Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole enää varaa mihinkään kauneuspalveluihin

Vierailija
20.02.2025 |

Oli ne ennenkin kalliita, mutta pystyin käydä kasvohoidossa, kampaajalla ja jalkahoidossa ja vieläpä ylläpidin kynsiä. Kuka näitä pystyy edelleen käyttämään? Olen keskituloinen. Eli onko niin, että palvelut on jatkossa Suomessa rikkaille?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh

Vierailija
2/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin sokeroinnit. Harmittaa, kun olisi kiva edelleen kaikissa käydä. Uskon, että olisi kiva yritääjistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä kaunistu

Vierailija
4/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ne on kuitenkin toisarvoisia palveluja, pärjätään ilmankin. Eikä olla sen kauniimpia käytetäänkö vai ei.

Vierailija
5/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
6/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. ammattiryhmälle en enää anna rahojani. Hiukset voi leikata ja värjätä itse. Samoin kasvohoidon. Rahat voi esim. tuhlata ulkomailla

Vierailija
7/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä tarvinnut mitään noista palveluista. Tai no hiukset käyn joskus leikkauttamassa, ehkä kerran vuodessa kun latvat käy kuiviksi. Ihan keskituloinen olen. 

Vierailija
9/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo varakkaiden hupia on ollut aina. Tai no, priorisointikysymys kai, rakennekynsiä ja megaripsiä näkee kaupan kassoillakin. 

Vierailija
10/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulujen opiskelijatöiden kautta saa kaikennäköisiä kauneuspalveluja, hiustenleikkuuta, hierontaa yms. edullisesti.

Vierailija
11/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin ripsien ottamiset, saa aika paljon säästöön. Värjään hiukset itse ja teen joskus kynsiä itse. Liian kallista, kun sit pitää ravata usein huolloissa. Ymmärrän silti,jos haluaa käydä..onhan se kivaa.

Vierailija
12/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin ripsien ottamiset, saa aika paljon säästöön. Värjään hiukset itse ja teen joskus kynsiä itse. Liian kallista, kun sit pitää ravata usein huolloissa. Ymmärrän silti,jos haluaa käydä..onhan se kivaa.

Itsekin teen kynsiä itselleni välillä, mukavaa puuhaa. Voisikin taas pitkästä aikaa puuhastella jotkut kivat.

Vierailija
13/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on kosmetologi ja minä siivooja. Hän pyysi, että tekee minulle jalkahoidon ja minä siivoan hänelle. Sanoi jalkahoidon hinnaksi 70€ siivoukseen menee ainakin neljä tuntia. Onko ihan reilu vaihto?

terv.se tyhmempi ja kiltimpi kaveri

Vierailija
14/16 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo käyny missään moniin vuosiin. Äiti leikkaa latvat, en värjää, naaman hoidan itse naamioilla ja kynsistä saati jaloista en välitä. Karvat olis kyllä kiva poistattaa laaserilla vihaan sänkeä. 

Vierailija
15/16 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on kosmetologi ja minä siivooja. Hän pyysi, että tekee minulle jalkahoidon ja minä siivoan hänelle. Sanoi jalkahoidon hinnaksi 70€ siivoukseen menee ainakin neljä tuntia. Onko ihan reilu vaihto?

terv.se tyhmempi ja kiltimpi kaveri

Hyvä idea tehdä vaihtokauppaa, mutta se pitäisi tehdä niin, että molemmat käyttää saman verran aikaa. Jos ei mitään kalliita aineita käytetä. 

Vierailija
16/16 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika hyvät tulotkin, mutta en ole kyllä koskaan käynyt noista missään muualla kuin kampaajalla. En ole vaan nähnyt mitään tarvetta.