Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon entistä enempi kohta sitä mieltä etten halua enää parisuhdetta

Vierailija
01.06.2024 |

Oon eronnut 9kk sitten ja treffaillut miehiä. Kaikki miehet on halunneet lopettaa mun deittailun. Ei vaan jaksa enää pettymyksiä kun olen herkkä ja ihastun helposti. En ole työelämässä ja miehet hakee naista joka on. En vain ole koskaan tyttöystävä materiaalia. Ehkä mun pitäisi hankkia kissa. Oon myös inttovertti

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, minä päätin jo etten koskaan enää deittaile. Huomasin kuinka paljon helpompaa ja kevyempää elämä on sinkkuna. Erosta yli vuosi. Ajan kanssa helpottaa. Ja tämän palstan selailu helpottaa myös.

Ei ne suhteet nyt niin rakkauden täyteisiä edes ole. Ihmiset on kimpassa vaan tavan vuoksi kun muillakin on joku, kun ei ole muutakaan tekemistä jne. Jotkut parit ei selkeästi edes pidä toisistaan, silti on kulissit kunnossa, niiden parien some on täysin eri maailmasta kuin irl. Puhumattakaan lähisuhdeväkivallasta ja muusta kamalasta mitä suhteesta saattaa pahimmillaan tulla. Kannattaa olla onnellinen kun saa valita sinkkuuden, olemme edelleen vähemmistössä tämän suhteen. Maailmalla naisten on edelleen pakko pariutua miehen kanssa, jopa hyvin nuorella iällä, vaikka minkälaisen miehenturjakkeen kanssa.

Hyvää kesää! 

Vierailija
2/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmieliset ihmiset pysyvät sinkkuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L A I H D U T A

Vierailija
4/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mieltä minäkin alan olla. Erosin pitkästä suhteesta 4v sitten. Nyt on 2 vuoden kevyt tapailusuhde takana. Harmittaa ja iso pettymys oli kun menin ihastumaan tähän tapailumieheen ja mies ei halua muuta kuin jotain kevyttä. Mulla ikää kohta jo 50v. Työssä olen ja perusasiat kunnossa, mutta parisuhteen saaminen tässä iässä on kyllä vaikeaa ja tuurinkauppaa.

Vierailija
5/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, minä päätin jo etten koskaan enää deittaile. Huomasin kuinka paljon helpompaa ja kevyempää elämä on sinkkuna. Erosta yli vuosi. Ajan kanssa helpottaa. Ja tämän palstan selailu helpottaa myös.

Ei ne suhteet nyt niin rakkauden täyteisiä edes ole. Ihmiset on kimpassa vaan tavan vuoksi kun muillakin on joku, kun ei ole muutakaan tekemistä jne. Jotkut parit ei selkeästi edes pidä toisistaan, silti on kulissit kunnossa, niiden parien some on täysin eri maailmasta kuin irl. Puhumattakaan lähisuhdeväkivallasta ja muusta kamalasta mitä suhteesta saattaa pahimmillaan tulla. Kannattaa olla onnellinen kun saa valita sinkkuuden, olemme edelleen vähemmistössä tämän suhteen. Maailmalla naisten on edelleen pakko pariutua miehen kanssa, jopa hyvin nuorella iällä, vaikka minkälaisen miehenturjakkeen kanssa.

Hyvää kesää! 

Hyvin sanottu. Niin moni on suhteessa vain tavan tai kertyneen materian takia, tai koska se nyt vaan kuuluu asiaan. Varsinkin kun lapset on jo tehty, on ihan turha mennä parisuhteeseen tavan vuoksi. Loppuikänsä voi mieluummin tehdä juuri niitä asioita mitä vielä ennen hautaa haluaa. 

Vierailija
6/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmieliset ihmiset pysyvät sinkkuina.

En tiedä tuosta, mutta viihdyn sinkkuna itse. Oma tupa, oma lupa.

Omat rahat ja vapaus tulla ja mennä.

Vierailija
7/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kesää! 

Tätä toivoisin, että pääsisin tähän moodiin, että haluaisin pysyä sinkkuna. Helpompaa niin olisi, mutta kovasti kuitenkin haluaisin parisuhteen. Mahdotonta se tuntuu kuitenkin olevan

ei-ap

Vierailija
8/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen kaipuu on mielenhäiriö. Tähän lopputulokseen päädyin kun pää selkeni. En enää ymmärrä miksi olen joskus niin vimmalla sitä halunnut. Kuvittelin että se tekisi elämästä jotenkin parempaa. Itsellä kävi päinvastoin, koin heti nopeasti ne realiteetit.

Vierailija
9/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen kaipuu on mielenhäiriö. Tähän lopputulokseen päädyin kun pää selkeni. En enää ymmärrä miksi olen joskus niin vimmalla sitä halunnut. Kuvittelin että se tekisi elämästä jotenkin parempaa. Itsellä kävi päinvastoin, koin heti nopeasti ne realiteetit.

Se että ihminen kaipaa kosketusta, läheisyyttä ja kumppanuutta ei ole mikään mielenhäiriö, ja tiedät sen kyllä itsekin. 

Vierailija
10/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kieltämättä vaikea tilanne, jos kukaan ei vaan halua mitään vakavaa kanssasi, vaan saat ainoastaan tarjouksia kevyeen tapailuun. Tuossa tilanteessa minäkin ehkä valitsisin olla mielummin yksin.

Vierailija
11/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, ja olen ollut pian 6 vuotta sinkkuna. Mieti sitä.

Vierailija
12/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kätevää jos jotenkin ne aitoa parisuhdetta etsivät voisi löytää toisensa ilman että nää seksinmankujat tulee sekottamaan homman

Vierailija
13/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten, että pitkäkarvaisten kissojen turkki vaatii paljon hoitoa.

Vierailija
14/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin naimisissa 18 vuotta (parikymppisestä nelikymppiseksi), mies jätti toisen takia.

Sinkkuna siitä asti (noin 3 vuotta) enkä halua ketään. Niinkuin joku tuossa sanoi: oma tupa, oma lupa. Voin mennä ja tulla eikä ole ongelmia.

Parisuhteethan ovat täynnä ongelmia ja kompromisseja, yleisesti ottaen tosi huono diili naiselle. Ei ne parisuhteet mitään seitsemännessä taivaassa lilllumista, vaan melko p*skaahan ne on. Yksin on ihana ja rauhallinen olla.

Vierailija
15/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin naimisissa 18 vuotta (parikymppisestä nelikymppiseksi), mies jätti toisen takia.

Sinkkuna siitä asti (noin 3 vuotta) enkä halua ketään. Niinkuin joku tuossa sanoi: oma tupa, oma lupa. Voin mennä ja tulla eikä ole ongelmia.

Parisuhteethan ovat täynnä ongelmia ja kompromisseja, yleisesti ottaen tosi huono diili naiselle. Ei ne parisuhteet mitään seitsemännessä taivaassa lilllumista, vaan melko p*skaahan ne on. Yksin on ihana ja rauhallinen olla.

Riippuu varmasti ihmisestä, sekä parisuhteen laadusta. Itse olen ehdottomasti ollut kaikkein onnettomin ja yksinäisin sinkkuna, ja kaikkein onnellisin olen hyvässä rakastavassa parisuhteessa.

En koe että lillun p*skassa kun olen aviomieheni kanssa, päinvastoin hän tekee elämästäni paremman joka päivä. 10 vuotta ollaan oltu yhdessä, enkä kadu päivääkään. 

N40

Vierailija
16/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki se kissa, ap. Siitä saat kaverin itsellesi vuosiksi eteenpäin, kunhan vaan pidät hyvää huolta ja hoidat oikein. Eikä kannata vaipua synkkyyteen vaikka oletkin saanut huonoja kokemuksia seurustelusta. Ehkäpä olet tapaillut vain ihmisiä joiden kanssa et sovi yhteen. Itseänsä kannattaa arvostaa ja olla lähtemättä kenen tahansa kelkkaan vain siksi, että olisi joku. Sinulla on varmasti vielä paljon aikaa tavata sopiva kumppani, liian kova etsiminen tässä asiassa ei välttämättä kannata.

Vierailija
17/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
18/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki se kissa, ap. Siitä saat kaverin itsellesi vuosiksi eteenpäin, kunhan vaan pidät hyvää huolta ja hoidat oikein. Eikä kannata vaipua synkkyyteen vaikka oletkin saanut huonoja kokemuksia seurustelusta. Ehkäpä olet tapaillut vain ihmisiä joiden kanssa et sovi yhteen. Itseänsä kannattaa arvostaa ja olla lähtemättä kenen tahansa kelkkaan vain siksi, että olisi joku. Sinulla on varmasti vielä paljon aikaa tavata sopiva kumppani, liian kova etsiminen tässä asiassa ei välttämättä kannata.

Kuka haluaa kissan taakaksi elämää rajoittamaan? On kiva vain tulla ja mennä oman mielen mukaan ilman, että kissalle joutuu etsimään hoitopaikkaa, eikä karvoja ole joka paikassa eikä vessa tuoksu järkyttävälle.

Vierailija
19/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mieltä minäkin alan olla. Erosin pitkästä suhteesta 4v sitten. Nyt on 2 vuoden kevyt tapailusuhde takana. Harmittaa ja iso pettymys oli kun menin ihastumaan tähän tapailumieheen ja mies ei halua muuta kuin jotain kevyttä. Mulla ikää kohta jo 50v. Työssä olen ja perusasiat kunnossa, mutta parisuhteen saaminen tässä iässä on kyllä vaikeaa ja tuurinkauppaa.

Minulle kevyet tapailusuhteetkin ovat olleet liian tiiviitä eron jälkeen ja miehet mankuneet vakavaampaa ja tiiviimpää parisuhdetta. En jaksa, eh halua.

Vierailija
20/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kani tai marsuja. Jättikania voi viedä ulos ja kevyellä rakenteella varustettua kaniagilityyn. Mieti nyt ite. Täällä käy naisia joiden täytyi hommata vanha vartiokoira saadakseen eksänsä ulos. Sinkkuilu tulee pidemmän päälle halvemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi