Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
661/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko sinä 20-32-vuotias, kun aloit enemmän kuulla enkelien yhteydenottoja? Onko sinulla välillä kausia, jolloin puhut enemmän enkelien kanssa ja sitten taas vähemmän (aaltoilevaa)? Onko sinulla ollut masennusta tai alakuloisuutta ajoittain?

Tähän et olekaan vielä vastannut.

Vierailija
662/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko sinä 20-32-vuotias, kun aloit enemmän kuulla enkelien yhteydenottoja? Onko sinulla välillä kausia, jolloin puhut enemmän enkelien kanssa ja sitten taas vähemmän (aaltoilevaa)? Onko sinulla ollut masennusta tai alakuloisuutta ajoittain?

Olen täysin terve ihminen, kiitos vain. En pidä siitä että selkeitä asioita täytyy toistaa moneen kertaan.

Elämään kuuluu surut ja murheetkin ja kaikki mahdolliset tunteet.

Kuuleminen alkoi kuolemanrajakokemuksestani ja on ollut jatkuvaa sen jälkeen.

Tiedän kuitenkin että joskus joitakin ihmisiä on suljettu kuulemasta ja syyt ovat aina henkilökohtaiset mutta se ei tarkoita automaattisesti sitä että ihmisessä olisi jotakin vikaa. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietåå, miksi sinulla on tarve, että juuri enkelit ovat turvana? Tapahtuisiko sinulle jotain pahaa, jos enkelit lähtisivät pois? Jos ne sanoisivat tänä iltana, että kiitos tästä yhteisestä matkasta, etkä enää voisi tavata tai kuulla heitä, niin jäisikö sinulle turvallinen olo?

Vierailija
664/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuvatko nämä enkelit sinulle? Käskevätkö ne sinua tekemään asioita? 

Puhuvat ja kyllä käskevätkin välillä. En haluaisi aina tehdä kaikkea sitä mitä vaaditaan. Ap.

Mitä ne enkelit käskee?

No tuossa oli vähän huumoria mukana, mikä nyt kenenkin mielestä on käskemistä.

Minulla on aika korkea resilienssi joten en ota kaikkea ihan niin negatiivisesti.

Samalla tavallahan ne enkelit ja muut oppaat voivat "käskeä" tekemään asioita kuten vaikka elämän ihmisetkin tekevät joskus. Liittyy näihin arkisiin toimiin ja asioihin. Ap

Hän varmaankin kysyy, mitä ne käskee, koska skitsofreniaan liittyy usein arkielämää kommentoivia hahmoja

Minä vastasin, en ole skitsofrenikko. Ap

Vierailija
665/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on myös kaikenlaisia mielenhallinnan aseita tai keinoja, joilla saadaan aikaan esim. ääniä ja "puhetta". Aivoihin siis voidaan vaikuttaa ulkoapäin. 

Vierailija
666/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyvätkö enkelit ihmetekoihin? Minulla on ollut muutaman kerran liikenteessä tilanne, jossa tuntuu kuin joku voima olisi pelastanut. Vältin ketjukolarin moottoritiellä kuin ihmeen kaupalla jäisellä tiellä. Auto pyöri usean auton seassa ja pysähtyi äkisti kahden auton ja kaiteen väliin osumatta mihinkään ja joka suuntaan jäi vain pieni väli. Toisella kerralla auton rengas ajoi jalkani yli mutta sille ei käynyt mitään. Kuin jokin olisi nostanut autoa.

No tavallaan pystyvät ja minullakin on kokemusta pelastuksesta. 

Joskus kokemuksemme on ristiriidassa todellisuuden kanssa. Esimerkiksi se että kerrot jonkun nostaneen autoa ei kuulosta realistiselta mutta se on saattanut tuntua siltä. Nämä ovat hyviä esimerkkejä elämästä. Ap

Vierailija
667/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän et olekaan vielä vastannut.

No heti perään olinkin vastannut. Olette liian haastavia ihmisiä ja nyt minun täytyy syödä hieman. Palaan sen jälkeen vastailemaan loppuillaksi. Ap

Vierailija
668/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin, että terveen ja sairaan mielen raja on häilyvä, eikä sitä aina voi määritellä. Sinulla on tarve vakuuttaa, että olet täysin terve, mutta yleensä ihmiset tunnistavat sen, että eri elämäntilanteissa herkistyy mieli eri tavalla, eikö mikään ole pysyvä tila,

Se etten minä kuule enkeleitä, voi liittyä siihen, ettei minulla ole sille tällä hetkellä psykologista tarvetta. Enkeleitähän tarvitaan turvaksi, psyykkiseksi suojelijaksi, eikö!

Olen kuullut, että erilaiset traumat saattavat laukaista äänien kuulemisen, jotkut myös muilla aisteilla kokevat yliluonnollista, esim. tuntoaisti, näköaisti. Sitten on heitä, joilla ilman traumaakin on taipumus kokea asioita ja tunnelmia eri tavalla kuin muut.

Mietit ehkä, olenko psykiatri. En ole, mutta tapaan työssäni ihmisiä, joilla on ollut traumoja, kriisejä, henkisen tuen tarvetta, mielen horjumista. Siksi ajattelen niin, että sinun kokemuksesi enkeleistä on tuttu minullekin monella tasolla, vaikken itse kuule.

Vierailija
669/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyvätkö enkelit ihmetekoihin? Minulla on ollut muutaman kerran liikenteessä tilanne, jossa tuntuu kuin joku voima olisi pelastanut. Vältin ketjukolarin moottoritiellä kuin ihmeen kaupalla jäisellä tiellä. Auto pyöri usean auton seassa ja pysähtyi äkisti kahden auton ja kaiteen väliin osumatta mihinkään ja joka suuntaan jäi vain pieni väli. Toisella kerralla auton rengas ajoi jalkani yli mutta sille ei käynyt mitään. Kuin jokin olisi nostanut autoa.

No tavallaan pystyvät ja minullakin on kokemusta pelastuksesta. 

Joskus kokemuksemme on ristiriidassa todellisuuden kanssa. Esimerkiksi se että kerrot jonkun nostaneen autoa ei kuulosta realistiselta mutta se on saattanut tuntua siltä. Nämä ovat hyviä esimerkkejä elämästä. Ap

Täh? Siis se ei kuulosta realistiselta, että joku on nostanut autoa, vaan on saattanut tuntua siltä. Sinun mielestäsi kuitenkin kuulostaa realistiselta, että keskustelet enkelien kanssa?

Vierailija
670/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoijakkaa kun ei saa naijakkaa

Vierailija
671/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteletko telepaattisesti ajatusten voimalla vai ääneen?

Vierailija
672/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa enkelisi ovat fyysisiä naisihmisiä, niin silloin hyvin ymmärrän, että enkelisi ovat ihania;)

Vierailija
673/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin terve ihminen, kiitos vain. En pidä siitä että selkeitä asioita täytyy toistaa moneen kertaan.

Elämään kuuluu surut ja murheetkin ja kaikki mahdolliset tunteet.

Kuuleminen alkoi kuolemanrajakokemuksestani ja on ollut jatkuvaa sen jälkeen.

Tiedän kuitenkin että joskus joitakin ihmisiä on suljettu kuulemasta ja syyt ovat aina henkilökohtaiset mutta se ei tarkoita automaattisesti sitä että ihmisessä olisi jotakin vikaa. Ap.

Vaikutat herkältä ja ystävälliseltä ihmiseltä.  Mutta leikit mielenterveytesi kanssa. Olen nähnyt turhan monta varoittavaa esimerkkiä siitä, kun äänet eivät olekaan enää kivoja, vaan hyvin ahdistavia. Sitten ollaankin jo psykoosissa ja se voi tapahtua hämmästyttävän nopeasti. Varoituksen sana siis. 

Vierailija
674/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella mieluummin lääkärin kanssa kuin mielikuvitus olentojen 

Vierailija
675/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että nämä enkelit eivät ole pääsi sisällä?

Ei millään pahalla, mutta minulla oli nyt jo edesmennyt ystävä, joka kuuli ääniä, ja taisi siinä enkelitkin olla mukana. Hän sai apua sellaisesta ryhmästä kuin ääniä kuulevien ryhmä. Hänelle tuli myös käskyjä tehdä jotain, esimerkiksi selvittää syntyperäänsä, jolloin hän oli lähes kykenemätön tekemään mitään muuta kuin kaivaa esille syntyperäänsä, sukuaan, menneitä sukupolvia, koska sellaisen käskyn hän koki saaneensa. Tärkeä tehtävä sinänsä, mutta häiritsihän se arkielämää. Ääniä kuulevien ryhmässä oli muitakin, joilla oli samoja ns. tehtäviä.

Okei, no kuule, eikös jokainen saa kuitenkin itse päättää mitä haluaa elämässään tehdä? Vaikka sitten esimerkiksi sukututkimusta enkeltensä johdattamana?

En näe a

Ymmärrän mitä sinä tarkoitat mutta ymmärrän myös että tilanteita on erilaisia joten en pysty ottamaan kantaa aiheeseen enempää. Muistakaa kuitenkin aina toimia rakkaudellisesti ihmisten kanssa. Mitään asioita elämässä ei tule hävetä ja tarvittaessa meillä on aina ne lääkäritkin olemassa. Kaikki ei ole aina myöskään pahaa tai huonommuutta tai pysyvääkään sairastumista.

Olen huolissani tästä nykyajasta sillä auttamisen ja parantamisen sijasta arvostellaan liikaa ja etsitään vain virheitä lähinnä. Ei keskitytä itse ihmisiin ja heidän hyvinvointiinsa. Kaikkea hyvää teille. Ap

Vierailija
676/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että silloin jos enkeli tuputtaa sinulle pahan ajatuksen, säikähdät? Mikä siinä sinua säikyttää? Jos sinulla on hyvä kyky vastustaa houkutuksia, ethän sinä säikähdä ihmistenkään ilkeyttä, vaan sanot, että tuo ei ole oikein, tuollaista en halua sanoa tai tehdä. 

Pistin nyt esimerkkejä vain. Mahdollisia tilanteita on niin paljon erilaisia että on mahdotonta ihan kaikkia kerralla edes ajatella.

Lisäksi on otettava huomioon sekin että minulle opetetaan asioita joten aina ne ajatukset tai asioiden puhuminen eivät aiheuta reaktioita jos asioita vain kertoo.

Käytännössä kuitenkin jos minulle tupsauttaisi vääränlaisen ajatuksen yllättäen, saattaisin säikähtää.

Oletettavasti säikähtäminen johtuisi vain siitä että ajatus ei ollut hyvä, mielestäni normaali reaktio.

En minä nyt ihan aina sitä ihmisten ilkeyttäkään säikähdä, se on niin tuttua. Tilanteetkin vaikuttavat.

Kyky vastustaa houkutuksia? Kaikkia ei halua vastustaa mutta en ole tyhmä kuitenkaan. On myös otettava huomioon että olen kuitenkin jo lähes 38 ja aikuinen ihminen. Ap

Vierailija
677/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pitkään kun ne enkelit ovat hyviä, tahtovat hyvää sinulle ja läheisillesi, ei ole syytä estää heitä olemasta osana elämääsi. Sen sijaan se, mistä tässä ketjussa on huolestuttu, on se, pärjäätkö sinä niiden enkelten kanssa, jos siellä alkaa olla puheita ja käskyjä, jotka saavat sinut tolaltasi. Sehän ei ole oikein, ymmärrät itsekin, ettei se ole hyvää käytöstä ihmiseltä eikä enkeliltä sinua kohtaan. Jos on muita samassa tilanteessa, voisi olla hyvä jutella yhdessä saadakseen tukea. Ethän sinä suinkaan ainoa ole, jolle on tullut tuollaisia kokemuksia, että se kaikki ei olekaan positiivista ja vahvistavaa.

Kiitos, hyvä kommentti.

Olen ollut jo nuoresta ikäistäni kypsempi ihminen ja suhteellisen järkevä aina mutta minulle myös opetetaan asioita, tiedostan sen ja kaikki mitä tapahtuu, tapahtuu tarkoituksella ohjauksessa joten mielestäni olen pärjännyt tosi hyvin elämässäni tähän asti.

Olen kuitenkin samaa mieltä että pitää myös kyseenalaistaa niin sisäisiä asioita kuin ulkoisiakin asioita, ehdottomasti. Ap

Vierailija
678/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietåå, miksi sinulla on tarve, että juuri enkelit ovat turvana? Tapahtuisiko sinulle jotain pahaa, jos enkelit lähtisivät pois? Jos ne sanoisivat tänä iltana, että kiitos tästä yhteisestä matkasta, etkä enää voisi tavata tai kuulla heitä, niin jäisikö sinulle turvallinen olo?

Enkelit eivät lähde koskaan pois ihmisen luota. Jos tuntuu siltä niin kyseessä on illuusio, tunne siitä että jää yksin. Todellisuudessa ihminen ei ole koskaan yksin.

Ei minulla ole sellaista tarvetta juuri enkelten tuelle mutta täytyy myöntää etten luopuisi tästä kanssakäymisestä heidän kanssaan sillä on mukavaa kun on seuraa eri tavalla. Jos he siis nyt sanoisivat että heippa ja jättäisivät minut niin varmasti olisin yksinäinen hetken ajan.

Pieniä sulkuja on tehty välillä ja kieltämättä se on hieman ikävän tuntuista heti kun tulee sellainen olo ett

Hupsis, unohdin tuon turvattomuuden tunteen. Voi tulla myös turvaton olo! Kyllä, sekin on mahdollista. Sellainen voi tulla kyllä muutenkin.

Tunteilla ja tunnetiloilla on aina tarkoitus.

Vaikka olisikin enkeltensä kanssa elämässä tätä elämää, ei voi säästyä tavallisen ihmisen elämältä. Se on kuitenkin hyvä asia, näkisin näin. Ap

Vierailija
679/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen niin, että terveen ja sairaan mielen raja on häilyvä, eikä sitä aina voi määritellä. Sinulla on tarve vakuuttaa, että olet täysin terve, mutta yleensä ihmiset tunnistavat sen, että eri elämäntilanteissa herkistyy mieli eri tavalla, eikö mikään ole pysyvä tila,

Se etten minä kuule enkeleitä, voi liittyä siihen, ettei minulla ole sille tällä hetkellä psykologista tarvetta. Enkeleitähän tarvitaan turvaksi, psyykkiseksi suojelijaksi, eikö!

Olen kuullut, että erilaiset traumat saattavat laukaista äänien kuulemisen, jotkut myös muilla aisteilla kokevat yliluonnollista, esim. tuntoaisti, näköaisti. Sitten on heitä, joilla ilman traumaakin on taipumus kokea asioita ja tunnelmia eri tavalla kuin muut.

Mietit ehkä, olenko psykiatri. En ole, mutta tapaan työssäni ihmisiä, joilla on ollut traumoja, kriisejä, henkisen tuen tarvetta, mielen horjumista. Siksi ajattelen niin, että sinun kokemuksesi enkeleistä on tuttu

Tämä on hyvä aihe ja kuuluu ehdottomasti suosikkeihini!

Kyllä, minulla on tarve korostaa terveyttäni mutta sille on syy. Syy on jatkuva kiusaaminen ja kaikki paha mitä siitä kiusaamisesta on jo aiheutunut.

Kykenetkö ymmärtämään tämän asian?

Lisäksi meidän täytyy ottaa huomioon sekin että mitä tarkoitetaan milloinkin sairaalla mielellä?

Ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi ja onnellisuus on minulle äärimmäisen rakas ja tärkeä aihe eikä terveysasioilla saisi koskaan leikkiä tai kiusata ketään. Ap

Vierailija
680/858 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusteletko telepaattisesti ajatusten voimalla vai ääneen?

Kuulen puhetta ihan äänellä ja voin siis keskustella. Asiaa voi verrata kaverin kanssa juttelemiseen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi