Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
641/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap keskustelee demonien kanssa.

No ei. Demonitkin ovat mielikuvitusta.

Vierailija
642/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeleitä toisillemme🧑🎤

Ehdottomasti! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan lääke.

Miksi? 

...koska puhut olemattomien otusten kanssa. Hoitoa on saatavilla siihen, että kuulee ääniä, kutsui niitä sitten miksi tahansa.

Vierailija
644/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmisen haltia, eli luonto, enkeli?

Jos siis tarkoitat luontoa ympärillämme niin se on luontoa joka on energian vaikutuksessa koko ajan. 

Joskus kerromme kyllä tarinoita luonnon hengistä jotka hallitsevat elämäämme. Ap

Ei kun tarkoitan ihmisen luontoa / haltiaa, kuten muinaisessa suomalaisessa sielukäsityksessä. Skandinaavisessa mytologiassa vastaava voisi olla ehkä hamingja.

Vierailija
645/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne enkelit sellaisia, joihin pitää uskoa, että niitä voi nähdä?

Ei tarvitse uskoa, kuka tahansa voi nähdä enkelin. Usko ei vaikuta mihinkään kokemuksiin, jokainen ihminen on saman arvoisessa asemassa. 

Kaikkia ihmisiä ei kuitenkaan kiusata enkelikokemuksillakaan jos niistä ei pidä.

Enkelit eivät myöskään suutu jos heihin ei halua uskoa ollenkaan. Saa uskoa mihin itse haluaa tai olla täysin uskomattakin niin halutessaan. Ap

Vierailija
646/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että nämä enkelit eivät ole pääsi sisällä?

Ei millään pahalla, mutta minulla oli nyt jo edesmennyt ystävä, joka kuuli ääniä, ja taisi siinä enkelitkin olla mukana. Hän sai apua sellaisesta ryhmästä kuin ääniä kuulevien ryhmä. Hänelle tuli myös käskyjä tehdä jotain, esimerkiksi selvittää syntyperäänsä, jolloin hän oli lähes kykenemätön tekemään mitään muuta kuin kaivaa esille syntyperäänsä, sukuaan, menneitä sukupolvia, koska sellaisen käskyn hän koki saaneensa. Tärkeä tehtävä sinänsä, mutta häiritsihän se arkielämää. Ääniä kuulevien ryhmässä oli muitakin, joilla oli samoja ns. tehtäviä.

Vierailija
647/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne kuiskii sinulle asioita, uskotko varauksetta kaiken mitä niillä on kerrottavanaan? 

Ne joista puhut ovat oppaita ja tiedän kyllä jo kokemuksesta että hehän saattavat tuputtaa mitä tahansa. Kannattaa käyttää järkeä ja harkintaa asioissa.

Kaikki ei kuitenkaan ole aina niin kamalan pahaa mutta ainakaan henkilökohtaisesti en pidä huiputtavista oppaista, en valheista enkä mistään sellaisesta ilkeilystä. En myöskään halua olla ilkeä tai tehdä pahaa joten sellaisiin minua ei saisi mukaan. Ap

Vierailija
648/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse uskoa, kuka tahansa voi nähdä enkelin. Usko ei vaikuta mihinkään kokemuksiin, jokainen ihminen on saman arvoisessa asemassa. 

Kaikkia ihmisiä ei kuitenkaan kiusata enkelikokemuksillakaan jos niistä ei pidä.

Enkelit eivät myöskään suutu jos heihin ei halua uskoa ollenkaan. Saa uskoa mihin itse haluaa tai olla täysin uskomattakin niin halutessaan. Ap

Jos kuka tahansa voi nähdä enkelin, miksi niitä näkevät harvat? 

Vierailija
649/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan lääke.

Miksi? 

...koska puhut olemattomien otusten kanssa. Hoitoa on saatavilla siihen, että kuulee ääniä, kutsui niitä sitten miksi tahansa.

Täytyy muistaa etteivät terveet ihmiset tarvitse lääkkeitä. Uskoisin mielummin lääkäreitä kuin ilkeitä ihmisiä. Kiitos. Ap

Vierailija
650/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ne kuiskii sinulle asioita, uskotko varauksetta kaiken mitä niillä on kerrottavanaan? 

Ne joista puhut ovat oppaita ja tiedän kyllä jo kokemuksesta että hehän saattavat tuputtaa mitä tahansa. Kannattaa käyttää järkeä ja harkintaa asioissa.

Kaikki ei kuitenkaan ole aina niin kamalan pahaa mutta ainakaan henkilökohtaisesti en pidä huiputtavista oppaista, en valheista enkä mistään sellaisesta ilkeilystä. En myöskään halua olla ilkeä tai tehdä pahaa joten sellaisiin minua ei saisi mukaan. Ap

Nyt mietin, että jos oppaat tuputtavat sinulle ajatuksia, eikö sinua koskaan ahdista, että sinua yritetään ohjailla? Siis tarkoitan sinun omaa ahdistustasi, enkä sitä, tekisitkö jollekin toiselle pahaa.

Vierailija
651/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tarkemmin miten kuulet enkelit, pään sisällä vai ulkopuolella ja miltä niiden äänet kuulostaa?

Entä voitko kertoa muutaman konkreettisen esimerkin niiden viesteistä ja missä tilanteessa niistä on ollut haittaa tai hyötyä?

Vierailija
652/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmisen haltia, eli luonto, enkeli?

Jos siis tarkoitat luontoa ympärillämme niin se on luontoa joka on energian vaikutuksessa koko ajan. 

Joskus kerromme kyllä tarinoita luonnon hengistä jotka hallitsevat elämäämme. Ap

Ei kun tarkoitan ihmisen luontoa / haltiaa, kuten muinaisessa suomalaisessa sielukäsityksessä. Skandinaavisessa mytologiassa vastaava voisi olla ehkä hamingja.

Okei. Jokaisella ihmisellä on oma luonto joka koostuu omista persoonallisuuspiirteistä. Liittyisikö tämä asiaan jotenkin?

Ihmisen elämään vaikuttaa myös se mitä elämästä on sovittu. Ap

Vierailija
653/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita? 

Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.

Mitä ne enkelit käskee?

No tuossa oli vähän huumoria mukana, mikä nyt kenenkin mielestä on käskemistä.

Minulla on aika korkea resilienssi joten en ota kaikkea ihan niin negatiivisesti.

Samalla tavallahan ne enkelit ja muut oppaat voivat "käskeä" tekemään asioita kuten vaikka elämän ihmisetkin tekevät joskus. Liittyy näihin arkisiin toimiin ja asioihin. Ap

Vierailija
654/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta minulla oli nyt jo edesmennyt ystävä, joka kuuli ääniä, ja taisi siinä enkelitkin olla mukana. Hän sai apua sellaisesta ryhmästä kuin ääniä kuulevien ryhmä. Hänelle tuli myös käskyjä tehdä jotain, esimerkiksi selvittää syntyperäänsä, jolloin hän oli lähes kykenemätön tekemään mitään muuta kuin kaivaa esille syntyperäänsä, sukuaan, menneitä sukupolvia, koska sellaisen käskyn hän koki saaneensa. Tärkeä tehtävä sinänsä, mutta häiritsihän se arkielämää. Ääniä kuulevien ryhmässä oli muitakin, joilla oli samoja ns. tehtäviä.

Okei, no kuule, eikös jokainen saa kuitenkin itse päättää mitä haluaa elämässään tehdä? Vaikka sitten esimerkiksi sukututkimusta enkeltensä johdattamana?

En näe asiassa mitään pahaa. Ap

Vierailija
655/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita? 

Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.

Mitä ne enkelit käskee?

No tuossa oli vähän huumoria mukana, mikä nyt kenenkin mielestä on käskemistä.

Minulla on aika korkea resilienssi joten en ota kaikkea ihan niin negatiivisesti.

Samalla tavallahan ne enkelit ja muut oppaat voivat "käskeä" tekemään asioita kuten vaikka elämän ihmisetkin tekevät joskus. Liittyy näihin arkisiin toimiin ja asioihin. Ap

Hän varmaankin kysyy, mitä ne käskee, koska skitsofreniaan liittyy usein arkielämää kommentoivia hahmoja, puhetta, käskyä tehdä jotain. Ei pidä loukkaantua, sillä se ei tarkoita, että joku tahtoisi pahaa, vaan tuosta käskemisestä nousee huoli.

Vierailija
656/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuka tahansa voi nähdä enkelin, miksi niitä näkevät harvat? 

En tiedä! En tainnut itsekään nähdä enkeliä ennen kuolemanrajakokemustani.

Ihmettelin muutenkin kaikkien hienoja kokemuksia ja sitä että miksi olen kuitenkin mielestäni saanut suhteellisen vähän henkimaailmakokemuksia elämäni aikana vaikka janosinkin niitä kaikista peloistani huolimatta enemmän. Ap

Vierailija
657/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no kuule, eikös jokainen saa kuitenkin itse päättää mitä haluaa elämässään tehdä? Vaikka sitten esimerkiksi sukututkimusta enkeltensä johdattamana?

En näe asiassa mitään pahaa. Ap

En ole sama kommentoija, mutta tunnistan tuon ilmiön oman sukulaiseni kautta. Se olisikin helppoa, jos ihminen itse päättää, mitä haluaa elämässään tehdä. Se taas ei ole läheisillekään kovin helppoa, jos ihminen tekee jotain sellaista, mikä vaikeuttaa hänen oloaan. Siis asioita, joita pitää tehdä, joihin saa käskyjä tai pyyntöjä. Läheisen silmin se ihminen saattaa olla ahdistunut huomaamatta itse, että on ahdistunut siitä, kun on pakko tehdä jotain. Minun oma läheiseni on kysynyt minulta, että nyt kun hänen täytyy tehdä tämä asia, olenko minä hänelle vihainen. Miten minä voisin olla vihainen hänelle? Mistä sellainen ajatus voi tulla edes mieleen, että joku olisi vihainen, jos hän tekee asian, joka hänet on ääni taivutellut tekemään? Se on huoli, ei viha, joka saattaa syntyä.

Vierailija
658/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että silloin jos enkeli tuputtaa sinulle pahan ajatuksen, säikähdät? Mikä siinä sinua säikyttää? Jos sinulla on hyvä kyky vastustaa houkutuksia, ethän sinä säikähdä ihmistenkään ilkeyttä, vaan sanot, että tuo ei ole oikein, tuollaista en halua sanoa tai tehdä. 

Vierailija
659/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tarkemmin miten kuulet enkelit, pään sisällä vai ulkopuolella ja miltä niiden äänet kuulostaa?

Entä voitko kertoa muutaman konkreettisen esimerkin niiden viesteistä ja missä tilanteessa niistä on ollut haittaa tai hyötyä?

Minulle siis puhutaan ihan arjessa ja olen nyt 4,5 vuoden aikana tottunut kaikenlaiseen opetukseen.

Hyödyt ja haitat ovat tarkoituksenmukaisia, en osaa nyt sanoa mitään esimerkkiä josta olisi ollut haittaa mutta hyöty on ehdottomasti turva kuitenkin, varsinkin tässä hyvin tapahtumarikkaassa elämässäni.

Enkelin ja oppaan äänen voi kuulla nk. hyvin läheltä itseä tai mieltä tai hyvin kaukaa.

Äänen voi kuulla myös itsensä ulkopuolelta ympäristöstä monellakin tavalla ja lisäksi on myös se kokemuksellinen puoli joka on vielä hieman eri asia. 

Lyhyesti on vaikea vastata tämän kattavammin. Ap

Vierailija
660/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kun ne enkelit ovat hyviä, tahtovat hyvää sinulle ja läheisillesi, ei ole syytä estää heitä olemasta osana elämääsi. Sen sijaan se, mistä tässä ketjussa on huolestuttu, on se, pärjäätkö sinä niiden enkelten kanssa, jos siellä alkaa olla puheita ja käskyjä, jotka saavat sinut tolaltasi. Sehän ei ole oikein, ymmärrät itsekin, ettei se ole hyvää käytöstä ihmiseltä eikä enkeliltä sinua kohtaan. Jos on muita samassa tilanteessa, voisi olla hyvä jutella yhdessä saadakseen tukea. Ethän sinä suinkaan ainoa ole, jolle on tullut tuollaisia kokemuksia, että se kaikki ei olekaan positiivista ja vahvistavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän