Alan tajuta, etten saa koskaan kumppania eikä se vain "ilmesty kun sitä vähiten odottaa"
Olen ihan mukiinmenevän näköinen, en tietääkseni persoonalta hirviömäinen 41v nainen joka olisi halunnut pari lasta, kumppanin jonka kanssa jakaa arkea.
Ei kukaan oikeasti lähesty livenä paitsi juopot itseäni 20v vanhemmat setämiehet tai oudot afrikkalaiset jotka hädin tuskin puhuvat englantia tai suomea.
Deittiäpeissä olen laittanut ylärajaksi 50v mutta katsottuani sen ikäisten suomalaismiesten tarjontaa, en vaan pysty. Aivan rupsahtaneita liki jokaikinen.
Nuoremmat jotka eivät ole totaalisia sohvaperunoita eivät ikinä laita tykkäystä takaisinpäin.
Kai sitä yksinkin elelee, mutta se ei koskaan ollut elämänsuunnitelmani tai "valintani".
Suurin virheeni oli kuunnella kaikkia sukulaisia, ystäviä, tätejä ym. jotka hokivat että kyllä se oikea sitten tulee sitten kun sitä vähiten odottaa. Eikä tule. Nekin harvat kerrat kun olen saanut 'sutinaa' niin on pitänyt tehdä hommia ja etsimällä etsiä, seuloa, jutella. Eivät ne ole mistään taivaasta tipahtaneet.
Kommentit (811)
Tapasin miehen 12 vuotta sitten ennen tinderiä (onneksi), mutta kyllä parikymppisenä ympärillä oli miehiä jotka käsittääkseni olisi ollut kiinnostuneita jos olisin lähettänyt signaaleja että kiinnostaa. Suoraan on pyydetty treffeille ehkä 4-5 kertaa. Olen itse ollut aika aktiivinen tutustumaan uusiin ihmisiin opiskeluaikana. Eikö teillä sitten aikaisemminkaan ollut tällaista? Ymmärrän että 30+ vaikeampaa kun paljon hyviä miehiä on jo varattuna.
Vierailija kirjoitti:
50v ei ensinnäkään ole papparainen vielä ja ap ei 40+ ikäisenä ole enää mikään nuori nainen, vaan tukevasti keski-ikäinen. Kannattaa tähyillä itseään n. 10v vanhempia miehiä, joiden silmissä olet vielä nuori. Oman ikäisesi miehet yleensä etsivät niitä kolmekymppisiä naisia, joiden kanssa haluavat perustaa perheen.
Yli nelikymppisistä perustaa perhettä alle prosentti, jos tilastoja katsoo. Tuon ikäisillä on jo perhe perustettu aikoja sitten, lapset ovat esiteinejä. Ja ne jotka vasta ensimmäistä kierrosta ajattelevat, ovat ikisinkkuja, joiden todennäköisyys tulla isäksi ensimmäistä kertaa on hyvin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin miehen 12 vuotta sitten ennen tinderiä (onneksi), mutta kyllä parikymppisenä ympärillä oli miehiä jotka käsittääkseni olisi ollut kiinnostuneita jos olisin lähettänyt signaaleja että kiinnostaa. Suoraan on pyydetty treffeille ehkä 4-5 kertaa. Olen itse ollut aika aktiivinen tutustumaan uusiin ihmisiin opiskeluaikana. Eikö teillä sitten aikaisemminkaan ollut tällaista? Ymmärrän että 30+ vaikeampaa kun paljon hyviä miehiä on jo varattuna.
Ap on 41. Ainakaan hänen tilanteensa osalta ei ole kovin relevanttia mitä parikymppisenä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni palstauli silti väittää että tavisnaiset "hukkuvat huomioon". Tajuamatta että huomio joltain alkoholisoituneilta Pena 50v tyypeiltä jotka tykittävät tykkäyksillä ja läähätyskommenteilla on kärpäsen paskan arvoista. Sen näköisiltä, oloisilta ja ikäisiltä miehiltä joilta oikeasti haluaisi parisuhdetta tai seksiä huomion määrä on tasan nolla.
Olen mielestäni ihan tuiki tavallisen näköinen kolmekyppinen nainen ja kukaan, siis kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Ellei lasketa jotain feissaria joka yritti vielä lehtisen tuputtamisen jälkeen kysyä puhelinnumeroani 'muuten vain' (enkä voi tietää yrittikö silti vain myydä jotain).
Tämä on kyllä kiinnostava keskustelu... uskon että täysin näkymättömiä "wall flower" naisia on olemassa, mutta samalla olen oikeassa elämässä nähnyt paljon täysin vastakkaista. Esimerkiksi yksi tuiki tavallis
Tuossahan on kyse siitä, että naisena ollenkaan käsitä millaisista naisista miehet pitävät. Naapurintytön tyyliset raikkaat ja kivat naiset ovat niitä kaikkein suosituimpia yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis nämä treffikutsut ei kyllä koskaan tullut baarissa vaan kiipeilyseinällä, kamppailulajiharrastuksessa, yliopiston järjestössä, juoksuryhmässä yms. Baarissa en ole koskaan tutustunut keneenkään, en edes kuule siellä mitään.
En minäkään ole koskaan saanut miestä vain odottamalla heidän lähestyvän mua. Vaikka kuinka väitetään, että naisista käydään veristä kilpailua, itse en ole sellaista koskaan huomannut. Enkä edes ole sieltä pahimman näköisestä päästä.
Inhottaa kun naisille valehdellaan, että ei tartte ku istua ja odottaa niin miehet lähestyy kyllä. Ei se mene niin kuin joidenkin harvojen kohdalla, mutta sehän sama pätee myös miehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v ei ensinnäkään ole papparainen vielä ja ap ei 40+ ikäisenä ole enää mikään nuori nainen, vaan tukevasti keski-ikäinen. Kannattaa tähyillä itseään n. 10v vanhempia miehiä, joiden silmissä olet vielä nuori. Oman ikäisesi miehet yleensä etsivät niitä kolmekymppisiä naisia, joiden kanssa haluavat perustaa perheen.
Yli nelikymppisistä perustaa perhettä alle prosentti, jos tilastoja katsoo. Tuon ikäisillä on jo perhe perustettu aikoja sitten, lapset ovat esiteinejä. Ja ne jotka vasta ensimmäistä kierrosta ajattelevat, ovat ikisinkkuja, joiden todennäköisyys tulla isäksi ensimmäistä kertaa on hyvin pieni.
Tosiaan nelikymppisiä lapsettomia miehiä on nykyään paljon. Todennäköistä on että lapsettomiksi jäävätkin. Aika harva kolmekymppinen nainen haluamalla haluaa nelikymppistä miestä tai varsinkaan vanhempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä traagista, että kauniit ihmiset ovat yksin. Me rumat, me kestetään tää kuin rupisammakot ainakin, mutta kauniita käy sääliksi.
Hah, niinpä 😃
Oletko muuten koskaan elämässäsi ihan oikeasti kohdannut kaunista naista, joka olisi tahtomattaan yksin? Täällä anonyymillä keskustelupalstallahan varmaan puolet kirjoittajista on omien sanojensa mukaan kauniita sinkkuja, mutta en kyllä muista oikeassa elämässä ikinä tällaista naista kohdanneeni.
T. Toinen ruma
Olen tavallaan samaa mieltä, mutta kuten tuolla aiemmin kirjoitin niin tunnen niin paljon itseäni paremmannäköisiä ja ihan mukavia sinkkunaisia, että pakko se on uskoa. Tosin olen alkanut miettiä, että ehkä naiset arvostavat erilaista naiskauneutta kuin miehet.
Juuri tuosta on kyse. Naisilla ei oikein ole mitään käsitystä miesten todellisesta naismausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Moni mies luulee "ikääntyvänsä kuin hieno viini" vaikka oikeampi vertaus olisi "kuin avoin maitopurkki".
Käytännössä kukaan ensimmäistä kertaa isäksi tuleva ei ole tässä maassa yli 45v. Nämä Niinistöt ovat ihan äärimmäisiä yksi miljoonasta poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen treffailukulttuuri ei todellakaan ole kovin romanttista.
Olen jo eläkeiässä, parisuhteessa oleva nainen ja kun menen matkoillani vaikka Lontooseen, minua vieläkin joskus pyydetään treffeille tai halutaan tarjota drinkki. Suomessa olen ollut jo vuosia ihan näkymätön muille kuin tutuilleni, joiden kanssa voidaan vaikka vähän sopivasti flirttaillakin, toki sopivat rajat säilyttäen. Meiltä puuttuu muuten yleisestikin sellainen kevyt, kiva tapa ja taito flirttiin, se toisi iloa elämään. Aika jäyhiä sitä ollaan, sekä miehet että naiset. Ja monet miehet vielä kuolaavat vain pumpattujen, vähäpukeisten naisten perään.
Tuo nettideittailun yleistyminen on jotenkin näivettänyt lähes kaikki livenä tapahtuvat kontaktinotot muissa tilanteissa. Osataanko enää ollenkaan sopia deiteistä muualla kuin jossain Tinderissä?
Todellakin ymmärrän, miten vaikea täällä on tutustua fiksuihin miehiin, niitä epätoivoisia vonkaajia ilman asiallisia ja fiksuja seurustelutaitoja on siten liiaksikin
Paskalta haiseva siansilmäinen suomimamma pääsi sitten näppärästi vähän haukkumaan miehiä. Miehet sitä, miehet tätä.
Ja asiantuntevana puhut deittiskenestä, vaikka olet parisuhteessa ja eläkeikäinen. Anna kun arvaan, olet seuraillut nuorten tekemisiä ja sä luulet huomaavasi kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.
Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.
Juurihan ap kirjoitti, että ei pysty harrastamaan seksiä vanhojen papparaisten kanssa. Haluaisitko sinä sellaisen suhteen, jossa vain juodaan kahvia ja katsellaan telkkaria yhdessä?
Sitähän se on naisilla muutenkin 35+ ikäisinä. Ei naisia seksi kiinnosta sen jälkeen kun on porsittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni palstauli silti väittää että tavisnaiset "hukkuvat huomioon". Tajuamatta että huomio joltain alkoholisoituneilta Pena 50v tyypeiltä jotka tykittävät tykkäyksillä ja läähätyskommenteilla on kärpäsen paskan arvoista. Sen näköisiltä, oloisilta ja ikäisiltä miehiltä joilta oikeasti haluaisi parisuhdetta tai seksiä huomion määrä on tasan nolla.
Olen mielestäni ihan tuiki tavallisen näköinen kolmekyppinen nainen ja kukaan, siis kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta. Ellei lasketa jotain feissaria joka yritti vielä lehtisen tuputtamisen jälkeen kysyä puhelinnumeroani 'muuten vain' (enkä voi tietää yrittikö silti vain myydä jotain).
Tämä on kyllä kiinnostava keskustelu... uskon että täysin näkymättömiä "wall flower" naisia on olemassa, mutta samalla olen oikeassa elämässä nähnyt paljon t"ehkä nainen joka ei tarvitse huomiota / hyväksyntää ei myöskään saa sitä?"
Teoriasi ei päde ainakaan minuun. Olen kroonisessa kosketuksen puutteessa joka on jo niin paha että se sattuu fyysisesti, ja todella janoan sitä että edes joku mies huomioisi minut. Tästä huolimatta olen täysin ilmaa miehille, välillä tuntuu että olen kirjaimellisesti näkymätön.
Mene metsään, ehkäpä törmäät siellä karhuun. Naiset ovat kertoneet haluavansa olla näkymättömiä.
Miehet ovat viimein kuunnelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta kun AP ei halua viiskymppistä miestä.
Sitten on ilman, ei ole muiden ongelma millään tavalla. Täällä se ap kuitenkin teki itkuketjun aiheesta.
Hienoa että 40+ nainen vihdoin tajuaa tuollaisen asian. Samalla mureni harhaluulo omasta hedelmällisyydestä (josta tykkäätte vttuilla miehille palstalla). Onkos sinua haukuttu nyt 20 sivua harhaiseksi mahoksi? Näin miehelle tehtäisiin jos sukupuolet käännettäisiin aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Ei tosiaankaan yht äkkiä ilmesty jostakin ellei näe vaivaa löytääkseen. Tai silloin tarjonta on kuvaamasi kaltaista.
Laskekaa tasoa, ette te ole yhtään niin ainutlaatuisia kuin luulette. Siksi ette löydä ketään. Se on ihan puhtaasti teidän oma ongelma.
Tämä on niin turha ja tyhmä kommentti.
Jos joku nainen ei saa sun värkkiä seisomaan niin miksi naisten pitäisi hommata mies joka ei saa kostumaan?
Mielummin yksin kuin ihmisen kanssa joka etoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Moni mies luulee "ikääntyvänsä kuin hieno viini" vaikka oikeampi vertaus olisi "kuin avoin maitopurkki".
Ai että kuinka kauniisti täällä kirjoitetaan miehistä ja tykkäyksiä sataa. Sitten voimmekin ihmetellä miksi olette kaikki sinkkuja, osa ilman ensimmäistäkään merkityksellistä parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen ei saa sun värkkiä seisomaan niin miksi naisten pitäisi hommata mies joka ei saa kostumaan?
Hän nyt ei kuitenkaan ole tehnyt tätä valitusketjua tälle miesvihapalstalle. Olkoon rauhassa yksin, kannatakoon 6B liikettä, aivan sama, eihän sitä kukaan edes huomaisi.
Mutta kun piti päästä haukkumaan miehet kun eivät ole ottaneet tuota helmeä riesakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan nelikymppisiä lapsettomia miehiä on nykyään paljon. Todennäköistä on että lapsettomiksi jäävätkin. Aika harva kolmekymppinen nainen haluamalla haluaa nelikymppist
Niin on ja arvaatko mitä... nuo miehet eivät missään vaiheessa edes halua lasta.
Naiset arvottavat jostain syystä miehet todella mielenkiintoisesti.
Miehet jäävät ilman lasta.
Miehet jäävät ilman naista.
Tuota... sama kun selittäisi että miehet jäävät ilman kivessyöpää, miehet jäävät ilman vakavaa auto-onnettomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän nyt ei kuitenkaan ole tehnyt tätä valitusketjua tälle miesvihapalstalle. Olkoon rauhassa yksin, kannatakoon 6B liikettä, aivan sama, eihän sitä kukaan edes huomaisi.
Mutta kun piti päästä haukkumaan miehet kun
Kyllä mies minulta löytyy :D puhun avoimesti. Ja minkäs minä sille voin et mun alapää haluaa hyvännäköisen miehen?
Sä olet saanut yhden illan juttuja! Eikös ne olekin mitä miehet täällä palstalla haluaa, ei suhdetta, vain seksiä?