Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"

Vierailija
11.06.2024 |

Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.

Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.

Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.

Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.

Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".

Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.

Kommentit (811)

Vierailija
21/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.

Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Viinin lipittely mummoiässä voi tuntua turhalta, kun muilla on lapsia ja lapsenlapsia.

Vierailija
22/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin tuohon tulokseen ja hyväksyin sen, että tulen olemaan yksin. Ja sitten se tapahtui muutama kuukausi sen jälkeen... Eli ei sitä oikeasti koskaan tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sporttibaareihin peli-iltoina, mutta lähestykää vain erätauoilla tai pelin päätyttyä.

Vierailija
24/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy sitten siihen että olet yksin, äläkä edes avaudu täällä turhanpäiten. Mene sinne viininlipittelypalstalle juhlimaan Bela elämääsi.

En tyydy. Jatkan avautumistani aivan miten huvittaa. Annappa www.osoite niin käydään tutustumassa.

Vierailija
25/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse joutuisin avioeron jälkeen sinkuksi, voisi olla, että kiertäisin omanikäiset ikisinkkunaiset kaukaa. Olisin kiinnostunut lähinnä naisista, joilla on ollut takanaan pitkä parisuhde / pitkiä parisuhteita ja mielellään omia lapsia.

Tuntemistani ikisinkuista, sekä naisista että miehistä, kaikki ovat SYYSTÄ ikisinkkuja.

Vierailija
26/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kannata kuunnella boomerien pariutumisneuvoja koska näiden nuoruudessa ei edes ollut nettiä saatika tindereitä ym. eikä erilaiset koronat, älylaitteet ja hektinen työelämä ollut mökkihöperöittänyt kokonaisia sukupolvia.

jos nuo laitettaisiin tavallisen näköisen parikymppisen kehoon nykypäivänä niin iso osa heistäkin olisi vastentahtoisesti sinkkuja. ja moni miehistä neitsyitä

entisaikoina todellakin vaan perusjustiinatkin menivät töllöttelemään lavatansseihin ja odottamaan että joku mies vaan hakee tanssiin ja sitten kosii parin kuukauden päästä. ei heillä ole mitään ymmärrystä siitä miten erilainen maailma on nykyään.

Ehkä tässä asiassa kannattaisi niiltä boomereilta vinkkejä katsoa, koska hehän ovat pariutuneet.

Mitä somen deittiappeihin tulee, ne ovat väleistäneet koko tapailukulttuurin ja tehnyt siitä likaista ja rumaa. Kukaan ei usko enää romantiikkaan ja pitkään parisuhteeseen. Uskoahan se vaatii silloin, kun pitkässä parisuhteessa tulee huonoja aikoja, jotka menevät kyllä ohi ajallaan, kun on arvostusta ja kiintymystä.

Niin, jos sanottu 40 vuotiaista boomeriksi, olen sitten ylpeästi sellainen.

Vierailija
27/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Minulla on tiettyjä pituus, kasvo, keho jne. preferenssejä joista en lipsu, ja jos ne eivät täytä olen sitten ihan mielellään ja mielummin yksin.

Järjetön ajatus että ainoa elämä pitäisi käyttää kärvistelyyn ja 'tason laskemiseen'.

Tyydy sitten siihen että olet yksin, äläkä edes avaudu täällä turhanpäiten. Mene sinne viininlipittelypalstalle juhlimaan Bela elämääsi.

Bela Lugosi -elämää? :-)

Vierailija
28/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tupsahda ei. 

Tajusin eilen, että olen ollut eron jälkeen 9 vuotta sinkkuna. 9 vuotta. Hyvänen aika sentään. Ja olen ollut enemmän silmät auki ja todella paljon silmät kiinni ja mikään ei auta. Olen nätti, itsestäni huolta pitävä, työn ohessa opiskeleva nainen. Baarissa lähestyvät vain känniääliöt. Joskus joku mies tuli kyselemään millaiset kriteerit minulla on, kun olen sinkku. Ihan perus, ei alkoholisti, itsestään ja hygieniastaan huolta pitävä, maailman asioita seuraava, työssäkäyvä mies. Ei luulisi, että olisi mahdoton tehtävä, mutta kyllä se on. Usein kuulen myös uteluita, olenko lesbo, kun mulla ei ole miestä. Ihan miehistä tykkään ja olen aina tykännyt. Annetaan siis olla. Ennemmin nykyisin nautin viikonloppuisin omasta kodistani ja kiireettömyydestä. Kai se on niin, että ongelmien määrä on vakio. Minulla se on aikuisen rakkauden vaje. 

Vierailija
29/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hölmöä odotella jotain miesten lähestymisiä arkielämässä.

Ladatkaa kännykkään tinder/bumble/hinge/fb dating/okcupid/badoo niin pääsette treffeille tutustumaan.

En ole AP, mutta järjestään näissä oikeasti kiinnostavia tai hyvännäköisiä miehiä ei kiinnosta profiilini tai kuvani yhtään. Tykkäyksiä kyllä tulee paljon, mutta sellaisilta miehiltä joihin en koe mitään vetoa tai joille en koskaan juttelisi romanttisessa mielessä oikeassa elämässä.

Sama kokemus. Jopa maksoin nähdäkseni tykkäyksetkin että olisi helpompi mätsätä jonkun kanssa. No ketkä tykkäsivät? Juopon oloiset ja sellaiset joilla selvästi suunnitelma muuttaa tänne pysyvämmin, missä joku suhdekuvio auttaisi. 

Vierailija
30/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.

Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.

Minulla on tiettyjä pituus, kasvo, keho jne. preferenssejä joista en lipsu, ja jos ne eivät täytä olen sitten ihan mielellään ja mielummin yksin.

Järjetön ajatus että ainoa elämä pitäisi käyttää kärvistelyyn ja 'tason laskemiseen'.

Tyydy sitten siihen että olet yksin, äläkä edes avaudu täällä turhanpäiten. Mene sinne viininlipittelypalstalle juhlimaan Be

Mene takaisin persupalstalle.

Vierailija
31/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tässä asiassa kannattaisi niiltä boomereilta vinkkejä katsoa, koska hehän ovat pariutuneet.

otatko neuvoja myös 1800-luvun klondiken kullanhuuhtojilta parhaisiin kultamainauskeinoihin, sillä perusteella että se on toiminut joskus vuonna miekka ja kivi?

Vierailija
32/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella elämää ilman lapsiani. Sellaista tyhjyyttä en toivo kenelläkään.

Vierailija
33/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydy sitten siihen että olet yksin, äläkä edes avaudu täällä turhanpäit

Älä yritä sensuroida keskustelua vaikka olisikin eri mieltä. 

Painu itse hevonkuuseen, jos et keskustelua kestä.

Vierailija
34/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä hyvännäköisilläkin on kriteerejä, joita et ilmeisesti täytä.

Vierailija
35/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekaa vaatimustasoa.

Sori mutta vaaditte yhä jotakin liikaa. Missä kohtaa voitte joustaa? Laskekaa rimaa siinä kohtaa. Muuten kumppania ei löydy ikinä sillä täydellisiä ihmisiä ei ole.

Vierailija
36/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella elämää ilman lapsiani. Sellaista tyhjyyttä en toivo kenelläkään.

Itsellesi kuitenkin sen suot?

Vierailija
37/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kunnon miehet enää lähesty. Juopoilla ei ole uran tai muun suhteen mitään menetettävää, joten lähestymiset tulevat nykyään heiltä.

Ei kannata lähestyä Suomineitoa,valinnanvaraa on maailma täynnä.

Vierailija
38/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otatko neuvoja myös 1800-luvun klondiken kullanhuuhtojilta parhaisiin kultamainauskeinoihin, sillä perusteella että se on toiminut joskus vuonna miekka ja kivi?

Nykyajan parinhaku muuten on teollista tehotuotantoa. Tinder on avolouhos ja ympäristöjätteen määrä hirvittävä. Kukaan ei harrasta enää wanhan ajan vaskoolilla istumista.

Vierailija
39/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hölmöä odotella jotain miesten lähestymisiä arkielämässä.

Ladatkaa kännykkään tinder/bumble/hinge/fb dating/okcupid/badoo niin pääsette treffeille tutustumaan.

Se on muuten just näin, tarjontaa on ja jos ei suomesta löyty niin myös ulkomaat hakuun mukaan.

Vierailija
40/811 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puoliso vaan putkahti esiin, kun vähiten odotin. Ollaan oltu naimisissa 20v. Liki 6 kymppisiä ollaan. Ei tavattu ravintolassa tai somessa. Kasvotusten tietyssä paikassa kohdattiin.