Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä ulkomaalaisen miehen (asuu kotimaassaan) käytöstä

Vierailija
26.06.2024 |

Tapasimme nettideittipaikassa ylli vuosi sitten. En muista tarkkaa aikaa. Jossain vaiheessa mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta ainakin toistaiseksi. Antoi minun ymmärtää, että on tulossa uudestaan Suomeen lähiaikoina ja voisimme mennä treffeille ja katsoa miten asiat menevät. Juttelu on ollut tosi flirttiä ja mies sanoi, että käy usein someprofiilissani katselemassa kaikkea.

Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin. Mies kysyi miksi lähetän hänelle tuollaista ja sanoi, ettei häntä kiinnosta. "Ei hän mustasukkainen ole, miksi olisi, ei se ole tervettä." 

Silti tuosta alkoi todella nopeasti sellainen käytös, jota en ole IKINÄ ennen tuolta mieheltä saanut, ja yli vuoden olemme jutelleet. AINA toista kunnioittavasti. 

Lopulta mies alkoi ekaa kertaa ikinä arvostelemaan luonnettani tosi töykeästi, käski minun pysyä erossa hänestä ikuisesti ja blokkasi joka paikassa???????

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lähetit jonkun äijän kuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettämällä sen toisen miehen kuvan ilmoitit, että sinulla on toinen.

Vierailija
4/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pelkään etten ikinä enää kuule tuosta miehestä mitään :( en tajua mikä häneen meni?? Selkeästi mustistelee, mutta miksi vie sen noin pitkälle???

Vierailija
5/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tyttö, ota keksi!

Ja jatka samalla linjalla, hyvin menee.

Vierailija
6/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että hän sanoi haluavansa olla kaveri toistaiseksi. Halusin näyttää, että olen muiden kanssa yhteyksissä niin ei tarvitse luulla, että roikun hänessä. 

Vierailija
7/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pelkään etten ikinä enää kuule tuosta miehestä mitään :( en tajua mikä häneen meni?? Selkeästi mustistelee, mutta miksi vie sen noin pitkälle???

Miksi pitäisi kuullakaan?

Vierailija
8/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettämällä sen toisen miehen kuvan ilmoitit, että sinulla on toinen.

Mitä ihmeen väliä sillä on, jos toinen sanoo haluavansa olla toistaiseksi kaveri???

Vierailija
9/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tykkäsit, jos mies lähettäisi sinulle naisten kuvia?

Vierailija
10/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän se omituisesti käyttäydyit? Ei kukaan lähetä jonkun vieraan ihmisen kuvia toiselle, mieti nyt vähän.

Vierailija
11/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä seurustellutkin tässä välissä eikä mies vetänyt tuollaista hernettä nenään.

Vierailija
12/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvat ovat kamala vääryys mutta parisuhde ei????? Minä olen SEURUSTELLUT tässä välissä ja mies TIETÄÄ SEN.

Vierailija
13/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että hän sanoi haluavansa olla kaveri toistaiseksi. Halusin näyttää, että olen muiden kanssa yhteyksissä niin ei tarvitse luulla, että roikun hänessä. 

Siinä olikin päinvastainen efekti, vaikutat roikkuvalta. Ja oudolta, hullulta jopa. Tuollaiset leikit myös on niin läpinäkyviä, että saattaa mielipide muuttua leikkijästä ihan totaalisesti.

Vierailija
14/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse reagoisit, jos joku mies lähettelisi sinulle sellaisten naisten kuvia, joiden kanssa hänellä on ollut sutinaa?

Vierailija
15/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vajaa tai provo

Vierailija
16/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvat ovat kamala vääryys mutta parisuhde ei????? Minä olen SEURUSTELLUT tässä välissä ja mies TIETÄÄ SEN.

Koska lähetit vieraan ihmisen kuvia välittämättä tämän vieraan yksityisyydestä. Tulee kuva, että olet epävakaa

Vierailija
17/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lähetit vieraan ihmisen kuvia välittämättä tämän vieraan yksityisyydestä. Tulee kuva, että olet epävakaa

Epävakaa muita hyväksi käyttävä siis

Vierailija
18/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse reagoisit, jos joku mies lähettelisi sinulle sellaisten naisten kuvia, joiden kanssa hänellä on ollut sutinaa?

Niin siis senkö jälkeen, kun olisin julistanut haluavani olla kaveri toistaiseksi? Sanoisin, että okei. Ei vedä vertoja minulle, mutta onnea vaan.

Vierailija
19/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisit itse suhtautunut jos mies olisi lähettänyt sinulle kuvia toisesta naisesta?

Jos olet miehestä tosi kiinnostunut?

Jos minulle olisi käynnyt noin niin olisin myös hienotunteisesti lopettanut yhteydenpidon.

Toivottanut onnea kuvassa olevan kanssa.

Minkä reaktion halusit?

Vierailija
20/158 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis senkö jälkeen, kun olisin julistanut haluavani olla kaveri toistaiseksi? Sanoisin, että okei. Ei vedä vertoja minulle, mutta onnea vaan.

Ei vedä vertoja sinulle :D lol mikä tyyppi. Joo parempi (varsinkin miehelle) ku ette ole tekemisissä enää, ja varmaan ihan sullekin, tiedä vaikka pääsisit pakkomielteestä mieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi