Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Mulle enkelit tuli tutuksi aivan yhtäkkiä. Sitä on vaikea selittää....vain ilmestyi kun oli todella kurja vaihe elämässä. Siitä lähtien olen heihin todella uskonut. Tiukan paikan tullen mieltä lohduttavat ja antavat merkkejä.
Oletko kokenut sellaista, että enkeli antaa lämpimän halauksen?
Hienoa kuulla, kyllä olen tuntenut selkeästi. Ap
Ajattelen että olet varmasti kovin yksinäinen ihminen.
Niin, joulupukki on matkalla luoksemme!
Keskustelet vaan omien ajatusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juusus Kristus on Herra! Vain Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä! Keskustele Jeesuksen kanssa.
Enkelisi ovat pimeyden enkeleitä.
En tiedä kenen kanssa sinä oikeesti keskustelet. Ap
Et niin , koska totuuden ja valon sijaan valitset pimeyden valheen.
Mihin perustat väitteesi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet unohtanut ottaa lääkkeesi. Muu minua ei kiinnosta, eikä muuta minun tarvitse sinusta tietää.
En tarvitse lääkkeitä. Kiitos huolenpidostasi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Uskon itsekin enkeleihin ja valonauttajiin jne... Eli ei ole mitään kysyttävää asiasta.
Mutta kommentoida haluan:
Se että jokin tuntuu mukavalta ja rakkaudelliselta, ei kuitenkaan tarkoita sitä että oltaisiin tekemisissä totuuden kanssa ja että asiat joita henkimaailman olennot olisivat automaattisesti jotain suuria totuuksia. Tämä kannattaa muistaa kun noiden kanssa on tekemisissä että hekin ovat ihan yhtä erehtyväisiä kuin me kaikki muutkin olemme. Aina oma kriittinen ajattelu kuitenkin mukaan, asioita on lupa kyseenalaistaa ja kritisoida. Ei kollektiivinen kehitys muuten mene eteenpäin.
Enkelit eivät erehdy muuten kuin tarkoituksella. He eivät ole kuten me ihmiset. Olet varmasti yhteydessä egoosi, pahoittelen että olet saanut väärää tietoa jostakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Enkelit ovat taruolentoja tai siis on olemassa sininen enkeli ja enkelisijoittaja.
Kyllä, taruolentoja mutta silti todellisia vaikka eivät olekaan fyysisesti näkyvissä ja olemassa. Ap
Ihan ok, kunhan et keskustele tulevan jälleensyntymäsi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, kunhan et keskustele tulevan jälleensyntymäsi kanssa.
En tiedä mitä tämä tarkoittaa mutta vastaan silti että en ole sellaisen kanssa yhteydessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet Sa ata nan ja hänen enkeliensä orjuuttama. Olet matkalla ikuiseen kadotukseen. Pah oloinen pitää sinua pilkkanaan. Tutustu Raamatun Jeesukseen Kristukseen käänny ja tee parannus! Pistä pois ja hylkää nuo demoni kaverisi jotka ihan selkeästi sekoittavat pääsi ja vievät sinua kohti tuhoa.
Sinua on varoitettu.
Vain Kristus Tuo vapautuksen syntien tuomiosta.
Vain uskolla Kristukseen pelastutaan.
Vain Jumalan voiman avulla ihminen pystyy hyvyyteen.
Kommenttisi tulisi nyt väärään ketjuun. Kiitos kuitenkin hyvistä asioista joita toit esiin ja tutkittavaksi kaikille yhteisesti ja erikseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä pitää jutella sinusta? Enkelit olisivat mielenkiintoisempi puheenaihe.
Ei ole pakko puhua minusta, saa puhua myös enkeleistä tottakai. Ap
No kerro niistä. Millaisia ne ovat?
Olen kertonut jo aika paljon enkeleistä ja lisää tietoa löytyy sieltä sun täältä. Ketjua voi myös lukea alkaen sivulta numero yksi.
Onnellisia enkelitutkimushetkiä sinulle!
Ja jos sinua kiinnostaa niin voit myös harjoitella itse enkeltesi viestien vastaanottamista. Voit ottaa vastaan viestejä selväaisteillasi tai kirjoittamallakin. Ap
Enkelien ystäväksi vaikutat aika haluttomalta keskustelemaan heistä. Itse en ole oikein vakuuttunut siitä, että enkeleitä on tai että ne muut kuin ihmispersoonat, joilta olen saanut voimaa, olisivat enkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Enkelien ystäväksi vaikutat aika haluttomalta keskustelemaan heistä. Itse en ole oikein vakuuttunut siitä, että enkeleitä on tai että ne muut kuin ihmispersoonat, joilta olen saanut voimaa, olisivat enkeleitä.
Se ei ole haluttomuutta jos en suostu kaikkeen aina kun vaaditaan.
Ketjusta löytyy olennaisimpia asioita. Voin myös katsoa löydänkö muita ketjuja joissa olen kertonut enkeleistä lisää, jos löydän niin voin laittaa tähän ketjuun linkkiä jotta pääset lukemaan.
Otan vastaan kyllä täsmäkysymyksiä ja vastailen niihin. Ap
Mikä tämän ketjun tarkoitus on?
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole haluttomuutta jos en suostu kaikkeen aina kun vaaditaan.
Ketjusta löytyy olennaisimpia asioita. Voin myös katsoa löydänkö muita ketjuja joissa olen kertonut enkeleistä lisää, jos löydän niin voin laittaa tähän ketjuun linkkiä jotta pääset lukemaan.
Otan vastaan kyllä täsmäkysymyksiä ja vastailen niihin. Ap
Tässä ainakin yksi ketju jossa olen ollut mukana viimeisen vuoden aikana kommentoimassa, tietenkään en ole siellä tunnisteellisesti mutta ketjussa on kaikin puolin hyvin asiaa henkimaailmasta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/458474/onko-kukaan-lukenut-kirjaa-lorna…
Kumpa enkelit auttaisivat tässä maailmantilanteessa. Aina voi tosin rukoilla voimaa ja toivoa. Kumpa maailman hallitsijat olisivat parempia ihmisiä.
Onko ne enkelit sellaisia, joihin pitää uskoa, että niitä voi nähdä?
Jeesus ei voi lähestyä ketään mielivaltaisesti, siihenkin tarvitaan lupa kuten emme voi itse päätää kuka meille puhuu.
Oppaat voivat näyttäytyä missä tahansa hahmossa ja kertoa vaikka tarinoita. Se on ihan turvallistakin. Olen aina pitänyt tarinoista, myös kauhutarinoista.
Kaikki on hyvin.
Mukavaa perjantaita vain kaikille. Ap