Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit

Kommentit (1250)

Vierailija
401/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artikkeli on maksumuurin takana.

Kävikö siinä jutussa ilmi, että mikä Joonaksen ikähaitari oli tinderissä? Ja että saiko hän siis mitään sieltä Tinderistä: saiko yhtään mätsejä, kävikö yksilläkään treffeillä?

Hakee omanikäistä naista, jolla on lapsia.

Minusta on yllättävää, ettei hän saa tykkäyksiä. Luulen että se valtaisa korostus, että kaikki vapaa-aika pitäisi urheilla, on turn off. Yh-äideillä ei ole yleensä sellaiseen aikaa ja eivät siksi matchaa, kun ajattelevat, etteivät kelpaisi Joonakselle.

"Hakee omanikäistä naista, jolla on lapsia"

Ok. No siinä tapauksessa kuulostaa kyllä aivan käsittämättömältä, että hän ei saanut ollenkaan tykkäyksiä. Ymmärtäisin jos joonas hakisi jotain parikymppistä fitness kisua, mutta on kyllä sangen erikoista että hän ei kenelläkään oman ikäiselleenkään kelpaa. Käy kuitenkin töissä, urheilee, ja kasvoista aika perus miehen näköinen. 

T. Sama jolle vastasit 

Vierailija
402/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö siinä jutussa ilmi, että mikä Joonaksen ikähaitari oli tinderissä? Ja että saiko hän siis mitään sieltä Tinderistä: saiko yhtään mätsejä, kävikö yksilläkään treffeillä?

Minusta on yllättävää, ettei hän saa tykkäyksiä. Luulen että se valtaisa korostus, että kaikki vapaa-aika pitäisi urheilla, on turn off. Yh-äideillä ei ole yleensä sellaiseen aikaa ja eivät siksi matchaa, kun ajattelevat, etteivät kelpaisi Joonakselle.

Jep. Keskimääräinen keski-ikäinen yh ei ole mikään Emilia Leppilampi (kaunis urheilullinen blondi lääkäri) vaan tavallisen näköinen tavallisessa työssä oleva vähän väsähtänyt tyyppi. Joonaksen pitäisikin ehkä keskittyä nimenomaan kolmekymppisiin kenties lap

Kolmekymppiset lapsettomat ei kovin helpolla lähde vuoroviikkovanhemman matkaan. Etenkin, jos sillä toisella on jo lapsiluku täynnä ja itse haluaisi perustaa perheen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Keskimääräinen keski-ikäinen yh ei ole mikään Emilia Leppilampi (kaunis urheilullinen blondi lääkäri) vaan tavallisen näköinen tavallisessa työssä oleva vähän väsähtänyt tyyppi. Joonaksen pitäisikin ehkä keskittyä nimenomaan kolmekymppisiin kenties lap

Joonaksella ei ole varaa nostaa rimaa, kun ei ole saanut nytkään ketään. Nuoret lapsettomat naiset eivät halua vanhempaa miestä, jolla on lapsia. Yleensäkin miehen ex-suhteen lapset ovat naisille isompi turn off kuin naisen lapset miehille. 

Sen sijaan Joonaksen kannattaisi poistaa biosta se ylenpalttinen urheiluteksti. Hänen kannattaisi siis madaltaa vaatimuksia harrastuspuolesta ja hyväksyä se, ettei tule löytämään kriteerit täyttävää naista, joka lisäksi harrastaisi samoja asioita kuin hän ja yhtä paljonkin vieläpä. Jostain pitää yleensä tinkiä ja tuo kuulostaisi helpoimmalta osalta. Toisaalta jos hänelle harrastusasia on hyvin tärkeä, niin joutunee tinkimään jostain muusta, kuten naisen ulkonäöstä tai tulotasosta.

Vierailija
404/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin petyin ja poistin tinderin. Tapasin mieheni muualla.

Vierailija
405/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei toimi, vastaan 407:lle:

Niin, eipä joonaksen paljon kannata rimaa nostaa, kun hän ei tälläkään hetkellä saa yhtään mätsejä :D

Enemmänkin hänen pitäisi laskea rimansa aivan pohjamutiin, jolloin ehkä joku matalatasoinen nainen hänet huolisi. Paino sanalla ehkä. 

Vierailija
406/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa missähän naiset muka itkevät sitä, että tasokas mies kelpaa monelle naiselle ja että osa jää rannalle ruikuttamaan? Jostain syystä en kuule naisten jatkuvaa ininää tästä aiheesta, ennemmin hyväksytään tosiasiat. Onhan se niin, että fiksu, komea, mukava, sitoutuva, järkevä, hauska jne. mies on monen listalla. Jos tuollainen aarre jostain löytyy, on naisille ihan selvää, että miehelle olisi varmaan muitakin ottajia. Nainen saattaa ajatella, että ollaan sitten ilman jos ei löydy. Kyllä sitä pärjää. Mukavempaa on olla yksin kuin tylsän, uusavuttoman tai ärsyttävän miehen kanssa. 

Mulle ainakin on itsestään selvää, että tuollaiset ihanat miehet ovat varattuja ja niistä pidetään kiinni.

Vierailija
407/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön puolesta Joonas on makuuni mutta muuten olisimme aivan liian erilaisia ihmisinä. Tosin ei sitä ikinä tiedä miten kemiat kohtaisivat jos tapaisimme esimerkiksi työelämässä tai harrastusten parissa. Ja tässä on koko tinderin ongelma. Tutustuminen toiseen on niin keinotekoista, että ei mikään ihme ettei sieltä mitään löydy.

jutelkaa ja tutustukaa oikeassa elämässä ihmisiin. Se on paljon hauskempaakin kun ei ole mitään haku päällä meininkiä, jossa tunnustellaan että olisiko tässä nyt minulle sopiva kumppani. 

Vierailija
408/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Keskimääräinen keski-ikäinen yh ei ole mikään Emilia Leppilampi (kaunis urheilullinen blondi lääkäri) vaan tavallisen näköinen tavallisessa työssä oleva vähän väsähtänyt tyyppi. Joonaksen pitäisikin ehk

Sanon tämän siis, että jostain vaatimuksista pitää yleensä aina tinkiä, naisena, joka löysin nelikymppisenä miehen. Ulkonäkö ja seksikkyys ja luonne eivät olleet niitä, joista olisin voinut tunkiä, ne olivat minulle miehessä tärkeitä. Siksi tingin miehen koulutuksesta ja rahapuolesta eli hän on matalammin koulutettu ja köyhempi. Se on ollut hyvä ratkaisu, koska oikeasti ihan muut asiat merkitsevät parisuhteen onnistumisessa kuin raha. Siksi suositan, että Joonas tinkii jostain sellaisesta ominaisuudesta, joka on hänelle vähemmän tärkeä. Lisäksi hän kannattaisi yrittää iskeä naisia vanhanaikaisesti livenä, nuo nettideitit eivät ole ainakaan minulle koskaan toimineet.

Vierailija
409/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Joonas on komea minusta. Lehteen halunnut jotta saa lisää huomiota ja naisia. Jotain missiä hän selkeästi haluaa rinnalleen. Ulkonäkö 7/10, persoona 4/10.

Vierailija
410/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei toimi, vastaan 407:lle:

Niin, eipä joonaksen paljon kannata rimaa nostaa, kun hän ei tälläkään hetkellä saa yhtään mätsejä :D

Enemmänkin hänen pitäisi laskea rimansa aivan pohjamutiin, jolloin ehkä joku matalatasoinen nainen hänet huolisi. Paino sanalla ehkä. 

Luultavasti se on se ylettömän urheilun painotus joka saa keski-ikäiset yyhoot kokemaan, ettei kannata mätsätä. Muutenhan ko miehellä on varaa vaatia keskimääräistä ns parempaa kumppania. 

Vierailija
411/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa missähän naiset muka itkevät sitä, että tasokas mies kelpaa monelle naiselle ja että osa jää rannalle ruikuttamaan? Jostain syystä en kuule naisten jatkuvaa ininää tästä aiheesta, ennemmin hyväksytään tosiasiat. Onhan se niin, että fiksu, komea, mukava, sitoutuva, järkevä, hauska jne. mies on monen listalla. Jos tuollainen aarre jostain löytyy, on naisille ihan selvää, että miehelle olisi varmaan muitakin ottajia. Nainen saattaa ajatella, että ollaan sitten ilman jos ei löydy. Kyllä sitä pärjää. Mukavempaa on olla yksin kuin tylsän, uusavuttoman tai ärsyttävän miehen kanssa. 

Mulle ainakin on itsestään selvää, että tuollaiset ihanat miehet ovat varattuja ja niistä pidetään kiinni.

Tämä. Muutamalla mun naispuolisella ystävällä on tuollainen mies, ja kyllä ne pitää niistä miehistä kiinni kynsin ja hampain, tekevät kaikkensa. Olen itse ikisinkku ja sellaiseksi tätä menoa jäänkin, ja olen vihreänä kateudesta kavereilleni :D

N30

Vierailija
412/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Joonas on komea minusta. Lehteen halunnut jotta saa lisää huomiota ja naisia. Jotain missiä hän selkeästi haluaa rinnalleen. Ulkonäkö 7/10, persoona 4/10.

Annat hänelle persoonasta 4/10, vaikka et ole koskaan edes tavannut häntä? Mielenkiintoinen kommentti.

Vierailija
413/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäön puolesta Joonas on makuuni mutta muuten olisimme aivan liian erilaisia ihmisinä. Tosin ei sitä ikinä tiedä miten kemiat kohtaisivat jos tapaisimme esimerkiksi työelämässä tai harrastusten parissa. Ja tässä on koko tinderin ongelma. Tutustuminen toiseen on niin keinotekoista, että ei mikään ihme ettei sieltä mitään löydy.

jutelkaa ja tutustukaa oikeassa elämässä ihmisiin. Se on paljon hauskempaakin kun ei ole mitään haku päällä meininkiä, jossa tunnustellaan että olisiko tässä nyt minulle sopiva kumppani. 

Juuri näin. Livenä tutustuessa Joonas saattaisi tavata Sen Oikean, joka onkin jollain tavalla aivan erilainen kuin millaista naista hän etsi, kun listasi kriteereitä. Niin se yleensä kaikille käy. Siksi en usko Tindereihin, on paljon parempi tutustua irl.

Vierailija
414/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka harrastaa monipuolisesti kaikenlaista urheilua ja kertoo pitävänsä huolta itsestään varmaan haluaa samanlaisen naisen. En itse siis tykkäisi, vaikka miehessä ei ole mitään vikaa, koska en todennäköisesti riittäisi hänelle.

Jep, en ole alkuunkaan ko miehen tasoa. Ainoastaan ikä mätsää. Enpä kyllä miestä etsikään. 

Tarkoitan siis, että minä en ole sopiva hänelle, mistään tasoista en puhu. Tykkään lukea ja neuloa kotona, käyn mielelläni teatterissa ja elokuvissa, liikunta on mielenvirkistystä eikä mitään extremelajeja. Eihän meillä olisi vapaa-aikana mitään yhteistä.

Vierailija
415/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Muutamalla mun naispuolisella ystävällä on tuollainen mies, ja kyllä ne pitää niistä mi

Jaa. Ei se komeus ikuisesti kestä ja samaa naamaa kun tuijottaa päivästä toiseen, niin siihenkin tottuu vaikka kuinka onnekkaaksi itsensä tuntisi. Tuolla tavoin jää aika helposti oikean narsistin kanssa jumiin, kun ajattelee olevansa jotain vain jos rinnalla on tämä Fabio. En tarkota sinun ystäviäsi kun en tunne, mutta näin oon nähnyt ennenkin käyvän. Tavallinen on monelle se turvallisempi vaihtoehto. Vaikka onhan tolla mun ukolla ottajia sekä miehissä että naisissa, kun on sen verran miehekäs ja matala ääni, vaikkei mikään komistus nyt ole. Ainakaan jos verrataan näihin mitä täällä jaettu määrityksenä.

Vierailija
416/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Keskimääräinen keski-ikäinen yh ei ole mikään Emilia Leppilampi (kaunis urheilullinen blondi lääkäri) vaan tavallisen näköinen tavallisessa työssä oleva vä

Tämä on harvinaisen totta, että harvoin saa just tasan sitä mitä haluaa. Voi ja saa vaatia tiettyjä asioita, mutta jos jokaisella aspektilla pitää mahtua tiettyyn laatikkoon, niin sellaisen ihmisen löytäminen sinkkumarkkinoilta on hyvin epätodennäköistä. Minä en esimerkiksi vaadi, että mies harrastaa samoja asioita kuin minä. Olisihan se mukavaa toki, että edes joku harrastuksista osuisi yhteen, mutta tärkeämpää on muut ominaisuudet. Vetovoima, luonne, arvot, yhteensopiva huumorintaju esimerkiksi.

Vierailija
417/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ulkonäön puolesta Joonas on makuuni mutta muuten olisimme aivan liian erilaisia ihmisinä"

Aika moni tässä ketjussa on sanonut noin. Ja toisaalta, moni on myös sanonut että Joonaksen ulkonäkö on liian huono, eivätkä siksi haluaisi häntä. Yhteistä kaikille kommentoijille on kuitenkin se, että kukaan ei halua häntä. 

Eipä voi joonas voittaa näissä kisoissa 😃 osa ei pidä hänen ulkonäöstään, ja ne jotka pitävät, eivät vaan muista syistä halua häntä. Aikamoinen meininki kyllä nykypäivän deittimarkkinoilla....

Vierailija
418/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annat hänelle persoonasta 4/10, vaikka et ole koskaan edes tavannut häntä? Mielenkiintoinen kommentti.

Meinasin kirjottaa siihen, että haastattelun ja haun perusteella persoona 4, mutta ajattelin että ei varmaan itsestäänselvyyksiä tarvitse mainita. 

Vierailija
419/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Muutamalla mun naispuolisella ystävällä

Ei se tavis sinänsä parempi ole. Niillä kun on vähemmän ottajia, niin sitten jos joku hemaiseva instabeibe sattuukin kiinnostumaan niin sitä halutaan kokeilla kun on niin harvinainen tilaisuus. Sama naismaku niillä taviksilla on kuin kaikilla muillakin miehillä.

Ja kauniit ja komeat on kyllä yleensä kauniita ja komeita koko ikänsä. Katso vaikka pariskunta Suvi Tiilikainen (ent Miinala) ja miehensä. 

Vierailija
420/1250 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ulkonäön puolesta Joonas on makuuni mutta muuten olisimme aivan liian erilaisia ihmisinä"

Aika moni tässä ketjussa on sanonut noin. Ja toisaalta, moni on myös sanonut että Joonaksen ulkonäkö on liian huono, eivätkä siksi haluaisi häntä. Yhteistä kaikille kommentoijille on kuitenkin se, että kukaan ei halua häntä.&nbs

Niin no siis osa tiedostaa ettei kelpaisi itse hänelle.