Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"
Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.
Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.
Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.
Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.
Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".
Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.
Kommentit (811)
Sun on aika ap tajuta seuraava:
1. jätä ikärajoitukset pois. Laatuvaatimuksia ei tarvitse karsia.
2. Unohda kokonaan apit. Ne ovat luusereille.
3. Ala liikkumaan aktiivisesti erilaisissa ympäristöissä ja kehitä uusia harrastuksia.
4. Tee aktiivisesti aloitteita. Sinulla on pelkästään voitettavaa. Silloin pelataan ilman maalivahtia :)
5. Tätä en oikeastaan aikonut kirjoittaa. Mutta kaikille ei tule jälkikasvua. On parempi, ettei sitä liikaa ajattele tai ota siitä paineita.(oikeastaan olen miehenä jäävi kommentoimaan kohtaa 5, mutta noin se nyt vaan menee)
"Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin"
Tämä paljastaa paljon. Deittiappseissa on valtavasti enemmän miehiä kuin naisia. Jos et tästä huolimatta kykene 41v naisena saamaan tykkäyksiä alle 50v miehiltä, niin ulkonäkösi ei todellakaan ole mukiinmenevä, vaan se on aivan katastrofaalisen huono.
Aloitetaan nyt siitä että aloitus on ensinnäkin miehen väsäämä. Mä haluan olla yksinäinen keski-ikäinen. Ehdin olla suunnilleen 18 vuotta naimisissa. Tiedän mitä vaimona olo on. Onneksi tuosta liitosta ei syntynyt lapsia. Miehet eivät tajua millaisia riesoja he sattuvat suurimmaksi osaksi olemaan. Käytän loppuajan eläinten auttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
"Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin"
Tämä paljastaa paljon. Deittiappseissa on valtavasti enemmän miehiä kuin naisia. Jos et tästä huolimatta kykene 41v naisena saamaan tykkäyksiä alle 50v miehiltä, niin ulkonäkösi ei todellakaan ole mukiinmenevä, vaan se on aivan katastrofaalisen huono.
Itse taas luin viestin siten että hän on myös yrittänyt etsiä itseään nuorempia miehiä mutta kukaan heistä ei matchaa/tykkää häntä takaisin.
Jos vielä vaatimuksena on se että sen miehen pitää olla pitkä ja komeakasvoinen, niin aika hiljaista on että tuollainen mies tyytyy 41v naiseen ellei tämä ole poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja kuuma.
En siis mollaa kenenkään preferenssejä, mutta karu fakta taitaa olla se ettei AP:llä riitä ulkoiset avut sellaisiin miehiin mitä havittelee mielikuvissaan. Se realismi on jotain niiden mallimiesten ja lihavakaljujen alkkis-setämiesten väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kunnon miehet enää lähesty. Juopoilla ei ole uran tai muun suhteen mitään menetettävää, joten lähestymiset tulevat nykyään heiltä.
Jep, miksi hyvä mies ketään lähestyisi? Ei nainen tuo parisuhteeseen mitään positiivista tavismiehelle. Noilla juopoilla ja vastaavilla on eri tilanne ja odotukset.
Tsemppiä naiset, olette itse kuoppanne kaivaneet. Parasta teille tietysti jos ette jatkossa halua miehiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hölmöä odotella jotain miesten lähestymisiä arkielämässä.
Ladatkaa kännykkään tinder/bumble/hinge/fb dating/okcupid/badoo niin pääsette treffeille tutustumaan.
En ole AP, mutta järjestään näissä oikeasti kiinnostavia tai hyvännäköisiä miehiä ei kiinnosta profiilini tai kuvani yhtään. Tykkäyksiä kyllä tulee paljon, mutta sellaisilta miehiltä joihin en koe mitään vetoa tai joille en koskaan juttelisi romanttisessa mielessä oikeassa elämässä.
En epäile etteikö asia ole kuten kerroit. Mutta se että et kykene houkuttelemaan puoleesi niitä miehiä joista itse olet kiinnostunut, on puhtaasti sinun omaa syytäsi.
Yrität pelata liian korkeatasoisessa liigassa. Nosta tasoasi tai tyydy olemaan yksin, on minun neuvoni.
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan nyt siitä että aloitus on ensinnäkin miehen väsäämä. Mä haluan olla yksinäinen keski-ikäinen. Ehdin olla suunnilleen 18 vuotta naimisissa. Tiedän mitä vaimona olo on. Onneksi tuosta liitosta ei syntynyt lapsia. Miehet eivät tajua millaisia riesoja he sattuvat suurimmaksi osaksi olemaan. Käytän loppuajan eläinten auttamiseen.
Enpä oo ihan vakuuttunut, että mukaan (oikea) mies sinua enää haluaisikaan.....
Vierailija kirjoitti:
3. Ala liikkumaan aktiivisesti erilaisissa ympäristöissä ja kehitä uusia harrastuksia.
4. Tee aktiivisesti aloitteita. Sinulla on pelkästään voitettavaa. Silloin pelataan ilman maalivahtia :)
5. Tätä en oikeastaan aikonut kirjoittaa. Mutta kaikille ei tule jälkikasvua. On parempi, ettei sitä liikaa ajattele tai ota siitä paineita.(oikeastaan olen miehenä jäävi kommentoimaan kohtaa 5, mutta noin se nyt vaan menee)
"Pappien kokemusten mukaan suurin osa vihittävistä pareista on tavannut Tinderissä tai verkossa."
Ja tuo oli vielä ennen koronaa. Nykyiset luvut todennäköisesti vielä korkeampia, eli käytännössä kaikki avioliitot mitä nuorten välillä nykyään solmitaan ovat saaneet deittiäpistä alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oo ihan vakuuttunut, että mukaan (oikea) mies sinua enää haluaisikaan.....
Miksi sitten käytätte aikaa tällaiseen sontaan?
Vierailija kirjoitti:
Moni palstauli silti väittää että tavisnaiset "hukkuvat huomioon". Tajuamatta että huomio joltain alkoholisoituneilta Pena 50v tyypeiltä jotka tykittävät tykkäyksillä ja läähätyskommenteilla on kärpäsen paskan arvoista. Sen näköisiltä, oloisilta ja ikäisiltä miehiltä joilta oikeasti haluaisi parisuhdetta tai seksiä huomion määrä on tasan nolla.
Olen mielestäni ihan tuiki tavallisen näköinen kolmekyppinen nainen ja kukaan, siis kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Ellei lasketa jotain feissaria joka yritti vielä lehtisen tuputtamisen jälkeen kysyä puhelinnumeroani 'muuten vain' (enkä voi tietää yrittikö silti vain myydä jotain).
Koko keskusteluun liittyen oma kokemus; kyllä ne pariutumisajat pääosin on takanapäin jo nelikymppisenä. Ei siitä mihinkään pääse. Omalla kohdalla hyvä, että on edes joskus saanut parisuhteessa olla ja nuorta naista rakastaa. Ikävämpää niillä, joilla ei ole koskaan ketään ollut. Ihmetyttää miten nuo omat ikätoverit jaksaa vieläkin säätää näitä juttuja. Antaisivat olla. Mies 50 v,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas luin viestin siten että hän on myös yrittänyt etsiä itseään nuorempia miehiä mutta kukaan heistä ei matchaa/tykkää häntä takaisin.
Jos vielä vaatimuksena on se että sen miehen pitää olla pitkä ja komeakasvoinen, niin aika hiljaista on että tuollainen mies tyytyy 41v naiseen ellei tämä ole poikkeuksellisen hyvin säilynyt ja kuuma.
En siis mollaa kenenkään preferenssejä, mutta karu fakta taitaa olla se ettei AP:llä riitä ulkoiset avut sellaisiin miehiin mitä hav
Koko naista ei ole olemassakaan. Miehet koittaa 4b liikkeen aikana leikkiä naisten itkevän jossain nurkassa. Eivät itke. Miehet saattavat hyvinkin itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni palstauli silti väittää että tavisnaiset "hukkuvat huomioon". Tajuamatta että huomio joltain alkoholisoituneilta Pena 50v tyypeiltä jotka tykittävät tykkäyksillä ja läähätyskommenteilla on kärpäsen paskan arvoista. Sen näköisiltä, oloisilta ja ikäisiltä miehiltä joilta oikeasti haluaisi parisuhdetta tai seksiä huomion määrä on tasan nolla.
Olen mielestäni ihan tuiki tavallisen näköinen kolmekyppinen nainen ja kukaan, siis kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Ellei lasketa jotain feissaria joka yritti vielä lehtisen tuputtamisen jälkeen kysyä puhelinnumeroani 'muuten vain' (enkä voi tietää yrittikö silti vain myydä jotain).
Koko keskusteluun liittyen oma kokemus; kyllä ne pariutumisajat pääosin on takanapäin jo nelikymppisenä. Ei siitä mihinkään pääse. Omalla kohdalla hyvä, että on edes joskus saanut parisuhteessa olla ja nuorta naista ra
18-24v. naisia halutaan siitä syystä että nämä sietävät enemmän. 40-60v. naisten eropiikille löytyy ihan luonnollinen selitys.
Kyllä sieltä verkosta löytyy. Jos ei löydy on ymmärtänyt oman tasonsa väärin. Minä löysin aviomiehen ja kun ero tuli yli 10 vuoden jälkeen kävin paljon nettitreffeillä ja nykyään olen kihloissa. Nuori en ole, mutta muuten ulkonäkö kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
ei kannata kuunnella boomerien pariutumisneuvoja koska näiden nuoruudessa ei edes ollut nettiä saatika tindereitä ym. eikä erilaiset koronat, älylaitteet ja hektinen työelämä ollut mökkihöperöittänyt kokonaisia sukupolvia.
jos nuo laitettaisiin tavallisen näköisen parikymppisen kehoon nykypäivänä niin iso osa heistäkin olisi vastentahtoisesti sinkkuja. ja moni miehistä neitsyitä
entisaikoina todellakin vaan perusjustiinatkin menivät töllöttelemään lavatansseihin ja odottamaan että joku mies vaan hakee tanssiin ja sitten kosii parin kuukauden päästä. ei heillä ole mitään ymmärrystä siitä miten erilainen maailma on nykyään.
Täysin sama kun vanhemat tai isovanhemmat sanoo että marssit sinne työpaikalle cv kädessä kysymään työtä... Joo ei onnistu ihan noin enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pappien kokemusten mukaan suurin osa vihittävistä pareista on tavannut Tinderissä tai verkossa."
Ja tuo oli vielä ennen koronaa. Nykyiset luvut todennäköisesti vielä korkeampia, eli käytännössä kai
Käypä lukasemassa aloitus. Jotain jäi ekalla kerralla huomaamatta.
Yksin on ihan hyvä olla. Jos nainen haluaa lapsia, niin voi tehdä niitä itsekseen. Järjetöntä asettaa sellaisia tavoitteita elämälle mitkä ovat muista ihmisistä kiinni. Pitää myös muistaa ettei niillä lapsillakaan ole mitään velvollisuutta olla sellaisia mitä ap toivoisi (vaikka ilmeinen imceltrollihan tuo oli).
Joka tapauksessa yksin oleminen on selvästi parempi valinta kuin huonoon seuraan tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko keskusteluun liittyen oma kokemus; kyllä ne pariutumisajat pääosin on takanapäin jo nelikymppisenä. Ei siitä mihinkään pääse. Omalla kohdalla hyvä, että on edes
Joo. Justiina ei enää kestä sitä, että mies täyttää tiskikoneen Justiinan mielestä väärin, vaikka hän on vasta 20-vuotta opettanut miestä.
Ei sitä ennenkään ole ketään tultu kotoa kosimaan vaan itse on pitänyt hinautua paikkoihin missä ihmiset ovat tekemisissä toistensa kanssa. Opiskeluaika on etsikkoaikaa parinhankinnan kannalta. Missään ei ole sen jälkeen tarjolla yhtä helposti ja yhtä paljon suunnilleen samanikäisiä samassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä .jos tämän mahdollisuuden missaa niin itse pitää olla myöhemmin todella aktiivinen.
Tätähän juuri ykkössivulla varoitettiin. Tällaisia tarinoita levittelevät tyypit jotka ovat syntyneet ennen kuin mitään etäisestikään nykyistä deittikulttuuria muistuttavaa (tai edes koko internetiä!) oli olemassa.