Oon entistä enempi kohta sitä mieltä etten halua enää parisuhdetta
Oon eronnut 9kk sitten ja treffaillut miehiä. Kaikki miehet on halunneet lopettaa mun deittailun. Ei vaan jaksa enää pettymyksiä kun olen herkkä ja ihastun helposti. En ole työelämässä ja miehet hakee naista joka on. En vain ole koskaan tyttöystävä materiaalia. Ehkä mun pitäisi hankkia kissa. Oon myös inttovertti
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun syrjäytynyt työelämän ulkopuolella oleva mt-ongelmainen nainen ei saa hyviä ja fiksuja työssäkäyviä miehiä. Ei tästä kyllä muuta voi päätellä kuin että miehet on sikoja. Naisille kelpaisi vastaava mies heti.
Minkälainen ihminen käy haukkumassa jotain ihmistä, jolla on siipi maassa ja hakee tukea muilta? En ole ap, mutta ihmetyttää, miksi jonkun tuntemattoman ihmisen elämänpolun etsiminen saa sut käyttämään sanoja, jotka viiltää kuin lasi? Osuiko omaan arkaan kohtaan, jota suojaat veetuilulla?
No jos et muuten pienessä päässäsi tajua, niin pointti on siinä, että ap syyttää miehiä siitä, että eivät valitse häntä elämänkumppanikseen. Ja mitä ilmeisemmin tekstistä päätellen hän on tapaillut nimenomaan miehiä joilla on oma elämä kunnossa työelämää ja mielenterveyt
Lopetin lukemisen tuohon "pienessä päässäsi", en jaksa lukea ylikierroksilla käyvien tekstejä. Rauhoitu ja ota mallia esim M42 kommenteista.
No jos et muuten pienessä päässäsi tajua, niin pointti on siinä, että ap syyttää miehiä siitä, että eivät valitse häntä elämänkumppanikseen. Ja mitä ilmeisemmin tekstistä päätellen hän on tapaillut nimenomaan miehiä joilla on oma elämä kunnossa työelämää ja mielenterveyttä myöten, toisin kuin aloittajalla itsellään. Ei naisetkaan ottaisi vastaavaa miestä. Eikä miehet ole ap:n tilannetta ilmeisesti tienneet ennen tapailun alkua ja sitten ap tuntuu rivien välistä miehiä syyttävän että lähdetään treffeille ja sitten lempataan kun saavat tietää todellisen tilanteen. Haetaan sympatiaa haukkumalla väärää puuta.