, ettei kaikille ehdi edes vastata". Jos keskustelua tuli, eteni se sillä, että minulle vastailtiin päivän-parin viiveellä, kunnes lopulta ghostattiin.

En jaksa enää vaivautua. Ja mitä pidempään tässä yksikseen on, alkaa huomata ettei hassumpi vaihtoehto tämäkään.

Vierailija
74/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvemmin lähestyy tuikitavallisen näköisiä naisia. Tällöin pitää naisen itse olla aktiivinen omissa sosiaalisissa ympyröissään sekä rajata kiinnostus toisiin tuikitavallisen, ei niihin joista muutkin naiset on kiinnostuneita. 

Vierailija
75/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti vaan on pitkälti ulkonäöstä kiinni, hyvännäköiset eivät jää pitkään pyörimään yksinään vaan heidät napataan markkinnoilta pois. Sitten loput vähemmän viehättävät jaksavat vaihtelevasti yrittää pariutua keskenään ja hekin haluaisivat hyvännäköisen kumppanin joten se vaikeuttaa asiaa.

Vierailija
76/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saa kumppania= tarjonta ei kelpaa.

Näin naisilla, vaikka pitääkin jostain ihme syystä valehdella muuksi.

Vierailija
77/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinpanssi. 

Kun ei kunppania.

Vierailija
78/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata kuunnella boomerien pariutumisneuvoja koska näiden nuoruudessa ei edes ollut nettiä saatika tindereitä ym. eikä erilaiset koronat, älylaitteet ja hektinen työelämä ollut mökkihöperöittänyt kokonaisia sukupolvia.

jos nuo laitettaisiin tavallisen näköisen parikymppisen kehoon nykypäivänä niin iso osa heistäkin olisi vastentahtoisesti sinkkuja. ja moni miehistä neitsyitä

entisaikoina todellakin vaan perusjustiinatkin menivät töllöttelemään lavatansseihin ja odottamaan että joku mies vaan hakee tanssiin ja sitten kosii parin kuukauden päästä. ei heillä ole mitään ymmärrystä siitä miten erilainen maailma on nykyään.

Lavatansseja kannattaa kokeilla nykyäänkin.

Vierailija
79/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Miehen pitää olla: urheilua harrastava, edes lenkkeily, huolehtii omasta terveydestään ja kropasta. Ei alkoa tai tupakkaa. Perhekeskeinen, voi elää myös lapsettomassa suhteessa. Rakastava, töissäkäyvä, kunnianhimoinen. Huumorintajuinen, mutta jalat maassa. Tykkää reissata.

Miten voi olla perhekeskeinen mutta elää lapsettomassa suhteessa? Noihan on toisensa poissulkevia asioita.

Vaadit selvästi liikaa.

Vierailija
80/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on passiivinen ja vain vanhat juopporetkut tulee tekemään aloitteita. Varmaan tiedättekin, että näillä tyypeillä on rima melko matalalla sekä aloitteiden teon, että ulkonäön osalta. Sekä aloitekynnys, että ulkonäkörima nousevat, kun mietitään AP:tai kiinnostavista miehistä. Ja lisäksi tulee kilpailua muista naisista. Näille juopporetkuille riittää passiivisesti odottava nainen, mutta näille kiinnostaville miehille se ei riitäkään, jos nyt AP ei ole mikään tavattoman kaunis nainen, jolla kulkee airue miehiä perässä minne hän meneekin. Nämä kiinnostavat miehet eivät myöskään tee itse niin paljon aloitteita, koska heidän ei tarvitse ja toki he tekevät vähät aloitteessa niille kaikista mielenkiintoisimmille naisille, aivan kuten naisetkin tekevät. Tällainen kiinnostava mies on sinkku, koska hän ei ole valmis tyytymään mihinkään keskinkertaisen ja puolivillaiseen. Ei vaikka se passiivinen keskinkertainen ja puolivillainen nainen kuinka toivoisi.

Helpoin olisi korjata tämä passiivisuus. Toiseksi helpointa olisi kehittää itseään, jotta olisi sellainen mitä kiinnostava mies etsii parisuhteeseen. Ulkonäkö on se hankalimmin kehitettävä, mutta koska kaksi ensimmäistä on monelle naiselle vastenmielisiä toteuttaa, niin ulkonäkö lienee se ainoa vaihtoehto.