Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
581/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri sinä ajattelet olevasi henkimaailman asioissa juuri oikeassa? Ainakin sinun vastaukset ovat olleet hyvin ylimieleisiä muita kohtaan? Niitäkin, jotka kokevat itse asioita. Miksi siis ajattelet juuri sinun olevan "korkeammalla tasolla" kuin he?

Vierailija
582/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä se oppiminen ja kehittyminen, ymmärrykseen liittyvät asiat.

Yksilöllisyyden merkitys, henkilökohtaiset aspektit.

Luonnollisuus ja tarkoituksenmukaisuus. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neitsyt" Maria oli maksullinen nainen.

Vierailija
584/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri sinä ajattelet olevasi henkimaailman asioissa juuri oikeassa? Ainakin sinun vastaukset ovat olleet hyvin ylimieleisiä muita kohtaan? Niitäkin, jotka kokevat itse asioita. Miksi siis ajattelet juuri sinun olevan "korkeammalla tasolla" kuin he?

Ei pidä paikkaansa, en ole ylimielinen ihminen. Itsevarma olen henkimaailman asioissa koska tiedän ne asiat varmasti oikeiksi.

Ymmärrän kyllä sen että on mukava tarinoida ja kertoa asioista erilaisin tavoin mutta jos halutaan ymmärtää asiat kuten ne ihan todellisuudessa ovat niin ne on kerrottava hyvin tylsällä ja yksinkertaisella tavalla. Se tappaa kaiken luovuuden ehdottomasti mutta teette aika paljon kiusaa näillä asioilla myöskin joten siksikin on oltava välillä raadollinen. Olen pahoillani asiasta. Tykkään ottaa myös rennosti. Ap

Vierailija
585/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kuulemma olen kallis nainen mutta laatuhan tunnetusti maksaa. Ap

Vierailija
586/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja myöskin epäluotettava ja mt-potilas :D

Vierailija
587/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja myöskin epäluotettava ja mt-potilas :D

No nyt on niin suuria puheita että ketä lähdemme sivaltelemaan? Tästä on saatava lisää tietoa ehdottomasti. Ei kuulosta minulta. Ap

Vierailija
588/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kuuleekin mutta sillä välin täytyy käydä eteenpäin. Kertokaa lisää, vielä on hyvin peliaikaa tälle illalle. Ap

Vierailija
589/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä ap:ta ylimielisenä, mutta mietin kyllä että mikä saa hänet luottamaan näihin enkeleihin. Jos itseä tarkkailee niin huomaa kyllä että ihmismieli on aika petollinen. Meidän halut ohjaa meitä. Ihminen haluaa kokemuksia, turvallisuutta jne ja oma suu on usein lähimpänä. Lisäksi kaikki psykologia, new age ja media oikein rummuttaa että sinä olet tärkein, ole itsekäs, meditoi, löydät sisältäsi sitä ja tätä ja tärkeintä että tuntuu hyvälle. Minä olen jo allerginen kaikelle tuolle.

Mutta siis mikä saa ap:n luottamaan että nämä enkelit haluaa hänelle hyvää? Pelkkä tunne? Ja ehkä ap on jo kertonut, en jaksa joka viestiä lukea, mutta millaisia tehtäviä hän on tehnyt? Ja onko niistä tehtävistä varmuudella mitään haittaa muille ihmisille? Tai joutuuko hyvistä jutuista joku toinen maksamaan? Yksi entinen noita nimittäin kertoi että hän sai rahaa ym ja siitä joutui aina joku toinen ihminen maksamaan (kärsimään).

Vierailija
590/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä ap:ta ylimielisenä, mutta mietin kyllä että mikä saa hänet luottamaan näihin enkeleihin. Jos itseä tarkkailee niin huomaa kyllä että ihmismieli on aika petollinen. Meidän halut ohjaa meitä. Ihminen haluaa kokemuksia, turvallisuutta jne ja oma suu on usein lähimpänä. Lisäksi kaikki psykologia, new age ja media oikein rummuttaa että sinä olet tärkein, ole itsekäs, meditoi, löydät sisältäsi sitä ja tätä ja tärkeintä että tuntuu hyvälle. Minä olen jo allerginen kaikelle tuolle.

Mutta siis mikä saa ap:n luottamaan että nämä enkelit haluaa hänelle hyvää? Pelkkä tunne? Ja ehkä ap on jo kertonut, en jaksa joka viestiä lukea, mutta millaisia tehtäviä hän on tehnyt? Ja onko niistä tehtävistä varmuudella mitään haittaa muille ihmisille? Tai joutuuko hyvistä jutuista joku toinen maksamaan? Yksi entinen noita nimittäin kertoi että hän sai rahaa ym ja siitä joutui aina joku toinen ihminen maksamaan (kärsimään).

Ymmärrän sinua täysin mutta luottamus on ja pysyy, tuossa vastailin tänään jo aiemmin että minulle puhutaan ihan kavereina ja on opetettu paljon asioita jotka käyvät järkeeni joten kokonaisuus nyt vain käy järkeeni. Olen samanlainen ihminen kuin ennenkin joten persoonani ei ole myöskään muuttunut. Rahaahan ei satele taivaalta vaan rahaa ansaitaan työtä tekemällä ja kyllä, verot maksamalla. Minua ei myöskään voisi pakottaa tekemään rikoksia sillä en tykkää sellaisesta. Kaikki emme ole samanlaisia ihmisiä joten käsittelemme asioita itsemme kautta ja teemme niitä valintoja. Ap

Vierailija
591/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäilen hiukan vielä aiheeseen. Ihmismieli on petollinen mutta punnitsemme siis asioita oman käsityskykymme ja omien halujemme mukaisesti eikä se mieli nyt vain ole petollinen kaikilla.

Kaikenlaisia asioita voi kokeilla oman hyvinvoinnin tueksi ja avuksi itsellensä mutta mitään ei ole pakko tehdä tai harjoittaa jos se ei itselle sovi.

Tehtäviä olen tehnyt ja ne liittyvät asioiden hoitamiseen sekä jakamiseen mutta mielestäni kaikki toimeni ovat tervehenkisiä kuten ennenkin. Tavallaan olen aina tehnyt samanlaisia tehtäviä jos näin voi sanoa, elänyt normaalia elämää. Ap

Vierailija
592/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enkeleilläsi nimet? Ovatko ne vain sinun enkeleitä vai ovatko yhteydessä myös muihin ihmisiin? Onko kaikilla omat enkelit? 

Vierailija
593/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ihminen voi halutessaan puhua kenen kanssa haluaa. Ei kai siinä mittään.

Vierailija
594/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko enkeleilläsi nimet? Ovatko ne vain sinun enkeleitä vai ovatko yhteydessä myös muihin ihmisiin? Onko kaikilla omat enkelit? 

Kaikilla on oma suojelusenkeli ja muita oppaita jotka työskentelevät karmallisten asioiden äärellä ja näihin liittyy muitakin ihmisiä. Enkelteni nimet ovat Odetron ja Kalaya, opettavia enkelioppaitani. Muita nimiä ei ole annettu. Ap

Vierailija
595/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä ihminen voi halutessaan puhua kenen kanssa haluaa. Ei kai siinä mittään.

Kyllä voikin. Ei siinä mittään, kaikessa ei ole pahaa. Ap

Vierailija
596/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita? 

Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.

ja aiot jatkaa??!!!! Heratysta nyt, ne ovat demoneita. Voivat auuttaakin hetken mutta alaspain elamaasi vievat. Heidan tarkoituksensa on vieda kauemmaksi Jlasta ja aiheuttaa karsimysta

Valitettavasti pakko jatkaa koska en itse voi päättää pääsenkö eroon näistä oppaistani. He puhuvat minulle silloin ja siten kun haluavat ja niitä asioita kuin haluavat. Ei voi mitään. Ap.

Voit tehdä kuten joku kirjoittajista aiemmin kehotti: rukoilet ja pyydät Jeesusta apuun.

Tsemppiä. Olet rukouksissa

Vierailija
597/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita? 

Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.

ja aiot jatkaa??!!!! Heratysta nyt, ne ovat demoneita. Voivat auuttaakin hetken mutta alaspain elamaasi vievat. Heidan tarkoituksensa on vieda kauemmaksi Jlasta ja aiheuttaa karsimysta

Valitettavasti pakko jatkaa koska en itse voi päättää pääsenkö eroon näistä oppaistani. He puhuvat minulle silloin ja siten kun haluavat ja niitä asioita kuin haluavat. Ei voi mitään. Ap.

Voit tehdä kuten joku kirjoittajista aiemmin kehotti: rukoilet ja pyydät Jeesusta apuun.

Tsemppiä. Olet ru

Ei auta rukoukset, ei pääse auttajista eroon. Tuossa oli hieman sarkasmia, on tietysti aina riski kirjoittaa sarkastiseen sävyyn. Kiitos ja sinullekin lähetän lämpimiä ajatuksia elämääsi! Ap

Vierailija
598/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinänsä toki uskon, että sinä mielestäsi keskustelet enkeleiden kanssa.

Miten toimit, jos enkelit käskevät vahingoittaa ihmistä tai eläintä? Onko sinulla aktiivista hoitosuhdetta? 

Vierailija
599/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinänsä toki uskon, että sinä mielestäsi keskustelet enkeleiden kanssa.

Miten toimit, jos enkelit käskevät vahingoittaa ihmistä tai eläintä? Onko sinulla aktiivista hoitosuhdetta? 

Miksi sinä haluat olettaa että minua käskettäisiin vahingoittamaan ihmisiä tai eläimiä? Mielestäni hieman epäkohtelias ajatus vaikka ymmärrän että et halua uskoa enkeleihin tai auttajiin ylipäätään. Ei ole aktiivista hoitosuhdetta tai hoitosuhdetta ylipäätään sillä en tarvitse sellaista. Ap

Vierailija
600/858 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisin myös minkälainen hoitosuhde olisi sopiva henkilölle joka on selväkuuloinen? Mitä apua tähän vaivaan voisi löytyä? 

On toki hyvä tarjoilla aina kaikenlaista omaa psyykkeen tuotosta, arvostella ja epäillä kaikesta mutta täytyisi olla antaa jotakin ihan todellakin.

On hyvä olla huolissaan ja joskus olen huolissani teistäkin ehdottomasti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi