En kelpaa naisille, kuinka siis nostan omaa tasoani?
Miehen tasoon vaikuttaa melko paljon status ja palkka, pitääkö minun opiskella lisää jotta saan parempi palkkaisemman työn?
Pituutta mies ei voi kasvaa mutta salilla voi hankkia lihaksikkaan ja rasvattoman kropan.
Miten siis tavallisena miehenä voin nostaa tasoa jotta kelpaan naisille?
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
"mutta huumorintaju on oikeasti se juttu." Se mitä tässä sanotaan huumorintajuksi on oikeastaan sitä että ajatusmaailmat ja -tavat menevät hyvin yhteen jolloin sitä toista on helppo ymmärtää. Joitain ihmisiä vain ymmärtää jo puolesta sanasta samaan aikaan kun jonkun toisen ymmärtää koko ajan ihan väärin tai hänen ajattelutapansa tuntuu ihan vieraalta.
Ja kun toista ymmärtää tosi helposti, silloin myös nauraa samanlaisille asioille joka sitten on sitä huumorintajua.
Alkuun pääsemisen kannalta on hyvä asia, kun ajatusmaailmat ja -tavat menevät yhteen ja ymmärtää toista helposti. Pitemmän päälle suhteessa se ei pelkästään riitä, vaan myös elämän tavoitteitten pitää olla saman suuntaiset.
Jos esimerkiksi nainen toivoo matkailua maailman ympäri, omakotitaloa ja pihaa kivalta vihreältä alueelta, lapsia ja perhettä, ja mies on tyytyväinen kaksioelämään betonilähiössä, eihän siitä pitemmän päälle tule mitään, vaikka kuinka siellä lähiökaksiossa kommunikaatio toimisi ja huumorintaju kohtaisivat. Se nainen sitten vaan lähtee ja mies jää sinne.
Jos olet köyhä, rupea rikkaammaksi
Jos olet lyhyt, rupea pidemmäksi
Jos olet ruma, rupea komeammaksi
"Niin, mutta sitä vitsailua pitää olla, ei muuten tule mitään."
Sitä tarvitsee olla jos se on se mitä molemmat haluavat. Jotkut ihmiset haluavat nauraa yhdessä koko ajan mutta jotkut toiset nauravat aika harvoin. Se on ihan luonnekysymys eli pitää olla ihminen jonka luonne on riittävän samanlainen. Huumorin tarve on yksilollinen.
Minä en ole nettideittaillut koskaan, mutta tässä syyt, miksi en ole halunnut alkaa tapailemaan tiettyjä minusta kiinnostuneita miehiä:
1. Piiloaggressiivinen. Valittaja, joka kritisoi vähän kaikkea.
2. Liian päällekäypä. Liikaa kehumista.
3. Kosketteli liikaa, vaikka ei tunnettu. Eli liian päällekäypä
4. Liian taiteellinen, soitteli kitaraa, teki omia biisejä. Ei minua kiinnosta puhua näistä asioista tai liikkua niissä piireissä
5. Kuulin hänen pettäneen erästä tyttöystäväänsä. (Ja oli muuten hyvänäköine, pitkä, keskustelutaitoinen ja varakas mies)
Tee tästä ap päätelmät, miten kannattaisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaitoinen mies kelpaa aina. Keskustelutaito on taito. Kaikki taidot voidaan opetella.
Tätä komppaan. Minusta miehen pitää osata keskustella luontevasti myös asioista jotka eivät häntä sinällään kiinnostakaan niin hirveästi. Se on juuri sitä sosiaalisuutta että osaa olla myös ihmisten kanssa jotka eivät ole ihan juuri samanlaisia kuin itse on.
Kyllä minä oletan että jos olen treffeillä miehen kanssa että hän jaksaa puhua myös asioista jotka ovat minulle tärkeitä aika vain asioista jotka häntä itseään kiinnostavat eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelutaitoinen mies kelpaa aina. Keskustelutaito on taito. Kaikki taidot voidaan opetella.
Tätä komppaan. Minusta miehen pitää osata keskustella luontevasti myös asioista jotka eivät häntä sinällään kiinnostakaan niin hirveästi. Se on juuri sitä sosiaalisuutta että osaa olla myös ihmisten kanssa jotka eivät ole ihan juuri samanlaisia kuin itse on.
Kyllä minä oletan että jos olen treffeillä miehen kanssa että hän jaksaa puhua myös asioista jotka ovat minulle tärkeitä aika vain asioista jotka häntä itseään kiinnostavat eniten.
Samaa mieltä. Keskustelutaitoinen ja tunneälykäs mies jyrää kaikki lomakon paksuudet ja pituudet.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö tulis huorittelua jos nainen tekis täällä jatkuvasti aloituksia ettei kelpaa MIEHILLE. Mitä ihmettä ap tekisi niillä kaikilla naisilla. Yritä nyt löytää yksi joka miellyttää itseäsi ja yritä tehdä häneen vaikutus. Tuollaknen kollektiivisesti naisille kelpaava ei oikeasti kiinnosta ketään.
Miehet on outoja.
Saman ajattelutavan vuoksi miehet luulee, että kun naista tavoittelee monta miestä niin nainen on kiinnostunut niistä kaikista ja voi minä hetkenä tahansa vaihtaa johonkin toiseen. Ne ei ymmärrä sitä, että nainen haluaa olla tavoiteltava vain haluamansa miehen silmissä, niillä muilla ei ole mitään merkitystä eikä niiden huomiolla.
Kuten aina, kun naisilta kysytään:
Miksi naiset eivät kiinnostu minusta?
Naiset vastaavat kysymykseen:
Miksi en ole unelmamiesystävä ja kiva kaveri kaikille naisille?
Vaikka ap torpattaisiin kuvien perusteella Tinderissä, naiset vastaisivat että kunnioita naisia, availe ovia ja ole kiva eläimille.
Mitkä syyt oikeasti ratkaisevat?
- pituus ja raamikkuus
- naamakomeus
- matala ja miehekäs ääni
- hiusraja
- raha ja asema
- itsevarmuus
- läpänheittotaidot, erityisesti kyky heittää hassunhauskaa ja hölmöä läppää
- pelimiestaidot, eli kyky edetä kahvittelusta kosketteluun sulavasti mutta silti määrätietoisesti
Nämä asiat ratkaisevat sen kiinnostuuko nainen, ja pääseekö mies panemaan. Sitten katsotaan onko mies unelmamiesystävä tai kiva kaveri kaikille naisille.
Lukion käymällä olet jo koulutetumpi kuin miehet keskimäärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Keskustelutaitoinen ja tunneälykäs mies jyrää kaikki lomakon paksuudet ja pituudet.
Lähes 100% varajkkaista miehistä on parisuhteessa. Väittäisin, etteivät he kaikki ole keskustelevia ja tunneälykkäitä. Tiedän itsekin useamman esimerkin tästä. Mies joka hankkii kunnolla resursseja ja statusta, saa aina naisen.
Kehitä sosiaalista älyä lukemalla kaunokirjallisuutta, myös naisten kirjoittamia kirjoja. Käy kulttuuritapahtumissa ja jutustele siellä avoimesti ja kohteliaasti ihmisten kanssa.
Syö terveellisesti ja kasvispainotteisesti sekä huolehti hygieniastasi, jotta tuoksut hyvälle, sillä naiset pariutuvat feromonien avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ap torpattaisiin kuvien perusteella Tinderissä, naiset vastaisivat että kunnioita naisia, availe ovia ja ole kiva eläimille.
- pituus ja raamikkuus
- naamakomeus
- hiusraja
- raha ja asema
- itsevarmuus
- pelimiestaidot, eli kyky edetä kahvittelusta kosketteluun sulavasti mutta silti määrätietoisesti
Nämä asiat ratkaisevat sen kiinnostuuko nainen, ja pääseekö mies panemaan. Sitten katsotaan onko mies unelmamiesystävä tai kiva kaveri kaikille naisille.
Mies "pääsee panemaan" jos sinä päivänä kohdattu nainen on tarpeeksi laiska, seksin puutteessa ja laiskuuttaan valmis laskemaan riman vaikka lattialle. Noilla kuvittelemilla ominaisuuksilla ei ole mitään tekemistä panemisen kanssa. Tarpeeksi kylmäsieluinen nainen kun on niin sitä ei kiinnosta mihin se muna on kiinnitetty kunhan se seisoo. Ja parisuhteesta ei kanssasi kannata edes keskustella kun ymmärryksesi ei siihen riitä.
Käy lukemassa se hesarin juttu Joonaksesta. Liikunnallinen, sosiaalinen ja kuvan perusteella hoikka/normaalipainoinen investointijohtaja ei kelvannut naisille. Siinä on se taso, joka sun täytyy ainakin ylittää. Jos tuntuu hankalalta, kannattaa suosiolla tehdä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus ja raamikkuus
- naamakomeus
- hiusraja
- raha ja asema
- itsevarmuus
Nämä asiat ratkaisevat sen kiinnostuuko nainen, ja pääseekö mies panemaan. Sitten katsotaan onko mies unelmamiesystävä t
Ja noin ei tapahdu.
Irtoseksin saaminen on miehelle vaikeampaa kuin parisuhteen saaminen. 80% miehistä saa jossain vaiheessa parisuhteen, vain mesten vähemmistö pystyy halutessaan irtosuhteilemaan.
Juo viinaa ja mene yökerhoon. Siinä ensimmäinen askel kumppanin löytämiseen. Sitten baarissa haet naisia tanssimaan ja juttelet niille ja sitten voi olla mahdollisuus että nainen tykkää sinusta ja haluaa antaa numeron. Noin minä löysin naiseni baarista menin vaan juttelee naiselle baaritiskillä.
Vierailija kirjoitti:
Käy lukemassa se hesarin juttu Joonaksesta. Liikunnallinen, sosiaalinen ja kuvan perusteella hoikka/normaalipainoinen investointijohtaja ei kelvannut naisille. Siinä on se taso, joka sun täytyy ainakin ylittää. Jos tuntuu hankalalta, kannattaa suosiolla tehdä jotain muuta.
Tinderissä meno on tuollaista. Naisia kiinnostaa vain miesten kärkipää, ja luonnollisesti parisuhteita ei synny koska ei huippumiehiäkään huvita pariutua matalatasoisempien naisten kanssa. Panemassa ehkä käydään.
"Lähes 100% varajkkaista miehistä on parisuhteessa. Väittäisin, etteivät he kaikki ole keskustelevia ja tunneälykkäitä. Tiedän itsekin useamman esimerkin tästä. Mies joka hankkii kunnolla resursseja ja statusta, saa aina naisen."
Te elätte jossain ihme mustavalkoisessa maailmassa jossa on vain varakkaita ja sitten muita. Oikeasti varakkaat miehet ovat niin marginaalinen ryhmä että heidän pariutumisestaan ei voi kummoisia johtopäätöksiä tehdä. Varmasti heille riittä naisia koska niin pientä miesjoukkoa varmasti vastaa naisjoukko joka haluaa nimenomaan varakkaan miehen. Mutta sekin naisjoukko on lopulta aika pieni.
Oikea kysymys tavallisille miehille onkin se että millainen tavallinen mies saa naisen. On ihan turha puhua varakkaista kun se ei kosketa mitenkään sen taviksen elämää.
Suurin osa taviksistakin saa parisuhteen joten ei sitä tarvitse kuin saada itsensä siihen joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä aloitan keskustelun kysymällä oletko alistuvaa tyyppiä niin kukaan nainen ei jää välinpitämättömäksi.
Olen kinky-henkinen ja sub, mutta vastaisin tuohon kysymykseen silti kieltävästi.
"Irtoseksin saaminen on miehelle vaikeampaa kuin parisuhteen saaminen."
Kyllä koska naisetkaan eivät niin kovin laajasti halua irtoseksiä. Naiset hakevat parisuhdetta vielä useammin kuin miehet.
Joten jos olet mies, kannattaa haluta nimenomaan parisuhdetta ja unohtaa irtoseksin hakeminen. Sitä saa jos tuuri käy mutta sen ihannointi tai asettaminen erityiseksi tavoitteeksi on täysin turhaa.
Nämä asiat eivät myöskään ole täysin toisiaan poissulkevia. Oma avioliittoni alkoi siitä että päädyimme ensimmäisenä iltana sänkyyn. Aamulla mies sitten kysyi puhelinnumeroa.