Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
181/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olisit naapurini ja tietäisin nämä harhasi, olisin jopa  peloissani. Jos olisit läheiseni, raahaisin sut pakolla psykiatrille."

No tiedätkö sinä kaikkien ihmisten asiat yleensäkin ja mistä harhoista sinä puhut? En ole puhunut harhoista. Miksi kukaan muu ei ole ollut näin huolissaan minusta missään tässä yhteiskunnassa? Oletko sinä itse ihan terve ajatuksissasi? Ap.

Vierailija
182/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut mielenhallinta- agendoista? Niitä oli mm. MK-Ultra. Nykyään on sellaista teknologiaa, minkä avulla voi hallita toisen mieltä. Siis kyse voi olla ihan todellisista, ihmisen/terroristin/rikollisen aiheuttamista aistimuksista, ei enkeleistä tms. 

En ole kuullut varmastikaan, ihmiset kehittelevät ja keksivät kaikenlaista hienoa. Kuulostaapa nyt hurjalta kerrassaan ja vaatii asian syvempää tutkimista. Ihmisen mieli kaikessa mahdollisessa rikollisuudessaankin kiinnostaa älyttömän paljon. Olen pyrkinyt ymmärtämään kaikkea koska vain ymmärtämällä pääsee syvemmälle asioihin kiinni. Ap.

Tutustu ihmeessä aiheeseen. Mielenhallinta-aseilla on patentteja jne. Siis ihan todellista. Toinen asia, oletko ottanut mrna-injektioita? Mm. prof. Pablo

Oikea asenne. Tässä linkki prof. Campran erääseen tutkimukseen. Älkää uskoko agendoituneita "hampaassani on radio" - spämmääjiä. Näillä on omat vaikuttimensa taustalla. https://www.researchgate.net/publication/358284707_DNA_CRYSTALS_NANOTEC…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin siitä kuolemanrajakokemuksesta. Miksi, mitä, miten? Missä vaiheessa nämä enkelit liittyivät seuraan?

Vierailija
184/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oppaasi sanovat yksinäisyydestäsi? 

Vierailija
185/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan lääke.

Miksi? 

Noiden sairaiden juttujesi vuosi!

Vierailija
186/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska enkeleitä ei ole olemassa niin pidän sinua hulluna.

On enkeleitä olemassa, jokaisella meillä on ihan oma sellainen. Ap.

Jokaisella on suojelusenkelinsä, mutta ei se ala ihmisen kanssa pitämään pitkiä puheita. 

Mutta joo, seuraavan kerran kysäisepä se "onko Jeesus Herra?" -kysymys niin näet, ovatko ne hemmot Jumalasta. Tuo lause on dynamiittia yliluonnollisessa maailmassa.

Minun yhteyteni on hieman erilaisempi. Kiitos sinulle. Ap.

Ai "erilainen"? Etkö sitten keskustelekaan niiden kanssa? Keskustelu=2 tahoa puhuvat toisilleen. 

Vai provoiletko? 

Vierailija
187/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otahan lääke.

Miksi? 

Noiden sairaiden juttujesi vuosi!

Mitä ovat nämä sairaat jutut joita tarkoitat? Ap.

Vierailija
188/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuulee harhoja ja jopa keskustelee takaisin harha aistimukselle on sairas.

Vierailija
189/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin siitä kuolemanrajakokemuksesta. Miksi, mitä, miten? Missä vaiheessa nämä enkelit liittyivät seuraan?

Kokemuksesta en voi nyt tarkemmin kertoa, tarinasta tulisi pitkä mutta olin kotona ja nukahdin, kokemus oli unessa mutta hyvin erikoinen ja elävän tuntuinen. Sen muistaa kyllä jälkikäteen erityisellä tavalla. Miksikö? Oli tarkoitus oppia ja aloittaa elämää alusta. Kun siis heräsin tästä unestani niin kuulin minulle puhuttavan, oppaat puhuivat kaikenlaista ja moikkailivat että moikka (nimeni perässä) täällä ollaan ja puhuivat kaikkea turvaa tuovaa yms. Siitä alkaen ovat olleet kanssani tässä keskusteluyhteydessä. Tämä siis tapahtui jo 8/20. Ap.

Vierailija
190/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oppaasi sanovat yksinäisyydestäsi? 

No hekin tietävät että olen tavallaan ollut aina hieman yksinäinen mutta koska olen rohkea ja sosiaalinen ulospäinsuuntautunut ihminen, minun on helppo tutustua taas uusiin ihmisiin. Tämäkin hetki on tarkoituksenmukainen mutta ei sen tarvitse olla loppuelämän mittainen. Elämä jatkuu aina tavallaan. Täytyy vain luottaa siihen että kun tekee itsensä eteen asioita niin elämästä voi jatkossakin nauttia ja oppaat johdattavat ihmisiä myös kohtaamaan toisiansa. Ap.

Vierailija
191/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. Jos " enkelit" " puhuvat" sinulle, niin kyseessä on mielesi tuote. Eli harha. Voihan se olla viatontakin. Ovat kuin mielikuvitusystäviä. Riippuu, mitä ne " puhuvat". 

Vierailija
192/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos olisit naapurini ja tietäisin nämä harhasi, olisin jopa  peloissani. Jos olisit läheiseni, raahaisin sut pakolla psykiatrille."

No tiedätkö sinä kaikkien ihmisten asiat yleensäkin ja mistä harhoista sinä puhut? En ole puhunut harhoista. Miksi kukaan muu ei ole ollut näin huolissaan minusta missään tässä yhteiskunnassa? Oletko sinä itse ihan terve ajatuksissasi? Ap.

No ketkä tietävät enkeleistäsi? Vaikea olla huolissaan, jos ei tiedä. 

Vierailija
193/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se ei ollut ns oikea kuolemanrajakokemus jossa hengenlähtö olisi ollut lähellä vaan uni? Pyysit itse kysymään itsestäsi ihmisenä ja nyt et voi vastata. Haluaisin saada jotain käsitystä mikä tähän johti, oliko esim henkistä etsintää taustalla? 

Vierailija
194/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska enkeleitä ei ole olemassa niin pidän sinua hulluna.

On enkeleitä olemassa, jokaisella meillä on ihan oma sellainen. Ap.

Jokaisella on suojelusenkelinsä, mutta ei se ala ihmisen kanssa pitämään pitkiä puheita. 

Mutta joo, seuraavan kerran kysäisepä se "onko Jeesus Herra?" -kysymys niin näet, ovatko ne hemmot Jumalasta. Tuo lause on dynamiittia yliluonnollisessa maailmassa.

Minun yhteyteni on hieman erilaisempi. Kiitos sinulle. Ap.

Ai "erilainen"? Etkö sitten keskustelekaan niiden kanssa? Keskustelu=2 tahoa puhuvat toisilleen. 

Vai provoiletko? 

Ei vaan sinä et ymmärrä koko asiasta yhtään mitään. Minä keskustelen oppaideni kanssa eikä minun tarvitse kysellä tuollaisia kysymyksiä. Ymmärrän kyllä mistä on kysymys mutta en tarvitse nyt tuollaisia kysymyksiä. Tiedostan että on muitakin jotka elävät enkeltensä tai henkien kanssa ihan daily basic mutta meitä on vähemmän maailmassa. Olisin kiinnostunut kyllä muistakin näkijöistä Suomessa jotka keskustelevat enkelten tai henkimaailman kanssa vapaasti kuten esimerkiksi ihminen keskustelee toisen kanssa. En provoile. Ap.

Vierailija
195/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos kuulee harhoja ja jopa keskustelee takaisin harha aistimukselle on sairas.

Eihän ole eikä sinun mielipiteesi ole totuus mistään asiasta. Ap.

Vierailija
196/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua. Jos " enkelit" " puhuvat" sinulle, niin kyseessä on mielesi tuote. Eli harha. Voihan se olla viatontakin. Ovat kuin mielikuvitusystäviä. Riippuu, mitä ne " puhuvat". 

Ja sinä tiedät tämän mistä? Viestisi on myös ristiriitainen. On kummallista että kokemukset ovat mitättömiä mutta te jotka ette hyväksy tai halua edes ymmärtää ymmärrätte mistä on kysymys ja tiedätte mitä nämä asiat tarkoittavat? Outoa suorastaan. Ap. 

Vierailija
197/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisille häiriöille on tyypillistä, että ihmisellä itsellään ei ole minkäänlaista " sairaudentuntoa" ja hän kieltää viimeiseen saakka, että mitään ongelmaa onkaan. 

Vierailija
198/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ketkä tietävät enkeleistäsi? Vaikea olla huolissaan, jos ei tiedä. 

Kaikki oikeastaan ja nyt tiedät sinäkin. No, mitä nyt teet hyväkseni sitten? Vastaapas tähän. Ap.

Vierailija
199/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se ei ollut ns oikea kuolemanrajakokemus jossa hengenlähtö olisi ollut lähellä vaan uni? Pyysit itse kysymään itsestäsi ihmisenä ja nyt et voi vastata. Haluaisin saada jotain käsitystä mikä tähän johti, oliko esim henkistä etsintää taustalla? 

vastaatko tähän? 

Vierailija
200/858 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että olet harhaanjohdettu :( Henkimaailman jutuissa on riskinsä koska saatana käyttää ns. hyviäkin kuten enkelit kilpenään. Luulet puhuvasi hyvän kanssa, mutta voi ollakin paha.

Enkelit ovat vain Jumalan palvelijoita ja käskytettäviä, välittäjiä. Oma roolinsa on olla taustalla ja totella Häntä, ei olla itseisarvo tai keskipisteenä. Puhu Jeesukselle, älä enkeleille!