Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"
Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.
Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.
Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.
Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.
Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".
Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.
Kommentit (811)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.
Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.
Tämä on niin turha ja tyhmä kommentti.
Jos joku nainen ei saa sun värkkiä seisomaan niin miksi naisten pitäisi hommata mies joka ei saa kostumaan?
Mielummin yksin kuin ihmisen kanssa joka etoo.
Hän nyt ei kuitenkaan ole tehnyt tätä valitusketjua tälle miesvihapalstalle. Olkoon rauhassa yksin, kannatakoon 6B liikettä, aivan
:D eikait "omg nainen on parisuhteessa" ole liian uutta sinulle?
Nykypäivänä naiset ollaan avoimempia omille haluille. Ei tarvitse ottaa miestä väkisin ja sit iltaisin potea "pääkipua" kun miehen ulkonäkö/käytös saa kostumaan.
Tinderistä nyt vaan miestä. Ei oman ikäistä saati vanhempaa vaan nuorempaa. Sulle sopiva ikähaarukka 30-39. Kuuntele minua, erosin 41-vuotiaana, puolen vuoden päästä siitä löysin hyvän miehen tinderistä ja nyt olemme avoliitossa. Täytän 43 syksyllä.
Mutta joo, työtä se vaati, eli itsensä alttiiksi laittamista, oman miesmaun pohdintaa, eri miestyyppien testailua ja sitten sitä aktiivista deittailua ja miesten lähestymistä siellä tinderissä. Ei tule kukaan enää nykyään kotoa hakemaan. Mutta eihän mikään muukaan onni ja menestys tule itsellään. Maailma on tarjotin josta jokainen ottaa tai on ottamatta.
Se pitäisi olla taas joku tatuoitu, kitaraa soittava, 20 cm, diplomi-insinööri, feministi mutta samalla maskuliinikko, ennen kuin kelpaa.
Teitä näkee paljon että äiti, some, naistenlehdet ovat pakkosyöttäneet kehittymättömiin aivoihin ajatuksen, että olet jotain todella spesiaalia, eikä sinun tule hyväksyä kuin joku todella spesiaalimies.
Höpö höpö, sanon minä! Kunhan mies käy töissä, puhuu sinulle kuin normaalille ihmiselle kunnioittavasti, jakaa varansa ja tulevaisuuden suunnitelmansa kanssasi, niin näiden pitäisi riittää ja sillä selvä ja pulinat pois.
Tyhjennä mieli vanhoista mielikuvista ja lähesty avoimin mielin normaalilta vaikuttavaa miestä ja voit löytää kultaa!
ap katselee vanhempien miesten tarjontaa ja toteaa "ei vain pysty"
ap itkee kun nuoret miehet tekevät samaa naisten suhteen... katsovat vanhempien tarjontaa ja toteaa "ei vain pysty"
Miltä ap tuntuu? Tasosi on löytynyt.
444 jatkaa..
ja jos oikeasti on niin että et saa tykkäyksiä, sun täytyy tarkistaa kuvasi tai ulkonäkösi tai sekä että. Ja en sano todellakaan tässä että olet ruma, et saa siksi miestä. Mieti voisitko olla viehättävämpi, tehdä pieniä muutoksia ulkonäköön menettämättä silti omaa tyyliäsi, itse esim. värjäsin hiukset, aloin laittaa niitä. Valkaisin hampaat, otin kulmiin microbladingin ja aloin pukeutua hehkuviin väreihin, tarkistin myös meikkityyliäni. Tuli sitäkautta itselle uudestisyntynyt ja hehkuva olo, joka veti puoleensa muitakin. Ensisijaisesti tein muutokset itselle mutta seuraamuksia oli myös deittitintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä nyt vaan miestä. Ei oman ikäistä saati vanhempaa vaan nuorempaa. Sulle sopiva ikähaarukka 30-39. Kuuntele minua, erosin 41-vuotiaana, puolen vuoden päästä siitä löysin hyvän miehen tinderistä ja nyt olemme avoliitossa. Täytän 43 syksyllä.
Mutta joo, työtä se vaati, eli itsensä alttiiksi laittamista, oman miesmaun pohdintaa, eri miestyyppien testailua ja sitten sitä aktiivista deittailua ja miesten lähestymistä siellä tinderissä. Ei tule kukaan enää nykyään kotoa hakemaan. Mutta eihän mikään muukaan onni ja menestys tule itsellään. Maailma on tarjotin josta jokainen ottaa tai on ottamatta.
Johan ap kertoo ettei tinderissä nuoret edes katso hänen suuntaansa.
Muista, vain otetut lääkkeet auttaa noihin sun harhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.
Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.
Minulla on tiettyjä pituus, kasvo, keho jne. preferenssejä joista en lipsu, ja jos ne eivät täytä olen sitten ihan mielellään ja mielummin yksin.
Järjetön ajatus että ainoa elämä pitäisi käyttää kärvistelyyn ja 'tason laskemiseen'.
Ehkäpä niillä preferenssisi täyttävilläkin on preferenssejä, joita sinä et täytä. Onko edes käynyt mielessä sellainen?
Vierailija kirjoitti:
"Tinderistä nyt vaan miestä. Ei oman ikäistä saati vanhempaa vaan nuorempaa"
Luitko edes avausviestiä? AP on nimenomaan yrittänyt saada nuorempia miehiä, mutta he eivät kiinnostu AP:sta, eivätkä tykkää hänestä takaisin.
Naisille vinkki: ne kunnolliset, raittiit, urheilulliset ja todennäköisesti parisuhdetta haluavat miehet löytyy kuntosaleilta ja treenipaikoilta. Eivät vaan uskalla lähestyä teitä koska eivät kunnollisina ja kohteliaina halua häiritä treeniänne, ja koska se olisi muutenkin hyvin vaikeaa kun kuulokkeet ja kädessänne oleva puhelin eristää teidät muusta maailmasta kuin Berliinin muuri.
Eli jos tosissanne haluatte seuraa, antakaa näille mahdollisuus ottaa kontaktia. Toki voitte tehdä sen myös itse. Uskon että 99% näistä miehistä tajuaa homman juonen oitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hölmöä odotella jotain miesten lähestymisiä arkielämässä.
Ladatkaa kännykkään tinder/bumble/hinge/fb dating/okcupid/badoo niin pääsette treffeille tutustumaan.
En ole AP, mutta järjestään näissä oikeasti kiinnostavia tai hyvännäköisiä miehiä ei kiinnosta profiilini tai kuvani yhtään. Tykkäyksiä kyllä tulee paljon, mutta sellaisilta miehiltä joihin en koe mitään vetoa tai joille en koskaan juttelisi romanttisessa mielessä oikeassa elämässä.
Aika pitkälle meneviä päätelmiä teet pelkästään nettiprofiilin perusteella. Suosittelen käymään kahvilla edes muutaman kanssa. Varttikahvit lounastauolla ja sillä selvä. Lounastauko on hyvä syy pitää ensimmäiset tapaamiset hyvin lyhyinä. Sitä vetoa joko on tai ei.
Varsinaiset pidemmät treffit kannattaa järjestää jonkun harrastuksen yhteyteen. Menkää vaikka keilaamaan tai jotain. Suurin ongelma tulee siitä, että yritetään istua jossain kahvilassa taikka syömässä keskustelemassa muka henkeviä ja olla jotain, mitä kumpikaan ei luonnostaan ole. Vielä huonompi vaihtoehto on baari ja alkoholi siihen kylkeen. Lopputulemana on vonkaaminen meille taikka teille ja siihen se sitten kuihtui.
Kannattaa uskoa, että lopultakin tärkeintä parisuhteessa on, että teillä on mukavaa yhdessä. Sitä ei tiedä jonkun netin välityksellä. Aito kohtaaminen tarkoittaa henkilökohtaista tapaamista. Siinä ei saa olla edes puhelinta välissä.
Vierailija kirjoitti:
Koitin tinderiä.
Outo kapistus. Jos matchasin potenttiaalisia elämän kumppaneita 35-50 naisia niin ei ne jutut mihinkään edenneet. Pariin viestin vaihtoon.
Kun annoin ikärajaksi 20-50 niin 20 sistä löytyi ihan nättejä tyttöjä harrastamaan seksiä. En nyt kyllä ajatellut noin nuoran kanssa seurustella.
Miten naiset kuvittelvat erottavansa miehet tekstipohjaisen sovelluksen kautta jossa kuva on ensimmäinen kiinnostuksen herättäjä. Jos sieltä etsii kumppania kynnyksen tulisi olla alhainen live tapaamiseen koska se oikeasti kertoo toisesta paljon enemmän
M50
Sinun pitää vain laskea sitä rimaa. Oletko ehkä lihava? Sinun ikäisen miehen kannattaa etsiä seuraa 50-80-vuotiaista naisista. Se on realistista. Nuoremmat naiset haluavat komean nuoren miehen, eivät vanhaa ukkelia. Vanhemmille naisille kyllä saattaisit kelvata, ainakin jos ulkonäkö kunnossa!
Vierailija kirjoitti:
Naisille vinkki: ne kunnolliset, raittiit, urheilulliset ja todennäköisesti parisuhdetta haluavat miehet löytyy kuntosaleilta ja treenipaikoilta. Eivät vaan uskalla lähestyä teitä koska eivät kunnollisina ja kohteliaina halua häiritä treeniänne, ja koska se olisi muutenkin hyvin vaikeaa kun kuulokkeet ja kädessänne oleva puhelin eristää teidät muusta maailmasta kuin Berliinin muuri.
Eli jos tosissanne haluatte seuraa, antakaa näille mahdollisuus ottaa kontaktia. Toki voitte tehdä sen myös itse. Uskon että 99% näistä miehistä tajuaa homman juonen oitis.
Liikuntapaikka pe-la iltana on kuin sporttisten & mahd. yksinäisten sinkkujen baaritiski tai tanssilava. Se mahdollisuus kannattaa oikeasti hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi esimerkiksi kolmekymppinen, fiksunnäköinen, urheilullinen ja menevä mies laittaisi Tinderissä tykkäystä itseään 10 vuotta vanhemmalle tanttaralle?? Jos tarjolla on samanikäisiä tai nuorempia, kivannäköisiä naisia?
Ehkä juuri kolmenkympin iässä moni mieskin voisi lämmetä ajatukselle perheestä, lapsesta. Jos koulut on käyty ja ura on urjennut, rahaa tulee ja oma asuntokin on hommattu. Tuolloinhan on hyvä etsiä samanikäinen tai jonkin verran nuorempi nainen, ja alkaa suunnitella perhettä.
Sellaiset kolmekymppiset miehet, jotka jaksavat kiinnostua itseään noin paljon vanhemmasta, vaihdevuosia kolkuttelevasta naisesta ovat sellaisia, jotka aivan varmasti eivät kiinnosta AP:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, työtä se vaati, eli itsensä alttiiksi laittamista, oman miesmaun pohdintaa, eri miestyyppien testailua ja sitten sitä aktiivista deittailua ja miesten lähestymistä siellä tinderissä. Ei tule kukaan enää nykyään kotoa hakemaan. Mutta eihän mikään muukaan onni ja menestys tule itsellään. Maailma on tarjotin josta jokainen ottaa tai on ottamatta.Miksi esimerkiksi kolmekymppinen, fiksunnäköinen, urheilullinen ja menevä mies laittaisi Tinderissä tykkäystä itseään 10 vuotta vanhemmalle tanttaralle?? Jos tarjolla on samanikäisiä tai nuorempia, kivannäköisiä naisia?
Ehkä juuri kolmenk
Korjaan: on yksi syy, minkä vuoksi fiksunnäköinen, kolmekymppinen, urheilullinen mies kiinnostuisi itseään 10 vuotta vanhemmasta naisesta: silloin tuon naisen pitäisi olla seksuaalisesti aivan ylivertainen. Joka päivä ahkerasti haluava, osaava, kyltymätön, kuuma puuma. Sellaista, jota mies ei ole ikinä kokenut.
Uskon tosin, että tuohon ei AP kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, työtä se vaati, eli itsensä alttiiksi laittamista, oman miesmaun pohdintaa, eri miestyyppien testailua ja sitten sitä aktiivista deittailua ja miesten lähestymistä siellä tinderissä. Ei tule kukaan enää nykyään kotoa hakemaan. Mutta eihän mikään muukaan onni ja menestys tule itsellään. Maailma on tarjotin josta jokainen ottaa tai on ottamatta.Miksi esimerkiksi kolmekymppinen, fiksunnäköinen, urheilullinen ja menevä mies laittaisi Tinderissä tykkäystä itseään 10 vuotta vanhemmalle tanttaralle?? Jos tarjolla on samanikäisiä tai nuorempia, kivannäköisiä naisia?
Ehkä juuri kolmenk
Samaa ihmetelin. Miten ihmeessä AP saisi myytyä itsensä tuollaiselle miehelle? Miksi ihmeessä tuollainen mies ikinä tyytyisi AP:hen, kun saa paljon parempaakin?
Kyllä mä uskon että AP pystyisi saamaan kolmekymppisen miehen, mutta silloin hänen vaan pitäisi mennä "roskisdyykkaamaan" niitä hyvin matalatasoisia kolmekymppisiä miehiä. Ja sitä AP tuskin haluaa tehdä. Hyvätasoisiin AP:lla ei ole mitään saumaa, ja ilmeisesti hän on sen itsekin ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, työtä se vaati, eli itsensä alttiiksi laittamista, oman miesmaun pohdintaa, eri miestyyppien testailua ja sitten sitä aktiivista deittailua ja miesten lähestymistä siellä tinderissä. Ei tule kukaan enää nykyään kotoa hakemaan. Mutta eihän mikään muukaan onni ja menestys tule itsellään. Maailma on tarjotin josta jokainen ottaa tai on ottamatta.Miksi esimerkiksi kolmekymppinen, fiksunnäköinen, urheilullinen ja menevä mies laittaisi Tinderissä tykkäystä itseään 10 vuotta vanhemmalle tanttaralle?? Jos tarjolla on samanikäisiä tai nuorempia, ki
No fiksu kolmekymppinen kiinnostuu 40+ naisesta tosiaan vain seksin takia. Yleensä ainakin urheilulliset miehet ovat tuossa iässä edelleen todella viriilejä. Jos AP pystyy todella huimiin suorituksiin makuuhuoneessa, niin siinä tapauksessa voi itseä 10 vuotta nuorempikin mies löytyä pitempäänkin suhteeseen. (Plus AP:lla pitäisi olla myös ikäisekseen todella hyvä vartalo).
Sellaiset kolmekymppiset miehet, jotka kiinnostuvat itseään 10 vuotta vanhemmasta tai vieläkin vanhemmasta, ovat tosiaan usein varsin epäsosiaalisia, eivät kovin komeita, eivät useinkaan koulutettuja, hyvin epätoivoisia ja monella muullakin mittarilla varmaan eivät kovin hyvää parisuhdeainesta. Tai saahan joistakin ehkä sellaisen, mutta vaatii useamman vuoden työmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, työtä se vaati, eli itsensä alttiiksi laittamista, oman miesmaun pohdintaa, eri miestyyppien testailua ja sitten sitä aktiivista deittailua ja miesten lähestymistä siellä tinderissä. Ei tule kukaan enää nykyään kotoa hakemaan. Mutta eihän mikään muukaan onni ja menestys tule itsellään. Maailma on tarjotin josta jokainen ottaa tai on ottamatta."Tinderistä nyt vaan miestä. Ei oman ikäistä saati vanhempaa vaan nuorempaa"
Luitko edes avausviestiä? AP on nimenomaan yrittänyt saada nuorempia miehiä, mutta he eivät kiinnostu AP:sta, eivätkä tykkää hänestä takaisin.
Hassua, minä ymmärsin että ikäistään, tai siis nuorempaa kuin se 50+
"Kyllä mies minulta löytyy :D puhun avoimesti. Ja minkäs minä sille voin et mun alapää haluaa hyvännäköisen miehen? "
No niin, we have a winner!
Hyvännäköisen miehen saa suhteeseen, mutta siinä joutuu alapää tekemään töitä oikein urakalla :D
Siis vakavasti: jos mies on hyvännäköinen ja viehättävä useiden naisten mielestä, hän yleensä myös tietää sen. Ja sellaista miestä ei pidetä parisuhteessa millään "kerran viikossa saunan jälkeen" -seksielämällä.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mies minulta löytyy :D puhun avoimesti. Ja minkäs minä sille voin et mun alapää haluaa hyvännäköisen miehen? "
No niin, we have a winner!
Hyvännäköisen miehen saa suhteeseen, mutta siinä joutuu alapää tekemään töitä oikein urakalla :D
Siis vakavasti: jos mies on hyvännäköinen ja viehättävä useiden naisten mielestä, hän yleensä myös tietää sen. Ja sellaista miestä ei pidetä parisuhteessa millään "kerran viikossa saunan jälkeen" -seksielämällä.
Vakavasti: usein tällainen komea ja urheilullinen mies on kaikkea muuta kuin "player". Ovat uskollisia ja pysyvät parisuhteessa, koska parin etsintä voi tuntua hyvinkin vaikealta ja työläältä. Usein se on nimenomaan se näiden ulkonäköön ihastunut nainen joka lopulta ottaa eron koska kyllästyvät tasaiseen mieheen ja haluavat sutinaa, jännitystä, kipinää tms.
Löytyy löytyy, uskotaan kaikki sinua jos se helpottaa.