Yrittääkö mies saada minut raskaaksi
Olen tavannut aivan ihanan tyypin, johon olen rakastunut ja epäilemättä hänkin minuun. Olemme toistemme kimpussa jatkuvasti. Mies tietää, etten käytä mitään ehkäisyä ja aluksi käytti kortsua. Toisella kierolla käytimme ehkäisyä satunnaisesti, vaikka mies tiesi että raskautumisen mahdollisuus on olemassa. Nyt olemme lopettaneet ehkäisyn kokonaan. Juttu tässä vaan on se, että emme ole keskustelleet asiasta mitenkään. Haluan lapsen tämän miehen kanssa. Tajuaako mies mitä on tekemässä?
Kommentit (14)
Älytöntä! Miksi sallit miehen panna paljaalla? Olisin itse laittanut stopin touhulle ja mies heti ulos kämpästä
Tajuatko sinä, mitä olet tekemässä?
Harvemmin miehet noin pitkälle osaa ajatella.
Rakastelu peräaukkoon ei raskauta joten ei hätää.
Tuskin sen miehen päässä mitään liikkuu, tyytyväisenä vaan vetelee paljaalla. Onnea matkaan. Toivottavasti tiedät mitä olet tekemässä. Muista vaatia kunnon elarit jos jättääkin leikin kesken.
Ainahan voit valehdella syöväsi pillereitä.
Sitä vaan, että narsisteilla on aina kiire saada uhrinsa sitoutumaan mahdollisimman nopeasti. Siis kihlat/vauva/yhteenmuutto/naimisiinmeno. Pahinta, mitä voit syntymättömälle lapsellesi tehdä, on tehdä lapsi narsistin kanssa.
Toivottavasti olet trolli.
Oletko valmis saamaan ja kasvattamaan lapsen silloinkin jos mies lähtee lapsen tullessa jossain vaiheessa?
Vaikea sanoa. Kysy siltä.
Itse tapailin yli vuoden miestä, joka kertoi ettei halua lapsia, ei viihtynyt lasten läheisyydessä, jne. Selvästi ei isäainesta ja eli sellaista elämää ettei siihen lapset sopisikaan. Tiesi, etten käytä mitään ehkäisyä, ei halunnut silti käyttää kumiakaan. Hänelle kävi oikein hyvin luottaa keskeytettyyn yhdyntään ja varmoihin päiviin. Kriittisinä päivinä pyysin käyttämään kumia ja silloin käytti, mutta ei hän koskaan kysynyt tai kyseenalaistanut mitään, vaikka olisin ovulaatiopäivänä antanut paljaalla niin olisi sitten varmaan ollut todella yllättynyt jos olisin pamahtanut paksuksi.
Ja muutoin ihan fiksu, järkevä mies! Kai se veri pakenee aivoista miehillä sillä hetkellä kun niitä järkeviä päätöksiä ehkäisystä pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan, että narsisteilla on aina kiire saada uhrinsa sitoutumaan mahdollisimman nopeasti. Siis kihlat/vauva/yhteenmuutto/naimisiinmeno. Pahinta, mitä voit syntymättömälle lapsellesi tehdä, on tehdä lapsi narsistin kanssa.
Toivottavasti olet trolli.
Totta, mutta joskus se on nainen joka on narsisti ja yrittää sitouttaa vauvalla. On niin nähty.
Luultavasti luottaa sinun harkintakykyysi, ts. on siirtänyt vastuun sinulle. Nyt tarkkana! Muista, ettei vauva pelasta suhdetta. Ja ne elarit, sisko!
Voi tajuta tai sitten vaan ei huolehdi ehkäisystä. Jos itse haluat lapsen, tsemppiä