HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
Vierailija kirjoitti:
"Siellä elävässäkin elämässä kannattaa yrittää tutustua niihinkin jotka ei ulkonäöllisesti välttämättä iske"
Olen kyllä täysin eri mieltä tästä. Olen mielummin loppuelämäni sinkkuna, kuin sellaisen miehen kanssa jonka ulkonäkö ei vetoa minuun.
Se on tullut monta kertaa selvästi. Mutta se sun mutuilu ei valitettavasti päde kaikkiin, vaikka sä kuinka yrität niin vakuutella täällä joka.ikinen.päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meinasin kirjottaa siihen, että haastattelun ja haun perusteella persoona 4, mutta ajattelin että ei varmaan itsestäänselvyyksiä tarvitse mainita"
Teet johtopäätöksen että ihmisen persoonallisuus on 4/10, lyhyen haastattelun ja muutaman kuvan perusteella. Morjens mitä porukkaa täälläkin pyörii...
Sä tykkäät kyllä vääntää pilkkua ja vääntää ihan loputtomiin. Luulisi että jossakin vaiheessa ihminen ymmärtää, että omakin mielipide voi olla väärä ja joskus se vika ei ole muissa vaan itsessä.
Teen johtopäätöksen että persoonallisuutesi on 1/10, perustuen kommentteihisi vauvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön puolesta Joonas on makuuni mutta muuten olisimme aivan liian erilaisia ihmisinä. Tosin ei sitä ikinä tiedä miten kemiat kohtaisivat jos tapaisimme esimerkiksi työelämässä tai harrastusten parissa. Ja tässä on koko tinderin ongelma. Tutustuminen toiseen on niin keinotekoista, että ei mikään ihme ettei sieltä mitään löydy.
jutelkaa ja tutustukaa oikeassa elämässä ihmisiin. Se on paljon hauskempaakin kun ei ole mitään haku päällä meininkiä, jossa tunnustellaan että olisiko tässä nyt minulle sopiva kumppani."Ulkonäön puolesta Joonas on makuuni mutta muuten olisimme aivan liian erilaisia ihmisinä"
Aika moni tässä ketjussa on sanonut noin. Ja toisaalta, moni on myös sanonut että Joonaksen ulkonäkö on liian huono, eivätkä siksi haluaisi häntä. Yhteistä kaikille kommentoijille on kuitenkin se, että kukaan ei halua häntä.&nbs
Tuo erilaisuus on joku naisten tekosyy. Vai ovatko oikeasti niin narsistisia että haluavat olla ikäänkuin itsensä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
"Siellä elävässäkin elämässä kannattaa yrittää tutustua niihinkin jotka ei ulkonäöllisesti välttämättä iske"
Olen kyllä täysin eri mieltä tästä. Olen mielummin loppuelämäni sinkkuna, kuin sellaisen miehen kanssa jonka ulkonäkö ei vetoa minuun.
No siis toki pitää haluta mieluummin pariutua kuin olla yksin jotta tuota neuvoa kannattaa toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meinasin kirjottaa siihen, että haastattelun ja haun perusteella persoona 4, mutta ajattelin että ei varmaan itsestäänselvyyksiä tarvitse mainita"
Teet johtopäätöksen että ihmisen persoonallisuus on 4/10, lyhyen haastattelun ja muutaman kuvan perusteella. Morjens mitä porukkaa täälläkin pyörii...
Sä tykkäät kyllä vääntää pilkkua ja vääntää ihan loputtomiin. Luulisi että jossakin vaiheessa ihminen ymmärtää, että omakin mielipide voi olla väärä ja joskus se vika ei ole muissa vaan itsessä.
Teen johtopäätöksen että persoonallisuutesi on 1/10, perustuen kommentteihisi vauvalla.
Sinusta ei tarvitse tehdä johtopäätöksiä kun olet objektiivisesti rasittava ja epäviehättävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
"Psykologin neuvot" Anna kun arvaan, että joku naispuolinen psykologi kertomassa itsestäänselviä latteuksia, jotka eivät johda Tinderissä minkäänlaiseen menestykseen. Joonaksen kuvasta jo näkee, miksi menestystä ei tule. Hiuksia ei ole ja rasvaprosentti on korkea, eli Tinderissä ei juuri mitään mahdollisuuksia mihinkään.
No ei ulkonäössä ole mitään vikaa hällä. Mutta aika harva nainen haluaa laastariksi ja se on se suurin syy, miksi machejä ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kynsi hampain kiinni pitämisestä, esim yksi kaverini on objektiivisesti eri tavoin vähän alempi tasoinen kuin miehensä, mitä kompensoi esim tekemällä suurimman osan kotitöistä ja lastenhoidosta, ja pysyy suhteessa vaikkei mies suostu naimisiin. Ei tee tätä tietenkään tietoisesti.
Kuulostaa aika ahdistavalta kuvioita.
Ei minusta- sen sijaan että olisi yksinäinen perheetön sinkku on kaveri saanut kumminkin lapset, perheen, ok-talon ja vakaan talouden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tullut monta kertaa selvästi. Mutta se sun mutuilu ei valitettavasti päde kaikkiin, vaikka sä kuinka yrität niin vakuutella täällä joka.ikinen.päivä.
Miksi se olisi mutuilua, että sanon vain että minä en koskaan toimisi noin. Kyllä minä omat preferenssini tiedän, ei minun tarvitse niitä mutuilla.
Jos sinä kelpuutat itsellesi ruman miehen, niin anna mennä, ei se ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuvat olivat kyllä kivoja ja mukavan oloinen mies.
Kivan ja mukavan oloinen mies... Siinäpä hänen ongelmana onkin sillä naiset haluavat vain pahoja miehiä.
Tai ehkäpä Joonas halusi itse liian tasokkaita naisia. Itseään huomattavasti nuorempia, lapsettomia, kauniita jne. Juuri niitä, joita kaikki siellähaluavat.
Haaveilua se on ihmisen osa elämää, mutta ans olla kun arki koittaa ja pitää rakkauden kipinää yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis toki pitää haluta mieluummin pariutua kuin olla yksin jotta tuota neuvoa kannattaa toteuttaa.
Haluan paritutua, mutta ainoastaan sellaisen kumppanin kanssa joka myös miellyttää silmääni. En halua pariutua ei-hyvännäköisen ihmisen kanssa, olen mielummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudet kuvat olivat kyllä kivoja ja mukavan oloinen mies.
Kivan ja mukavan oloinen mies... Siinäpä hänen ongelmana onkin sillä naiset haluavat vain pahoja miehiä.
Tai ehkäpä Joonas halusi itse liian tasokkaita naisia. Itseään huomattavasti nuorempia, lapsettomia, kauniita jne. Juuri niitä, joita kaikki siellähaluavat.
No näin minäkin oletin. Mutta artikkelissa kuulemma hän sanoo että etsii nimenomaan oman ikäistään naista, jolla on jo omia lapsia. Sehän tästä joonaksen "mätsittömyydestä" tekeekin niin käsittämättömän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan paritutua, mutta ainoastaan sellaisen kumppanin kanssa joka myös miellyttää silmääni. En halua pariutua ei-hyvännäköisen ihmisen kanssa, olen mielummin yksin.
Se on toki oikeutesi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin onko nuo uudet kuvat liiankin hyviä? Kuin mainoksia?
En tosin tiedä tinderistä mitään...
Minusta on hyvät kuvat, etenkin tuo viimeinen, jossa näkyy naururypyt. Omissa kuvissaan mies näytti vakavalta, vähän vihaiselta. Sinänsä hyvät kulmat sen tekevät.
Täytyy kai alkaa käskeä miehiäkin hymyillä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkeli on maksumuurin takana.
Kävikö siinä jutussa ilmi, että mikä Joonaksen ikähaitari oli tinderissä? Ja että saiko hän siis mitään sieltä Tinderistä: saiko yhtään mätsejä, kävikö yksilläkään treffeillä?
Hakee omanikäistä naista, jolla on lapsia.
Minusta on yllättävää, ettei hän saa tykkäyksiä. Luulen että se valtaisa korostus, että kaikki vapaa-aika pitäisi urheilla, on turn off. Yh-äideillä ei ole yleensä sellaiseen aikaa ja eivät siksi matchaa, kun ajattelevat, etteivät kelpaisi Joonakselle.
"Hakee omanikäistä naista, jolla on lapsia"
Ok. No siinä tapauksessa kuulostaa kyllä aivan käsittämättömältä, että hän ei saanut ollenkaan tykkäyksiä. Ymmärtäisin jos joonas hakisi jotain parikymppistä fitness kisua, mutta on kyllä sangen erikoista e
Mulla ihan sama kokemus kuin Joonaksella. Etsin samanikäisiä, samassa elämäntilanteessa olevia ja ei yhtään treffeihin johtanutta mätsiä.
Olen paremman näköinen kuin Peltsi :D
Syy on yksinkertainen. Naiset etsivät seuraa tositarkoituksella eikä halua olla vain seuraa yksinäisiin hetkiin lapsivapaille päiville.
Varsinkin naiset, jotka on eronneet ja joilla on omia lapsia ei jaksa olla mitään kakkosluokan seuralaisia. Ne pelit on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eronnut pitkästä suhteesta, joten olisi kiva aloittaa kevyemmin. En sulje pois pidempää juttua, jos kemiat kohtaavat."
Menisi vasemmalle ja yllä syy.
Nimenomaan. En mäkään enää keski-iässä mitään leiki."kevyesti" katellaan ja mietitään ja jahkaillaan? Jos haluaa ihmissuhteen niin sanoo niin. Jos ei, niin ei hae ihmistä vaan Kallion kulmilta prostituuttia
Aika lukemattoman moni keski-ikäinen nainen voimaantuu eron jäkeen lukuisten eri miesten kanssa. Joonaksen ulkonäkö vain ei riitä siihen.
Joonas ei osaa päättää ja Joonaksen ulkonäkö tai "tarjous" ei houkuta yrittämään. Hän on myös hyvin kapeassa segmentissä monelta kannalta. Johtaj
Tämä on ihan sitä samaa kuin se, että halutaan seksuaalisesti avoin, halukas ja kokeilunhaluinen nainen, joka harrastaa mielellään seksiä rakkaansa kanssa vaikka joka päivä, koska pitää siitä ja se on naiselle tärkeä osa parisuhdetta. Kun sellaisen sitten saa, niin alkaakin se marina ja kuvittelu, että en ole tarpeeksi hyvä, taaskaan se nainen ei saanut tarpeeksi, varmaan se kohta pettää, on sillä pakosta oltava ainakin 200 aikaisempaa seksikumppania kun on tuollainen sairas nymfomaani.
Sitten halutaan kuitenkin mieluummin se turvallinen lauanataina saunan jälkeen ja ehkä vielä toisen kerran viikossa-nainen, jota pitää mieluummin lämmitellä vähän, että se innostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eronnut pitkästä suhteesta, joten olisi kiva aloittaa kevyemmin. En sulje pois pidempää juttua, jos kemiat kohtaavat."
Menisi vasemmalle ja yllä syy.
Nimenomaan. En mäkään enää keski-iässä mitään leiki."kevyesti" katellaan ja mietitään ja jahkaillaan? Jos haluaa ihmissuhteen niin sanoo niin. Jos ei, niin ei hae ihmistä vaan Kallion kulmilta prostituuttia
Aika lukemattoman moni keski-ikäinen nainen voimaantuu eron jäkeen lukuisten eri miesten kanssa. Joonaksen ulkonäkö vain ei riitä siihen.
Joonas ei osaa päättää ja Joonaksen ulkonäkö tai "tarjous" ei houkuta yrittämään. Hän on myös
Jos nää vois näähän menis Tallinnalaisesta strippibaarista noutamaan "neitsyen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Psykologin neuvot" Anna kun arvaan, että joku naispuolinen psykologi kertomassa itsestäänselviä latteuksia, jotka eivät johda Tinderissä minkäänlaiseen menestykseen. Joonaksen kuvasta jo näkee, miksi menestystä ei tule. Hiuksia ei ole ja rasvaprosentti on korkea, eli Tinderissä ei juuri mitään mahdollisuuksia mihinkään.
No ei ulkonäössä ole mitään vikaa hällä. Mutta aika harva nainen haluaa laastariksi ja se on se suurin syy, miksi machejä ei tule.
Tai ehkä naiset ei halua miestä, joka etsii naisia tinderissä? Tai ehkä he eivät halua pitkästä parisuhteesta eronnutta miestä, joka ei koskaan mennyt naimisiin vaikka kauan suhteessa olikin? Tai ehkä hän ei tyylillisesti vain ole monen mieleen? Ehkä hänen biossa oli monia asioita mistä naiset ei pidä? Ehkä naiset eivät vaan halua olla tinderissä ylipäätään?
Tinder ei anna tietoja ulos, mutta onko naiset noin ylipäätään edes enää koko tinderissä? Miksi minulla alkaa olla tunne, että siellä on oikeasti todella vähän oikeita naisia?
Kuulostaa aika ahdistavalta kuvioita.