Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon entistä enempi kohta sitä mieltä etten halua enää parisuhdetta

Vierailija
01.06.2024 |

Oon eronnut 9kk sitten ja treffaillut miehiä. Kaikki miehet on halunneet lopettaa mun deittailun. Ei vaan jaksa enää pettymyksiä kun olen herkkä ja ihastun helposti. En ole työelämässä ja miehet hakee naista joka on. En vain ole koskaan tyttöystävä materiaalia. Ehkä mun pitäisi hankkia kissa. Oon myös inttovertti

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin naimisissa 18 vuotta (parikymppisestä nelikymppiseksi), mies jätti toisen takia.

Sinkkuna siitä asti (noin 3 vuotta) enkä halua ketään. Niinkuin joku tuossa sanoi: oma tupa, oma lupa. Voin mennä ja tulla eikä ole ongelmia.

Parisuhteethan ovat täynnä ongelmia ja kompromisseja, yleisesti ottaen tosi huono diili naiselle. Ei ne parisuhteet mitään seitsemännessä taivaassa lilllumista, vaan melko p*skaahan ne on. Yksin on ihana ja rauhallinen olla.

Riippuu varmasti ihmisestä, sekä parisuhteen laadusta. Itse olen ehdottomasti ollut kaikkein onnettomin ja yksinäisin sinkkuna, ja kaikkein onnellisin olen hyvässä rakastavassa parisuhteessa.

En koe että lillun p*skassa kun olen aviomieheni kanssa, päinvastoin hän tekee elämästäni paremman joka päivä. 10 vuotta ollaan oltu yhdessä, enkä kadu päivääkään. 

N40

Moniko nainen löytää oikeasti terveellisen parisuhteen? Onneksi olkoon, jos satuit saamaan onnellisen suhteen missä kelpaa olla. 4b liike tuli pinnalle aivan syystä. Useimmat miehet ovat kaikkea muuta paitsi tasa-arvoisia ,saatika hyvinvointia edistäviä.

Vierailija
22/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki se kissa, ap. Siitä saat kaverin itsellesi vuosiksi eteenpäin, kunhan vaan pidät hyvää huolta ja hoidat oikein. Eikä kannata vaipua synkkyyteen vaikka oletkin saanut huonoja kokemuksia seurustelusta. Ehkäpä olet tapaillut vain ihmisiä joiden kanssa et sovi yhteen. Itseänsä kannattaa arvostaa ja olla lähtemättä kenen tahansa kelkkaan vain siksi, että olisi joku. Sinulla on varmasti vielä paljon aikaa tavata sopiva kumppani, liian kova etsiminen tässä asiassa ei välttämättä kannata.

Kuka haluaa kissan taakaksi elämää rajoittamaan? On kiva vain tulla ja mennä oman mielen mukaan ilman, että kissalle joutuu etsimään hoitopaikkaa, eikä karvoja ole joka paikassa eikä vessa tuoksu järkyttävälle.

Samaa mieltä. En ikinä ota enää uudelleen kissaa tai koiraa. Haluan olla kirjaimellisesti täysin yksin. Ei kumppania tai lemmikkejä minulle, kiitos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moniko nainen löytää oikeasti terveellisen parisuhteen? Onneksi olkoon, jos satuit saamaan onnellisen suhteen missä kelpaa olla. 4b liike tuli pinnalle aivan syystä."

En osaa sanoa todennäköisyydestä. Tuttavapiirissäni on vaihtelevasti onnellisia ja onnettomia pariskuntia. 

En tiedä mikä 4b liike on. 

T. Sama jolle vastasit

Vierailija
24/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki se kissa, ap. Siitä saat kaverin itsellesi vuosiksi eteenpäin, kunhan vaan pidät hyvää huolta ja hoidat oikein. Eikä kannata vaipua synkkyyteen vaikka oletkin saanut huonoja kokemuksia seurustelusta. Ehkäpä olet tapaillut vain ihmisiä joiden kanssa et sovi yhteen. Itseänsä kannattaa arvostaa ja olla lähtemättä kenen tahansa kelkkaan vain siksi, että olisi joku. Sinulla on varmasti vielä paljon aikaa tavata sopiva kumppani, liian kova etsiminen tässä asiassa ei välttämättä kannata.

Kuka haluaa kissan taakaksi elämää rajoittamaan? On kiva vain tulla ja mennä oman mielen mukaan ilman, että kissalle joutuu etsimään hoitopaikkaa, eikä karvoja ole joka paikassa eikä vessa tuoksu järkyttävälle.

Samaa mieltä. En ikinä ota enää uudelleen kissaa tai koiraa. Haluan olla kirjaimellisesti täysin yksi

Osaan kyllä huolehtia itsestäni. Että kiitos vaan huolenpidosta te lastenahdistelijat Turun TeeÄssän serkku Susanna,Mikk Saare ja Edward. Koittakaa huolehtia omista tonteistanne.

Vierailija
25/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ole eroamassa puolisosta koska ei olisi koskaan varaa asua tällä tavalla ilman naisystävääni. 

Vierailija
27/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat paperille plussat ja miinukset, plussat voittaa selvästi.

Olet vapaa lähtemään minne vain ilman parisuhdetta tai normeja.

Vierailija
28/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä ole eroamassa puolisosta koska ei olisi koskaan varaa asua tällä tavalla ilman naisystävääni. 

Tämä onkin se liima joka pitää pareja yhdessä. Yksiöön on ikävä muuttaa aiemmasta lukaalista.

Vierailija
29/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huono päivä. Ei jaksa kotoa lähteä mihinkään, ei edes ulos ja itkettää. Ainut mitä jaksaa on tää palstailu. Tunne että on turha ihminen. Ruma ja turha. Mulla ei edes ole ystäviä

Ap

Vierailija
30/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmieliset ihmiset pysyvät sinkkuina.

Äitis oli vastenmielinen, kun sinua teki🤭

Vierailija
31/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitat paperille plussat ja miinukset, plussat voittaa selvästi.

Olet vapaa lähtemään minne vain ilman parisuhdetta tai normeja.

Samaa mieltä!

Vierailija
32/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin naimisissa 18 vuotta (parikymppisestä nelikymppiseksi), mies jätti toisen takia.

Sinkkuna siitä asti (noin 3 vuotta) enkä halua ketään. Niinkuin joku tuossa sanoi: oma tupa, oma lupa. Voin mennä ja tulla eikä ole ongelmia.

Parisuhteethan ovat täynnä ongelmia ja kompromisseja, yleisesti ottaen tosi huono diili naiselle. Ei ne parisuhteet mitään seitsemännessä taivaassa lilllumista, vaan melko p*skaahan ne on. Yksin on ihana ja rauhallinen olla.

Voi hitto, juuri näin!

Vierailija
33/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen kaipuu on mielenhäiriö. Tähän lopputulokseen päädyin kun pää selkeni. En enää ymmärrä miksi olen joskus niin vimmalla sitä halunnut. Kuvittelin että se tekisi elämästä jotenkin parempaa. Itsellä kävi päinvastoin, koin heti nopeasti ne realiteetit.

Se että ihminen kaipaa kosketusta, läheisyyttä ja kumppanuutta ei ole mikään mielenhäiriö, ja tiedät sen kyllä itsekin. 

Monesta suhteesta ei kyllä noita saa, ainakaan palstan mukaan. 

Vierailija
34/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä jotka valittavat kun ei ole miesystävää tai naisystävää. Hitto, sinkut on vapaita tekemään mitä haluavat ilman parisuhteen kahleita. Parhainta aikaa on se että kun ei ota mitään vakavasti eikä etsi vakavaa suhdetta. Saa nähdä kaikenlaisia ihmisiä mielin määrin. 

Vierailija
35/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen kaipuu on mielenhäiriö. Tähän lopputulokseen päädyin kun pää selkeni. En enää ymmärrä miksi olen joskus niin vimmalla sitä halunnut. Kuvittelin että se tekisi elämästä jotenkin parempaa. Itsellä kävi päinvastoin, koin heti nopeasti ne realiteetit.

Se että ihminen kaipaa kosketusta, läheisyyttä ja kumppanuutta ei ole mikään mielenhäiriö, ja tiedät sen kyllä itsekin. 

Monesta suhteesta ei kyllä noita saa, ainakaan palstan mukaan. 

On taitolaji osata valita itselleen sopiva puoliso. Jos valitset kumppanin väärin perustein, lopputulos on usein huono. 

Vierailija
36/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ne parhaat miehet ei ole siellä tindereissä ja baareissa tyrkyttämässä itseään. Se on niin tuurista kiinni, löytääkö sellaisen. Itse tapasin mieheni kaverin kautta. Hänen kanssaan on ihanaa eikä mitään kompromisseja tarvitse tehdä. Toivottavasti löydät vielä sen oikean! Huonon miehen kanssa ei kannata olla. 

Vierailija
37/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleen tätä elämää kannattaa elää eikä mennä muiden oletusten ja tahtojen mukaan. 

Vierailija
38/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinkkuuden ylistäminen alkaa olemaan kokolailla samalla mallilla kuin monikulttuurisuus. Joka käänteessä pitää mitä erilaisin sanakääntein olla ylistämässä asiaansa, siitäkin huolimatta asiat menee yhteiskunnassa koko ajan huonompaan suuntaan.

Jos haluatte olla sinkkuja, niin olkaa vaan, mutta mikä tarve siitä on kyhäillä jonkinlaista lahkoa, johon teidän tulee koittaa käännyttää muita ihmisiä? 

Vierailija
39/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun työttömyytesi voi olla este parisuhteelle, jos mies oikeasti sinuun rakastuu. 

Ai niin, moniko pariutuu AIDOSTA rakkaudesta? Niinpä. Inhoan tätä nykymaailman "tapailukulttuuria".

Vierailija
40/102 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinkkuuden ylistäminen alkaa olemaan kokolailla samalla mallilla kuin monikulttuurisuus. Joka käänteessä pitää mitä erilaisin sanakääntein olla ylistämässä asiaansa, siitäkin huolimatta asiat menee yhteiskunnassa koko ajan huonompaan suuntaan.

Jos haluatte olla sinkkuja, niin olkaa vaan, mutta mikä tarve siitä on kyhäillä jonkinlaista lahkoa, johon teidän tulee koittaa käännyttää muita ihmisiä? 

ovat oikeasti epävarmoja ja tyytymättömiä tilanteeseensa niin pitää hakea tukea muilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän