Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Eli se ei ollut ns oikea kuolemanrajakokemus jossa hengenlähtö olisi ollut lähellä vaan uni? Pyysit itse kysymään itsestäsi ihmisenä ja nyt et voi vastata. Haluaisin saada jotain käsitystä mikä tähän johti, oliko esim henkistä etsintää taustalla?
Kyllä se oli täysin oikea, sama kokemus voi tapahtua erilaisissa tilanteissa. Tiesitkö että myös esimerkiksi koomassa, tällöinhän ihminen nukkuu, eikö totta? Aina ei tarvitse olla hengenlähtö ja joku tapaturma kyseessä ja sitä paitsi emme tiedä koskaan muutenkaan milloin se henki lähtee. Kyllä pyysin kysymään jos kiinnostaa ja minähän vastasin sinulle. Sinun mielipahasi tulisi olla sinun vastuullasi. Itse kokemuksesta voin ehkäpä kirjoittaa myöhemmin. Tähän en nyt sitä kirjoita kuten jo sanoin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska enkeleitä ei ole olemassa niin pidän sinua hulluna.
On enkeleitä olemassa, jokaisella meillä on ihan oma sellainen. Ap.
Jokaisella on suojelusenkelinsä, mutta ei se ala ihmisen kanssa pitämään pitkiä puheita.
Mutta joo, seuraavan kerran kysäisepä se "onko Jeesus Herra?" -kysymys niin näet, ovatko ne hemmot Jumalasta. Tuo lause on dynamiittia yliluonnollisessa maailmassa.
Minun yhteyteni on hieman erilaisempi. Kiitos sinulle. Ap.
Ai "erilainen"? Etkö sitten keskustelekaan niiden kanssa? Keskustelu=2 tahoa puhuvat toisilleen.
Vai provoiletko?
Ei vaan
Ap mistä olet niin varma, ettei kyse ole demoneista? Todennäköisesti on.
Keskustele Herran kanssa ja lue Raamattua <3
Vierailija kirjoitti:
Eli se ei ollut ns oikea kuolemanrajakokemus jossa hengenlähtö olisi ollut lähellä vaan uni? Pyysit itse kysymään itsestäsi ihmisenä ja nyt et voi vastata. Haluaisin saada jotain käsitystä mikä tähän johti, oliko esim henkistä etsintää taustalla?
Unohdin vastata viimeiseen. Elin normaalia elämääni kotonani lasteni kanssa. Elämääni mahtui monenlaisia kiinnostuksen kohteita. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisille häiriöille on tyypillistä, että ihmisellä itsellään ei ole minkäänlaista " sairaudentuntoa" ja hän kieltää viimeiseen saakka, että mitään ongelmaa onkaan.
Tämä on totta, lähipiirissäni näitä on ollut useampia. Hyvä että otit asian esille. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli täysin oikea, sama kokemus voi tapahtua erilaisissa tilanteissa. Tiesitkö että myös esimerkiksi koomassa, tällöinhän ihminen nukkuu, eikö totta? Aina ei tarvitse olla hengenlähtö ja joku tapaturma kyseessä ja sitä paitsi emme tiedä koskaan muutenkaan milloin se henki lähtee. Kyllä pyysin kysymään jos kiinnostaa ja minähän vastasin sinulle. Sinun mielipahasi tulisi olla sinun vastuullasi. Itse kokemuksesta voin ehkäpä kirjoittaa myöhemmin. Tähän en nyt sitä kirjoita kuten jo sanoin. Ap.
Mistä mielipahasta puhut? Kysymykseni oli neutraali ja esitetty neutraalissa tunnetilassa. Jotenkin nyt tulkitset minua vähän väritetyn linssin lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että olet harhaanjohdettu :( Henkimaailman jutuissa on riskinsä koska saatana käyttää ns. hyviäkin kuten enkelit kilpenään. Luulet puhuvasi hyvän kanssa, mutta voi ollakin paha.
Enkelit ovat vain Jumalan palvelijoita ja käskytettäviä, välittäjiä. Oma roolinsa on olla taustalla ja totella Häntä, ei olla itseisarvo tai keskipisteenä. Puhu Jeesukselle, älä enkeleille!
Kulta mutta Jeesus on henki. Mietipäs uudestaan tätä ajatustasi. Kiitos kuitenkin kommentistasi aiheeseen. Ap.
sinulla on lapsia. opetatko tätä kanavointia myös heille tai tietävätkö he siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisille häiriöille on tyypillistä, että ihmisellä itsellään ei ole minkäänlaista " sairaudentuntoa" ja hän kieltää viimeiseen saakka, että mitään ongelmaa onkaan.
Tämä on totta, lähipiirissäni näitä on ollut useampia. Hyvä että otit asian esille. Ap.
siis sinulla on kuitenkin lähipiiriä etkä ole täysin yksinäinen kuten aiemmin ilmaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska enkeleitä ei ole olemassa niin pidän sinua hulluna.
On enkeleitä olemassa, jokaisella meillä on ihan oma sellainen. Ap.
Jokaisella on suojelusenkelinsä, mutta ei se ala ihmisen kanssa pitämään pitkiä puheita.
Mutta joo, seuraavan kerran kysäisepä se "onko Jeesus Herra?" -kysymys niin näet, ovatko ne hemmot Jumalasta. Tuo lause on dynamiittia yliluonnollisessa maailmassa.
Minun yhteyteni on hieman erilaisempi. Kiitos sinulle. Ap.
Ai "erilainen"? Etkö sitten keskustelekaan niiden kanssa? Keskustelu=2 tahoa puhuvat toisilleen.
Vai
No eivätpä ainakaan ole pakottaneet tai kehoittaneet ja tuuppineet minua tekemään pahaa muille, valehtelemaan, tekemään rikoksia tai muutakaan pahaa joten koen olevani enemmänkin terveellä järjellä varustettu ihminen. Kiitos sinulle. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
2.Kor.11:13-14
Raamattukin on mielenkiintoinen opus. Itse olen kyllä täysin aito ihminen enkä esitä mitään valheellista kenellekään. Jos esitän niin sen näkee kyllä. Tykkään teatterista ja huumorintajuisuudestakin. Ap.
Pointti oli, että ne sinun "hyvät" enkelisi on oikeasti petollisia työntekijöitä, koska "itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi".
Saatat ymmärtämättäsi jutella saatanalle kaiket päivät, ja vielä joku päivä huomaatkin olevasi syvällä suossa :(
Sinuna suuntaisin katseeni enkeleistä Jeesukseen, koska Hän pystyy auttamaan ihan oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
sinulla on lapsia. opetatko tätä kanavointia myös heille tai tietävätkö he siitä?
Kyllä on, en ole opettanut ainakaan tässä kohdassa elämää mutta en usko että kaikilla on edes kiinnostusta asioihin. Tiedon kanavointi ei myöskään ole kaikille tarkoitettu joten harjoittelukaan ei aina auta. Lapseni tekevät niitä asioita joista itse pitävät mutta perheessämme on vallinnut avoin ilmapiiri joten hekin tietävät että äiti on näkijä joka tarkoittaa sitä että enkelit ja oppaat puhuvat äidille. Molemmilla lapsilla on ollut omat hienot enkelijuttunsa ja ymmärtävät minuakin. Isompi tietysti jo paremmin kun on lähes täysi-ikäinen. Pienemmän kanssa keskustelen vielä hyvin lapsentasoisesti enkeleistä ja oppaista. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että olet harhaanjohdettu :( Henkimaailman jutuissa on riskinsä koska saatana käyttää ns. hyviäkin kuten enkelit kilpenään. Luulet puhuvasi hyvän kanssa, mutta voi ollakin paha.
Enkelit ovat vain Jumalan palvelijoita ja käskytettäviä, välittäjiä. Oma roolinsa on olla taustalla ja totella Häntä, ei olla itseisarvo tai keskipisteenä. Puhu Jeesukselle, älä enkeleille!
Kulta mutta Jeesus on henki. Mietipäs uudestaan tätä ajatustasi. Kiitos kuitenkin kommentistasi aiheeseen. Ap.
Jeesus on ihmiseksi tullut Jumala. Pyhä Henki on se joka vaikuttaa meissä uskoa, ja meissä kaikissahan on henki.
Mitä kohtaa haluat että ajattelen uudelleen, ja miksi sanoit minua kullaksi? En loukkaannu mutta hieman ihmettelen, kun me ei tunneta :)
Kuinka kauan Sinulla on mennyt uni- ja tosielämä noin pahasti sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, en ole opettanut ainakaan tässä kohdassa elämää mutta en usko että kaikilla on edes kiinnostusta asioihin. Tiedon kanavointi ei myöskään ole kaikille tarkoitettu joten harjoittelukaan ei aina auta. Lapseni tekevät niitä asioita joista itse pitävät mutta perheessämme on vallinnut avoin ilmapiiri joten hekin tietävät että äiti on näkijä joka tarkoittaa sitä että enkelit ja oppaat puhuvat äidille. Molemmilla lapsilla on ollut omat hienot enkelijuttunsa ja ymmärtävät minuakin. Isompi tietysti jo paremmin kun on lähes täysi-ikäinen. Pienemmän kanssa keskustelen vielä hyvin lapsentasoisesti enkeleistä ja oppaista. Ap.
Mikä olisi syynä, että jotkut oppaat ja enkelit puhuvat juuri sinulle? Mikä on niiden pyrkimys, onko sinulla joku maailmanlaajuinen missio?
Sanot olevasi näkijä. Mitä siis näet/tiedät ennalta? saatko informaation näiltä oppailtasi? Tuleeko virheellistä informaatiota? Mitä ne vaikka näkevät tämän kysymyksen esittäjästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis sinulla on kuitenkin lähipiiriä etkä ole täysin yksinäinen kuten aiemmin ilmaisit?
No lähipiiri on mutta ei se poista yksinäisyyttä elämässä. Lähipiiri ei ole elämässäni tällä hetkellä, syitä on muutamia riippuen siitä kenestä on kyse. Lähipiiriksi tätä ihmisjoukkoa on kuitenkin sanottava mielestäni tai ainakin näin minä nyt sanon. Äitini on kyllä hengessä mukana mutta asuu kauempana ja hänellä on oma elämänsä. Hädässä hän on kyllä puhelimen päässä. Tästä täytyy olla kiitollinen kuitenkin. Ap.
Pystytkö auttamaan ihmisiä?
Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
2.Kor.11:13-14
Raamattukin on mielenkiintoinen opus. Itse olen kyllä täysin aito ihminen enkä esitä mitään valheellista kenellekään. Jos esitän niin sen näkee kyllä. Tykkään teatterista ja huumorintajuisuudestakin. Ap.
Pointti oli, että ne sinun "hyvät" enkelisi on oikeasti petollisia työntekijöitä, koska "itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi".
Saatat ymmärtämättäsi jutella saatanalle kaiket päivät, ja vielä joku päivä huomaatkin olevasi syvällä suossa :(
Sinuna suuntaisin katseeni enkeleistä Jeesukseen, koska Hän pystyy auttamaan ihan oikeasti!
Okei, no tässä kohdassa minulla ei ainakaan ole hätää. Mistäs minä tiedän mitä tulevaisuus tuo tullessaan? Entäpä jos enkelini kääntävätkin takin väärinpäin ja johtavat minut sekavassa tilassa suljetulle? Olen sitten siinä tapauksessa siellä. Haluaisin muutenkin tutustua olemassa oleviin hoitolaitoksiin joten sehän olisi kätevää tietenkin ja kokemuksethan ovat elämässä tärkeitä. Hyvä huomio, otan asian leikkimielisen vakavasti. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on ihmiseksi tullut Jumala. Pyhä Henki on se joka vaikuttaa meissä uskoa, ja meissä kaikissahan on henki.
Mitä kohtaa haluat että ajattelen uudelleen, ja miksi sanoit minua kullaksi? En loukkaannu mutta hieman ihmettelen, kun me ei tunneta :)
Se oli vain heitto. Älä ota niin vakavasti, joskus heittelen hassuja kommentteja. Huumorintajuni on toisinaan hämmentänyt palstalla aiemminkin. Tarkoitukseni ei suinkaan ollut loukata sinua. Pahoittelen mielipahaasi. Ap.
Antakaa nyt tuon nuoren enkelitytön olla.
Lopettakaa hänen kiusaaminen senkin aikuiset mielenvikaiset koulukiusaajat.
t. Inselimies vaan