Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin myos tuossa maailmassa vuosikymmenia kunnes koin Pyhan Hengen kosketuksen ja totuuden. Rukoilin johdatusta.
Ne joihin olet yhteydessa ovat muita henkivaltoja jotka pukeutuvat valon enkeleiksi. Kannattaa rukoilla etta Pyha Henki koskettaisi, nayttaisi totuuden. Totuus on Raamatussa, sita ei napeloity! Raamattu ei kehota ollenkaan rukoilemaan enkeleita ja olemaan yhteydessa enkeleihin. He ovat sanansaattajia, silloin kun Jla tahtoo.
Rukoile suoraan kolmiyhteista Jlaa. Jeesus Kristus on ainut tie isan Jlan luo ja ainut joka vapauttaa kuolemasta ja synneista
Olen ihan normaalissa ihmisten maailmassa, en elä missään harhaisuudessa. Elän tavallista elämää, älä siis suotta ole huolissasi. Kaikki on hyvin. Ap.
Kaikki hyvin matkalla helvetin tuleen? Ei! Rukoile Heraa Jeesus Kristusta apuun.
Kohti kuolemaa. Eivätköhän nämä helvetin lieskat ole minua tässä elämässä jo nuolleet kylliksi, ainakin siis omasta mielestäni. Kaikkea tulevaahan meille ei koskaan voida kertoa. Siinäkin mielessä hyvä asia että elämässä tärkeää on myös yllätyksellisyys. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Asut Tampereella ja minä olen sinun alapuolella asuva naapurisi. Olet todella sympaattinen ihminen ap. Tuot valoa pimeyteen pelkästään olemassaolollasi.
En/emme tunne mutta näen kyllä että olet erittäin ns. tervepäinen henkilö eikä meidän kenenkään varmasti tarvii päivystäv. psykiatria sinulle soittaa!
Ok. Tämä selvä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki hyvät ja rauhalliset fiilikset ole Jumalasta, eivät energiakentän kokemiset jne.
Ja enkelit eivät koskaan huseeraa ilman Jumalaa.
En halua sua ap rohkaista keskustelemaan enempää demonien kanssa, mutta jos keskustelet joka tapauksessa, kysy heiltä seuraavan kerran tämä kyssäri:
"Onko Jeesus Kristus Herra?"
Demoni ei pysty tuollaista sanomaan, sanoo Raamattu. Väärät enkelit, vainajoiksi tekeytyvät, ufot, tms.häviävät kuin tuhka tuuleen, koska eivät kestä Jeesuksen herruutta ja jumaluutya.
Voihan sitä aina kysyä mitä haluaa mutta saako vastauksia keneltäkään ja jos saa niin miksi ja kuka vastaa? Kuka kertoo totuuden? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Koska enkeleitä ei ole olemassa niin pidän sinua hulluna.
On enkeleitä olemassa, jokaisella meillä on ihan oma sellainen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten on jotenkin hyvin vaikeaa tajuta, että Jumalalla on vastavoima ja kilpailija, eli saatana. Ja että se toimii aktiivisesti ja ovelasti.
Saatana ei tule ihmisten luo oikeassa olomuodossaan ja karjuen, vaan lempeänä valon lähettiläänä, nöyränä idän uskontojen lähettiläänä, lohdullisena enkelinä ja henkioppaana. Se voi ottaa vaikka minkä muodon, jos saa sillä ihmisen eksytettyä.
Jeesusta se ei kuitenkaan pysty voittamaan. Jeesus on oikea rakkaus.
Rakkaus on rakkautta eikä Saatana kulje aina samoissa vaatteissa, aatteissa tai samassa olomuodossa. Viekkautta tarvitaan. Saatana on kehittänyt taitojansa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kehoittavatko nämä sinun enkelisi Raamatun lukuun tai rukoilemaan Jeesusta tai menemään seurakuntaan?
Jos eivät koskaan mitään näistä, ne ovat demoneita.
Kehoittavat raamatun lukuun kuten moneen muuhunkin asiaan. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on suojelusenkelinsä, mutta ei se ala ihmisen kanssa pitämään pitkiä puheita.
Mutta joo, seuraavan kerran kysäisepä se "onko Jeesus Herra?" -kysymys niin näet, ovatko ne hemmot Jumalasta. Tuo lause on dynamiittia yliluonnollisessa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on suojelusenkelinsä, mutta ei se ala ihmisen kanssa pitämään pitkiä puheita.
Mutta joo, seuraavan kerran kysäisepä se "onko Jeesus Herra?" -kysymys niin näet, ovatko ne hemmot Jumalasta. Tuo lause on dynamiittia yliluonnollisessa maailmassa.
Minun yhteyteni on hieman erilaisempi. Kiitos sinulle. Ap.
"Älkää hyvät hyssykät olko niin kovin huolissanne kaikesta epäolennaisesta".
Nämä asiat EIVÄT OLE epäolennaisia ja niistä olen huolissani:
1. Olet täysin yksin elämässäsi.
2. Keskustelet "enkelien" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Älkää hyvät hyssykät olko niin kovin huolissanne kaikesta epäolennaisesta".
Nämä asiat EIVÄT OLE epäolennaisia ja niistä olen huolissani:
1. Olet täysin yksin elämässäsi.
2. Keskustelet "enkelien" kanssa.
Kiitos, ymmärrän huolesi. Miten voisin vastata huoliisi tarkemmin? Ap.
Otan mielelläni elämääni kivoja ihmisiä, saa ilmoittautua. En valitettavasti pääse enkeleistäni eroon mutta jos se ei ole sulle ongelma niin ok. Tässä nyt teille ystävänhakuilmoitus! Olen avoin ja suvaitsevainen ihminen. 🌞 Ap.
Jokainen keskustelee kenen kanssa haluaa. Minä keskustelen kissani kanssa monista asioista päivittäin, noudatan myös osaa käskyistä... Terkkuja enkuliineille!
Vierailija kirjoitti:
Jokainen keskustelee kenen kanssa haluaa. Minä keskustelen kissani kanssa monista asioista päivittäin, noudatan myös osaa käskyistä... Terkkuja enkuliineille!
Kiitos terveisistä sanovat enkelit ja oppaat täällä taustalla. Kissankin kanssa voi keskustella kuten minkä tahansa eläimenkin kanssa, olen puhunut kivillekin että puhua voi mille tahansa. Lastenkin kanssa on mukava puhua ajatuksista sun muusta, pienten kanssa varsinkin mutta isommat lapset ymmärtävät myös demonien päälle ja ovat joskus yllättävänkin rohkeita kun puhuvat niistä. Kerran kun olin hieman väsynyt ja surullinen niin tyttäreni katsoi minua sympaattisesti ja totesi kysyen että onko sullakin niitä demoneita sun mielessä? Hieman hämmennyin mutta taisin vain naurahtaa ja sanoa jotakin että ehkä sitten on tms. 😄 Terveisiä kissallesikin sinne! Ap.
*eläimen
Mikä mua vaivaa? Milloin tämä virheily oikein loppuu? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Hei, nyt ihan oikeasti. Jos kuulee ääniä "pahoista asioista" ja ne äänet myös käskevät tekemään asioita, niin kyse on asiasta, joka vaatii ammattilaisen arviota. Eikä siis yleislääkärin, vaan mielenterveyden ammattilaisen. Psykologin tai psykiatrin. Yksi yleislääkäri ei vielä kesää tee. Varsinkaan, kun emme voi tietää, miten asian hänelle kerroit, kyse oli muusta, kuinka paljon ko. tyyppi psykiatriasta tietää. Sitä paitsi kuulostat siltä, että osaat olla vastaanotolla " fiksu ja filmaattinen".
Jonain päivänä eit ehkä voikaan enää " ääniä" vastustaa, kun he käskevät tekemään jotain. Yletön valvominen jo sinänsä on riskitekijä vakavillekin mielenterveysasioille. Jos olisit naapurini ja tietäisin nämä harhasi, olisin jopa peloissani. Jos olisit läheiseni, raahaisin sut pakolla psykiatrille.
Kuinka moni oikeassa elämässä tietää, että kuulet näitä ääniä?
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/viikon-debatissa-oltiin-samaa-m…
Kiitos, täytyypäs lukaista ehdottomasti. Olisin mielelläni puhumassa enkeleistä ja muista oppaistamme sekä siten edistämässä suvaitsevaisempaa kulttuuria. Väärinkäsityksiä tulisi oikaista. Enkelit haluavat että he olisivat jokaisen ihmisen ajatuksissa positiivinen ja tukea tuova asia, heidän tehtävänsä on elää kanssamme syntymästä aina kuolemaamme saakka. Ap.
Hei, nyt ihan oikeasti. Jos kuulee ääniä "pahoista asioista" ja ne äänet myös käskevät tekemään asioita, niin kyse on asiasta, joka vaatii ammattilaisen arviota.
Kai tässä voisi hieman pohtia erilaisia tilanteita? Jos kyseessä on esimerkiksi post-traumaattinen stressireaktio ja kuulisi vaikka käskyn enkeliltä että nyt soita ambulanssi tai nyt lähde heti lääkäriin niin mitä olette mieltä asiasta? Onko paha asia?
Kannattaa pohtia mitä käsketään tekemään ja missä tilanteessa jne. Ap.
"Yletön valvominen jo sinänsä on riskitekijä vakavillekin mielenterveysasioille."
Taisin sanoa että menin lääkäriin hakemaan apua. Kyseessä oli valvomistilanne koska en vain saanut unta. Mitä muka tein tässä väärin? Ap.
Minulla on vain tämä yhteys eikä liity työntekoon mitenkään. Ap.