En kelpaa naisille, kuinka siis nostan omaa tasoani?
Miehen tasoon vaikuttaa melko paljon status ja palkka, pitääkö minun opiskella lisää jotta saan parempi palkkaisemman työn?
Pituutta mies ei voi kasvaa mutta salilla voi hankkia lihaksikkaan ja rasvattoman kropan.
Miten siis tavallisena miehenä voin nostaa tasoa jotta kelpaan naisille?
Kommentit (278)
Hommaa Ferrari ja hutchi gutchia päälle sekä voitat eurojackpotin niin johan alat kelpaamaan 🙂👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset haluaa komean top 10 miehen eli urheilullisen hoikan pitkän miehen jolla on rahaa ja varallisuutta elättää myös naista. Näin se vaan menee suomessa koska suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Kyllä tässä nyt jokainen tavis mies olisi parisuhteessa jos naiset ei olisi niin nirsoja. Minäkin sain tylyt pakit 160 cm 75 kg pullukka naiselta joka sanoi että olen liian lyhyt ja olen 167 cm.
Aina tätä lätinää pituudesta. Olen myös noin 167 cm mies, ja naisia on riittänyt, paitsi tapailuun, myös parisuhteeseen ja avioliittoon asti. Ja viimeksi mainitusta huolimatta naiset ovat lähestyneet minua. Miksi: a) olen avoin, hymyilen, juttelen, olen helposti lähestyttävä; b) olen lyhyt, enkä lainkaan uhkaavan oloinen, vaan hauska pikku mies, jota naisen ei tarvitse pelätä; c) olen kasvoistani ihan ok näköinen (joskus verrattu L-K Taipaleeseen; paitsi pituuden, myös kasvoje
Väitätkö että muiden asioiden ollessa samoja, 167cm mies on paremmissa asemissa kuin 190cm mies? Ei ole.
Naisten toivoma pituusero on keskimäärin 22cm. Tutkittua.
Niinpä optimipituus miehelle on karvan alle 190cm.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen haluaa mieluummin pitkän rockbändin solistin kuin öyhyen rockbädin fanin.
Nainen haluaa mieluummin pitkän toimitusjohtajan kuin lyhyen harjoittelijan."Varmasti mutta ne kaikki eivät ole jokaiselle naiselle koko ajan ja samaan aikaan tarjolla.
Jos olet se lyhyt harjoittelija mutta tulet oikeaa aikaan ja oikeassa paikassa sen naisen elämään niin sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet. Se pitkä toimitusjohtaja kun ei ole tajunnut olla paikalla samaan aikaan.
Harvinaisen rehellisesti sanottu. Kaikilla naisilla on sama miesmaku, mutta ei samoja mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Käy lukemassa se hesarin juttu Joonaksesta. Liikunnallinen, sosiaalinen ja kuvan perusteella hoikka/normaalipainoinen investointijohtaja ei kelvannut naisille. Siinä on se taso, joka sun täytyy ainakin ylittää. Jos tuntuu hankalalta, kannattaa suosiolla tehdä jotain muuta.
Niin no ehkäpä kaikki naiset eivät pidäkään kriteereinä liikunnallisuutta, ja esim. minua ei joku investointijohtaja kiinnostaisi ainakaan ammattinsa perusteella - joku taiteilija tai humanistisessa ammatissa oleva sen sijaan voisi saada pisteitä ammatinvalinnastakin. Tuon Joonaksen kohdallahan ongelma ei ollut kuitenkaan työssä tai harrastuksissa, vaan hän ei kelvannut naisille, koska hänen ilmoituksestaan sai käsityksen, että hän ei etsinyt niinkään parisuhdetta, vaan jotain urheilukaveria ja kevyttä hupia. Tämä nyt ei yleensä ole se, mitä naiset puolestaan hakevat deittipalstoilta.
"Kaikkia naisia kiinnostaa resurssit ja status."
Eri naisille ne resurssit ja status vaan ovat hieman erilaisia. Jollekin rasurssia on miehen varakkuus, toiselle se että mies on perhekeskeinen. Jollekin statusta on menestys, toiselle se että mies on vaikka musikaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset haluaa komean top 10 miehen eli urheilullisen hoikan pitkän miehen jolla on rahaa ja varallisuutta elättää myös naista. Näin se vaan menee suomessa koska suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Kyllä tässä nyt jokainen tavis mies olisi parisuhteessa jos naiset ei olisi niin nirsoja. Minäkin sain tylyt pakit 160 cm 75 kg pullukka naiselta joka sanoi että olen liian lyhyt ja olen 167 cm.
Aina tätä lätinää pituudesta. Olen myös noin 167 cm mies, ja naisia on riittänyt, paitsi tapailuun, myös parisuhteeseen ja avioliittoon asti. Ja viimeksi mainitusta huolimatta naiset ovat lähestyneet minua. Miksi: a) olen avoin, hymyilen, juttelen, olen helposti lähestyttävä; b) olen lyhyt, enkä lainkaan uhkaavan oloinen, vaan hauska pikku mies, jota naisen ei tarvitse pelätä; c) olen kasvoistani ihan ok näköinen (joskus verra
Väitätkö että muiden asioiden ollessa samoja, 167cm mies on paremmissa asemissa kuin 190cm mies? Ei ole.
Naisten toivoma pituusero on keskimäärin 22cm. Tutkittua.
Niinpä optimipituus miehelle on karvan alle 190cm.
Ja jankuttajalla menee koko homman pointti täysin ohi. Onnea vaan naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen haluaa mieluummin pitkän rockbändin solistin kuin öyhyen rockbädin fanin.
Nainen haluaa mieluummin pitkän toimitusjohtajan kuin lyhyen harjoittelijan."Varmasti mutta ne kaikki eivät ole jokaiselle naiselle koko ajan ja samaan aikaan tarjolla.
Jos olet se lyhyt harjoittelija mutta tulet oikeaa aikaan ja oikeassa paikassa sen naisen elämään niin sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet. Se pitkä toimitusjohtaja kun ei ole tajunnut olla paikalla samaan aikaan.
Harvinaisen rehellisesti sanottu. Kaikilla naisilla on sama miesmaku, mutta ei samoja mahdollisuuksia.
Mistä tämä harhaluulo on päähäsi iskostunut? Minulla ja naispuolisilla ystävilläni on tooooodella erilaiset miesmaut, ollut jo teinistä saakka. Koskaan ei olla ihastuttu samoihin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina tätä lätinää pituudesta. Olen myös noin 167 cm mies, ja naisia on riittänyt, paitsi tapailuun, myös parisuhteeseen ja avioliittoon asti. Ja viimeksi mainitusta huolimatta naiset ovat lähestyneet minua. Miksi: a) olen avoin, hymyilen, juttelen, olen helposti lähestyttävä; b) olen lyhyt, enkä lainkaan uhkaavan oloinen, vaan hauska pikku mies, jota naisen ei tarvitse pelätä; c) olen kasvoistani ihan ok näköinen (joskus verrattu L-K Taipaleeseen; paitsi pituuden, myös kasvoje
160 cm nainen sanoi kerran että hän haluaa 185 cm miehen. Nainen oli minun kaveri vielä ja pokkana kertoi ettei alle 180 cm mies kelpaa.
"Väitätkö että muiden asioiden ollessa samoja, 167cm mies on paremmissa asemissa kuin 190cm mies? "
Ei mutta miksi pitäisikään jos naisia silti riittää? Ei kai kukaan mies tarvitse koko ajan kaikkien maailman naisten huomiota vaan kyllä se riittää että edes jotkut kiinnostuvat.
Ihmeellinen vääristymä joillain miehillä että vain se että on jokaisen naisen silmissä haluttava riittäisi siihen että saa naisen. Et sinä tarvitse kun yhden naisen kerrallaan ja siihen riittää että se joku kiinnostuu.
"Miettikääpä vaikkapa pienikokoista naista - tuntuisiko hänestä turvalliselta, jos häntä tulisi iskemään baarissa 190-senttinen, toista sataa kiloa painava, treenattu, kaapin kokoinen salimake, joka pukeutuu hihattomaan paitaan, puhuu möreällä äänellä, tuijottaa hymyttömänä, humalaisen oloisena ja esittelee lihaksiaan?
Vai sitten siistiin kauluspaitaan ja farkkuihin pukeutunut, hoikka, olemukseltaan fiksu ja hymyilevä 167 cm mies, joka juttelee kepeästi niitä näitä ja osaa nauraa itselleen?"
Voisin veikata, että pienikokoistakin naista kiinnostaisi enemmän siistiin kauluspaitaan ja farkkuihin pukeutunut, hoikka, olemukseltaan fiksu ja hymyilevä 190 cm mies, joka juttelee kepeästi niitä näitä ja osaa nauraa itselleen.
Olen aina ihmetellyt miksi kaverini joka on alkoholisti, työtön ja ulosotossa on velkaa niin paljon ettei pysty koskaan maksamaan mutta se on kelvannut naiselle ja tehnyt lapsen sen kanssa.
Miksei siis velaton lähes raitis tavis mies kelpaa yhdelle naiselle edes.
"160 cm nainen sanoi kerran että hän haluaa 185 cm miehen. Nainen oli minun kaveri vielä ja pokkana kertoi ettei alle 180 cm mies kelpaa."
No naisilla on erilaisia makuja. Joku haluaa ehdottomasti pitkätukkaisen miehen eikä mikään muu kelpaa, toinen tykkää vain lihaksikkaista ja kolmas vain sinisilmäisistä.
Ei se että jollain naisella on joku ehdoton vaatimus tarkoita sitä kukaan erilainen mies ei kelpaisi kellekään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet perussiisti ja mukava mies, kelpaat kyllä tavalliselle naiselle. Jos sulla taas on tavoitteena ns. edustusnainen, veikkaanpa, että yrität jotain mitä et voi saada.
Mitä tarkoitat edustusnaisella? Minulle tulee mieleen nainen, joka on normaalipainoinen ja on kuin kotonaan erilaisissa seurapiireissä. Perussiistillä ja mukavalla miehellä on ihan hyvät mahikset saada kaunis, keskiluokkainen tavisnainen, kunhan mies on ajoissa liikkeellä. Alle 25v pitää tuollainen napata.
Ap tekee saman aloituksen vähintään kerran joka päivä jaalkaa aina ketjun edetessä haukkumaan naisia.
Nuo muut naisviha-aloitukset, joita on jo tänäänkin poisteltu useita, ovat ilmeisesti myös hänen tekemiään,koska niitä ilmestyy aina samaan aikaan kuin hän kirjoittelee näitä ketjuja.
Terapia Ehkä voisi auttaa, jos hänellä olisi sairaydentunnetta, mutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkia naisia kiinnostaa resurssit ja status."
Eri naisille ne resurssit ja status vaan ovat hieman erilaisia. Jollekin rasurssia on miehen varakkuus, toiselle se että mies on perhekeskeinen. Jollekin statusta on menestys, toiselle se että mies on vaikka musikaalinen.
Mulle miehen tärkein resurssi on henkinen läsnäolo. Että mies osaa lukea mun tunteita ja tarpeita ja vastata niihin mulle hyvinvointia tuottavalla tavalla. Esim. vaikeuksissa antaa tsemppiä oikella tavalla, sängyssä sopeuttaa toimintaansa niin että voin vaan nauttia. Tämä vaatii sekä osaamista että asennetta. Halua olla mulle kiva. Ja se on todella tärkeää.
Naismarkkinoilla parantaa mahdollisuuksiaan olemalla hymyileväinen ja siksi helposti lähestyttävä, olemalla naiselle kiva ja mukava sekä osoittamalla olevansa aidosti kiinnostunut siitä, mitä nainen juttelee. Keskustelutaitoa useimmat naiset arvostavat eli on hyödyksi osata jutella edes vähän monenlaisista asioista ja lisäksi kiva jos on joku ihan oma juttu, josta on erityisen kiinnostunut.
Puhutte tasoista mutta ette ole koskaan edes yrittäneet pyytää naisia treffeille vaan valitatte siellä kotona netin ääressä että ette kelpaa ettekä ole koskaan mennyt edes paikkaan missä naisia voisi tavata. Miten siis voitte väittää että ette kelpaa naisille. Se että yrittää netissä tinderistä iskeä naista on sama kun ei koskaan kävisi baareissa edes yrittämässä tutustua naisiin.
Vierailija kirjoitti:
"Miettikääpä vaikkapa pienikokoista naista - tuntuisiko hänestä turvalliselta, jos häntä tulisi iskemään baarissa 190-senttinen, toista sataa kiloa painava, treenattu, kaapin kokoinen salimake, joka pukeutuu hihattomaan paitaan, puhuu möreällä äänellä, tuijottaa hymyttömänä, humalaisen oloisena ja esittelee lihaksiaan?
Vai sitten siistiin kauluspaitaan ja farkkuihin pukeutunut, hoikka, olemukseltaan fiksu ja hymyilevä 167 cm mies, joka juttelee kepeästi niitä näitä ja osaa nauraa itselleen?"
Voisin veikata, että pienikokoistakin naista kiinnostaisi enemmän siistiin kauluspaitaan ja farkkuihin pukeutunut, hoikka, olemukseltaan fiksu ja hymyilevä 190 cm mies, joka juttelee kepeästi niitä näitä ja osaa nauraa itselleen.
Heteropariskunnilla tutkitusti pituusero on todennäköisimmin vähän alle 14 cm, joten pienikokoiselle naiselle tuo 167-senttinen mies on juuri se, josta todennäköisemmin kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva pariutuu täysin sen ihannekuvansa mukaisen ihmisen kanssa. Se kannattaa koko ajan muistaa. Pariutuminen on isolta osalta myös sattumaa. Sopiva ihminen tulee eteen sopivassa paikassa, sopivana aikana ja kun molemmat ovat oikeassa vastaanottavaisessa mielentilassa. Sen ei silloin tarvitse olle se kaikin puolin täydellinen vaan vain riittävän sopiva ja suhde voi syntyä.
Kannattaa siis vähän löysätä sitä kravattia ja tajuta että kenenkään ei tarvitse olla täydellinen vaan ihan sopiva riittää.
Nainen haluaa mieluummin pitkän toimitusjohtajan kuin lyhyen harjoittelijan."
Varmasti mutta ne kaikki eivät ole jokaiselle naiselle koko ajan ja samaan aikaan tarjolla.