En kelpaa naisille, kuinka siis nostan omaa tasoani?
Miehen tasoon vaikuttaa melko paljon status ja palkka, pitääkö minun opiskella lisää jotta saan parempi palkkaisemman työn?
Pituutta mies ei voi kasvaa mutta salilla voi hankkia lihaksikkaan ja rasvattoman kropan.
Miten siis tavallisena miehenä voin nostaa tasoa jotta kelpaan naisille?
Kommentit (278)
Jos naamasi on ruma, sille ei voi mitään, ellet kauneusleikkauksiin lähde mutta aina ei vaan rumasta saa hyvännäköistä leikkauksillakaan. En minäkään saa miestä ruman naamani takia. N35
Vierailija kirjoitti:
Millaisia naisia tahtoisit? Ei kaikki tykkää samanlaisista miehistä
No tämä! En ymmärrä miten hankalaa joidenkin on tajuta että kaikki naiset eivät halua samanlaista miestä. On ihan turha hukata aikaansa naisiin jotka etsivät jotain ihan muuta kuin mitä sinä olet. Jos on itse hiljainen tavis niin aika suurella todennäköisyydellä se sinuun ihastuva nainen on myös aika lailla samanlainen, ei instapimu, ei joka paikassa hääräävä uranainen tai taiteellinen taivaarannanmaalari.
Ymmärrä siis oma "kohderyhmäsi" ja panosta siihen.
Sinä olet 4 kymppinen. Töitä olet tehnyt viikon kaksi. Tolleen jos vaatteet päällä meinasit saada jonkun kiinnostumaan sinusta, niin sun lihaksilla se ei kyllä onnistu. Sit toi rasvaton kropan saamisen voit melkein unohtaa myös. Nimittäin tuttava höpisi 3 kymppisenä, että hän aikoo olla 4 kymppisenä timmissä kunnossa. Ja kuinkas sitten kävikään. Tuuli se huulia heilutti.
Hei ap! Mä haluaisin nyt vähän tsempata sinua ja kertoa oman tilanteeni, sillä ei minullakaan ole naisena hyvin mennyt. Olen ollut Tinderissä 2v 3kk ja tässä mun tämänhetkinen treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22 (joista joku 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei enää halunnut tavata uudelleen)
Vierailija kirjoitti:
sinun ap pitäisi jollain tavalla pystyä nostaa varallisuuttasi ja niin että varallisuus näkyy. olen vain sitten valmiina, sillä naiset vyöryy päällesi, kuin karhu hunajan. muutamia esimerkkejä: hjallis ja jasmin, al bacino 83 ja noor alfallah 29. tässä vaan pari, jos joku haluaa uskoa, että naisen puolelta aitoa rakkautta, niin tämä vapaamaa.
googletin just ton noor alfallahin, karmein esimerkki naisesta. entisiä miehiä keiden kanssa ollut, clint eastwood 94v, mick jagger 80v ja miljardööri nicolas burggruen 61v.
Haluaisin ap myös sanoa sinulle, että on monella tasokkaallakin miehellä vaikeuksia löytää kumppania. Minäkin olen treffaillut monta kertaa ihan huippumiehiä, ja saanut aina pakit, kun ei he vaan löydä kiinnostavaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään. Tänään naiset ihastuu tähän ja huomenna tuohon etkä mitenkään voi pysyä niiden tuuliviiripäähänpinttymien mukana menettämättä mielenterveyttäsi ja itsekunnioitustasi.
Nosta sen sijaan tulotasoasi, omaa vahvat mielipiteet ja kohtele naisia kuin ilmaa ja naiset alkavat pitää sinua mielenkiintoisena.
Tää jonne kyllä kuolee neitsyenä.
Väärä veikkaus, olen pannut ihan v tusti. Olemalla kivapoika ajaudut vain friendzonelle.
Tämä on täysin väärin ymmärretty asia. Tuo mitä sanot "kivapojaksi" tarkoittaa miestä joka ei koskaan tee kunnon aloitteita. Mutta tämä ei tarkoita että pitäisi olla joku kusipää joka kohtelee naisia huonosti.
Mies voi olla kiva ja kohtelias mutta silti tehdä aktiivisia kunnon aloitteita. Ei niiden tekeminen ole mitenkään "tuhmaa" tai tee kenestäkään vielä pahaa poikaa.
Oma mieheni on tyyppiä "unelmavävy", fiksu, auttavainen, empaattinen ja kohtelias. Mutta se ei estänyt häntä tekemästä kunnon aloitetta heti kohta kun olimme tavanneet. Senkin hän teki luontevasti ilman mitään "limaisuutta" tai pahan pojan elkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään. Tänään naiset ihastuu tähän ja huomenna tuohon etkä mitenkään voi pysyä niiden tuuliviiripäähänpinttymien mukana menettämättä mielenterveyttäsi ja itsekunnioitustasi.
Nosta sen sijaan tulotasoasi, omaa vahvat mielipiteet ja kohtele naisia kuin ilmaa ja naiset alkavat pitää sinua mielenkiintoisena.
Väärä veikkaus, olen pannut ihan v tusti. Olemalla kivapoika ajaudut vain friendzonelle.
Rt ole, ja se näkyy kauas. Taidat olla ihan lapsikin vielä.
Kaikista, kaikista tärkeintä on huumorintaju.
Ihan oikeasti, nuo kaikki puhtaus, kohteliaat käytöstavat jne. on todella tärkeitä, mutta huumorintaju on oikeasti se juttu.
Ja ensin siis se, että sun ei tarvitse kelvata "naisille" vaan löytää se yksi nainen jonka kanssa sulla synkkaa oikeasti, ja siinä se huumori on tärkeä, koska jos saat naisen nauramaan ja naurat hänen jutuilleen, rentouduttu molemmat ja alatte jo kehittää yhteyttä, ja jos seksuaalista kipinää on, niin se johtaa helpommin intiimiin kanssakäymiseen, kuin se, ettei yhteistä huumoria ole.
Sun ei siis tarvitse muuttaa itseäsi mitenkään, mutta puhut naisille kuten puhuisit sun parhaalle kaverille tai perheenjäsenelle jonka kanssa teillä on ns. sisäpiirivitsejä. Kokeilet uppoaako sun rento jutustelu, joku läppä joka siinä tulee mieleen, ei siis tarvitse miettiä valmiiksi mitään vitsejä että suomalainen ja ruotsalainen meni saunaan, vaan siinä kun juttelette jotain, mitä ikinä, sanot johonkin asiaan jotain joka saa teidät nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, oot oot. Uskotaanhan me. Tirsk...
Vähänkö tulis huorittelua jos nainen tekis täällä jatkuvasti aloituksia ettei kelpaa MIEHILLE. Mitä ihmettä ap tekisi niillä kaikilla naisilla. Yritä nyt löytää yksi joka miellyttää itseäsi ja yritä tehdä häneen vaikutus. Tuollaknen kollektiivisesti naisille kelpaava ei oikeasti kiinnosta ketään.
Miehet on outoja.
"mutta huumorintaju on oikeasti se juttu."
Se mitä tässä sanotaan huumorintajuksi on oikeastaan sitä että ajatusmaailmat ja -tavat menevät hyvin yhteen jolloin sitä toista on helppo ymmärtää. Joitain ihmisiä vain ymmärtää jo puolesta sanasta samaan aikaan kun jonkun toisen ymmärtää koko ajan ihan väärin tai hänen ajattelutapansa tuntuu ihan vieraalta.
Ja kun toista ymmärtää tosi helposti, silloin myös nauraa samanlaisille asioille joka sitten on sitä huumorintajua.
Riittäisikö, että löytäisit yhden naisen etkä ällöttävästi naisia?
Ehdotan, että olet kohtelias ja käyttäydyt fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö tulis huorittelua jos nainen tekis täällä jatkuvasti aloituksia ettei kelpaa MIEHILLE. Mitä ihmettä ap tekisi niillä kaikilla naisilla. Yritä nyt löytää yksi joka miellyttää itseäsi ja yritä tehdä häneen vaikutus. Tuollaknen kollektiivisesti naisille kelpaava ei oikeasti kiinnosta ketään.
Miehet on outoja.
Anteeksi, joudun korjaamaan. Ap ei ole mies. Ap on surkea ylilautavinkuja. Mitätön vätys, joka pelkää ja vihaa naisia. Tiedän tämän, koska itse olen mies. Tunnen siis tavallisia suomalaisia miehiä, jotka ovat aika kaukana tuosta ap:n häiriintyneestä ja lapsellisesta maailmasta. Tietty tässä on vielä se, että toi sama pikku pökäle tekee myös typeriä avauksia muka naisena, että voi sitten alkaa haukkua omaa avaustaan koska se todistaa että naiset on sekaisin.
Hyvää on kuitenkin se, että ap:n geenit karsiutuvat ihmiskunnan geenistöstä Darwinismin perusteiden mukaan.
m48
Alat väkivaltarikolliseksi.Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Poistut tältä palstalta jankuttamasta noin ensi alkuun, niin tasosi nousee heti 100 %.
Tältä miesvihapalstalta ei tätä parempia ja hyödyllisimpiä vastauksia helposti saa.
Ei se palkka ja koulutus niin tärkeitä ole. Mutta se on tärkeää, että mies on ainakin suurimmaksi osaksi töissä ja tienaa enemmän kuin tuhlaa. Lyhytaikainen työttömyys on ok ja ymmärrettävää, mutta elämäntapana tukien varassa elely ei käy. Usein kuitenkin on niin, että koulutustaso liittyy yleisemmin elämänarvoihin ja tavoitteisiin. Niistä pitäisi pystyä olemaan aika samoilla linjoilla, se on tärkeää.
Kroppa ei tarvitse olla mitenkään erityisen treenattu tai pituus ei sinänsä ole mikään itseisarvo. Päinvastoin, liian lihaksikkaat hormonipellet ovat luotaantyöntäviä. Ihan sellainen normaalin rajoihin menevä miehen kroppa on hyvä.
Alkuvaiheessa tärkeintä on että kemiat kohtaavat. Jatkon kannalta on tärkeää, että löytyy samanlaiset elämänarvot ja yhteisiä tavoitteita.
N32
Vierailija kirjoitti:
"mutta huumorintaju on oikeasti se juttu."
Se mitä tässä sanotaan huumorintajuksi on oikeastaan sitä että ajatusmaailmat ja -tavat menevät hyvin yhteen jolloin sitä toista on helppo ymmärtää. Joitain ihmisiä vain ymmärtää jo puolesta sanasta samaan aikaan kun jonkun toisen ymmärtää koko ajan ihan väärin tai hänen ajattelutapansa tuntuu ihan vieraalta.
Ja kun toista ymmärtää tosi helposti, silloin myös nauraa samanlaisille asioille joka sitten on sitä huumorintajua.
Niin, mutta sitä vitsailua pitää olla, ei muuten tule mitään. Ja sitä huumoria pitää käyttää arjessa, se auttaa selviämään kaikenlaisista vastoinkäymisistä, kun keventää huumorilla, se yhdistää pariskuntaa. Ei toki niin, että jokaisesta asiasta lyödään lekkeriksi, jos toisen äiti kuolee, niin ei siihen vastata vitsailulla että pääsimpäs anopista vihdoin, vaan lohdutetaan surevaa kumppania.
Olen kelvannut normaalipainoiselle naiselle lihavana ja työttömänä. Laihduin kuitenkin sen jälkeen. Joten et vaan osaa jutella naisille joten et voi kelvata. Tunnen muitakin työttömiä ja melko köyhiä jotka ovat tehneet lapsiakin naisen kanssa. Kaikennäköiset miehet kelpaa naiselle jos tuolla kadulla katsoo niin näkee kyllä pariskuntia joiden mies ei ole se maailman komein. Pitää hakeutua ensin paikkaan missä naisia voi tavata eli baarit ja tapahtumat. Sitten rohkeesti juttelee naisille niin siitä se lähtee.