Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille, kuinka siis nostan omaa tasoani?

Vierailija
07.06.2024 |

Miehen tasoon vaikuttaa melko paljon status ja palkka, pitääkö minun opiskella lisää jotta saan parempi palkkaisemman työn?

Pituutta mies ei voi kasvaa mutta salilla voi hankkia lihaksikkaan ja rasvattoman kropan.

Miten siis tavallisena miehenä voin nostaa tasoa jotta kelpaan naisille?

Kommentit (278)

Vierailija
81/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä syyt oikeasti ratkaisevat?

- pituus ja raamikkuus

Heteroiden yleisin pituusero on, että nainen on 11-14 cm miestä lyhyempi. Jokainen mies voi päätellä naisystävänsä todennäköisimmän pituuden tuosta 

- naamakomeus

Symmetria on tärkeää, samaten hyvin hoidettu parta + tukka. 

- matala ja miehekäs ääni

Kertoo maskuliinisuudesta. Kyllä. 

- hiusraja

Tyyli on tärkeää. Vähä tukka pitää leikata silmää miellyttäväksi. Myös kalju voi olla seksikäs.

- raha ja asema

Merkkaa miehille enemmän kuin naisille. Liika korostaminen, aggressiivinen kilpailu ja asemalla leveily ei tee vaikutusta. Nainen haluaa miehen, joka tulee toimeen omillaan ja kustantaa joskus jotain kivaa naisellekin. 

- itsevarmuus

Aito sellainen. Egoa ei pidä koko ajan pönkittää. Pitää olla niin varma itsestään, että osaa ottaa muutkin huomioon. 

- läpänheittotaidot, erityisesti kyky heittää hassunhauskaa ja hölmöä läppää

Vetoaa ekstrovertteihin ja wt-naisiin. Hiljaisemmat ja älykömmät naiset pitää tyhmänä.

- pelimiestaidot, eli kyky edetä kahvittelusta kosketteluun sulavasti mutta silti määrätietoisesti

Vasta kun nainen on osoittanut että haluaa tulla kosketetuksi. Jos alkaa sitä ennen lähentymään, saa ahdistelijan maineen naisen koko kaveripiirissä. 

Nämä asiat ratkaisevat sen kiinnostuuko nainen, ja pääseekö mies panemaan. Sitten katsotaan onko mies unelmamiesystävä tai kiva kaveri kaikille naisille.

Vierailija
82/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten aina, kun naisilta kysytään:

Miksi naiset eivät kiinnostu minusta?

Naiset vastaavat kysymykseen:

Miksi en ole unelmamiesystävä ja kiva kaveri kaikille naisille?

Vaikka ap torpattaisiin kuvien perusteella Tinderissä, naiset vastaisivat että kunnioita naisia, availe ovia ja ole kiva eläimille.

- pituus ja raamikkuus

- naamakomeus

- hiusraja

- raha ja asema

- itsevarmuus

- pelimiestaidot, eli kyky edetä kahvittelusta kosketteluun sulavasti mutta silti määrätietoisesti

Nämä asiat ratkaisevat sen kiinnostuuko nainen, ja pääseekö mies panemaan. Sitten katsotaan onko mies unelmamiesystävä tai kiva kaveri kaikille naisille.

Loistava yhteenveto.

Naiset alapeukuttavat?

No mietitäänpä seuraavaa miestä:

- pituus 186cm

- luonnostaan raamikas kroppa, V-mallinen rintakehä ja leveät hartiat

- kalsarimallin naama. voimakaspiirteiset kasvot, vahva leuka, täydelliset hampaat

- matala ja sointuva ääni

- tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla

- johtavassa asemassa kansainvälisessä yhtiössä, omistusasunto Eiranrannassa

- itsevarma kaikissa tilanteissa, osaa ottaa tilanteet haltuun

- osaa "heittäytyä", "laittaa itsensä likoon" ja "hassutella" (heittää hassunhauskaa ja hölmöä läppää, kuten kirjoitin)

- tykkää viedä romanttisissa tilanteissa ja osaa luoda naiselle tunteen että asiat vain tapahtuvat

Neuvoisitteko te tätä miestä käymään suihkussa, olemaan kiva eläimille ja lukemaan naistenkirjallisuutta?

Vai sanoisitteko että painu muualle täältä, kyllähän sinulle on naisia jonoksi asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen pakonomainen tarve miellyttää naista paistaa läpi. Lopeta ajatus että sinun on pakko päästä parisuhteeseen, epätoivo näkyy läpi ja se karkoittaa naiset. Salitreeni ei ole koskaan pahitteeksi, se tuo myös ryhtiä. Kannattaa pitää itsestä huolta ja olla positiivisin mielin liikenteessä. Kävele ryhdikkäästi ja ole ylpeä itsestäsi, niin naisetkin huomaa. Tsemppiä

Vierailija
84/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pärjää ja viihtyy sinkkunakin ihan hyvin, joten miehen pitää olla todella hyvä, että vaiva kannattaa. Tavis miehillä ei siis ole mitään toivoa.

Vierailija
85/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppaa kikkeliä

Vierailija
86/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ap torpattaisiin kuvien perusteella Tinderissä, naiset vastaisivat että kunnioita naisia, availe ovia ja ole kiva eläimille.

- pituus ja raamikkuus

- naamakomeus

- hiusraja

- raha ja asema

- itsevarmuus

Tuo koskettelu on ok vain silloin, jos miehen kanssa on kemiaa ja halua edetä kosketteluun. Muuten se tuntuu tungettelevalta ja moukkamaiselta. Eli pikemminkin miehen pitää osata lukea tilannetta, omata hyvät ihmissuhdetaidot ja kunnioittaa myös toisen rajoja.

Unohdat listastasi tyylin ja olemuksen. Ne näkyvät valokuvissa, ja voivat kertoa ihmisestä jotain. Esim. joku nainen viehättyy boheeminoloisista tyypeistä, joku toinen juppimaisista merkkipaitamiehistä. Joku sitten taas tykkää bändipaitaa pitävistä hevareista ja joku toinen liikunnallisista.

Mutta mitä listaasi tulee, niin koska näköjään aika moni sellainenkin mies on pariutunut, joihin ei listasi päde, ei listasta kannata välittää.

Vierailija
87/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis naiset haluaa komean top 10 miehen eli urheilullisen hoikan pitkän miehen jolla on rahaa ja varallisuutta elättää myös naista. Näin se vaan menee suomessa koska suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Kyllä tässä nyt jokainen tavis mies olisi  parisuhteessa jos naiset ei olisi niin nirsoja. Minäkin sain tylyt pakit 160 cm 75 kg pullukka naiselta joka sanoi että olen liian lyhyt ja olen 167 cm.

Vierailija
88/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiinnostunut vain yhdestä naisesta kerrallaan!

Eräs mies alkoi tehdä tuttavuutta kanssani ja oletin, että hän pitää minua poikkeuksellisen viehättävänä ja aloin itsekin tuntea enemmän vetoa häntä kohtaan. Mun kiinnostus loppui kuitenkin siihen paikkaan, kun huomasin, että hän on ihan yhtä tuttavallinen parille muullekin naiselle..

Vierailija
89/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neuvoisitteko te tätä miestä käymään suihkussa, olemaan kiva eläimille ja lukemaan naistenkirjallisuutta?"

On ihan täysin turhaa spekuloida sitä millä avuilla joku toinen mies saa naisen. Jos sinä haluat naisen niin sinä teet ne asiat jotka juuri sinun kannattaa tehdä. Jos voivottelet maailman epäoikeudenmukaisuutta ja sitä että joku komea mies saa naisen ilman näitä muutoksia niin se ei auta asiaa mitenkään.

Vierailija
90/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida hampaat, hoida hiukset, hoida iho, osta uusi vaateparsi (makutuomariksi joku homo) lopeta hokin ja fudiksen katsominen tai ainakin niistä puhuminen, lopeta popedan kuuntelu, yritä sivistää itseäsi. 

Rupea siis teeskentelemään ja pelaamaan sosiaalisia pelejä!

Vierailija
91/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pärjää ja viihtyy sinkkunakin ihan hyvin, joten miehen pitää olla todella hyvä, että vaiva kannattaa. Tavis miehillä ei siis ole mitään toivoa.

Mikä nyt on tavis? Onko tavis joku jolla ei ole mitään luonnetta, ei mitään hyviä puolia eikä mitään mikä antaisi jotain elämääsi?

Ei minusta. Minusta taviksella voi olla luonnetta ja muita avuja vähintään yhtä paljon kuin maailman komeimmalla tai kauneimmallakin ihmisellä.

Ei minun mieheni ole rikas, ei maailman komein eikä millään lailla kuuluisa. Mutta uskallan väittää että hän on antanut elämääni enemmän hyvää ja kaunista kuin juuri kukaan muu mies olisi pystynyt.

Vierailija
92/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pituus ja raamikkuus

- naamakomeus

- hiusraja

- raha ja asema

- itsevarmuus

Nämä asiat ratkaisevat sen kiinnostuuko nainen, ja pääseekö mies panemaan. Sitten katsotaan onko mies unelmamiesystävä t

Tyyliseikoilla ei ole merkitystä. Kaikissa porukoissa naisten mieskriteerit ovat samat.

Nainen haluaa mieluummin pitkän rockbändin solistin kuin öyhyen rockbädin fanin.

Nainen haluaa mieluummin pitkän toimitusjohtajan kuin lyhyen harjoittelijan.

= pituusm status. Vain esimerkkeinä.

Vierailija
93/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelutaitoinen mies kelpaa aina. Keskustelutaito on taito. Kaikki taidot voidaan opetella.

Tätä komppaan. Minusta miehen pitää osata keskustella luontevasti myös asioista jotka eivät häntä sinällään kiinnostakaan niin hirveästi. Se on juuri sitä sosiaalisuutta että osaa olla myös ihmisten kanssa jotka eivät ole ihan juuri samanlaisia kuin itse on.

Kyllä minä oletan että jos olen treffeillä miehen kanssa että hän jaksaa puhua myös asioista jotka ovat minulle tärkeitä aika vain asioista jotka häntä itseään kiinnostavat eniten.

Samaa mieltä. Keskustelutaitoinen ja tunneälykäs  mies jyrää kaikki lomakon paksuudet ja pituudet.

Lähes 100% varajkkaista miehistä on parisuhteessa. Väittäisin

En kiistä tätä. Mutta ensinnäkin kaikki naiset eivät ole rahan perään. Toinen puoli arvostaa keskustelutaitoa. 

Vierailija
94/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä tässä nyt jokainen tavis mies olisi  parisuhteessa jos naiset ei olisi niin nirsoja. "

Niin, nyt vain kolme neljästä tavismiehestä saa parisuhteen jossain vaiheessa elämäänsä. Sinun siis pitää saada itsesi vain siihen joukkoon. Onko liian vaikea tehtävä?

Vierailija
95/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lähes 100% varajkkaista miehistä on parisuhteessa. Väittäisin, etteivät he kaikki ole keskustelevia ja tunneälykkäitä. Tiedän itsekin useamman esimerkin tästä. Mies joka hankkii kunnolla resursseja ja statusta, saa aina naisen."

Te elätte jossain ihme mustavalkoisessa maailmassa jossa on vain varakkaita ja sitten muita. Oikeasti varakkaat miehet ovat niin marginaalinen ryhmä että heidän pariutumisestaan ei voi kummoisia johtopäätöksiä tehdä. Varmasti heille riittä naisia koska niin pientä miesjoukkoa varmasti vastaa naisjoukko joka haluaa nimenomaan varakkaan miehen. Mutta sekin naisjoukko on lopulta aika pieni.

Oikea kysymys tavallisille miehille onkin se että millainen tavallinen mies saa naisen. On ihan turha puhua varakkaista kun se ei kosketa mitenkään sen taviksen elämää.

Suurin osa taviksistakin saa parisuhteen joten ei sitä tarvitse kuin saada itsensä siihen joukkoon.

Jostain syystä naiset haluavat erottaa tavikset ja kärkiporukan.

Tavisnaiset pitävät aivan samoista asioista kuin ne hyvännäköiset kärkimiesten vaimotkin. Tavisnaisilla ei vain riittänyt rahkeita komean ja menestyvän miehen saamiseen, joten itselle perustellaan että tavismies on paras.

Ei se tavisnainen pistäisi pahakseen jos mies vaurastuisi, noin esimerkkinä.

Vierailija
96/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelutaitoinen mies kelpaa aina. Keskustelutaito on taito. Kaikki taidot voidaan opetella.

Tätä komppaan. Minusta miehen pitää osata keskustella luontevasti myös asioista jotka eivät häntä sinällään kiinnostakaan niin hirveästi. Se on juuri sitä sosiaalisuutta että osaa olla myös ihmisten kanssa jotka eivät ole ihan juuri samanlaisia kuin itse on.

Kyllä minä oletan että jos olen treffeillä miehen kanssa että hän jaksaa puhua myös asioista jotka ovat minulle tärkeitä aika vain asioista jotka häntä itseään kiinnostavat eniten.

Samaa mieltä. Keskustelutaitoinen ja tunneälykäs  mies jyrää kaikki lomakon paksuudet ja pituudet.

Lähes 100% v

Kaikkia naisia kiinnostaa resurssit ja status.

Vierailija
97/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitä sosiaalista älyä lukemalla kaunokirjallisuutta, myös naisten kirjoittamia kirjoja. Käy kulttuuritapahtumissa ja jutustele siellä avoimesti ja kohteliaasti ihmisten kanssa. 

Syö terveellisesti ja kasvispainotteisesti sekä huolehti hygieniastasi, jotta tuoksut hyvälle, sillä naiset pariutuvat feromonien avulla.

Mietin juuri tuttuja miehiä, joilla käy parhaiten flaksi, niin eivät he ole elämänsä aikana lukeneet varmaan yhtään kirjaa. Kulttuurin harrastaminen on sitä, että joskus peruskoulussa kävivät pakotettuna teatterissa. Kasvikset ovat "pupunruokaa" ja ruokavaliossa tärkeintä ovat proteiinit.

Vierailija
98/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida hampaat, hoida hiukset, hoida iho, osta uusi vaateparsi (makutuomariksi joku homo) lopeta hokin ja fudiksen katsominen tai ainakin niistä puhuminen, lopeta popedan kuuntelu, yritä sivistää itseäsi. 

Rupea siis teeskentelemään ja pelaamaan sosiaalisia pelejä!

Ei vaan opettele vähän avarakatseisuutta. Kaikki ihmiset eivät tykkää samoista asioista joten on ihan hyvä jos onnistut sietämään myös sitä.

Vierailija
99/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitä sosiaalista älyä lukemalla kaunokirjallisuutta, myös naisten kirjoittamia kirjoja. Käy kulttuuritapahtumissa ja jutustele siellä avoimesti ja kohteliaasti ihmisten kanssa. 

Syö terveellisesti ja kasvispainotteisesti sekä huolehti hygieniastasi, jotta tuoksut hyvälle, sillä naiset pariutuvat feromonien avulla.

Mietin juuri tuttuja miehiä, joilla käy parhaiten flaksi, niin eivät he ole elämänsä aikana lukeneet varmaan yhtään kirjaa. Kulttuurin harrastaminen on sitä, että joskus peruskoulussa kävivät pakotettuna teatterissa. Kasvikset ovat "pupunruokaa" ja ruokavaliossa tärkeintä ovat proteiinit.

Sama juttu.

Siis jos puhutaan miehistä jotka saavat parhaiten panoja, ja saavat kyllä erittäin hyvin parisuhteitakin, mutta eivät ihan kärkipään naisten kanssa.

Parhaiten flaksi parisuhdemielessä käy menestyvillä miehillä (raha ja asema), ainakin siinä mielessä että he saavat loputla tasokkaimpia naisia.

Vierailija
100/278 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis naiset haluaa komean top 10 miehen eli urheilullisen hoikan pitkän miehen jolla on rahaa ja varallisuutta elättää myös naista. Näin se vaan menee suomessa koska suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Kyllä tässä nyt jokainen tavis mies olisi  parisuhteessa jos naiset ei olisi niin nirsoja. Minäkin sain tylyt pakit 160 cm 75 kg pullukka naiselta joka sanoi että olen liian lyhyt ja olen 167 cm.

Aina tätä lätinää pituudesta. Olen myös noin 167 cm mies, ja naisia on riittänyt, paitsi tapailuun, myös parisuhteeseen ja avioliittoon asti. Ja viimeksi mainitusta huolimatta naiset ovat lähestyneet minua. Miksi: a) olen avoin, hymyilen, juttelen, olen helposti lähestyttävä; b) olen lyhyt, enkä lainkaan uhkaavan oloinen, vaan hauska pikku mies, jota naisen ei tarvitse pelätä; c) olen kasvoistani ihan ok näköinen (joskus verrattu L-K Taipaleeseen; paitsi pituuden, myös kasvojen puolesta). 

Lyhyestä pituudesta voi minusta olla jopa hyötyä.

Miettikääpä vaikkapa pienikokoista naista - tuntuisiko hänestä turvalliselta, jos häntä tulisi iskemään baarissa 190-senttinen, toista sataa kiloa painava, treenattu, kaapin kokoinen salimake, joka pukeutuu hihattomaan paitaan, puhuu möreällä äänellä, tuijottaa hymyttömänä, humalaisen oloisena ja esittelee lihaksiaan?

Vai sitten siistiin kauluspaitaan ja farkkuihin pukeutunut, hoikka, olemukseltaan fiksu ja hymyilevä 167 cm mies, joka juttelee kepeästi niitä näitä ja osaa nauraa itselleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi