Oon entistä enempi kohta sitä mieltä etten halua enää parisuhdetta
Oon eronnut 9kk sitten ja treffaillut miehiä. Kaikki miehet on halunneet lopettaa mun deittailun. Ei vaan jaksa enää pettymyksiä kun olen herkkä ja ihastun helposti. En ole työelämässä ja miehet hakee naista joka on. En vain ole koskaan tyttöystävä materiaalia. Ehkä mun pitäisi hankkia kissa. Oon myös inttovertti
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen kaipuu on mielenhäiriö. Tähän lopputulokseen päädyin kun pää selkeni. En enää ymmärrä miksi olen joskus niin vimmalla sitä halunnut. Kuvittelin että se tekisi elämästä jotenkin parempaa. Itsellä kävi päinvastoin, koin heti nopeasti ne realiteetit.
Se että ihminen kaipaa kosketusta, läheisyyttä ja kumppanuutta ei ole mikään mielenhäiriö, ja tiedät sen kyllä itsekin.
Olen hoitanut tuon tarpeen viiltelemällä käsiä jo murrosiästä asti.
Ja kyllähän sitä voi vetää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen kaipuu on mielenhäiriö. Tähän lopputulokseen päädyin kun pää selkeni. En enää ymmärrä miksi olen joskus niin vimmalla sitä halunnut. Kuvittelin että se tekisi elämästä jotenkin parempaa. Itsellä kävi päinvastoin, koin heti nopeasti ne realiteetit.
Se että ihminen kaipaa kosketusta, läheisyyttä ja kumppanuutta ei ole mikään mielenhäiriö, ja tiedät sen kyllä itsekin.
Ja kyllähän sitä voi vetää käteen.
Joo mutta olen hetero, joten en kiihotu oman sukupuolen kädestä.
No totta hemmetissä mies jolla on elämän perusasiat kunnossa haluaa naisen jolla ne myös on kunnossa. Yleistät, että kun miehet haluaa töissäkäyvän naisen, niin oletko itse katsellut niitä töissäkäymättömiä miehiä? Kannattaisi ehkä sisäistää oma taso hieman realistisemmin jos oikeasti parisuhdetta haluaa.
Ja anna minä arvaan, olet antanut näille tapailumiehille pimppaa heti alkuunsa.
Minä olen todennut, että elämässä harvoin saa mitä haluaa. En ole täysin vielä hyväksynyt tai sisäistänyt sitä, mutta työstän asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee samaan mielenhäiriökategoriaan. Toki kun tunteet oli pilvissä niin minäkin kaipasin läheisyyttä ja kosketusta, suorastaan janosin. Mutta päässäni ei silloin olleet kemiat aivan kohdallaan ja se oli vähän kuin huumetta. Nyt en kaipaa mitään kosketuksia tai läheisyyksiä kun on koko hommasta vieroittautunut täysin. Sanoisin että nämä läheisyyden ja kosketuksen janoajat on vähän kuin sellaisessa huumekierteessä. Kun erotaan, sitten tulee viekkarit ja pitää äkkiä hommata uusi parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki se kissa, ap. Siitä saat kaverin itsellesi vuosiksi eteenpäin, kunhan vaan pidät hyvää huolta ja hoidat oikein. Eikä kannata vaipua synkkyyteen vaikka oletkin saanut huonoja kokemuksia seurustelusta. Ehkäpä olet tapaillut vain ihmisiä joiden kanssa et sovi yhteen. Itseänsä kannattaa arvostaa ja olla lähtemättä kenen tahansa kelkkaan vain siksi, että olisi joku. Sinulla on varmasti vielä paljon aikaa tavata sopiva kumppani, liian kova etsiminen tässä asiassa ei välttämättä kannata.
Kuka haluaa kissan taakaksi elämää rajoittamaan? On kiva vain tulla ja mennä oman mielen mukaan ilman, että kissalle joutuu etsimään hoitopaikkaa, eikä karvoja ole joka paikassa eikä vessa tuoksu järkyttävälle.
Ihmiset ja elämäntilanteet ovat erilaisia. Jos haluaa jatkuvasti tulla ja mennä mielensä mukaan ei tietenkään kannata hankkia minkäänlaista lemmikkiä. Mutta kaikilla ei ole sama tilanne. Ps. Kissan hiekkalaatikko ei haise kun sen puhdistaa jätöksistä säännöllisesti.
Sun pitää etsiä mies joka ei myöskään käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
No totta hemmetissä mies jolla on elämän perusasiat kunnossa haluaa naisen jolla ne myös on kunnossa. Yleistät, että kun miehet haluaa töissäkäyvän naisen, niin oletko itse katsellut niitä töissäkäymättömiä miehiä? Kannattaisi ehkä sisäistää oma taso hieman realistisemmin jos oikeasti parisuhdetta haluaa.
Tämä! Ap nimenomaan korostaa, että miehet haluaa töissäkäyvän naisen. Ikään kuin se olisi joku ilkeän miessukupuolen pinnallisuusongelma. Naiset toki kelpuuttaa varmasti ilomielin työssäkäymättömän miehen. Juu, kyllä kyllä..
Vierailija kirjoitti:
Siirry naisiin 😉
Ei ole mun juttu oon hetero
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat paperille plussat ja miinukset, plussat voittaa selvästi.
Olet vapaa lähtemään minne vain ilman parisuhdetta tai normeja.
Ei tuo noin mustavalkoista ole. Kyllä normaalissa parisuhteessakin on vapaa lähtemään, kulkemaan omia menoja. Kotiin on sitten kiva palata kun joku joka odottaa. Kummallista että aina puhutaan tuosta vapaudesta ikään kuin se olisi menetetty jos löytää jonkun jonka kanssa haluaa olla.
Normeja on kaikkialla, kyllä ne sitoo sinkkujakin yhtälailla. Ja jokainen pari tekee omat norminsa, siis jos puhutaan terveestä suhteesta.
Jos miehellä on pinkka kunnossa niin kyllä hän haluaa töissä käyvän täyspäisen naisen eikä mitään mielenterveyspaakkua.
Inttovertti ei varmaan kiinnosta miehiä 😄 hiljainen sitä vastoin saattais kiinnostaa. Kumpaa lienet?
Ok. Voin käydä panee lauaintai iltaisin ja lähtee sit menee. Kaffet olis ehkä kiva juua sun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin naimisissa 18 vuotta (parikymppisestä nelikymppiseksi), mies jätti toisen takia.
Sinkkuna siitä asti (noin 3 vuotta) enkä halua ketään. Niinkuin joku tuossa sanoi: oma tupa, oma lupa. Voin mennä ja tulla eikä ole ongelmia.
Parisuhteethan ovat täynnä ongelmia ja kompromisseja, yleisesti ottaen tosi huono diili naiselle. Ei ne parisuhteet mitään seitsemännessä taivaassa lilllumista, vaan melko p*skaahan ne on. Yksin on ihana ja rauhallinen olla.
Riippuu varmasti ihmisestä, sekä parisuhteen laadusta. Itse olen ehdottomasti ollut kaikkein onnettomin ja yksinäisin sinkkuna, ja kaikkein onnellisin olen hyvässä rakastavassa parisuhteessa.
En koe että lillun p*skassa kun olen aviomieheni kanssa, päinvastoin hän tekee elämästäni paremman joka päivä. 10 vuotta ollaan oltu yhdessä, enkä kadu päivääkään.
N40
Aika monta vuotta oon vauvapalstalla seikkaillut ja tää on ensimmäinen kerta kun miehiä ei haukuta vaan päinvastoin. Paljon onnea parisuhteeseeen N40
T: M39
Jos deittailu tuntuu pahalta, kannattaako sitä jatkaa? Lopeta deittailu josta tulee paha mieli, opettele nauttimaan elämästä yksin, ja jos vielä sen jälkeen hinkuat parisuhdemarkkinoille, sinne sitten vaan uudestaan. Todennäköisesti sillä kertaa, pettymykset eivät kolise enää niin pahasti, kun on oppinut nauttimaan elämästä yksinkin eikä ole pakko löytää ketään. Parisuhde vain bonusta!
Vierailija kirjoitti:
Jos deittailu tuntuu pahalta, kannattaako sitä jatkaa? Lopeta deittailu josta tulee paha mieli, opettele nauttimaan elämästä yksin, ja jos vielä sen jälkeen hinkuat parisuhdemarkkinoille, sinne sitten vaan uudestaan. Todennäköisesti sillä kertaa, pettymykset eivät kolise enää niin pahasti, kun on oppinut nauttimaan elämästä yksinkin eikä ole pakko löytää ketään. Parisuhde vain bonusta!
Tosi harva nauttii elämästä yksin, pitkiä aikoja. Ei sen pidä olla mikään vaatimus sille että saisi parisuhteen.